איך מודדים מאפרת כלות מקצועית?

מאפרת כלות מקצועית בעלת ניסיון חייבת לשלב את האיפור שלך על הצד הטוב ביותר, להתאים לתווי הפנים של הכלה את הצבעים הגוונים והמינון הנכון, וזאת כדי שלא יווצר לכלה מין מראה של כמו מסכה ואז האיפור לא נראה הכי טבעי והאיפור בולט מידי.

איפור כלות

כמו כן, מאפרת כלות מקצועית בעלת שנים של נסיון תדע לבחור במינון הנכון, את הצבעים המתאימים במיוחד לכל כלה באופן אישי, את הדברים הבולטים והמחמיאים לה לפי תווי הפנים האישי שלה, למשל, יש כלות עם עיניים מיוחדות שחשוב להבליט אותן בתכניקת האיפור כל שלבי האיפור, זה משהו שהמאפרת חייבת להתבסס עליה כדי להוציא את הכלה מאופרת עד הצד הטוב ביותר ולהבליט את היופה מפניה.

גם איפור וגם שיער

ישנה חשיבות לא קטנה כאשר המאפרת גם מעצבת שיער, אבל ישנה חשיבות רבה בשנים שיש לה כמאפרת כלות ומעצבת שיער, ניתן לבחור במאפרת ומעצבת שיער כדי לחסוך בעלויותת אך גם לבדוק שלמאפרת יהיה מספיק ניסיון באיפור ושיער אל, תוותרי מלחפש תמונות ועבודות, להגיע לתגובות של לקוחות בעיקר כלות שקיבלו שירות והיו מרוצות מהשילוב, כי לקחת אותו ספק גם לאיפור וגם לשיער, זה לא רע, רק חשוב מאוד לבחור במשהי בעלת ניסיון, גם באיפור וגם בשיער לא חייבים להיות שליליים, אלא לבדוק לעומק עד שתמצאי את המאפרת האידיאלית שלך.

איך מודדים מקצועיות?

מקצועיות בעולם החתונות בעיקר זה ניסיון, כי לאירוע אחר, ברית, בר מצווה או כל מסיבה אחרת לא חייבים להשקיע ולא נורא אם לא יצא בדיוק כמו שרצית, אם את כלה, לכי למאפרת שיש לה כמה שנים של ניסיון, מקצועיות ושירות על הצד הטוב ביותר, מקצועיות מהי? היא נמדדת מכמה וכמה קריטריונים:

  • תמונות של כלות אמיתיות, לא קטלוג.
  • ניסיון איפור (ושיער) במיוחד לכלות.
  • המלצות מכלות.
  • וותק הסטודיו.
  • קטעי וידאו אם יש.
  • תיק עבודות של שנים.
  • איפור ניסיון – חובה! לתאם ציפיות.

 

מקצועיות לא קונים בכסף, זה משהו שנרכש עם השנים, מאפרת צעירה ללא ניסיון לא יכולה ללמוד איפור ואז ישר לאפר כלות, למאפרת כלות יש בית ספר מידי יום מעוד כלה ועוד כלה היא לומדת כל יום עוד דבר שלא שמה לב אליו עם הכלה שלפניה, וכן הלאה, מה גם ששימי לב ליומנה של המאפרת האם היא עסוקה בעונת החתונות,

כל הנקודות האלו יתנו לך להגיע למאפרת שצריכה להכין אותך לערב הזה, רק אל תשכחי נקודות ממש חשובות שציינו כאן בכתבה, זה יעזור לך לבחור את המאפרת ומעצבת השיער שהכי מתאימה לסגנון שלך, ואת תהיי באמת הכוכבת של הערב הכי חשוב בחייך.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. המאפרת הכלות מקצועית מודדת באמצעות שאלות שמספקות מבנה להשוואה של המקצועיות של משתמשים שונים. על ידי השאלות הללו, ניתן להעריך את רמת הכלות של כל משתמש בתחום מסוים.

כתיבת תגובה

Back to top button