כמה זמן ייקח לך לתרום לעסק הזה?

שאלה ותשובה לעבודה: כמה זמן ייקח לך להשפיע על החברה?

מדוע מראיינים שואלים את השאלה הזו

המנהלים מבינים שייקח זמן עד שעובדים חדשים יסתגלו לסביבת עבודה אחרת. הם עשויים לשאול "כמה זמן ייקח לך לתרום לעסק הזה?" כדי ללמוד באיזו מהירות אתה יכול לעבור את תהליך האימון ולהתחיל לעבוד בעצמך. התשובה שלך יכולה לתת להם תחושה של כמה מהר אתה יכול ללמוד וכמה מהר אתה יכול להתחיל להועיל לעסק.

איך אתה צריך להגיב

כשעונה על השאלה "כמה זמן עד שתוכל לתרום לחברה?" לדון במצב בו התחלת עבודה או פרויקט חדש, למדת את המיומנויות הנדרשות והתחלת לשחק את תפקידך תוך פרק זמן קצר. אתה יכול גם לרשום כמה היבטים של הקריירה שאתה עדיין צריך לתרגל לפני שתוכל להתחיל להשפיע לטובה.

אילו תשובות יש להימנע

אם מנהל גיוס ישאל, "כמה זמן ייקח לך להפוך לנכס לארגון שלנו?" הימנע מהבטחת יתר או מענה עם מסגרת זמן מסוימת. סוגים אלה של תגובות יכולים להציב ציפיות לא מציאותיות לגבי היכולות שלך. התרחק מתשובות כגון:

  • "אני יכול להרים דברים כמעט מיד."
  • "אני מכיר את העסק מספיק טוב כדי שאני לא צריך שום הכשרה."
  • "תוך פחות משבוע אהיה מוכן לעבוד בעצמי."

תשובות לדוגמא

הדוגמאות הבאות יכולות לתת לך כמה רעיונות כיצד לענות על השאלה "כמה זמן ייקח לך לתרום לעסק?" במקום רק לשנן את הדוגמאות הללו, יישמו את החוויות שלכם על שאלה זו כדי ליצור תשובה מספקת.

תשובה לדוגמה 1- עוזרת לבריאות הבית

"ייתכן שייקח לי קצת זמן להתרגל לשגרה ולצרכים האישיים של כל מטופל. אצטרך גם להכיר את הבתים השונים בהם אעבוד, וללמוד היכן נמצאים כל ציוד הבישול, הניקיון והרפואה. ברגע שאבין את זה, אני יכול להתחיל להשתמש בכישורים שלי כדי להועיל ללקוחות ולחברה.

תשובה לדוגמה 2- קופאית חנות מוצרי ספורט

"בתפקיד הקופאי האחרון שלי סיימתי את ההכשרה ההתחלתית תוך כשבוע וחצי. באותה תקופה הצליח לשנן אילו מותגים נשאה החנות, ללמוד כיצד להשתמש בפנקסים ולהבין את מדיניות הקופונים וההחזרות של החברה. מכיוון שבחנות שלך יש מוצרים ושיטות עבודה דומות, אני רק צריך ללמוד את מערכת ההפעלה של האוגרים שלך לפני שאוכל לעבוד בעצמי."

תשובה לדוגמה 3- בית קפה

"יש לי ניסיון בעבודה כשרת, אז אני כבר מכיר את היבטי הקופאית ושירות הלקוחות של העבודה. העבודה במסעדות גם עזרה לי לפתח כמה טריקים לזכור הזמנות. אני בטוח שאוכל להשתמש באותם כישורים כדי לשנן את פריטי התפריט והמרכיבים שלהם די מהר".

טיפ מהיר

התכונן לשאלה "כמה זמן ייקח לך לתרום לעסק הזה?" על ידי ביצוע מחקר על המשרה שאליה אתה מגיש מועמדות. בדוק את הכישורים הדרושים לתפקיד, והשווה אותם ליכולות שכבר יש לך. הצגת מומחיות בתחומים הנדרשים יכולה לתת למנהלי גיוס עובדים לדעת שתוכל להועיל לחברה זמן קצר לאחר שתתקבל לעבודה.

1 תגובות על “כמה זמן ייקח לך לתרום לעסק הזה?”

  1. גל

    התרומה שלי תבוצע מהר ככל האפשר, אך תלוי בסוג התרומה שאני מתכנן לבצע.

כתיבת תגובה

Scroll to Top