איך לחבר טלפון אנדרואיד לטלוויזיה שלך – 5 דרכים

כיום, לרוב האנשים יש טלוויזיה חכמה עמוסה באפליקציות. עם זאת, יש עדיין מקרים שבהם אתה צופה במשהו בטלפון שלך ורוצה לחלוק אותו עם החדר, או פשוט צריך לראות אותו בתצוגה גדולה יותר. בדומה למשתמשי אייפון , לבעלי מכשירי אנדרואיד יש את האפשרויות שלהם.

אם אתה מחפש לחבר את טלפון האנדרואיד שלך לטלוויזיה, אתה יכול לעשות זאת באמצעות תכונת ה-Cast המובנית, אפליקציה של צד שלישי או חיבור לכבלים. בואו לפרק את הבחירות שלכם, מהפתרון הפשוט ביותר ועד למורכב ביותר.


העבר באמצעות Chromecast

chromecast עם google tv

Chromecast עם Google TV (קרדיט: גוגל)

מכשיר הסטרימינג של Chromecast היה בעבר ההימור הטוב ביותר שלך להעברה של תוכן לטלוויזיה שלך. עם זאת, כעת Chromecast עם Google TV מציע אפליקציות מקוריות משלו, ואפליקציות נתמכות רבות , כגון Netflix, Hulu, HBO Max ו-Google Photos, בשידור חי ב-Android TV שלך.

ובכל זאת, אם יש לך דונגל Chromecast או טלוויזיה חכמה עם תמיכה מובנית ב-Chromecast , תוכל להעביר אפליקציות ודפי אינטרנט של Chrome מהטלפון שלך למסך הגדול בכמה הקשות. על מנת לעשות זאת, הטלפון שלך חייב להיות באותה רשת Wi-Fi כמו הדונגל הסטרימינג או הטלוויזיה החכמה שלך.

 

עבור אפליקציה כמו Max או Spotify, שיש לה תמיכה מובנית, אתה צריך רק להקיש על סמל הקאסט בצורת ריבוע, ולאחר מכן לבחור את המכשיר התואם שאליו תרצה להעיף. ליהוק היא האפשרות האידיאלית עבור אפליקציות (ואתרים) עם תוכן המוגן בזכויות יוצרים, מכיוון שאפליקציות, כמו Netflix, יכפילו את הסרטון אם תנסו שיקוף מסך.

בעוד Apple TV לא עובד עם Google Cast, חלק ממכשירי הסטרימינג של Fire TV ו-Roku כן תומכים בזה, אם כי בדוק עם Amazon ו- Roku כדי להבטיח תאימות למכשירי הסטרימינג הספציפיים שלך. לאחר החיבור, אתה אמור להיות מסוגל להעביר דרך הגדרת התקנים/חיבורים מחוברים בטלפון שלך.


שיקוף מסך אנדרואיד

שחקנים של אפליקציית Google Home

(קרדיט: PCMag / Google)

שיקוף מסך הוא הטוב ביותר לצפייה בסרטונים משלך ישירות מהטלפון שלך. זה גם טוב לשיתוף אפליקציות שאינן מכילות תוכן מוגן או שאין להן תמיכה רשמית בהעברה. עדיין תצטרך Chromecast, טלוויזיה חכמה תואמת או מכשיר סטרימינג אחר שתומך בתכונה זו. שוב, Apple TV אינו תואם.

 

 

כדי להשתמש בתכונה זו, עליך לחבר את המכשיר שלך לאפליקציית Google Home . לאחר שתסיים, פתח את האפליקציה ובחר את מכשיר היעד. הקש על הלחצן העבר את המסך שלי כדי לשים את מסך הטלפון שלך בטלוויזיה. כשתסיים, הקש על  הפסק שיקוף באפליקציה.

התמיכה בשיקוף מסך השתנתה בהתאם ליצרן מאז שהפיצ'ר הוצג עם גרסת אנדרואיד 5.0 Lollipop. לטלפונים רבים יש כפתור Cast מובנה בהגדרות הטלפון או בצל ההגדרות הנפתח. לטלפונים של סמסונג יש משהו שנקרא Smart View כדי להתחבר ולשתף למכשיר הנייד שלך וממנו. לטלפונים של Pixel יש קיצור דרך של Google Home.


התחבר עם מתאם או כבל

מתאם anker

(קרדיט: אנקר)

אם אין לך מכשיר תואם Chromecast, השתמש  בכבל HDMI  ובמתאם כדי לחבר את הטלפון שלך לטלוויזיה ולשקף את מה שמופיע על המסך. יש לך כאן כמה אפשרויות שונות, ואיזו מהן תבחר תלויה בסוג התצוגה שאתה מתחבר אליה, כמה זמן, והכי חשוב – אם תצטרך לטעון את הטלפון שלך בזמן שאתה עושה זאת.

האפשרות הפשוטה ביותר היא מתאם USB-C ל-HDMI . אם לטלפון שלך יש  יציאת USB-C  , אתה יכול לחבר מתאם זה לטלפון שלך, לחבר כבל HDMI למתאם ולאחר מכן לחבר את הכבל לטלוויזיה. הטלפון שלך יצטרך לתמוך ב-HDMI Alt Mode, המאפשר למכשירים ניידים להפיק וידאו.

מתאם מתח

(קרדיט: כבלים חשובים)

זכור ששיטה זו תתפוס את יציאת הטעינה שלך בטלפון שלך, כך שאם אתה מתכנן לשקף תוכן לטלוויזיה שלך על בסיס קבוע, אתה תאכל את הסוללה שלך. במקרה זה, ייתכן שתעדיף להשתמש במתאם USB-C ל-HDMI הכולל יציאת טעינה . לאחר מכן תוכל לטעון את הטלפון תוך כדי שיקוף מסך.

אם יש לך יציאת מיקרו USB ישנה יותר, תזדקק למתאם מיקרו USB ל-HDMI . בשיטה זו, הטלפון שלך יצטרך לתמוך בפרוטוקול אחר הנקרא MHL. אם יש לך טלפון נתמך, חבר אותו למתאם, ואז חבר כבל HDMI וחבר אותו לטלוויזיה.

 


סטרימינג עם DLNA

אם האפשרויות הקודמות לא עובדות עבורך, רוב הטלוויזיות המחוברות לאינטרנט תומכות בפרוטוקול סטרימינג בשם DLNA, שיאפשר לך להזרים את המוזיקה והסרטונים שלך לטלוויזיה שלך. עם זאת, הוזהר כי נטפליקס (וכל תוכן DRM) לא ייתמכו כאן. למרבה המזל, זה עדיין מכסה את רוב הדברים שאולי תרצה לשלוח מהטלפון שלך לטלוויזיה שלך.

אפליקציות כגון LocalCast  ו- AllCast  הן אפליקציות פשוטות וחינמיות המאפשרות לך להזרים מוזיקה, תמונות או סרטונים משלך למכשיר DLNA כמו טלוויזיה חכמה או קונסולה. הם גם תומכים בסטרימינג ליעדי Chromecast, וזה שימושי אם אתה רוצה לשתף קבצים משלך בטלוויזיה מבלי לשקף את כל המסך שלך. אתה יכול אפילו להזרים מ-Google Drive, Dropbox ודפי אינטרנט.

ממשק plex

(קרדיט: Plex)

אפליקציית ניהול המדיה הפופולרית  Plex  עובדת גם כסטרימר DLNA, אם כי בצורה פחות ישירה. שרת Plex הפועל על המחשב שלך יכול לארח מוזיקה, תמונות או סרטונים ולהזרים אותם לטלוויזיה שלך. אתה יכול להשתמש  באפליקציה לנייד  כדי לגלוש בספרייה שלך, לבחור איזו מדיה להזרים ולשלוח אותה לטלוויזיה באמצעות Chromecast או DLNA.

 

החיסרון בשימוש  באפליקציית Plex  הוא שהמחשב שבו אתה מגדיר את השרת שלך יצטרך להיות מופעל ומחובר לאינטרנט בכל פעם שתרצה להזרים את הקבצים שלך. עם זאת, אתה יכול להגדיר את המחשב שלך לפעול עם המכסה סגור . בסופו של דבר, Plex כן מאפשר לך לארח קבצי מדיה גדולים בהרבה מאלה שיתאימו לטלפון שלך.

1 תגובות על “איך לחבר טלפון אנדרואיד לטלוויזיה שלך – 5 דרכים”

  1. אביגיל

    הצלחת לחבר את הטלפון שלך לטלוויזיה שלך באמצעות מחבר HDMI.

כתיבת תגובה

Scroll to Top