איך לגרום לאנשים לבקר באתר שלך

ברגע שיש לך אתר אינטרנט, הצעד הבא שלך הוא להפיץ את השמועה. יש הרבה דרכים למשוך אנשים לאתר שלך, אבל בניית קהל מקוון או בסיס לקוחות היא מעבר לקבלת ביקורים חד-פעמיים – לאתרים משגשגים יש קהל עוקבים ומבקרים חוזרים. במאמר זה נדון מדוע התנועה באתר חשובה ונציג כמה מהיסודות כיצד למשוך מבקרים לאתר שלך (ונמשיך להחזיר אותם).

מדוע התנועה באתר חשובה

בין אם אתה בונה מותג או מוכר מוצר, הצלחת האתר מסתמכת על מספר המבקרים שאתה מקבל ועל איכות האינטראקציות האלה. דוגמה ברורה היא חנות מקוונת, שבה תנועה רבה יותר פירושה לעתים קרובות יותר מכירות. אבל התנועה חשובה גם אם יש לך בלוג, שבו הגעה ליותר אנשים יכולה לעזור לך לעורר השראה ולהשפיע על חיים נוספים. כמו כן, עם יותר מבקרים, אתה יכול ליצור הזדמנויות לחסות והכנסות ממודעות. לא משנה איזה סוג של אתר יש לך, הבאת תנועה רבה יותר למפתן הדלת המקוונת שלך היא הדרך לגדול ולשגשג באינטרנט.

היכן להתחיל

אתה יכול להניע תנועה ולבנות את העוקבים המקוונים שלך במגוון דרכים. בחירת מה שנכון עבורך תלויה בתקציב שלך ובמטרות שלך. להלן דוגמאות לדרכים בתשלום ובחינם לקידום האתר שלך:

פרסום באמצעות פלטפורמת הפרסום של גוגל תוכל לקבל לקוחות המחפשים עסקים כמו שלך על חיפוש Google ומוצרים אחרים של גוגל. עם מודעות Google, אתה תשלם רק על תוצאות, כמו קליקים לאתר שלך או שיחות לעסק שלך. תחילת העבודה עם מודעות Google

מדיה חברתית

לבנות קהל מעריצים אורגני היא ליצור נוכחות חזקה במדיה החברתית. שקול פלטפורמות כמו אינסטגרם, פייסבוק וטוויטר לקידום תמונות, תוכן ועדכונים הקשורים למותג ולאתר שלך. פינטרסט פופולרית במיוחד בקרב נשים, בעוד שפלטפורמות כמו סנאפצ'ט עשויות לעזור לכם להגיע לקהל צעיר יותר.

מדיה חברתית היא דרך חינמית ויעילה להתחבר לקהל שלך.

זכרו: המטרה במדיה החברתית היא ליצור קשר אמיתי עם הקהל שלכם ולבנות קהילה. היו אותנטיים, צרו ופרסמו תוכן שימושי והשתמשו בהאשטאגים רלוונטיים. אתה יכול גם לשקול אסטרטגיות כמו שיווק משפיע ושיתופי פעולה..

אופטימיזציה למנועי SEOSearch

(SEO) מתייחסת לכל מה שתוכלו לעשות כדי להפוך את האתר שלכם לגלוי יותר במנועי חיפוש כמו Google. רוב תעבורת האינטרנט מגיעה מאנשים שלוחצים על תוצאות החיפוש הראשונות שלא שולמו שעולות בחיפוש, כך שלוקח את הזמן כדי לשפר את קידום האתרים שלך בהחלט כדאי.

שיווק

תוכןיצירת תוכן שימושי שקהל היעד שלך מעוניין בו יכולה לעזור לך למשוך ולעורר מעורבות בקהילה מקוונת. לדוגמה, חנות מזון יכולה לפתוח בלוג מתכונים, או שיועץ פיננסי עשוי ליצור ידיעון על חיסכון לפרישה. שיווק תוכן כולל פוסטים בבלוג, סרטונים, ידיעונים בדוא"ל, פודקאסטים, רשימות, מגזינים, מדריכים כיצד לבצע ואינפוגרפיקה.

קידום

פנים אל פניםWord of Mouth הוא תמיד כלי שיווקי יעיל והוא יכול להיות בעל ערך רב במיוחד לחיבור האתר שלך לעולם הלא מקוון. שיחה עם חברים ואנשים ברשת שלך היא דרך מצוינת להתחיל. אבל אתה יכול גם להתנדב בקהילה שלך, לעשות התקשרויות דוברות, לארח או לתת חסות לאירועים, ולנצל הזדמנויות אחרות להתחבר לקהל שלך פנים אל פנים. בכל מקום שאתה הולך, ספר לאנשים על האתר שלך!

כיצד לעקוב אחר אתר האינטרנט שלך

חשוב לקבל משוב על האופן שבו הקהל שלך גדל, ואחד היתרונות בלהיות מקוון הוא שכל המדדים שאתה צריך ניתנים למעקב. להלן מספר דרכים פשוטות להתמודד עם מצב האתר שלך:

Google Analytics

מציע מגוון כלים למדידת נתוני האתר שלך כדי לקבל תובנות נוספות על המבקרים שלך. הפתרונות נעים בין כלים בסיסיים בחינם לניתוח ארגוני מתוחכם. קבל מידע נוסף באתר האינטרנט של Google Analytics.

מדדי מדיה חברתית

המדיה החברתית הטובות ביותר מציעות מדידת נתונים בסיסית. לקבלת אינדיקציות טובות להתקדמות שלך, עקוב אחר מספר העוקבים שלך והצמיחה שלהם לאורך זמן, כמו גם את המעורבות שלהם בפוסטים שלך (1-5% מעורבות נחשבת טובה).

השלבים הבאים

לאחר שתתחיל לבנות את הקהל שלך, חפש כמה אינדיקטורים אלה שיעזרו לך למטב את המאמצים שלך ולהגיע לשלב הבא.

המרות אתה מקבל הרבה תנועה באתר אבל לא הרבה מכירות או מנויים? אנשים שקופצים מהאתר שלך בטרם עת יכולים להיות אינדיקציה לכך שהאתר שלך זקוק לעבודה כדי לשמור על המבקרים ולעורר השראה בפעולות הרצויות שלהם (כגון רכישות), או שאתה ממקד את סוג המבקרים הלא נכון.

בדיקות מצוינת לקבל משוב בעל ערך באתר שלך היא לבצע כמה בדיקות שימושיות. משמעות הדבר היא לאפשר לאנשים אמיתיים לנסות את האתר שלך ולצפות בתגובות שלהם.

חיבורים אתה מקבל הרבה תנועה בפלטפורמת מדיה חברתית אחת, אבל זה לא עובר לאתר שלך, ייתכן שתרצה לחשוב על חיזוק הקשר בין האתר שלך לחשבונות המדיה החברתית שלך. כשאתה יוצר ומפרסם תוכן במקום אחד, חשוב להפיץ את הבשורה בכל מקום ולקדם בפלטפורמות שונות כדי למנוע מהקהל שלך להישבר. כמו כן, הקפד לכלול קישורים לדפים רלוונטיים באתר שלך בפוסטים שלך במדיה החברתית – ולכלול קישורים לחשבונות המדיה החברתית שלך באתר שלך – כדי שהמבקרים יוכלו לסמן לך לייק ולעקוב אחריך בקלות במדיה החברתית, ישירות מהאתר שלך.

כתיבת תגובה

Scroll to Top