מה ההבדל בין הפקת אירוע בבית לאירוע במסעדה?

מה ההבדל בין הפקת אירוע בבית לאירוע במסעדה? כמי שעוסקים עם הפקת אירועים ועם קייטרינג לאירועים מעל עשור, נשמח לחלוק מספר תובנות, מתי כדאי לערוך אירוע בבית ומתי כדאי לצאת החוצה.

אירוע במסעדה

הפקת אירוע בבית או במסעדה? בעיני ההבדל המשמעותי ביותר בין  אירוע בבית לבין אירוע במסעדה הוא האווירה.

במסעדה, גם אם לקחתם חדר סגור (וזה כמובן עולה יותר) יש הרבה רעש של עשרות סועדים מסביבכם, האירוע לא יימשך יותר משעה וחצי או שעתיים, אירועים בבתים נמשכים בין 3-8 שעות בד״כ, תלוי באירוע ותלוי בשעה שאליה האורחים מוזמנים.

אירוע בבית

הפקת אירוע בבית או במסעדה? כשעושים אירוע בבית, בד״כ מזמינים משפחה קרובה וחברים, בבית אתם וגם האורחים שלכם לא ממהרים לשום מקום, יש אוירה חברית ומשפחתית טובה אנשים נשארים בכיף וללא לחץ.

קייטרינג

ההבדל בין הפקת אירוע – המחיר לפעמים זהה, אם לוקחים קייטרינג בשרי או קייטרינג חלבי אבל מוספים לחלק הזה גם הפקת אירועים מישהו שינהל את העניין, כלים פרחים וריהוט צוות מלצרים וכד׳ העלות תהיה דומה, לאירוע בחוץ, מי שמתכנן לעשות אירוע בבית בשביל להוזיל עלויות, יגלה שזה לא השיקול הנכון, למעט אם ייקח אוכל בלבד, וישתמש בכלים וריהוט שיש בבית.

יש אנשים שלא אוהבים לארח בבית, או שהמקום אינו גדול מספיק, או שלא בא להם לסדר את הבית לפני ואחרי, במקרה כזה יבחרו לעשות בחוץ.

לעומתם אנשים שאוהבים לארח ונוהגים לארח, יהנו מאוד מאירוע בבית, וגם הבשלנים הגדולים ביותר, ויש לנו לא מעט כאלה, נהנים בשמחה שלהם שמישהו אחר מבשל, מנקה, מגיש ומפנה והם מתפנים להיות כל כולם עם האורחים שלהם.

מספר מוזמנים

שאלה נוספת היא מספר האנשים, עבור כמות אנשים קטנה מאוד, אנשים יוצאים החוצה, יש מינימום הזמנה לכל קייטרינג שתביאו, בדקו האם אתם נמצאים בטווח מינימום ההזמנה

יתרון נוסף לאירוע בבית, הוא טיפוח הבית לפני האירוע, מה שכמובן נשאר אצלכם לאחריו.

זה משהו שאנחנו רואים בכל אירוע, אנחנו מגיעים לראות את מקום האירוע לעיתים חודשים קודם, הוא תמיד נראה טוב יותר ביום האירוע.

אירוע בגינה

מי שעושה אירוע בגינה, מזמין גנן או מטפח בעצמו את הגינה, פרחים עונתיים נשתלים, הבית נקי ומסודר, אנחנו גם משאירים את מקום האירוע נקי ומסודר אחרינו.

הגינה היפה, הבית המקושט, מי שסידר תאורה כל הדברים הללו נשארים שלכם, אני יכולה לספר על לקוחות שמדברים על לסדר תאורה יפה בגינה כמה שנים, האירוע מדרבן אתכם לעשות את הכל הכי טוב שאפשר לפני האורחים, זה נשאר שלכם אחריהם.

בחוץ או בבית, בשטח או בטבע נשמח לעמוד לרשותכם בכל אירוע,

1 תגובות על “מה ההבדל בין הפקת אירוע בבית לאירוע במסעדה?”

  1. מעניין

    ההבדל בין הפקת אירוע בבית לאירוע במסעדה הוא שבבית יש יותר שליטה על התהליך, ובמסעדה אתה מוצא את הכלים והחנויות הנחוצות למעשה.

כתיבת תגובה

Scroll to Top