סטורי שחור באינסטגרם: למה יש מסך שחור אינסטגרם?

למה יש מסך שחור אינסטגרם? מיליוני סטורי שחור פשוטים מתפרסמים היום ברשתות החברתיות הנושאות את ההאשטאג #blackouttuesday. הנה למה זה סטורי שחור באינסטגרם קורה.

זו הסיבה שמיליוני אנשים מפרסמים מסך שחור אינסטגרם

 

עד כה היום, למעלה מ -28 מיליון משתמשי אינסטגרם פרסמו ריבוע שחור רגיל יחד עם ההאשטאג #blackouttuesday, לפני שהשהו את העדכונים הרגילים שלהם במדיה החברתית לאותו היום.

המהלך עומד בסולידריות עם ההאפלה של תעשיית המוזיקה של היום התומכת בתנועת Black Lives Matter בעקבות הריגתו ב-25 במאי של ג'ורג' פלויד בזמן שהיה במעצר המשטרה. תחת ההאשטאג #TheShowMustBePaused , חברי תעשיית המוזיקה משהים את העבודה להיום כדי לתמוך בקהילה השחורה.

התנועה התפשטה מאז לפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, כולל אינסטגרם, שם תפס ההאשטאג #BlackoutTuesday.

מי תומך ב-Blackout Tuesday?

בין התומכים הרבים של Blackout Tuesday באינסטגרם נמנים מוזיקאים, ריהאנה , דרייק , קייטי פרי , מריה קארי , ג'יימי פוקס ואריאנה גרנדה . עם זאת, התנועה התפשטה הרבה מעבר לתעשיית המוזיקה, זכתה לגיבוי של חברות טכנולוגיה כמו אפל ונטפליקס , ושולטת בעדכוני תמונות ברחבי העולם.

האם האינסטגרם שלך במצב אפל? הנה למה האינסטגרם שלך שחור – כל כך הרבה מאיתנו משתמשים באינסטגרם בחיי היומיום שלנו. גלילה בין כל התוכן יכולה להיות מרגשת בפני עצמה.

אבל המשתמשים הבחינו בשינוי דרסטי שהם לא ציפו לו. הפעם, זה לא קשור לאלגוריתם. זה קשור לאיך שהאפליקציה עצמה נראית. עבור אנשים מסוימים, האפליקציה מופיעה במצב כהה למרות שלא בחרו בה.

למה? מסתבר שמשהו קרה מאחורי הקלעים שסביר להניח שמשתמשים רבים לא היו מודעים אליו. אבל אל דאגה, יש תהליך פשוט להחזיר אותו לקדמותו.

איך להסתבך.

אם אתה רוצה לתמוך ב-Blackout Tuesday באינסטגרם, אתה יכול לפרסם תמונה שחורה רגילה יחד עם ההאשטאג #blackouttuesday.

שים לב שהשימוש בתגיות #BlackLivesMatter או #BLM אינו מומלץ במקרה זה, מכיוון שלפי הדיווחים מדובר בתמונות חשובות מכריעות בפיד הראשי של Black Lives Matter ומקשה למצוא תוכן אחר של Black Lives Matter.

ישנן פרשנויות שונות כיצד להמשיך מעבר לכך, כאשר חלקם נמנעים מלפרסם את היום בעוד שאחרים מתכננים לשתוק עד 7 ביוני .

מדוע פרסום תמונה שחורה עם ההאשטאג 'חיים שחורים חשובים' יכול לגרום יותר נזק מתועלת

למרות שפוסטים אלה עשויים להיות בעלי כוונות טובות, מספר פעילים ומשפיענים ציינו שפרסום תמונה שחורה ריקה עם חבורה של תגיות סותם ערוצים קריטיים של מידע ועדכונים. ההפגנות עדיין משתוללות ברחבי המדינה. המעצרים נערמים באלפים . נראות עבור קבוצות שונות ופרויקטים אקטיביסטיים הם המפתח כרגע. ואחת הדרכים הנפוצות ביותר לעקוב אחר כל זה היא על ידי ניטור או חיפוש תגיות.

"אנחנו יודעים שזו לא כוונה להזיק אלא למען האמת, זה בעצם פוגע במסר", פרסמה בטוויטר נציגת בריאות הנפש ופעילת Black Lives Matter, קנידרה וודס . "אנחנו משתמשים בהאשטג כדי לעדכן את ppl. PLS תפסיק להשתמש בהאשטאג לתמונות שחורות!!" גלילת וידאו של ההאשטאג #BlackLivesMatter באינסטגרם מוכיחה את הטענה שלה: זה שורה אחר שורה של ריבועים שחורים, עם מעט מאוד פוסטים של הערה ביניהם.

אל תשתמש בתג #BlackLivesMatter, אומרים פעילים

יש כאן שתי בעיות: האחת, התגים בפועל בשימוש בפוסטים של Blackout Tuesday. שנית, המטרה האמיתית של פרסום תמונה שחורה מלכתחילה.

כאשר אתה מפרסם תמונה עם תג בטוויטר או באינסטגרם, נניח, היא מתווספת אוטומטית לעדכון שניתן לחיפוש, שאנשים יכולים למצוא באמצעות התג הזה. זוהי דרך נפוצה עבור אנשים לעקוב אחר מצב או עניין. ומאז שאנשים כללו את התג #BlackLivesMAtter, במילותיה של הפמיניסטה ג'ונס הפעילה , המחאות נמחקו מאינסטגרם.

"כשאתה בודק את ההאשטאג #BlackLivesMatter, זה לא עוד סרטונים, מידע מועיל, משאבים, תיעוד של העוול, זה שורות של מסכים שחורים", הסבירה אמנית המוזיקה Kehlani בסטורי שלה באינסטגרם .

למה האינסטגרם שלי שחור?

זה לא בהכרח שאינסטגרם החליטה באקראי לעבור לצד האפל. אבל יש אנשים שמוצאים שהאפליקציה השתנתה למצב כהה. לפי iNews , האפליקציה דחפה עדכון ביוני 2022 שהחליף אוטומטית את המראה הכללי שלה, בין היתר.

איך מוחקים חשבון אינסטגרם

כאשר אנשים משתמשים במצב כהה, זה הופך את התכונות הכוללות של אינסטגרם לכהות יותר. אז במקום הרקע הלבן הסטנדרטי עם טקסט שחור, אתה רואה רקע שחור עם טקסט לבן בעת ​​גלילה בפיד שלך.

יותר ויותר אפליקציות יוצרות מצב חשוך עבור המשתמשים שלהן. טוויטר נותן לך שלושה מצבים לבחירה: ברירת מחדל (לבן), עמום (כחול כהה) ו- Lights Out (שחור). אפילו מכשירים נכנסו למגמה. אם תפעיל את מצב האפל בטלפון שלך, הנושא של כל האפליקציות הזמינות יהיה כהה גם כן.

עבור אנשים רבים, שימוש במצב כהה הוא אופציה מצוינת כי זה מרגיש כמו פחות עומס על העיניים. לפי Healthline , זה נועד לסנן גם את האור הכחול, אבל אין הוכחה ממשית שזה בעצם מה שהוא עושה.

איך מכבים מצב אפל באינסטגרם?

למרבה המזל, אם אינך מעריץ של המצב האפל של אינסטגרם, יש דרך פשוטה להחזיר אותו להגדרה המקורית. כאשר אתה פותח את האפליקציה, עבור לפרופיל שלך והקש על שלוש השורות בפינה העליונה כדי לפתוח את התפריט שלה. לאחר מכן, תחת "הגדרות", הקש על "עיצוב". כאן תקבלו שלוש אפשרויות: אור, כהה וברירת מחדל מערכת.

פרסום ממומן בפייסבוק

ברשימה זו, השניים הראשונים מובנים מאליהם. אם אתה רוצה את הרקע הלבן בחזרה, בחר "אור". אבל ברירת המחדל של המערכת חוזרת להגדרה המופיעה במכשיר שלך. אם בחרתם מצב כהה בהגדרות הטלפון, גם אינסטגרם יהיה חשוך. אבל בחירה ב"אור" תשנה את אינסטגרם חזרה למצב אור מבלי לשנות את המראה של המכשיר הכולל שלך.

השימוש באינסטגרם במצב כהה לא משנה שום דבר אחר באפליקציה. ברגע שאתה חוזר אל האור, לא אמורות להיות בעיות אחרות. אם יש בעיה, אל תהסס לפנות למדור העזרה של אינסטגרם כדי לקבל דברים שונים שתוכל לנסות. כמו כן, ודא שהמצב האפל של הטלפון שלך אינו הבעיה.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. מסך שחור Instagram הוא מענה של Instagram להגן על פרטיות ובטיחות המשתמשים. זה מאפשר למשתמשים להגן על הפרטיות שלהם באמצעות הגנה מפני התקשורת המבוקשת, כתובות IP ותכנים אחרים שעלולים להיות לא רצויים.

כתיבת תגובה

Back to top button