בוטוקס מוגזם: האם אפשר לקבל יותר מידי בוטוקס?

האם באמת אפשר לקבל יותר מדי בוטוקס? התשובה: בהחלט.

האם אי פעם ראית תמונה של אחד מכוכבי הקולנוע האהובים עליך וחשבת לעצמך, " מה קרה לפנים שלהם ?" הלב שלך כמעט נשבר לשניים כשאתה חושב על איך נהגת לחלום בהקיץ על להפוך לגברת פלונית ועכשיו היית מבועת להתעורר ליד הפרצוף הקפוא כל יום. הבעיה עם שוחט הלב לשעבר שלך היא פשוט יותר מדי בוטוקס.

ניתוח קוסמטי נועד לשפר את התכונות הטבעיות שלך, לא לשנות לחלוטין את מראה הפנים שלך. בוטוקס מיועד לקמטים הדקים שמתנפצים מזווית העיניים או לקמטים קלים שאתה מבחין בהם בין הגבות שלך. הכמות הנכונה של בוטוקס תחליק את העור ותמחק את השפעות ההזדקנות מבלי להפוך את הפנים שלך למסכה קפואה.

ישנן שתי דרכים שבהן אתה יכול לקבל יותר מדי בוטוקס. ראשית, יש יותר מדי מהסרום שניתן בזמן ההזרקה, ושנית, לא מחכים מספיק זמן בין טיפול לטיפול. לפני קבלת הזרקת בוטוקס, זכרו תמיד שכאשר מדובר בכמות הבוטוקס המוזרקת לאזור המטופל, ייתכן יותר מדי מהדבר הטוב. יש להזריק בוטוקס על ידי מנתח קוסמטי מקצועי או אחות מוסמכת. "מסיבות בוטוקס" וטיפולי עשה זאת בעצמך שאתה יכול לקנות באינטרנט הם לא רעיון טוב!

אתה צריך גם להמתין לפחות 3-4 חודשים בין זריקה, אבל זה לא מסגרת זמן מוחלטת. במקום לספור ימים, כדאי לבדוק את עצמך במראה ולחפש סימנים לכך שהבוטוקס מתפוגג. מטופלים רבים מגלים שהתוצאות שלהם מתחילות לדעוך בסביבות שלושת החודשים, בעוד שחלקם מגלים שהתוצאות מחזיקות מעמד שישה חודשים, או במקרים מסוימים, שנה. אם אכן קיבלת יותר מדי בוטוקס מוגזם והפנים שלך לא זזות, פשוט תצטרך לחכות עד שהן יתפוגגות. למרבה הצער, אין פתרון מהיר!

המטפל לעתים קרובות בטיפולי בוטוקס, הרבה פעמים שואלים אותי איך זה עובד, מה זה משיג, איך להימנע מ"בוטוקס מוגזם" ואם אדם יכול לקבל יותר מדי.

מה זה בוטוקס?

בוטוקס הוא שם מותג של רעלן המיוצר על ידי החיידק קלוסטרידיום בוטולינום. שמות מותגים אחרים לרעלנים דומים כוללים Dysport , Xeomin ו- Jeuveau . בכמויות גדולות, כימיקלים אלו עלולים לגרום לבוטוליזם , מחלה שעלולה לגרום לבחילות, הקאות, ובמקרים חמורים, שיתוק קטלני של שרירים חיוניים.

עם זאת, באמצעות כמויות קטנות, הרופאים יכולים להשתמש בבטחה ברעלן כדי להפחית את המראה של קמטים וקמטים. בשנות ה-80, ז'אן ואלאסטיר קארות'רס , רופא עיניים ורופא עור קנדי, גילו בטעות את תכונות האנטי-אייג'ינג של הרעלן כאשר הבחינו בחולים שקיבלו זריקות לעווית בפנים מאבדים גם את קמטי הזעף. מחקרים שלאחר מכן לא הצביעו על סיכון לטווח ארוך.

איך זה עובד?

בוטוקס ניתן עם מחט עדינה לשריר מתחת לעור. זה חוסם אותות מהעצבים לשרירים. זה גורם לשיתוק זמני של אותם שרירים. מכיוון שהשריר המוזרק כבר לא יכול להתכווץ, הקמטים מתרככים ונרגעים. עם הזמן, העור הופך חלק יותר עם שיפורים באיכות, בגוון ובמרקם.

בוטוקס משמש לרוב לקמטים אופקיים במצח וקמטים סביב העיניים – קמטי הדאגה – וקמטי הזעף בין הגבות – ה"11". זה לא מאושר על ידי ה-FDA עבור השפתיים. קמטים בפנים התחתונות הנגרמים מכוח הכבידה ונזקי שמש אינם מגיבים באותה מידה לבוטוקס.

אין עלות "ממוצעת" לבוטוקס. למפיצים ולמתרגלים יש תעריפים משתנים.

מעבר ליישומים קוסמטיים, בוטוקס הוא טיפול ליותר מ-20 מצבים רפואיים, כולל עווית בעיניים , שיתוק בל , כאבי ראש , הזעת יתר ובריחת שתן .

ההליך אורך מספר דקות בלבד. יש אנשים שמעדיפים להשתמש בקרם הרדמה, אך אין צורך בהרדמה ואי הנוחות היא קלה. במשך ארבע עד שש שעות לאחר מכן, אסור למטופלים לשכב, לתמרן את האזור המוזרק או להתאמן במרץ. זה מונע מהבוטוקס להגר מחוץ לאזורי הטיפול. אבל זה בסדר לחזור מיד לעבודה או לחדש פעילויות חברתיות רגילות. בדרך כלל לוקח לבוטוקס שבוע עד שבועיים להשפיע במלואו, אך חלק מהמטופלים יבחינו בשינויים לאחר יומיים או שלושה .

בדרך כלל, ההשפעה נמשכת בין שלושה לשישה חודשים . כאשר פעולת השרירים חוזרת בהדרגה, הקמטים והקמטים מתחילים להופיע מחדש וניתן לסגת מהם. עם הזמן, קווים חוזרים וקמטים מופיעים לעתים קרובות פחות חמורים; השרירים לומדים להירגע והעור שמעל הופך פחות מקומט ומקופל.

דברים שיש לקחת בחשבון לפני ההזרקה בוטוקס

הבטיחות של בוטוקס לנשים בהריון או מניקות לא נקבעה, כך שאף אחת מהקבוצות לא צריכה להשתמש בו. כמו כן, אנשים עם מחלות נוירולוגיות מסוימות לא צריכים להשתמש בבוטוקס.

כאשר מומחה מבצע את ההליך, המטופלים בדרך כלל סובלים בוטוקס היטב. מחקר שנערך לאחרונה מצא שפחות מ-1% מהמטופלים חווים בעיות אם רופא עור מוסמך מנהל את הטיפול. חבורות זמניות היא תופעת הלוואי השכיחה ביותר. לפעמים מתרחשים כאבי ראש; הם מפסיקים תוך יום עד יומיים. אחוז קטן מהחולים עלול לפתח צניחת גבות או עפעפיים, אך בדרך כלל זה נפתר תוך מספר שבועות.

מכיוון שספא יום ומשרדים אחרים שאינם רפואיים עושים טיפולי בוטוקס, אנשים רבים חושבים שהזרקת בוטוקס היא באותה רמה כמו מניקור, פנים או תספורת. זה לא המקרה. זהו הליך רפואי הדורש הכשרה ומומחיות ספציפית על מנת להשיג תוצאות בטוחות ואסתטיות. רופאים ואנשי מקצוע רפואיים רבים מפרסמים טיפולי בוטוקס לאחר שעברו קורס סוף שבוע בהזרקות. אבל הקורסים האלה מלמדים את התלמידים שלהם להתאים תבנית – ובוטוקס הוא לא טיפול "מתאים לכולם". יש לקחת בחשבון את התכונות הייחודיות של האדם ואת דפוסי השרירים.

עדיף לבחור בספק מנוסה עם ידע נרחב באנטומיה של הפנים, עין אסתטית ומיומנויות מפותחות. רופא מוסמך מאוד יכול גם לנהל את כל הסיבוכים לאחר הטיפול בצורה הטובה ביותר.

האם אפשר לקחת יותר מדי בוטוקס?

אם אתה הולך לספק לא מוסמך, זה עלול להיראות לא נכון, לא משנה מה הסכום. עם זאת, כשזה מגיע לבוטוקס מוגזם, פחות זה יותר. אתה רוצה מראה עדין וטבעי, עם הרבה תנועה שנותרה בפנים. יותר מדי גורם למראה הקפוא הסטריאוטיפי הזה. בוטוקס אינו מורגש אם הוא מוזרק במינונים קטנים על ידי מטפל מיומן. וכאשר נעשה בדיוק כמו שצריך, טיפול בוטוקס טוב מציג מטופלת שנראית נחה יותר, עם גבות מוגדרות יותר, עיניים פקוחות יותר ועור שמקבל מראה חלק וצעיר יותר.

 

1 תגובות על “בוטוקס מוגזם: האם אפשר לקבל יותר מידי בוטוקס?”

  1. כהן

    כן, בוטוקס מוגזם יכולים להיות מוגזם עד מדי. עליך לבחון את הצרכים שלך ולבחור את הרמת המוגזם הטובה ביותר עבורך.

כתיבת תגובה

Scroll to Top