איך להתלבש לפעילות גופנית בסטייל

בין אם מדובר בריצה בפארק או בחוף הים, משחק כדורסל או כדורגל עם החברים בשכונה, רכיבה על אופניים או כל סוג אחר של פעילות גופנית, רובנו עוסקים בפעילות כזו לפחות פעם או פעמיים בשבוע (או לפחות לכך אנו שואפים…).

למרות שמדובר בפעילות גופנית מאומצת הכרוכה כמובן בהזעה וכד', אין זה בהכרח אומר כי אנו לא יכולים להיראות אטרקטיביים ובמיטבנו גם כאשר אנחנו עוסקים בספורט. עבור גברים ונשים כאחד אשר שמים דגש גם על מראה חיצוני ומעוניינים להיראות טוב גם בזמן הפעילות הגופנית היומית/שבועית שלהם, רכישת ביגוד מתאים מבית אדידס, נייק או שאר יצרניות בגדי הספורט המתקדמים בעולם כיום, יכולה להשאיר אתכם בסטייל, גם כשאתם מזיעים ומתנשפים על ההליכון או על האופניים בפארק.

טיפים לקניית ביגוד ספורט

כאשר אנו יוצאים לסיבוב קניות בחנות הקרובה לביתנו או באחד ממרכזי הקניות הגדולים דוגמת קניון עזריאלי בתל אביב, במטרה למצוא ביגוד ואביזרים מתאימים לפעילות גופנית, כדאי לזכור כי אנו מעוניינים בשני מאפיינים עיקריים בפריטים שאנו קונים – נוחות ויופי.

אין טעם כמובן לרכוש ביגוד במיוחד לפעילות גופנית אם הוא לא נוח לנו. במיוחד במקרה של ביגוד לספורט חשוב לוודא כי הבגדים שאנו קונים מתאימים לנו ואינם לוחצים או רפויים מדי. בנוסף, יש לוודא כי החומר ממנו עשוי הביגוד שאנו קונים נעים ונוח לנו. חברות שונות מייצרות כיום פריטי ביגוד לספורט מסוגים שונים ומחומרים שונים, ולא בטוח שכל חומר שננסה יהיה נוח לנו. לדוגמה, עבור אנשים מסוימים בגדים צמודים (טייץ) יהיו הבחירה הנוחה והמועדפת עבור מגוון פעילויות – ריצה, רכיבה על אופניים ואפילו משחק כדורסל או טניס. אך עבור אנשים רבים אחרים מדובר בביגוד לא נוח בעליל, והם מעדיפים משהו אוורירי יותר וצמוד פחות.

לצד הנוחות, ניתן כיום כמובן לשמור על סטייל ומראה אופנתי גם ובעיקר באמצעות ביגוד ייעודי לפעילות גופנית. חברות הביגוד הספורטיבי הגדולות דוגמת אדידס מודעות כיום לרצונם של אנשים רבים להיראות טוב ולשמור על מראה אטרקטיבי גם במהלך ביצוע פעילות גופנית, ולכן ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים איכותיים אשר גם נראים טוב ואף מתעדכנים על פי הטרנדים האופנתיים העדכניים ביותר.

אופנת הספורט

עולם אופנת הספורט תוסס ורוחש פעילות, ומי שמעוניין או מעוניינת לשמור על מראה אטרקטיבי גם במהלך האימון השבועי יכולים בהחלט לעשות זאת. מומלץ לבקר במספר חנויות ספורט גדולות דוגמת חנות הדגל של חברת אדידס בקניון עזריאלי בתל אביב, ואולי אפילו לערוך מחקר מקדים באינטרנט ולסקור את אופנת הספורט החמה השולטת כיום. ניתן למצוא כיום מגוון רחב של מוצרי הלבשה ספורטיביים וגם אופנתיים במרבית חנויות הספורט הגדולות וכדאי לא להתפשר בטרם מצאתם את אביזרי הביגוד הספורטיבי שגם יהיו נוחים לכם וגם יספקו אתכם מבחינה אופנתית.

הלבשה ספורטיבית לסיכום

הלבשה ספורטיבית וגם אופנתית היא כיום תחום מפותח המאפשר לכל אחד ואחת מאתנו להתלבש בצורה נוחה ואטרקטיבית גם יחד כאשר אנו עושים פעילות גופנית. טכנולוגיית הטקסטיל התפתחה משמעותית בשנים האחרונות והיא מאפשרת לנו ליהנות משני העולמות גם יחד. חשוב לזכור זאת עבור אלו מאתנו המעוניינים לשמור על הכושר וגם על הסטייל באותו זמן.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. התלבשו בנעים ובנחת, ותעשו הכל עם אמון בעצמכם. משקו מספיק מים, התחזקו באחריות על הפעילות שאתם עושים, והתעמקו בתרגול והתקדמות. התכוננו במספר חלקים נוחים ובטוחים והתאמצו להתאים לתנאי החום הנוכחי.

כתיבת תגובה

Back to top button