איך פותחים דף עסקי בפייסבוק: ב- 5 שלבים פשוטים

מחפדים איך פותחים דף עסקי בפייסבוק ? דף עסקי בפייסבוק הוא דרך חינמית לעסקים להגביר את המודעות למותג, ליצור לידים ואפילו להגדיל את המכירות מקרב יותר מ-2.7 מיליארד המשתמשים ברשת החברתית.

איך פותחים דף עסקי בפייסבוק

למרות שקל מאוד ליצור דף עסקי בסיסי על ידי לחיצה על כפתור והזנת המידע שלך היכן שתתבקש, נצלול לשלבים ליצירת דף עסקי בפייסבוק כדי להפוך אותו לכלי שיווקי יעיל עוד יותר.

1. היכנס לפייסבוק ולחץ על צור דף חדש

דפי עסק בפייסבוק נוצרים באמצעות חשבון הפייסבוק האישי שלך, כך שתצטרך תחילה להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך (או ליצור אחד כזה אם עדיין אין לך חשבון כזה). לאחר מכן, חפש ולחץ על לחצן "צור" בצד השמאלי של סרגל הכלים הכחול ותופיע רשימה נפתחת. בחר את האפשרות הראשונה, "דף", כדי ליצור את דף העסק שלך בפייסבוק.

2. הזן את המידע העסקי שלך

במסך הבא הזן את פרטי העסק הבסיסיים שלך, כולל שם הדף שלך (בדרך כלל שם העסק שלך), קטגוריה ותיאור קצר של העסק שלך. בסיום, לחץ על לחצן "צור דף" בתחתית המסך.

3. העלה את תמונת הפרופיל ותמונת הנושא שלך

לאחר מכן, העלה תמונת פרופיל ותמונת נושא. עסקים משתמשים בדרך כלל בלוגו שלהם כתמונת פרופיל, אך אתה יכול להשתמש בכל תמונה המייצגת את העסק והמיתוג שלך. לדוגמה, סוכן נדל"ן ישתמש לעתים קרובות בצילום הראש המקצועי שלו ככיסוי הפרופיל שלו, ולא בלוגו של התיווך שלהם. בסיום, לחץ על לחצן "שמור" בתחתית.

ודא שתמונת הנושא שלך מושכת מבחינה חזותית ומייצגת את העסק שלך. כדי להימנע מבעיות גודל, השתמש ב– Canva כדי ליצור את תמונת הנושא שלך. הוא חופשי לשימוש ויש בו עשרות תבניות מעוצבות מראש שבהן תוכלו להשתמש כדי ליצור בקלות את תמונת הנושא שלכם.

4. הוסף מידע רלוונטי לדף עסקי בפייסבוק

לאחר מכן, בנה את התוכן של דף העסק שלך בפייסבוק עם פרטים נוספים על החברה שלך, על הפעילות שלה ועל מה שהיא מציעה. כדי להתחיל, גלול מטה ומצא את המקטע שכותרתו "הוסף מידע נוסף" ולחץ על לחצן "תחילת העבודה" המתאים.

כאן אתה מוסיף מידע שמסביר לקוראים יותר על העסק שלך, החל מדרכים ליצירת קשר איתך וכלה במוצרים, בשירותים או בתפריט שלך. הקפד להשלים את כל הסעיפים, מכיוון שזו עשויה להיות נקודת ההתייחסות הראשונה של לקוח פוטנציאלי לעסק שלך.

הזן את כל המידע הרלוונטי, כולל כתובת אתר האינטרנט של העסק שלך, שעות הפעילות, הכתובת וההוראות (אם לחברה שלך יש חנות פיזית, משרד או מיקום) ופרטי קשר עיקריים. לבסוף, הקפד לתת למבקרים בדף דרך לקיים אינטראקציה עם העסק שלך באמצעות לחצני קריאה לפעולה (CTA) ואינטגרציות רלוונטיים, שיכולים להיות כל דבר ממערכת ניהול קשרי הלקוחות שלך

ככל שתוסיף יותר מידע לרכיבים אלה של הדף שלך, כך יהיה לך תוכן ניתן לחיפוש רב יותר בדף העסק שלך בפייסבוק. בתורו, זה מגדיל את הסבירות שהדף שלך יימצא כאשר מישהו מחפש תוכן קשור, כגון שירותים, מוצרים או עסקים כמו שלך בפייסבוק.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. : 1. הרשמה לפייסבוק עם חשבון משתמש. 2. בחר ב- 'דף עסק' מהמסך הראשי. 3. הזן את פרטי העסק שלך והעלה תמונה. 4. בנה את הדף על ידי הוספת תכנים, כמו מידע על הספק, מבצעים ופוסטים. 5. שלח הזמנות, בקשות והתחבר לקהילות המשתמשים.

כתיבת תגובה

Back to top button