איך לעשות בדיקה לדף נחיתה ? 5 כללים

איך לעשות בדיקה לדף נחיתה ? רוב המשווקים חושבים שאין נוסחה מנצחת אמיתית להגדלת שיעורי ההמרה, הפחתת העלות להמרה והגדלת איכות ההמרה בו זמנית.

מגובה בנתונים מ-250+ לקוחות פעילים ויותר מ-10,000 בדיקות CRO, אנו רואים את העליות הממוצעות האלה:

  • עלייה בשיעורי ההמרה ב-52%
  • עלות להמרה נמוכה יותר ב-33%
  • הגדל את איכות ההמרה ביותר מ-100%

אנחנו יודעים. זה נשמע טוב מכדי להיות אמיתי. *גלגול עיניים*

איך צוות קרית טק Kiryatech עושה את זה? יותר מדי משווקים שמחי המרה דוהרים לבחון השערות גרועות ורכיבי דף נחיתה שרירותיים לפני שהם מגדירים תחילה את הבסיס לדף הנחיתה שלהם.

במקום זאת, אנו ממקדים את סמכויות הסוכנות שלנו ב:

  • מתן עדיפות לקבוצה קטנה של בדיקות במאמץ נמוך שאנו יודעים לספק את ההשפעה הגבוהה ביותר בפרק הזמן הקצר ביותר.
  • אפייה בקרה ומבנה בתהליך שלנו כדי שנוכל לייצר תוצאות הניתנות לחזרה, צפויות ואמינות.

יש חוקי שיווק שאתה אף פעם לא רוצה לשבור (אם אתה רוצה מבחנים מוצלחים) ואני הולך לשתף בדיוק איך Kiryatech קרית טק מגיע לשם.

כאשר בדיקת דף נחיתה משתבשת

כמעט כל מאמר בנושא בדיקת דפי נחיתה מפרט את האשמים הבאים כסיבות העיקריות לכך שהבדיקות נכשלות:

  • תובנות גרועות: יותר מדי דפי נחיתה אינם אוספים נתונים באמצעות מפות חום, הקלטות הפעלה, ניתוח טפסים או מעקב המרות. זה מוביל להשערות לא מושכלות לגבי מה לבדוק.
  • השערות גרועות: מכיוון שהמשווקים מאבחנים בטעות את הבעיה, גם הפתרון המוצע שלהם נכשל. או גרוע מכך, הם ממהרים לבדוק משתנים שרירותיים כמו צבע הכפתור, ללא השערה אמיתית מלכתחילה.
  • אין מספיק תנועה: אתה לא יכול להריץ מבחן A/B אמין עם 200 מבקרים. אתה צריך נפח כדי להגיע למובהקות סטטיסטית (מבחנים מרובי משתנים צריכים אפילו יותר נפח מאשר מבחני A/B). רוב דפי הנחיתה חסרים נפח.
  • לא מספיק זמן: אתה גם לא יכול להריץ בדיקת A/B למשך שבוע ולצפות לתוצאות אמינות. נפח לוקח זמן, וזמן לוקח כסף – כסף (וסבלנות) שאין לרבים.

הכתבות האלה לא שגויות. ניסויים תקינים בדף נחיתה דורשים תובנות, השערות, נפח, זמן, תקציב, והכי חשוב, ביצוע.

אז איך אתה יכול לעשות בדיקה עבור דף נחיתה, אתה שואל?

4 הכללים החדשים של בדיקת דפי נחיתה

אתה יכול להריץ כמה בדיקות A/B שאתה רוצה, אבל אנחנו מעדיפים שתפעיל בדיקות המסתמכות על חמישה כללי דף נחיתה ש-Kiryatech קרית טק מצא שהם חיוניים.

  1. כוונת המרה לתנועה חייבת להיות בהתאם לכוונת הקריאה לפעולה (CTA).
  2. התמקד באגרסיביות בהצעה עצמה.
  3. השתמש בטכניקת פירורי לחם בטפסים שלך.
  4. אל תעצרו בעמוד "תודה".

בואו נחקור כל אחד מהם.

1. כוונת המרת תנועה חייבת לעקוב אחר כוונת הקריאה לפעולה

כוונת המרה מתייחסת למידת הסבירות שהלקוח האידיאלי שלך יבצע המרה.

כוונה נמוכה ("תנועה קרה") = מבקרים שאולי לא מכירים את המותג, שרוצים רק לאסוף מידע ושלא הביעו כוונה לבצע המרה.

כוונה גבוהה ("תנועה חמה") = מבקרים שככל הנראה מכירים את המותג, שרוצים לקנות עכשיו, ואשר יבצעו המרה בכל ה-CTAs.

בואו נשתמש בדוגמה של B2B  בניית חנות וירטואלית SaaS.

מבקר בעל כוונות גבוהות הוא מישהו שמבקר בדף נחיתה בעצמו באמצעות ביקור ישיר, מודעת חיפוש בתשלום ממותגת, מודעת מיקוד מחדש או חיפוש אורגני, ומבצע המרה ב-CTA של "הזמנת הדגמה".

מבקר בעל כוונות נמוכות הוא מישהו שמבקר בדף נחיתה דרך מודעה לתצוגה, חיפוש מידע בגוגל או קהל מקומי בפייסבוק, ואין לו כוונה להמיר.

אם ה-CTA שלך לא תואם את כוונת ההמרה של המבקר שלך, זה לא משנה מה אתה מחלק את הבדיקה בדף הנחיתה שלך – זה לא יעבוד.  לדוגמה, אם אתה מבקש מתעבורת תצוגה קרה להמיר ב-"הזמן הדגמה" CTA שלך, זה לא משנה איך כתוב בכותרת שלך או שנראה גרפיקת גיבור – לא סביר שהם ימירו.

והנה המרה: גם אם אכן תתרחש המרה, סביר מאוד שההמרה הזו תוביל למכירה.

למה? כי ככל שכוונת המבקר גבוהה יותר, כך יש יותר מומנטום לאורך משפך השיווק והמכירות. זה מה שמוביל בסופו של דבר למכירה.

כשמדובר בכוונה, ערוצים שונים מאותתים על רמות כוונה שונות. אז שלב ראשון של בדיקת דפי נחיתה הוא להבטיח שהתנועה והקריאה לפעולה שלך מתואמים זה עם זה. ב-Kiryatech קרית טק, אנו קוראים לזה קוביית הקרח וסולם הר הגעש:

2. התמקד בצורה אגרסיבית באופן הצגת ההצעה

הרצנו אינספור בדיקות ב-Kiryatech קרית טקשבהן הסרנו את כל מה שמתחת לחלק העליון והקבוע. בחרנו בכוונה ובאופן אקראי עותק עבור כותרות וכותרות משנה. פעם אחר פעם, גילינו שמבקרים מתמקדים מיד ב-CTA ובאופן הניסוח שלו.

הגבר את המוטיבציה עם עותק CTA

לעתים קרובות, אינך צריך לשנות את ההצעה או יעד ההמרה שלך כדי להגדיל את ההמרות. אתה רק צריך ליצור מוטיבציה על ידי שינוי עותק ה-CTA שלך למשהו שהמבקרים שלך מוצאים משכנע יותר.

לדוגמה, ניסינו עם חמש קריאות קריאה שונות וגרסאות כותרות/כותרות משנה עבור הצעת תוכנית השיווק שלנו:

  • קבל ניסיון חינם
  • קבל ביקורת בחינם
  • קבלו הצעה בחינם
  • קבל תוכנית שיווק בחינם
  • התחל את חישוב התמחור שלי

שום דבר לגבי ההצעה לא השתנה – רק הכותרת/כותרת המשנה ועותק הקריאה לפעולה. ובכן, זה ושיעורי ההמרה עלו בהדרגה עם כל איטרציה של עותק ה-CTA שלנו.

3. השתמש בטכניקת פירורי לחם בטפסים שלך

אולי שמעתם אחרת, אבל פחות שדות אינם משתווים אוטומטית לשיעורי המרה גבוהים יותר. (זה תלוי במספר גורמים, באמת.)

עבור דפי נחיתה לכידת לידים, טפסים יכולים לבצע או לשבור המרות. אבל חשוב מכך, הרושם הראשוני שיש למבקרים שלך מהשדות של הטופס שלך יגרום או ישבור המרות.

פריסת טופס, מספר שדות, תוויות שדות, סדר שדות, טקסט מציין מיקום, עותק לחצן, לחצן בחירה לעומת תפריט נפתח – רשימת התכונות הניתנות לבדיקה לעולם אינה מסתיימת. אבל כל מבחן פיצול טופס צריך לתעדף ניסוי אחד מעל לכל: הוספת שלבי טופס מרובים תוך שינוי סדר השדות.

4. אל תעצרו בדף "תודה".

הנה כמה דברים שאתה יכול לנסות:

  • שמור ווידג'ט של לוח שנה בדף התודה שלך ושכור נציג נוסף לפיתוח מכירות (SDR) כדי לברר אילו לידים איכותיים או לא. יהיו לך אנשים שאינם מוסמכים היום, אבל יהיו כשירים בעוד חצי שנה. תן לכולם את חווית הכפפה הלבנה.
  • אם אינך יכול לעשות זאת, ספר לאנשים איזו כתובת דוא"ל או מספר טלפון יפנו אליהם. בעולם של ספאם או שיחות רובו, אתה תקבל רוח רפאים אפילו מאנשים שהמירו את דתו – זה יקל על זה.
  • ספר לאנשים מתי הם יכולים לצפות לשמוע ממך. "ב-24 השעות הבאות", "30 הדקות הבאות" וכו'. תן להם את ה-heads-up המפורש הזה.

השקעת הרבה זמן ומאמץ כדי להשיג את ההמרה, אז אל תדפוק את המומנטום של העסקה בגלל דף התודה/אישור הלא אופטימלי שלך. תעשה טוב יותר.

שווה בדיקה: מה זה PPC ואיך זה עובד?

כלול הוכחות חברתיות ועדויות כדי לגבות את הטענות שלך. מקד את כל העמוד בהצעה אחת, עם קריאה ראשית אחת בלבד לפעולה (CTA). השתמש בפריסה ממוקדת המרה כדי להבליט את ה-CTA שלך (חשבו על רווח לבן, צבע, ניגודיות ורמזים כיוונים). בדוק רעיונות חדשים באמצעות בדיקות

דף נחיתה זה דף אינטרנט עצמאי שלקוחות פוטנציאליים יכולים "לנחות" עליו כשהם לוחצים דרך אימייל, מודעה או מיקום דיגיטלי אחר. דף נחיתה נועד ללכוד מידע מאנשי קשר בתמורה למשהו בעל ערך , כגון קוד הצעה קמעונאית או תובנות עסקיות לעסקים

1 תגובות על “איך לעשות בדיקה לדף נחיתה ? 5 כללים”

  1. דניאל

    1. בדוק את הדף עבור שגיאות כתיב, ללא טעויות אותיות וכתיב.
    2. בדוק את הדפדפן עבור תאימות נחיתה.
    3. בדוק את העמוד עבור התקנה ובדיקת השגיאות.
    4. בדוק את הקישורים על מנת לוודא שהם עובדים כראוי.
    5. בדוק את התמונות על מנת לוודא שהן מוצגות כראוי.

כתיבת תגובה

Scroll to Top