למה אני לא יכול למצוא עבודה בשום מקום?

אז, הכנסתם אפליקציות, ולא נשכה. יכולות להיות לכך סיבות רבות. לעתים קרובות, אנשים שמחפשים תעסוקה מתייחסים לחיפוש העבודה כאילו מדובר בעבודה.

זו פילוסופיה טובה שיש, אבל להגיש בקשה לפתחים זה רק חצי מהקרב.

מדוע שליחת קורות חיים אינה מספיקה

אז, הכנסתם אפליקציות, ולא נשכה. יכולות להיות לכך סיבות רבות. לעתים קרובות, אנשים שמחפשים תעסוקה מתייחסים לחיפוש העבודה כאילו מדובר בעבודה. זו פילוסופיה טובה שיש, אבל להגיש בקשה לפתחים זה רק חצי מהקרב.

יתכן שתוכלו להעביר בקשה לידיים של המגייסים, אבל אפילו קורות חיים מוצקים עלולים להתעלם ממספר סיבות. ישנן כמה טעויות נפוצות שעלולות לגרום לפיטוריך מבלי לדעת זאת.

יותר מדי קורות חיים, מעט מדי זמן

עבור רוב המשרות הפנויות, חברות חייבות לנפות בממוצע 250 קורות חיים, והם מתחילים להגיע כ-3 דקות לאחר הפרסום. עבודה בטיולים בעולם.

שגיאות קורות חיים שמובילות לדחייה

למעסיקים פשוט אין זמן לקרוא כל קורות חיים, מה שאומר שהם יבטלו אפשרויות מהר ככל האפשר. בשלבים הראשונים של התהליך, מנהלי גיוס מחפשים תירוצים קלים לדחות הגשה. החלקה אחת היא כל מה שצריך. מגייסים מדווחים על הדברים הבאים:

  • 76% ידחו קורות חיים בשל כתובת דוא"ל לא מקצועית (BeHiring).
  • 61% יפסלו את המועמדים אם יש בטפסים שלהם שגיאות הקלדה ניכרות (Careerbuilder).
  • 43% יפטרו קורות חיים המכילים שגיאות כתיב (Adecco).
  • רבים גם שוללים מועמדים אם תאריכים בקורות החיים מגלים חוסר בתעסוקה נוכחית.

זה אולי נראה לא הוגן, אבל המציאות היא שהטעויות האלה מראות חוסר זהירות. לתת להם להחליק יכול אפילו לשקף גרוע על מגייס אם היישום מתקדם יותר.

מתן דגש ומשיכה חזותית נכונה לקורות החיים שלך

לאחר ווידאת שאין במסמך שלך שגיאות הקלדה או בעיות אחרות, עיצוב נכון הוא המפתח. ארגון טוב לבדו יכול לשפר את סיכויי השיקול שלך בכמעט 60% (TheLadders). רזומה מרושל נראה לא מקצועי ונותן למנהלי גיוס סיבה להתעלם ממנו. נקה אותו בזהירות כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר וקל יותר לקריאה.

חלון הזדמנויות קטן

מחקרים מראים שמעסיקים מקדישים 6 שניות בממוצע לקריאת כל קורות חיים (BeHiring). זה אומר שאתה צריך להיות בטוח שמגייסים יכולים לאתר את המידע שהם רוצים לראות תוך כמה שפחות זמן. חשוב לארגן קורות חיים למקטעים הניתנים לסריקה כך שקל למצוא את העובדות הנכונות ורשומות בבירור.

יש להתמקד בקורות חיים בנושאים

מנהלי גיוס רוצים למקסם את הכמות שהם יכולים ללמוד לעומת כמה זמן עליהם לקרוא. ישנם ארבעה תחומי דאגה עיקריים שמעסיקים מבלים בערך 4 מתוך 6 השניות שלהם בבדיקתם:

  • ניסיון בחינוך
  • כותרות עבודה קודמות
  • שמות החברות בהן עבדת
  • תאריכים ומשך משרות קודמות

פריטים אלה צריכים להיות מוצגים בצורה ברורה ובולטת בקורות החיים שלך. אחרת, מגייסים עלולים לעבור על זה. זה מאפשר להם לקבל את התמונה המלאה ביותר של תכונותיו של הפונה בפרק הזמן הקצר ביותר. סביר להניח שכל דבר אחר בטופס יוצג למשך 2 שניות בלבד.

שימוש במדיה חברתית כדי להשלים את קורות החיים שלך

הימנע מהרגלים מקוונים רעים

מועמד עשוי להידחות על סמך דברים שאינם קשורים ישירות לקורות חיים או לבקשה. כחלק מתהליך הבחירה, מגייסים מרבים לראות חשבונות ברשת חברתית. תמונות פרופיל שנויות במחלוקת או תוכן פוגעני עלולים לגרום למישהו להיראות לא מקצועי ולא מתאים לתפקיד. הנוכחות המקוונת שלך צריכה לשקף את סוג האדם שהיית שוכר.

הפק את המרב מהאינטרנט

כמובן, לא כדאי להתעלם לחלוטין מהדרכים הללו. במקום לשפשף את הנוכחות המקוונת שלך, השתמש בו כדי להשלים את קורות החיים שלך. עסקים משתמשים לעתים קרובות בלינקדאין כמקור למציאת מועמדים חזקים. חלקם מבלים כמעט 20% מזמנם בצפייה בתמונות פרופיל באתר. ארגן את זה כמו קורות חיים, ונצל את ההזדמנות לחשיפה נוספת.

תוכנת המשך סריקה

חברות רבות משתמשות במערכת מחשוב אוטומטית לעיבוד קורות חיים. לעתים קרובות, תוכניות אלה מסוגלות לקרוא רק מסוגי קובצי טקסט סטנדרטיים, כמו:

  • .doc
  • .docx
  • .rtf

סוגים אחרים של קבצים, כלומר קובצי PDF, עשויים לעבור דרך התוכנית שלא נקראו מכיוון שלא ניתן לעבד את התוכן שבתוכו.

חפש את המילים הנכונות

תוכנות אלו גם סורקות מילות מפתח הקשורות למשרה. הרבה מועמדים לא מצליחים להתאים אישית את קורות החיים שלהם לכל פתיחה. אם אתה כבר מקצץ את זה למען הבהירות, כדאי לוודא שאתה כולל מונחים ספציפיים הרלוונטיים לאותה עבודה בדיוק. מקם את המילים בצורה גלויה כדי שהמגייסים יזהו אותן במהירות.

הגשת קורות חיים למשרות עם סיכויי גיוס

הגש מועמדות רק למשרות פתוחות

אל תבזבז זמן על הגשת מועמדות למשרה שאינה מתקבלת כעת לעבודה. לרוב החברות אין את המשאבים לבדוק בקשות אם הן לא מגייסות באופן פעיל. קורות חיים שהוגשו בתקופות אלו לרוב לא שמים לב אליהם או הולכים לאיבוד. אם נשמר בתיק, זה בדרך כלל לטווח קצר. מגייסים נוטים הרבה יותר לראות הגשות כשהם ממוקדים לפתיחה ספציפית.

בדוק את כישורי העבודה

בנוסף, חלק מהמעסיקים מדווחים כי עד 50% מהמועמדים לכל תפקיד נתון אינם כשירים לבצע את העבודה (וול סטריט ג'ורנל). אשר תמיד שאתה עומד בדרישות לפני הגשת הבקשה. צילום בחושך יגרום כנראה להתעלמות מהקורות חיים ולבזבוז זמן.

התגברות על גורמים בלתי נשלטים

נלחם בקרב עלייה

ישנם מספר גורמים מכריעים שאינם בשליטתך. לדוגמה, מגייסים מחזיקים לעתים קרובות בהערכה גבוהה של ניסיון בעבודה. לפיכך, קורות חיים של בוגרים טריים עשויים להיות פחות אטרקטיביים. כ-66% מהמעסיקים חושבים שבוגרי מכללות חדשים אינם מוכנים לעבוד . מנהלים מסוימים אפילו מחזיקים בדעות מוטות כלפי פרטים אישיים שונים, בתי ספר, שמות או משרות עבר.

חידד את קורות החיים שלך

אמנם אין דרך לעקוף את הגורמים הללו, אך עלולים להתעלם מהם אם אפליקציה חזקה אחרת. זו הסיבה שחשוב לוודא שקורות החיים שלכם מסודרים, מדויקים ומרשימים. הדגישו את הכישורים שיש לכם הקשורים ישירות לעבודה. פעולה זו יכולה לעזור לך לשרוד את ניסיונות החיתוך הראשונים.

עצה סופית

כל צעד נחשב

קורות החיים, היישום והנוכחות המקוונת שלך יוצרים את הסיפור של האדם שאתה. מכיוון שכל הקטעים האלה מעסיקים יידעו עליך עד לראיון, זה תלוי בך כדי להיות בטוח שהסיפור ברור ומסופר היטב. הטפסים עשויים להיבדק רק לכמה שניות קצרות, כך שעליך לנצל את המקום בתבונה.

פחות זה יותר

אולי זה נראה כמו רעיון טוב לנסות ולהשתלב כמה שיותר, אבל יעיל יותר להגביל מידע כך שיהיה תמציתי ויהיה לו מקום לנשום. כדאי להתאים אישית קורות חיים לכל משרה כך שהפריטים שברצונך להבליט יבלטו. גם אם אין לך הרבה ניסיון לפרט, הצגתו בצורה ברורה ומושכת עושה את ההבדל.

על ידי ביצוע ההנחיות האלה, אתה מסייע להבטיח שהיישום שלך לא נזרק בגלל שגיאות המתוקנות בקלות. למרות שהסיכויים לא יהיו לטובתך, המאמץ הנוסף יכול להגדיל את הסיכויים לקבל עבודה. תגרום לקורות החיים שלך לעבוד בשבילך, לא נגדך.

1 תגובות על “למה אני לא יכול למצוא עבודה בשום מקום?”

  1. יואל

    הסיבה ככל הנראה יכולה להיות שאתה אינך מבצע/ת את המחקר המתאים שלך בצורה מתאימה ובהתאם לדרישות העבודה. עליך לעדכן את הקורסים שלך, לעבור את היעדים שלך, להתמדד עם שאלות הבחירה של המעסיק, ולהראות את היכולות האישיות שלך בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

Scroll to Top