איך לקדם מוצרי טיפוח ואסתטיקה בפייסבוק

איך לקדם מוצרי טיפוח ואסתטיקה בפייסבוק? אין ספק שתעשיית היופי הפכה לאחד הענפים החשובים בעולם. כולנו תלויים בו כדי להיראות במיטבנו באמצעות המוצרים והשירותים שניתנו על ידי אלפי מותגים בתעשייה. עם זאת, תעשייה זו של מיליארדי דולרים מאופיינת גם בתחרות עזה כאשר מותגים ומוצרים חדשים משתחררים מדי שני. לפיכך, לפעמים יכול להיות קשה למותגים חדשים או קטנים יותר לפרוץ את השוק הרווי הזה, אבל זה לא בלתי אפשרי. אם אתה מוצא את עצמך במצב זה, אז המאמר הזה הוא בשבילך! להלן שבעה טיפים ואסטרטגיות לשיווק מוצרי יופי שישפרו את המכירות שלך תוך זמן קצר.

1. שיווק במדיה חברתית

מדיה חברתית היא אולי הדרך הטובה ביותר להציג ולשווק את מוצרי היופי שלך לעולם. חשוב מאוד שיהיו לך חשבונות מדיה חברתית פעילים בפלטפורמות שונות כמו פייסבוק, אינסטגרם, פינטרסט, טוויטר ויוטיוב, שבהם תוכל ליצור כל הזמן חשיפה סביב המותג שלך על ידי פרסום תוכן משכנע לקהל היעד שלך. זה יוביל לעוקבים פעילים, אשר, בתורו, יגדיל את מכירת המוצרים שלך ויאפשר לך לעקוב אחר המשוב של הלקוחות. אתה יכול גם לפרסם בפלטפורמות אלה כמו קידום עסקים בפייסבוק ואינסטגרם באמצעות מודעות ממוקדות מילות מפתח.

2. שים את המוצרים שלך באינטרנט

דרך טובה נוספת ליצור מכירות מקוונות היא לשים את המוצרים שלך באינטרנט שבו הצרכנים יכולים לקרוא בקלות על המוצרים שלך ולקנות אותם באינטרנט. אתה יכול ליצור בלוג טוב לניווט או אתר מסחר אלקטרוני עם מידע רלוונטי, כמו תיאורי המוצרים שלך, מחירים, עגלה או כפתור רכישה, פרטי הקשר שלך וכפתורים למדיה החברתית שלך. עם זאת, אם התקציב שלך נמוך מזה, אתה יכול פשוט ליצור חשבונות או למכור את המוצרים שלך באתרי הקניות הפופולריים השונים הזמינים כמו eBay ואמזון.

3. יש מותג ייחודי

כדי לשפר את המכירות של המוצרים שלך, אתה צריך לעבוד על המותג שלך. יש הרבה חברות שמציעות את סוג המוצרים שלך אז אתה צריך להראות לצרכנים למה הם צריכים ללכת על המותג הספציפי שלך. התחל עם לוגו ייחודי ומושך. הלוגו שלך מייצג את זהות המותג והערכים שלך. כמו כן, אתה יכול ליצור מסר מותג ייחודי שידגיש במיוחד את הבעיה שאתה מנסה לפתור עם המוצרים שלך, ומדוע המותג שלך הוא הפתרון הטוב ביותר.

4. תעשה מתנות

כולם אוהבים הנחות ומבצעים מיוחדים. בבלוג ובדפי המדיה החברתית שלך, צור מעורבות עם לקוחות באמצעות תחרויות ומבצעים. כלול מתנות לדוגמא, מבצעים מיוחדים ואירועים שיכולים ליצור באזז לגבי המותג והמוצר שלך, כגון קנה אחד, קבל אחד בחינם, 10 אחוז הנחה על מבצעים, מתנות לרכישת פריט או תחרות מקוונת שתכלול את השימוש במוצר שלך, וכו' זה יגביר את המודעות למותג/מוצר שלך. לדוגמה, אם המותג שלך מציע מבצע מיוחד על מוצר מסוים, אנשים ינסו לקנות את המוצר לפני סיום המבצע, מכיוון שהם מקבלים אותו במחיר נמוך מהרגיל.

5. הפיצו לחנויות מקומיות

הכנס את המוצר שלך לחנויות עצמאיות קטנות וודא שיש לך את התשתית לספק את הבסיס הזה. קבע פגישה עם הקמעונאים וספר להם את הפרטים על מה המוצר עושה וכיצד ניתן להשתמש בו. ספר להם גם על היתרונות של המוצר שלך לעסק שלהם, כמו פוטנציאל להכנסות חדשות מעמלות מכירה. ייתכן שתתבקשו לספק מוצרים לדוגמה בחינם כדי לתת ללקוחות שלהם, זה יעזור לכם בבניית זיהוי המותג. מומלץ לבחור בין קמעונאים קטנים עד בינוניים כלקוחות הראשונים שלך, כי סיכויי הקבלה יהיו גבוהים יותר.

6. עשו שימוש במשפיענים

המטרה של חברות שמוכרות מוצרים היא, ובכן, למכור מוצרים. כשאנשים לא מרוצים או שיש להם חששות, הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות הוא לצחוק על היכולות הפיננסיות שלהם. ובכן, Z Palette לא קיבלו את התזכיר, והמשיכו לעשות בדיוק את זה כשהם שחררו את דה-פוטרים של 85 דולר לליפסטיק שלהם.

תלונות של לקוחות התקבלו עם Z Palette שהעיר דברים כמו " אתה בחדר מעונות. זה עשוי להיות מתיחה לתקציב שלך " ו"תודה לאל שאנחנו לא צריכים את הכסף שלך. "החברה הוחרמה ברשתות החברתיות והודחה על ידי מספר אתרים בגלל זה. הם הציעו התנצלות לא הוגנת שנמחקה מאוחר יותר מדפי המדיה החברתית שלהם.

7. קבל המלצות מהלקוחות שלך

המלצות הן כלי שיווקי נהדר מכיוון שהן יוצרות תדמית של אמינות על המותג/המוצרים שלך. בכל פעם שמישהו קונה מוצר, אתה יכול לבקש ממנו לתת חוות דעת או למלא סקר אם הוא מרוצה מהמוצר. אתה יכול לבקש המלצה כתובה בליווי שמו של האדם כדי להפוך אותו לאמין יותר או לבקש מהלקוחות שלך לעשות סרטון על השימוש במוצר שלך. כאשר אתה מקבל את ההמלצות האלה, שים אותם בעמדות אסטרטגיות בבלוג שלך או בדפי המדיה החברתית שלך. בנוסף, אתה יכול גם להוסיף ציטוטים מהמלצות על החומרים השיווקיים שלך כמו פליירים ושטרות.

לסיכום, אם אתה רוצה להיות מוביל בתעשיית היופי, אז תצטרך לעשות יותר משיווק מסורתי. 7 עצות אלו מציעות דרכים לשווק את מוצרי היופי שלך מעבר לשיווק מסורתי. אנו מאחלים לך כל טוב ומקווים לראות את המוצרים שלך בטבלאות המובילות בקרוב!

1 תגובות על “איך לקדם מוצרי טיפוח ואסתטיקה בפייסבוק”

  1. אמיר

    החל עם ליצור קבוצת פייסבוק מתאימה למוצרים שלך. כתוב תגובות מעניינות או חדשות על המוצרים שלך, וזכור להוסיף תמונות או סרטונים. הפרסם פוסטים בפייסבוק בעת שלחצים חדשים או שינויים במוצרים שלך, וזכור לבצע פרסום מקוון נוסף באתרים אחרים. גם בקש מלקוחות שלך להגיב על המוצרים שלך בפייסבוק ולעדכן אותם על החדשות האחרונות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top