מה אוכלים עם גבינת עיזים? 5 תוספות שצריך להכיר!

זיווג מתוק מושלם לשיפור גבינת עיזים – לא סתם אופנה, שילוב של מתוק ומלוח בבישול שלך יכול להוציא כמה טעמים לא צפויים! גבינות ויוגורטים מחלב עיזים מתאימים במיוחד לשילובים המדהימים והטעימים הללו. גלה כמה זיווגים מושלמים שמעלים גבינת עיזים ויפתיעו את האורחים שלך בארוחת ערב הגבינה הבאה שלך, מתאבן או גבינה עם חברים.

אגוזים

אגוזים הם שותף קלאסי לגבינה. הן כחלק מהקישוט של לוח הגבינות שלך והן עבור המשיכה החזותית שהם מציעים לאורחים שלך, בלי לשכוח את הקראנצ'יות הנוספת. לכן, שקלו לסדר כמה אגוזי מלך, אגוזי לוז, תאנים או תמרים על מגש הגבינות שלכם.

עבור היצע מגוון יותר, אתה לא יכול להשתבש עם תערובת של אגוזים קצוצים (צימוקים, אגוזי מלך, פיסטוקים וכו')

אנחנו יודעים שלחם רב דגנים הולך ממש טוב עם גבינת עיזים, אבל האם ידעתם שאפשר לבחור גם בלחם אגוזים? קדימה, נסה לחם אגוזים נחמד או לחם צימוקים כדי לקדם את השילוב המתוק והמלוח שלך!

פירות טריים

בנוסף להוסיף פרץ רענן של צבע למגש הגבינות שלך, פירות טריים הם אופציה עדינה ומתוקה כך שהאורחים שלך יכולים לסיים את הארוחה שלהם.

באופן טבעי, כדאי לבחור בפירות העונה לשילוב עם גבינת העיזים. בקיץ, תוכלו לשלב גבינת עיזים טרייה עם פרוסות אפרסק, משמש או נקטרינה, או אפילו פירות יער אדומים (דובדבנים או דומדמניות אדומות). ברגע שהסתיו מגיע, בחרו תפוחים, אגסים, תאנים או ענבים כמלווה מושלם לגבינות מיושנות יותר .

הרחק מלוח הגבינות, כמה פרוסות פרי טרי יכולות ללוות גם יוגורט או פרומאז' בלאן עם חלב עיזים לארוחת בוקר או חטיף בריא.

פירות מבושלים

השילוב של גבינה ושמר הוא ללא ספק אחד השילובים הידועים ביותר של מתוקים ומלוחים. זה לא מפתיע שכן סוכר ופירות עוזרים להוציא חלק מהטעמים בגבינה. גבינת עיזים טרייה עדינה יותר  תתאים בצורה מושלמת עם שמר מתוק, כמו תאנה או פטל. גבינה בעלת טעם בולט יותר כמו בול עזים בשלה  תהיה טעימה נהדרת לצד שומרים דובדבנים שחורים או אוכמניות.

בנוסף לשילוב עם שמורות, גבינת עיזים ופירות מבושלים טעימים גם כאשר משתמשים בהם יחד בבישול או כמתאבן. בין אם אתה תבשיל, קרמל או אפילו שוד אותם, תפוחים ואגסים משודכים לעתים קרובות עם גבינת עיזים כדי ליצור מתכונים מתוקים ומלוחים טעימים. כמו כן, ריבת תאנים או קונפי בצל הם הדרך המושלמת להעלות גבינת עיזים חמימה על טוסט.

לבסוף, פירות מבושלים, בין אם בצורת סירופ או קוליס, הם אידיאליים כדי להביא מגע מתוק וקליל ליוגורטים שלך, פרומאז' בלאנס, פנקוטה ומתכוני קינוחי חלב עיזים אחרים.

דבש

השילוב של דבש וגבינת עיזים הוא קלאסיקה אמיתית, וגורמה רבים ממתיקים את היוגורט שלהם בכף דבש ולא באבקת סוכר. מה גם שכיום הדבש הוא מרכיב מרכזי במתכונים המשלבים טעמים מתוקים ומלוחים. גבינת עיזים ודבש הולכים ביחד בצורה מושלמת, למשל גבינת עיזים ודבש על טוסט – כוכב על של מתאבנים וסלטים.

כדי לנסות משהו אחר ולהעריך לחלוטין את הטעם של גבינות העיזים האהובות עליך, נסה להתאים גבינת עיזים טרייה עם דבש עדין כמו דבש שיטה; לאחר מכן חברו גבינה עזה יותר עם דבש ארומטי עשיר, כמו דבש ערמונים או לבנדר.

לחם ג'נג'ר

בדיוק כמו דבש, לחם ג'ינג'ר עושה את דרכו יותר ויותר לשולחן שלנו כמלווה לכמה מוצרים יוצאי דופן. מי עוד לא נהנה לטעום כבד אווז טעים על פרוסת ג'ינג'ר?

טרי, קלוי או בקרוטונים, לחם ג'ינג'ר חושף את התווים העדינים שלו של דבש, קינמון ואגוז מוסקט תוך הרמת בול עץ גבינת עיזים או טוסט גבינת עיזים לחם. השתמש בו בכל אחד מהמתכונים שלך למתאבנים, סלטים, עיקריות וקינוחים.

תהנה מהאוכל שלך!

1 תגובות על “מה אוכלים עם גבינת עיזים? 5 תוספות שצריך להכיר!”

  1. נועה

    1. עגבניות שרי
    2. פטריות אדומות
    3. פטריות ירוקות
    4. חרדל
    5. מלפפון

כתיבת תגובה

Scroll to Top