מה לעשות כשלא מוצאים עבודה: 13 טיפים

לפעמים כשאתה בעיצומו של חיפוש עבודה ונתת הכל, למרות כל המאמצים שלך, אתה פשוט לא יכול למצוא עבודה.

זה יכול להיות מייאש לא לראות תוצאות מכל העבודה הקשה שלך, אבל אל ייאוש. על ידי ביצוע מספר טיפים פשוטים כאשר אינך מוצא עבודה, תוכל להפוך את חיפוש העבודה שלך להצלחה!

לא מצליח למצוא עבודה? שקול את 13 הטיפים האלה

1. קח הפסקה

אתה לא צריך להפסיק לחלוטין את חיפוש העבודה שלך , או אפילו לקחת הפסקה של חודשים, כדי לתת לעצמך הפסקה מחיפוש עבודה. אפילו לקחת רק יום חופש מדי פעם יכול להטעין את הסוללות שלך כך שתרגיש מוכן לקפוץ חזרה, רענן ומוכן לצאת לדרך.

" זה בסדר לקחת קצת חופש מחיפוש העבודה שלך מדי פעם. הרשו לעצמכם יום או כמה ימי חופש והקדישו את הזמן הזה למשהו שממריץ אתכם ומשמח אתכם, ותשקלו מה הולך טוב בחיפוש שלכם"

2. לך לאן שהעבודות נמצאות

יש אנשים שיעברו לעיר, מדינה או מדינה אחרת כדי למצוא עבודה בתחומם. אבל אם אתה מחפש עבודה מרוחקת, ייתכן שהמיקום שלך אינו גורם משמעותי. עם זאת, זה עוזר למקד את החיפוש שלך לתחומים ולעבודות המתאימים ביותר לעבודה מרחוק . " ערוך קצת מחקר על מי נוהג לעבוד בתחום שלך כדי לעזור להאיץ את החיפוש שלך " , מציעה פראנה.

3. לשפר את הנוכחות המקוונת שלך

מחקרים הראו שרוב המנהלים המגייסים יסתכלו על הנוכחות המקוונת של אדם עוד לפני שיפנו אליו לראיון עבודה. איך נראים פרופילי המדיה החברתית שלך ? האם הם תערובת של תמונות משפחתיות (פומביות) וכמה פוסטים של נקודת מבט פוליטית? אחד ההיבטים החשובים ביותר בחיפוש העבודה שלך הוא להבטיח שהנוכחות שלך באינטרנט תהיה עדכנית ומקצועית.

קח את הזמן לנקות את הפרופילים שלך, או צור כמה חדשים שמציגים אותך באור מקצועי , ושמור אותם מעודכנים כדי שהבוסים הפוטנציאליים יוכלו לראות שאתה פעיל במדיה החברתית… מכל הסיבות הנכונות.

4. קבל מיומנות או לימודים – או שניהם

אם אתה מגלה שאתה לא לגמרי כשיר לתפקידים אליהם הגשת מועמדות, זו יכולה להיות אחת הסיבות שאתה לא יכול למצוא עבודה. לעתים קרובות מעסיקים לא יעסיקו מישהו שאין לו את רוב הכישורים, ההשכלה או הניסיון בעבודה הדרושים לתפקיד. אם אתה צריך לשפר את מערך המיומנויות שלך כדי להתאים יותר למה שחברות מחפשות, שקול לחזור לבית הספר או למצוא משאבים מקוונים כדי להשיג את הכישורים שאתה צריך.

5. שנה את הלך הרוח שלך

קל להרגיש מובס אם אתה מחפש עבודה במשך זמן רב ולא מקבל שום תגובות. אם זה המקרה, שינוי בפרספקטיבה עשוי להיות כל מה שאתה צריך כדי להפוך את הפינה ולמצוא הצלחה מסוימת . " כמו שלקחת הפסקה מחיפוש העבודה שלך חשובה, כך חשובה הלך הרוח הנכון. קשה להיות מחפש עבודה, להגיש מועמדות להרבה משרות ואולי לא לשמוע מהמעסיקים " , אומרת פרנה.

במקום להיכנס לכל חיפוש עבודה חדש בחשש, נסה להישאר חיובי ולראות בכל בקשה הזדמנות לכוונן ולשכלל את התהליך שלך.

" עבוד כדי להתמקד בהתקדמות שאתה עושה עם כל יישום – חידוד טקטיקות החיפוש שלך, התייעצות בתהליך היישום שלך והבנת אילו מילות מפתח להשתמש עבור ATS הם כל הכלים החשובים לשימוש בזמן שאתה עובר בחיפוש שלך " , מסביר פרנה. " בכל פעם שאתה מגיש מועמדות לעבודה, אתה משפר את התהליך שלך, וזו התקדמות גדולה עד לקבלת עבודה. תחגוג את הצעדים הקטנים האלה! "

6. נסה עבודה זמנית

אם חיפשת עבודה במשך זמן מה ועדיין לא קיבלת את המשרה המושלמת, אולי תרצה לשקול לעבוד על עבודה זמנית . משרות זמניות הן דרך מצוינת להכניס רגל לחברה, ללמוד כמה מיומנויות חדשות ולבנות את הרשת המקצועית שלך . ואי אפשר לדעת, לחלק מהעובדים הזמניים, אפילו אלה שהם עונתיים, מוצעות משרות קבועות לאחר שהמשימה המקורית שלהם מסתיימת.

7. בנה את הרשת שלך

במיוחד אם אתה מופנם, זה יכול להרגיש קשה לשים את עצמך שם כדי להצמיח את הרשת שלך. אבל נטוורקינג היא אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר אנשים חדשים וליצור לידים שיכולים לעזור בחיפוש העבודה שלך . בעוד שרוב אירועי הרשת האישיים נמצאים בהמתנה במהלך המגיפה, ישנם אירועי רשת מקוונים רבים שאתה יכול לעשות מהנוחות של המשרד הביתי שלך שיכולים להניב כמה תוצאות נהדרות.

8. עיין בקורות החיים שלך

אם חיפשתם בתחום שלכם ואתם מתאימים לתפקידים אליהם אתם מגישים מועמדות אך עדיין לא מוצאים עבודה, ייתכן שטעויות בקורות החיים ושגיאות הקלדה אשמות. כאשר קראת (וקראת מחדש) את קורות החיים שלך לעתים קרובות כל כך, סביר יותר שתפספס כמה בעיות משמעותיות .

" זה תמיד רעיון מצוין שמישהו אחר יבדוק את קורות החיים שלך לפני שאתה שולח אותם. בן זוג, בן משפחה, חבר או מומחה לביקורת קורות חיים יכולים להסתכל על המסמך שלך בעיניים רעננות ולהודיע ​​לך אם יש טעויות בולטות לתקן לפני הגשת מועמדות לעבודה. אם זו לא אופציה, נסה לשנות את הגופן של קורות החיים, גודל הגופן וצבע הגופן ולאחר מכן לקרוא מחדש את קורות החיים שלך כך שיראו לך אחרת. לאחר מכן, כאשר אתה מרוצה, שנה אותו בחזרה לגופן הנכון לפני הגשת הבקשה " , מציעה פראנה.

9 . התאם אישית את האפליקציה שלך

כאשר אתה מגיש מועמדות למשרות מרובות במהלך כמה ימים, שבועות או חודשים, זה יכול להיות מפתה להשתמש באותם קורות חיים ומכתב מקדים שוב ושוב עם כמה שינויים קטנים פה ושם. עם זאת, מעסיקים מחפשים מועמדים שיתאימו בצורה מושלמת , כך שלקחת את הזמן כדי להתאים אישית את קורות החיים והמכתב המקדים לכל משרה יעזור לך להתבלט מהקהל.

זכור שאחת הסיבות שאתה לא יכול למצוא עבודה עשויה להיות בגלל שמערכת המעקב אחר מועמדים (ATS) לא קולטת את המידע שלך על סמך חיפושי מילות המפתח שלה. התאמה אישית של קורות החיים והמכתב המקדים כדי לכלול מילות מפתח רלוונטיות שה-ATS תוכנת לחפש יכול לתת לך שלב בתהליך הגשת הבקשה.

10. שקול תעשיות אחרות

אולי זה לא בדיוק מה שאתה רוצה בהתחלה, אבל אם ניסית למצוא עבודה בענף אחד ואין לך מזל, אולי הגיע הזמן לבדוק משרות בתחומים אחרים . אתה עשוי לגלות שאתה נהנה מתחום קריירה חדש הרבה יותר ממה שחשבת שתהיה, ותופתע כמה מהכישורים שלך ניתנים להעברה מתחום אחד למשנהו. לאחר שעשית את המעבר, אתה עשוי אפילו לגלות ששינוי קריירה הוא זמן מרגש ומשנה בחייך המקצועיים!

11. חפשו סוגים אחרים של סידורי עבודה גמישים

יכול להיות שהלב שלך מרוכז בעבודה מהבית במשרה מלאה עם שעות גמישות, אבל אולי זה לא מופיע בכרטיסים… לעת עתה. למרבה המזל, ישנם סוגים רבים של משרות גמישות תחת הדגל הגדול של גמישות בעבודה . הרחב את החיפוש שלך למשרות חלקיות , הופעות עצמאיות או חוזה , לוחות זמנים גמישים , לוחות זמנים חלופיים, עבודה חלקית מרחוק או כל שילוב של אלה. פתיחות לסוגים אחרים של גמישות יכולה להוביל אותך למשרות פנויות שאולי לא מצאת אם חיפשת רק משרה מלאה, 100% משרות מרוחקות.

12. תרגל את כישורי הראיון שלך

אם הגעתם לשלב הראיונות בתהליך הגשת הבקשה, מזל טוב! אבל אם הראיונות האלה לא מובילים להצעות עבודה, אולי הגיע הזמן לשדרג את כישורי הראיון שלך . אתה יכול להתאמן עם חברים, משפחה, או אפילו עמיתים מחפשי עבודה שאולי יוכלו להציע טיפים על מה שאתה עושה נכון והיכן אתה עשוי להזדקק לשיפור מסוים.

אם יש לך מנטור קריירה או בוס לשעבר שאתה מיודד איתו, שאל אם הם יכולים לעשות איתך גם ראיון מדומה. אם לא, מומלץ לשקול אימון קריירה מקוון כאפשרות לקבל משוב בונה ומעשי. מכיוון שרוב הראיונות מתרחשים באינטרנט בימים אלה, זה גם מועיל להתכונן לתהליך הראיון מרחוק כדי להגדיר את עצמך להצלחה.

13. מצא את הבעיה

אם אינך מוצא עבודה, כדאי להקדיש זמן לבחון מדוע (והיכן) אתה מתקשה. איזה חלק בתהליך חיפוש העבודה עושה לך הכי הרבה בעיות? האם זה שאתה לא יכול למצוא משרות שאתה רוצה להגיש מועמדות אליהן? או שאתה לא שומע ממעסיקים לאחר הגשת הבקשה שלך? האם אתה מגיע לשלב הראיונות ואז עוברים על תפקידים? ההבנה מדוע אינך יכול למצוא עבודה היא נתיב חיוני לקראת תיקון הקורס שלך והנחת עמדת החלומות שלך!

לדוגמה, אם אתה נאבק באופן עקבי למצוא משרות איכותיות בענף שלך, יכול להיות שאתה מחפש במקומות הלא נכונים.

איך מוחקים חשבון אינסטגרם

אם אינך מוזמן לראיון, שקול אם הבקשה שלך היא הטובה ביותר שיכולה להיות. ודא שלקורות החיים שלך יש פורמט מודרני ומכיל ניסיון תעסוקתי רלוונטי למשרה אליה אתה מגיש מועמדות. אם אתה מתראיין עם מנהלים מגייסים ולא מקבל את התפקיד, האם כישורי הראיון שלך חלודים, או שאינך בטוח כיצד למכור את עצמך במהלך ראיון? תרגול יכול לעזור לך לפתור את הבעיות כדי שתוכל להתקבל לעבודה שאתה רוצה.

1 תגובות על “מה לעשות כשלא מוצאים עבודה: 13 טיפים”

  1. הנביא

    1. בדקו את האתרים של חברות וארגונים על מנת למצוא את העבודה המתאימה לכם.
    2. פרסום בפייסבוק, לייק בחברים שלכם ושיתוף פרסומות על מנת שיודעו שאתם מחפשים עבודה.
    3. בדקו את האתרים של ארגוני חרדים והבעלים של עסקים למציאת משרות פתוחות.
    4. שתפו את החוויות שלכם עם החברים שלכם ותנסו להם במשרות פתוחות.
    5. מצאו את המשרות המתפתחות בתחום שלכם ותעדכנו את הידע שלכם בנושא.
    6. יצרו קשר עם מנהלי משאבי אנוש של חברות שאתם מתעניינים בהן.
    7. שתפו את הקורות החיים שלכם באתרי שיווק עבודה.
    8. רעננו את החברים שלכם מעוניינים בעבודה שיש להם פתרון מעניין.
    9. שוחחו עם אנשים שבעלי מקצועות דומים לכם כדי ללמוד את הנתונים החדשים שלהם.
    10. חפשו שטחים חדשים כדי להגדיל את החשיבות שלכם בתחום.
    11. בדקו את הפורומים באינטרנט על מנת למצוא שאלות על משרות.
    12. השתמשו בחיפוש עבודה אונליין כדי למצוא את המשרות המתאימות לכם.
    13. מצאו את הדרך הכי טובה להגיש את הקורות החיים שלכם בצורה מקצועית.

כתיבת תגובה

Scroll to Top