15 שאלות לשאול לפני בניית דף נחיתה בחינם

אז קראת כמה מאמרים שונים על דפי נחיתה. אולי אפילו חיברת אחד אבל לא בטוח בכל פעם שאתה הולך ללחוץ על כפתור "פרסם". במאמר זה, אתן לך 15 שאלות חשובות שכדאי לשאול את עצמך לפני יצירת דף נחיתה . שאלות אלו יעזרו לך להוסיף מבנה למסע הפרסום שלך ולקבוע מתי אתה מוכן להשיק.

בואו נתחיל!

1. מה יעד ההמרה שלי?

למה אתה יוצר דף נחיתה? מה אתה מחפש להשיג מזה?

יעד ההמרה של דף הנחיתה שלך צריך להיות משהו שיועיל לעסק שלך. לא פעם, אנשים שיוצרים דפי נחיתה מנסים לייצר לידים. אז, האם אתה מחפש לבצע מכירות על מוצר/שירות חדש? האם אתה רוצה ליצור לידים במייל עבור הניוזלטר שלך? האם להשיג עוד רשומים לבלוג המילניום? ככל שתוכל לענות על שאלה זו בצורה מדויקת יותר, כך הקמפיין שלך ירוויח יותר.

2. מיהו שוק היעד שלי?

כדי שלדף הנחיתה שלך יהיה בסיס יציב, עליך לזהות את הלקוח האידיאלי שלך וליצור דף נחיתה סביב הצרכים שלו. אתה יכול להתחיל בהסתכלות על הלקוחות הנוכחיים שלך.

הקפד להיות ספציפי לגבי הדמוגרפיה של שוק היעד שלך. אם אתה מציג מודעות סביב דף הנחיתה שלך, הנתונים הדמוגרפיים האלה יעזרו לך גם לחבר את אלה. להלן חמש נתונים דמוגרפיים סטנדרטיים על שוק היעד שלך שאתה צריך לזהות:

  • מִין
  • גיל
  • מקום
  • כיבוש
  • רמת הכנסה

ברגע שתבין מיהו שוק היעד שלך, תוכל לשווק את ההצעה שלך בצורה יעילה יותר.

3. מה ההצעה שלי?

לאחר שתגדיר את יעד ההמרה שלך ואת שוק היעד שלך , תוכל לעבור להצעה בדף שלך. תמיד צריכה להיות הצעה (אחרת, איך הדף הזה מועיל לעסק שלך?). שאלת עצמך את יעד ההמרה שלך יעזור לך להבין מה בדיוק אתה הולך להציע. אולי אתה כבר יודע איזו הצעה תשלים הן את יעד ההמרה שלך והן את שוק היעד שלך.

לדוגמה, אני עובד בסטארטאפ של תוכנה כשירות (SaaS). אנו מציעים תוכנות שיווק מקוונות. נניח שאני מחפש לקבל לידים לרשימת דוא"ל כדי שנוכל לטפח את הלידים האלה למכירות בהמשך הקו. שוק היעד שלי הוא מתווכים. מה ירצה מתווך מסטארט-אפ של SaaS שיעזור לי לטפח אותם למכירה בהמשך הקו? משאב שהולך להועיל להם מבלי למכור להם (ישיר). משהו שקשור לאופן שבו הם יכולים להשתמש בשיווק מקוון כדי להועיל לעסק שלהם, משהו כמו ספר אלקטרוני. למעשה, כבר יצרתי את המשאב המדויק עבור העסק שלנו. יצרתי את "מדריך המתווך המצליח ליצירת קמפיינים קטלניים לפני מכירה".

אבל ספר אלקטרוני הוא לא סוג ההצעה היחיד שאתה יכול להציג בדף נחיתה. יש עוד כל כך הרבה אפשרויות. הנה רשימה קצרה של כמה הצעות נפוצות שעשויות לעבוד היטב עבור דף הנחיתה שלך:

  • עסקה לזמן מוגבל
  • הרשמה לוובינר
  • הרשמה לאירוע
  • הורדה של ספר אלקטרוני
  • קורס חינם
  • שירות ייעוץ
  • הרשמה לניוזלטר באימייל
  • הרשמה לפני השקה

בסופו של דבר, יש אינסוף הצעות שתוכל להציג בדף הנחיתה שלך. יעד ההמרה ושוק היעד שלך אמורים לכוון אותך בכיוון הנכון למה שגם אתה וגם הלידים הפוטנציאליים שלך מחפשים.

4. באיזה סוג של דף נחיתה אני משתמש?

עכשיו כשאתה יודע מה ההצעה שלך, תצטרך להחליט באיזה סוג דף נחיתה אתה הולך להשתמש עבורו. בדרך כלל ישנם שני סוגים של דפי נחיתה:

  • דפי נחיתה עם קליקים
  • דפי נחיתה ליצירת לידים

דפי נחיתה ליצירת לידים: דפים אלו כוללים טופס או CTA, שכן המטרה העיקרית היא להוציא מידע ליצירת קשר מהמבקרים (כדי שיהפכו ללידים). הטופס מכיל בדרך כלל מספר שדות וכפתור קריאה לפעולה.

מומלץ: 4 רעיונות לקמפיין שיווקי בפייסבוק שיעזרו להגביר את המעורבות

דפי נחיתה באמצעות קליקים: דפים אלו מחממים את המבקרים לקראת מכירה. לדוגמה, עמוד שיש בו כפתור "למידע נוסף" או "צור קשר". דף נחיתה זה באמצעות קליקים מוביל לרוב לדף אחר עם מידע נוסף על ההצעה.

אם אתה מציע משהו שלא מצריך רכישה (כמו הרשמה לניוזלטר, דוגמה חינם או ספר אלקטרוני), אז דף מוביל הוא בדרך כלל רעיון טוב. יש גם פחות עבודה כרוכה בדף נחיתה מדור לידים. אם אתה מציע משהו מורכב יותר או רכישה גדולה יותר, דפי נחיתה ללחיצה עשויים להיות אידיאליים עבורך. הם מציעים לך יותר זמן לחמם את הליד הפוטנציאלי שלך למכירה.

5. מהם היתרונות של ההצעה שלי?

כשאני אומר יתרונות, אני לא מדבר על תכונות. היתרונות מספרים למשתמשים שלך מה התכונות שלך יכולות להשיג עבורם. ככל שתצליחו לתאר בצורה תמציתית יותר מה ההצעה שלכם יכולה לעשות עבור הלידים הפוטנציאליים שלכם, כך גדל הסיכוי שאנשים יבצעו המרה. באופן כללי, היתרונות הינם היעילים ביותר בדפים מובילים כאשר הם מתוארים ב-3 עד 5 נקודות תבליטים.

6. מה מייחד את ההצעה שלי?

סביר להניח שיש לך תחרות בענף שלך. בשביל זה נועדו הצעות מכירה ייחודיות (USP). אז עכשיו, לאחר שהגדרתם את היתרונות של ההצעה שלכם, אתם כבר בדרך להבין מה מייחד את ההצעה שלכם מאחרות.

לפעמים זה יכול להיות מסובך לאתר מה מייחד את ההצעה שלך מהצעות אחרות בדיוק כמוה. מה שאתה צריך להתמקד בו הוא באיזו בעיה ההצעה שלך פותרת, ומדוע העסק שלך עושה זאת אחרת מהמתחרים. הנה כמה סיסמאות של עסקים גדולים כדי לגרום לך לחשוב על ה-USP שלך:

ויזה: "זה בכל מקום שאתה רוצה להיות."

הסלוגן הזה משלב את ה-USP שלהם, שכן הוא אומר לנו שלא משנה היכן אנחנו נמצאים בעולם, אנחנו יכולים לסמוך על Visa כצורה של מטבע. זה נוח (כמעט) בכל מקום. זוהי נקודת מכירה מרכזית.

7. עד כמה הכותרת שלי מרתקת?

כותרות צריכות לרתק את המבקרים בדף הנחיתה שלך כדי שיישארו בדף. מחקר פופולרי של Copyblogger מציע שבעוד 8 מתוך 10 משתמשים יקראו את עותק הכותרת שלך, רק 2 מתוך 10 יקראו את שאר העמוד שלך. תרגול טוב הוא לכלול את אחד היתרונות העיקריים של ההצעה שלך בכותרת שלך. אז לאחר שענית על שאלה חמש, אתה אמור להיות מסוגל להבין את נקודת המכירה העיקרית של המוצר/שירות שלך.

טיפ: אם אתה יוצר מודעות מקוונות עבור דף הנחיתה שלך, ודא שמילות המפתח במודעה כלולות בכותרת.

8. איך שאר העותק שלי?

חשוב להגיה את עותק דף הנחיתה שלך. טעויות דקדוק עלולות לשדר חוסר זהירות וחוסר מקצועיות. הם גם ידועים כמפחיתים המרות! עדיף אם תוכל לגרום לאדם אחר לבדוק את העותק שלך, זה נורמלי שאנשים יחמיצו שגיאות דקדוקיות בעותק שלהם.

9. האם דף הנחיתה שלי משתמש במילות מפתח רלוונטיות?

זו שאלה חשובה אם אתה מעוניין שדפי הנחיתה שלך יהיו מותאמים למנועי חיפוש (וסביר להניח שאתה עושה זאת). אתה יכול להשתמש במתכנן מילות המפתח (חינם) של גוגל כדי לגלות אילו מילים וביטויים הקשורים לענף שלך נמצאים בדרך כלל בחיפוש על ידי משתמשים. לאחר מכן תוכל להשתמש במילים ובביטויים אלה בדף הנחיתה שלך כדי להפוך אותו למוטב יותר לחיפוש.

לדוגמה, בואו נמשיך על הנושא של ספר אלקטרוני שיווקי מקוון של מתווך. אולי ארצה לראות מה מתווכים מחפשים באינטרנט… מתכנן מילות המפתח של גוגל נותן לך מושג טוב על מילות המפתח שבהן עליך להשתמש בדף הנחיתה שלך. עם זאת, חשוב לא לכלול מילים שאינן רלוונטיות להצעה שלך. אז אם לא ציינתי שום דבר על כלי שיווק מתווכים בספר האלקטרוני שלי, אז לא הייתי רוצה לשים את מילות המפתח, "כלי שיווק מתווכים" בדף הנחיתה שלי.

10. האם דף הנחיתה שלי קל לצריכה?

כדי לשמור על תנועת דף הנחיתה שלך בסביבה במשך יותר ממספר שניות, תצטרך לגרום לדף שלך להיראות מזמין וקל לקריאה.

אז מה הופך דף נחיתה לקל לקריאה?

  • נקודות תבליטים – אלה מאפשרות לך לתאר בקצרה את היתרונות של ההצעה שלך בדף הנחיתה שלך.
  • בלי פסקאות עבות – הסיבה שאנחנו לא משתמשים בפסקאות גדולות היא אותה סיבה שאנחנו משתמשים בנקודות תבליט כדי לתאר את ההצעה שלנו. פסקאות עשויות להיראות מרתקות לקריאה, ולכן מרתיעה מבקרים מלקרוא את דף הנחיתה שלך.
  • רווח לבן –  רווח לבן הוא שטח ריק המשמש באופן אסטרטגי בדף שלך כדי להפוך אזורים מסוימים בולטים.

אלו הן רק כמה שיטות עבודה בסיסיות שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​עיצוב ויצירת דף נחיתה.

11. עד כמה דף הנחיתה שלי אמין?

אתה צריך לזכות באמון המבקרים בדף הנחיתה שלך כדי שיוכלו להמיר את ההצעה שלך.

דרך מצוינת לבסס אמון על המבקרים בדף הנחיתה שלך היא באמצעות הוכחה חברתית. הוכחה חברתית יכולה לבוא בצורות שונות. להלן 7 סוגים נפוצים של הוכחה חברתית שעסקים משתמשים בהם באינטרנט:

  • המלצות של לקוחות
  • ביקורות
  • כפתורי שיתוף חברתיים
  • לוגו של לקוחות
  • מספר לקוחות
  • פרסים (אחרונים)
  • אישורי אבטחה

טיפ: אם אתה כולל כפתורי שיתוף חברתי בדף הנחיתה שלך, הקפד להגדיר עבורו תמונת שיתוף ספציפית. שיתופים חברתיים הכוללים תמונות מקבלים 150% יותר ציוצים מחדש ו-53% יותר לייקים בפייסבוק.

12. האם הקריאה לפעולה (CTA) שלי ברורה?

אין דבר גרוע יותר מלראות דף נחיתה ללא קריאה לפעולה. דפי נחיתה אינם משמשים למודעות למותג (השאירו זאת לרשתות החברתיות). כפי שציינתי לעיל, דפי נחיתה צריכים להכיל יעד המרה יחיד, הצעה יחידה. תן לנתון המדהים הזה להניע את הנקודה: דפי נחיתה עם מספר הצעות מקבלים 266% פחות לידים מדפי הצעות בודדות.  אמנם, זה בסדר (ולפעמים מעודדים) לכלול מספר כפתורי CTA בדף שיש להם את אותה הצעה.

טיפ: אל תכלול סרגל ניווט בדף הנחיתה שלך. זה כמו לכלול כמה קריאה לפעולה בדף נחיתה אחד. זה רק יגדיל את שיעור היציאה מדף הכניסה שלך, ולכן יקטין את ההמרות בדף שלך.

13. האם דף הנחיתה שלי מותאם למובייל?

האם אי פעם היית באתר שבו יש לך בעיות בשימוש בטלפון שלך? אתה צריך לגלול למטה, להתקרב, להתרחק קצת ולגלול למעלה. אוף. אני מוצא את זה ממש מעצבן ולפעמים אתה לגמרי נטשת אתר בטלפון שלך כי זה היה פשוט מעצבן מכדי להשתמש בו.

מסתבר שהרבה משתמשי מובייל מסכימים איתי –  40% הודו שעזבו אתר ופנו למתחרה לאחר חווית מובייל גרועה. זה לא שונה בדפי הנחיתה שלך. החדשות הטובות הן שרוב כלי דפי הנחיתה מותאמים באופן אוטומטי לנייד. ודא שהם מותאמים לנייד!

14. איפה אני הולך לקדם את זה?

רוב האנשים יוצרים דפי נחיתה שתנועת הפרסום המקוון שלהם "ינחת" עליהם. לרוב משתמשים בדפי נחיתה לצד מסעות פרסום של גוגל אדוורדס. קמפיינים בגוגל אדוורדס הם לרוב הדרך היעילה ביותר לקדם הצעה, אך הם דורשים רמה של הבנה על מנת להשתמש בהם ביעילות (או מישהו למיקור חוץ של העבודה).

אז איך ואיפה תקדם את דף הנחיתה שלך? אתה תמיד יכול להשתמש בכמה ערוצים שונים. יש אנשים שמעדיפים לשלוח אותם לרשימת הדוא"ל שלהם, למעריצים ולעוקבים, או להשתמש בפלטפורמה אחרת לפרסומות כמו טוויטר או פייסבוק. בסופו של דבר, הכרחי להגדיר יעד הפצה מוצק עבור דף הנחיתה שלך כדי למקסם את טווח ההגעה שלו.

15. כיצד אעקוב אחר תוצאות הקמפיין שלי?

תלוי אם אתה יוצר דף נחיתה מאפס או משתמש בכלי לדף נחיתה, האופן שבו אתה עוקב אחר תוצאות מסע הפרסום שלך ישתנה.

אבל יש שלושה מדדי מפתח שעליך לעקוב אחריהם עבור כל דף נחיתה:

  • צפיות/ביקורים
  • המרות
  • שער חליפין

יש הרבה מדדים יקרי ערך אחרים שניתן לעקוב אחריהם, אבל שלושת אלה הם תמיד חובה בכל הנוגע לתוצאות הקמפיין שלך.

אני מקווה שהשאלות הללו הניעו אותך להבין טוב יותר את האסטרטגיה מאחורי יצירת דף נחיתה שמייצר תוצאות. אם עדיין נשארו לכם שאלות בנוגע לבניית דף נחיתה מוזמבנים לבקר בעמוד דף נחיתה מה זה

1 תגובות על “15 שאלות לשאול לפני בניית דף נחיתה בחינם”

  1. אסף

    1. מהי מטרתך ביצירת דף הנחיתה?
    2. מה הפרטים שברצונך לכלול בדף הנחיתה?
    3. האם יש אפשרות לקרוא בדף הנחיתה?
    4. האם יש אפשרות להעלות קבצים לדף הנחיתה?
    5. האם הדף יהיה מוגדר במדורי קטגוריות או בנושאים?
    6. יש צורך בקישורים חיצוניים בדף הנחיתה?
    7. יש צורך בהעלאת תמונות לדף הנחיתה?
    8. האם יש צורך בתמיכה במספר שפות?
    9. האם יש צורך בבחירת שפות בטופס?
    10. האם יש צורך בבחירת שפות בדף הנחיתה?
    11. האם יש צורך בתכנון מערכת הניהול של דף הנחיתה?
    12. האם יש צורך בתכנון מערכת הניהול של קטגוריות או נושאים?
    13. האם יש צורך בשליחת הודעות או תזכורות למשתמשים?
    14. האם יש צורך בכלי כדי לבחור את התוכן שנרצה להציג?
    15. האם הדף ירצה להביא מתכנן, יועץ או מפתח מתאים?

כתיבת תגובה

Scroll to Top