איך לכתוב הצהרת מטרות בקורות חיים

הצהרה מטרות אפקטיבית של קורות חיים עשויה להבדיל בין מועמדים למועמדים אחרים לעבודה. מעסיקים משתמשים בקורות החיים כדי להעריך במהירות מועמד, והצהרה מטרות יכולה לייצג בקצרה את המועמד כעובד אידיאלי.

מחפש עבודה עשוי להשתמש בהצהרה האובייקטיבית כדי להראות יעדי קריירה, שאיפות מקצועיות, כישורים רלוונטיים ורצון לתפקיד המדובר.

איך נראית הצהרת מטרה של קורות חיים?

הצהרה אובייקטיבית אפקטיבית של קורות חיים עשויה להבדיל בין מועמדים למועמדים אחרים לעבודה. מעסיקים משתמשים בקורות החיים כדי להעריך במהירות מועמד, והצהרה אובייקטיבית יכולה לייצג בקצרה את המועמד כעובד אידיאלי. מחפש עבודה עשוי להשתמש בהצהרה האובייקטיבית כדי להראות יעדי קריירה, שאיפות מקצועיות, כישורים רלוונטיים ורצון לתפקיד המדובר. וזית עבודה בארה"ב

מי צריך לכתוב משפט אובייקטיבי קורות חיים?

הצהרה אובייקטיבית עובדת בדרך כלל בצורה הטובה ביותר עבור מחפשי עבודה ומועמדים ברמת התחלה המעוניינים להחליף קריירה. לעתים קרובות חסרי ניסיון תעסוקתי רלוונטי, מחליפים קריירה ומחפשי עבודה ברמת התחלה עשויים להצטרך להגדיר בבירור יעדי קריירה למעסיקים.

מחפשי עבודה ברמת הכניסה ללא כל ניסיון תעסוקתי עשויים לרצות להשתמש בהצהרה האובייקטיבית כדי להראות תשוקה לתפקיד ורצון להתחיל קריירה מתמשכת בחברה. מחליפי קריירה עשויים להשתמש בהצהרה האובייקטיבית כדי להראות כישורים הניתנים להעברה שנרכשו מקריירה קודמת.

מה אמורה לכלול ההצהרה האובייקטיבית?

ההצהרה האובייקטיבית צריכה להיות בראש קורות החיים ממש מתחת לפרטי הקשר של המועמד. על המועמדים להתאים את ההצהרה האובייקטיבית כך שתתאים למשרה המבוקשת. מחפשי עבודה צריכים לשמור את ההצהרה האובייקטיבית קצרה אך להימנע מלהיות עמום. כדי לשמור על הצהרה אובייקטיבית קצרה ונקודתית, על המועמדים להתנגד לרישום יעדי קריירה מרובים. על המועמדים לשמור תיאורים מעמיקים של שאיפות קריירה למכתב המקדים.

ההצהרה האובייקטיבית צריכה להתחיל עם יעד קריירה מיידי. לדוגמה, ההצהרה האובייקטיבית צריכה להתחיל ב"להשיג תעסוקה כשותף מכירות", או "כדי להתחיל קריירה מתגמלת בתעשיית התעופה". לאחר ציון המטרה המיידית, על המועמדים להפגין מיומנויות על ידי ציון יכולות רלוונטיות לתפקיד.

כדי להפגין מיומנויות, המועמדים עשויים לציין "מה שינצל את הניסיון הניהולי והניהולי שלי", או "היכן אוכל לספק מיומנויות שירות לקוחות יוצאות דופן." ההצהרה האובייקטיבית צריכה לסיים בקביעה כיצד המבקש ישפר את החברה. כמה הצהרות סיום אידיאליות כוללות, "להגדיל את המכירות בתוך החנות," או, "להביא לקוחות חדשים לחברה."

האם ההצהרה האובייקטיבית היא דרישה לקורות חיים?

לא כל מחפשי העבודה צריכים לכלול הצהרה אובייקטיבית בקורות החיים. כאמור, ההצהרה האובייקטיבית משרתת בצורה הטובה ביותר מחפשי עבודה ברמת הכניסה ומחליפים קריירה. עובדים מנוסים המעוניינים לעבור לתפקידים מקצועיים עשויים לרצות להחליף את ההצהרה האובייקטיבית בסיכום כישורים. הצהרת כישורים מראה כיצד למועמד יש את הכישורים הדרושים לביצוע תחומי האחריות של התפקיד.

כתיבת תגובה

Scroll to Top