האם כדאי לשים את התמונה שלך בקורות חיים?

האם אתה מבולבל לגבי כל הכללים סביב עיצוב ושליחה של קורות חיים? אולי גילית את הווריאציות השונות של קורות החיים, ואתה מתקשה לבחור בין פורמט קורות חיים כרונולוגי או היברידי , שלא לדבר על מציאת הגופן וערכת הצבעים המושלמת. נוסף על כך, ראית תבנית קורות חיים באינטרנט שעליה הייתה תמונה. אז, האם אתה אמור לשים את התמונה שלך בקורות החיים שלך בימינו?

יש להודות, כל המידע הסותר יכול להיות קצת מכריע. אבל ריכזנו כמה מהעצות הטובות ביותר בתעשייה לגבי מדוע לא כדאי שתהיה לך תמונה בקורות החיים שלך .

למה אתה לא צריך תמונה בקורות החיים שלך

רוב אנשי המקצוע בתעשייה מסכימים שלרוב, אתה לא צריך לכלול תמונה בקורות החיים שלך. הנה למה.

— תמונות זה מידע מיותר

קורות חיים הם אחד הכלים הקריטיים ביותר בארסנל של מחפשי עבודה. כשאתה מחליט מה לכלול בקורות החיים שלך, זכור שהמקום מוגבל! שקלו כל פרט כדי לקבוע אם הוא מוסיף ערך והאם הוא רלוונטי למשרה שאליה אתה מגיש מועמדות . אין צורך לכלול מידע אישי לא רלוונטי, כגון המראה הפיזי שלך, הלאום או המצב המשפחתי שלך. מידע זה לא רק מיותר, אלא שהוא גם עלול להוביל לאפליה בתהליך הגיוס.

למעשה, נציבות שוויון הזדמנויות תעסוקה בארה"ב מייעצת, "על מעסיקים לא לבקש תמונה של מועמד. במידת הצורך לצורכי זיהוי, ניתן לקבל תמונה לאחר הגשת הצעת עבודה ותתקבל". זה אומר שסביר יותר שהקורות חיים שלך יימחקו אוטומטית אם תוסיף להם תמונה.

– גורם לקורות החיים שלך לבלוט

שקול מה באמת הכוונה מאחורי הוספת תמונה. אתה מקווה לעזור לקורות החיים שלך להתבלט על ידי מראה שאתה איש מקצוע מסור עם צילום ראש מוצלח. במקום זאת, השתמש במקום בקורות החיים שלך כדי להתאים את הכישורים, הניסיון וההשכלה שלך , להדגים כיצד הם הופכים אותך למועמד המושלם לתפקיד.

איך למחוק חשבון אינסטגרם

באופן מציאותי, זה דורש יותר מאמץ ומספק יותר ערך עבור המגייס כאשר אתה מותאם אישית את קורות החיים שלך לכל תפקיד, במקום לקבל תמונה כללית.

– היכן יש למקם צילום ראש

אם יצרת אינטראקציה עם המגייס באירוע נטוורקינג או יריד תעסוקה, אולי אתה מחפש דרך להרים את הזיכרון שלו. בתוך ים של מועמדים, תמונה יכולה לעזור להעלות את השיחה שלך בראש בסוף יום או אירוע עמוס. אנשי מקצוע רבים בוחרים להוסיף תמונה לכרטיסי הביקור שלהם ולצרף אותה לקורות החיים שלהם . המגייס יכול להסיר את הכרטיס לפני שיעביר את קורות החיים שלך אם הוא מעדיף.

– כמה חריגים מיוחדים

"הסטנדרטים קצת שונים עבור כמה חברות בינלאומיות", מציינת מאמנת הקריירה טרייסי קפוצולי. לכן, תרצה להקדיש זמן לחקור את הסטנדרטים אם אתה מחפש עבודה בארגון בחו"ל .

אלקורן ממשיך ומציין שגם תמונות בקורות חיים כבר אינן חיוניות לדוגמניות ושחקנים. במקום זאת, עליך להשקיע בצילום ראש גדול יותר בגודל 8 x 10, במקום בתמונה ממוזערת בקורות החיים. תיקים אישיים באינטרנט נתפסים גם כסטנדרט הנוכחי ומספקים ערך הרבה יותר גדול.

– עצות תדמית מקצועיות עבור לינקדאין

זכור את הטיפים האלה כשאתה מתכונן לצלם את התמונה שלך עבור הפרופילים שלך בלינקדאין ובמדיה החברתית.

  • במקום תמונה של הגוף המלא, צילום הראש שלך צריך להראות אותך מהכתפיים ומעלה .
  • השתמש בתמונות ברזולוציה גבוהה כדי להבטיח שזה משדר מקצועיות.
  • בחר לבוש שתלבש לפגישה עסקית . הימנע מחולצות טריקו, חולצות אופנתיות או ביגוד אתלטי.
  • חיוך. זוהי לחיצת היד המקוונת שלך, ואתה רוצה להעביר את קבלת הפנים הפתוחה וההתלהבות שלך.
  • ודא שהרקע שלך נייטרלי. הימנע מרקע מסיח או עצבני, שמור על זה מקצועי .

לאחר שהעלית את התמונה שלך, קחו הפסקה ואז צפו בה בעין ביקורתית. עד כמה זה מתאים לשאר פרופיל הלינקדאין שלך ? כאשר מגייס קורא את סיכום הלינקדאין שלך ואז מעיף מבט בצילום הראש שלך, האם הוא מספר סיפור מגובש שתומך במותג האישי שלך ? אתה רוצה להבטיח שבכל מקום שמגייס יכול לבוא איתך במגע יספר את אותו נרטיב.

יצירת קורות חיים עוצמתיים

בשוק העבודה התחרותי של היום, קורות החיים שלך הם כלי חיוני למציאת משרה חדשה. אמנם זה עשוי להיות מפתה להשתמש בתבנית גנרית ולמלא את המידע שלך, אבל לקחת את הזמן כדי להתאים את קורות החיים שלך לכל עבודה שווה את המאמץ.

בנוסף, ככל שהקריירה שלך מתקדמת, חיוני לעדכן את קורות החיים שלך כך שישקפו את הכישורים והניסיון הנוכחיים שלך. על ידי הקדשת זמן ליצירת קורות חיים עוצמתיים המותאמים לכל תפקיד שאליו אתה מגיש מועמדות, תגדיל משמעותית את הסיכויים שלך לזכות במשרה המושלמת .

האם אתה מחפש עבודה מרחוק או גמישה התומכת בקריירה ובצורכי לוח הזמנים שלך? אנחנו יכולים לעזור! צא לסיור כדי לגלות את כל הדרכים שבהן חברות FlexJobs יכולה לתמוך בקריירה שלך בכל שלב.

1 תגובות על “האם כדאי לשים את התמונה שלך בקורות חיים?”

  1. אריאל

    החלטתך תלויה במה שאתה מחפש. אם אתה רוצה להראות את התמונה שלך כדי לעזור להגביר את חווית הלקוח, כן, זה יכול להיות שימושי. אם אתה מחפש להנחש את המשתמשים ולהוציא את הפרטים שלהם, כן, אל תשתמש בתמונה שלך.

כתיבת תגובה

Scroll to Top