דף נחיתה למעצבת פנים: 5 טיפים לעיצוב דף עבור מעצב פנים

כמעצב פנים, אתה צריך יותר מדף נחיתה מדהים מבחינה ויזואלית כדי להתבלט.

תמונות ויזואליות מדהימות הן בהחלט חלק מהמשוואה, אבל אתה גם צריך דף נחיתה פונקציונלי לחלוטין, קל לניווט ויוצר את סוג התוצאות שאליהן אתה מכוון.

לא משנה אם אתם רוצים לרענן את הדף נחיתה הנוכחי שלכם, עוברים מיתוג מחדש או מתחילים לגמרי מאפס, בניית אתר מצליח מתחילה בהבנת המטרות שלכם.

מהן היעדים הפיננסיים מאחורי עסק עיצוב הפנים שלך? איך תרצו למקם את עסק עיצוב הפנים שלכם, ובמה אתם רוצים להיות ידועים? עם כמה לקוחות עיצוב פנים תרצו לעבוד בכל שנה ובאילו נקודות מחיר?

כל השאלות הללו יכולות לעזור לך להתקרב למה שאתה באמת רוצה להשיג עם הדף נחיתה שלך. לאחר שהמטרות שלך ממוסמרות, אתה יכול להיכנס לתהליך בניית הדף נחיתה ביתר ביטחון ובקלות.

כשתהיו מוכנים להתחיל, בואו נתחיל עם חמישה טיפים לעיצוב דף נחיתה שתרצו לעקוב אחריהם כמעצב פנים.

עצב את הדף שלך עם לקוח אידיאלי בראש

לפני שאתה בוחר פלטת צבעים, גופנים ומתחילים לאסוף תמונות, עדיף שיהיה לך מושג מי אתה רוצה למשוך עם הדף שלך. כמובן, אתה רוצה שהאתר שלך יהיה מדהים מבחינה ויזואלית כמו עבודת עיצוב הפנים שלך, אבל זה צריך להיות מותאם לטעמם של הלקוחות האידיאליים שלך.

נניח שמודרני של אמצע המאה הוא סגנון הפנים המועדף עליך, עם הקווים החדים שלו ותכופות של צבעים מרהיבים. אתה נמשך אל האלמנטים החזותיים האלה, אבל אם אתה עובד עם לקוחות שאוהבים עיצוב בסגנון בית חווה, אולי תרצה לשלב קימורים ופטינה בעיצוב שלך כדי לגרום לו להרגיש יותר חם ומסביר פנים

סקור את תיק העבודות שלך ושאב השראה מהאלמנטים החזותיים שאתה רואה. האם יש דפוסים או מרקמים שבהם אתה יכול להשתמש כתמונות רקע לאתר שלך? האם יש צבעים שהלקוחות שלך אוהבים להימשך אליהם?

אם אינך בטוח מיהו הלקוח האידיאלי שלך, תוכל להשלים את פעילות פרופיל הלקוח האידיאלית הזו כדי להבטיח שתוכל לתקשר מי הם למעצב האתר שלך. זכור שההחלטות שאתה מקבל בזמן עיצוב האתר שלך חשובות לא פחות מההחלטות שאתה מקבל בעת עיצוב פנים של לקוח חדש. יש לנקוט באותה רמת זהירות.

שקול מחדש את הניווט באתר שלך

האם מרגע שלקוח פוטנציאלי נוחת באתר האינטרנט שלך, האם הוא מסוגל לחקור בקלות את האתר שלך ולמצוא את מה שהוא צריך? אם לא, ייתכן שהגיע הזמן לבקר מחדש בניווט באתר האינטרנט שלך.

הניווט באתר שלך מתייחס לשורת התפריטים שנמצאת בדרך כלל בחלק העליון של האתר שלך.

לרוב מעצבי הפנים יהיו ארבעה או חמישה קישורי ניווט באתר האינטרנט שלהם, תלוי מה מטרות האתר שלהם. בדרך כלל, הם ידגישו את דפי הבית, אודות, השירותים, הפורטפוליו ויצירת הקשר שלהם.

אם יש לך דפי אתר אחרים שברצונך להציג בניווט באתר שלך, ישנן שתי אסטרטגיות שאתה יכול לעקוב אחריהם.

האחת היא לשים דפים מרובים מתחת לקישור דף בודד, וליצור תכונת תפריט נפתח. זה נעשה כדי שמבקר יוכל ללחוץ על קישור ניווט שירותים, למשל, ולראות תפריט נוסף של דפי שירות שהוא יכול לחקור.

האפשרות השנייה היא לכלול את דפי האתר הנוספים לכותרת התחתונה שלך. זה נמצא בתחתית האתר שלך ויכול לכלול כל דפי אתר שאליהם אתה רוצה שהמבקרים יגשו בקלות מבלי צורך להדגיש אותם בניווט הראשי באתר.

אם אינך בטוח כיצד ברצונך להגדיר את הניווט באתר או את מבנה האתר שלך, אני ממליץ לעבוד עם מעצב דף נחיתה שיוכל להדריך אותך בכל תהליך עיצוב דף נחיתה.

הצג את עצמך עם ביוגרפיה

כשמישהו שוכר אותך כמעצב הפנים שלו, הוא מראה שהוא סומך עליך מספיק כדי להיכנס לבית שלו ולעזור לו להפוך אותו לבית. תהליך עיצוב הפנים הוא מאוד אישי, מה שהופך את זה עוד יותר חשוב לך להציג את עצמך באתר האינטרנט שלך.

מעצבי פנים רבים כוללים ביוס באתרים שלהם, אבל לפעמים זה נראה יותר כמו קורות חיים מקצועיים מאשר היכרות אישית. למרות שזה נהדר לפרט את ההישגים שלך, תרצה גם להוסיף מגע אישי.

בתוך הביוגרפיה שלך, סביר להניח שתכלול:

  • ההשכלה הרשמית שלך (אם רלוונטי)
  • כל הסמכה שהרווחת
  • ניסיון רלוונטי בענף
  • פרסומים שבהם העבודה שלך הוצגה
  • מה נותן לך השראה כמעצבת פנים
  • מה שאתה הכי אוהב בשיתוף פעולה עם לקוחות
  • עם מי אתה עובד ספציפית ולמה
  • באילו שירותים אתה מתמחה

הוסף דיוקן מקצועי לדף נחיתה

בנוסף לכתיבת הביוגרפיה שלך, תרצה לכלול גם צילום ראש מקצועי. אני ממליץ לעבוד עם צלם מותג כדי שיהיה לך מגוון של צילומי ראש לבחירה. זה גם מקל על מעצב האתר שלך לשלב מספר תמונות ברחבי האתר שלך למראה עקבי ומגובש.

צלם המותג שלך יכול לצלם תמונה שלך באחד מהבתים האהובים עליך (ברשות הלקוח שלך) או במיקום התואם את סגנון עיצוב הפנים שלך.

רוב מעצבי הפנים בוחרים דיוקן אנכי של עצמם מביטים ישירות למצלמה בחיוך חם. זה מראה ללקוחות פוטנציאליים שאתה נגיש וידידותי בעוד שהיציבה והתלבושת שלך גורמים לך להיראות מקצועי ומצוחצח.

כלול תיק עבודות של עיצוב הפנים

כדי לוודא שאתה מתאים באופן מושלם, לקוח פוטנציאלי יעריך את תיק העבודה שלך. על ידי כך, הם יכולים לקבוע אם הם נמשכים לסגנונות עיצוב דומים ולגישה הכוללת שלך לעיצוב פנים.

בעת בחירת פרויקטים לתיק העבודות שלך, נסה לבחור איכות על פני כמות. אתה עלול להתפתות להראות את המגוון הרחב של העבודה שלך, אבל אני ממליץ לשמור את זה פשוט. הצגת איפשהו בין חמישה לעשרה פרויקטים של עיצוב פנים היא בדרך כלל הנקודה המתוקה.

מעצבי פנים רבים כוללים רק כמה תמונות מקצועיות של חדרי פנים שהם עיצבו, אבל אני ממליץ לקחת את זה צעד קדימה על ידי מתן מבט אל מאחורי הקלעים של הפרויקט. אתה יכול לעשות זאת על ידי יצירת סיפור בלתי נשכח על כל פרויקט.

תחשוב על כמה יותר השפעה יהיה לקרוא על הנימוקים והמניעים מאחורי כל בחירת עיצוב. זה בולט יותר מגלריית תמונות ללא הקשר.

עיצוב פנים עוסק רק בפרטים, כך שכתיבת סיפור אישי לכל פנים תראה את הערך האמיתי של העבודה שלך. הסיפורים האלה יכולים גם להחיות את העבודה שלך על ידי כך שהם נותנים ללקוחות פוטנציאליים טעימה מה זה לעבוד בתהליך שלך.

בעוד שתמונה יכולה להיות שווה אלף מילים, שזירת הקסם של סיפור סיפורים באמצעות קופירייטינג בדף הנחיתה שלך תעזור לך ליצור קשר רגשי חזק יותר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך.

הוסף את חשבונות המדיה החברתית שלך בדף נחיתה 

המכירה החברתית עולה . כדי לעלות על המסלול הנכון עליך להשתמש בכל הרשתות החברתיות העומדות לרשותך.

בחר את השם של סטודיו המותג שלך והירשם בכל המדיה החברתית, מפייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, טוויטר ועד TikTok. אינך צריך להשתמש בכל החשבונות כדי לבנות את אסטרטגיית התקשורת שלך, עם זאת, אתה יכול להגן על שם המשתמש שלך, למקרה שתשתמש בפלטפורמה בעתיד. כאסטרטגיה, ספק את כל פרטי הקשר בפרופילי המדיה החברתית, בדף האינטרנט, בדוא"ל, בכתובת הסטודיו ובטלפון. כך, גם אם אינך פעיל באותה אפליקציית מדיה חברתית מסוימת, אם לקוח יגיע אליך, הוא יידע מיד כיצד ליצור איתך קשר.

לדוגמה, אינסטגרם יכולה לשמש כתיק עבודות לפרויקטים שלכם והתאמה לאתר שלכם. תוכן זה יכול ליצור לידים ללקוחות ולהפיץ את המוניטין שלך כמקצוען עיצוב. השתמש במדיה החברתית ככרטיס ביקור ולמה שהכי מתאים לך.

1 תגובות על “דף נחיתה למעצבת פנים: 5 טיפים לעיצוב דף עבור מעצב פנים”

  1. אמיר

    1. התחיל בצבעים מרכזיים וצבעים נוספים שלאחר מכן יכלולו בעיצוב. מצביע על הצבעים החשובים שלך בדף, כך שהם יהיו חלק מרעיון העיצוב הראשי.

    2. התעקש מעתה באמצעות תבניות וגרפיקות מתאימות. קבע את הגודלים הרלוונטיים, שחק עם הפרופורציות, הצבעים ועוד כדי ליצור את הדף שאתה מתכנן.

    3. השתמש בתבניות של פאנטים שונים שישפרו את העיצוב שלך. בחר פאנטים שמתאימים להבנה של הדף עבורך.

    4. השתמש בתמונות מתאימות עם הנושא של הדף, הפרטיות שלך והמטרה שלך. בחר תמונות עבודת יד המעניקות שחק ומראים את הרעיון העיצובי שלך.

    5. בנה את הדף שלך ברציפות, במקום של מערכת פתחורתית שתאפשר למבקרים לבצע פעולות בקלות. השתמש בכלים שיוכלו לעזור להבטיח שהדף שלך יראה טוב ויפעל בצורה יעילה בכל הצגות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top