איך לחבר בקר Xbox למחשב – 3 צעדים

חיבור ה-Xbox gamepad למחשב Windows קל כמעט כמו חיבורו לקונסולה. הנה איך לעשות את זה בכמה שלבים פשוטים. איך לחבר בקר Xbox למחשב – 3 צעדים –

ל-  Xbox Wireless Gamepad  (ו- Xbox Elite Wireless Controller , ו- Xbox Elite Core Controller , לצורך העניין) אולי יש Xbox בשם, אבל אתה לא מוגבל לשיוך אותו עם קונסולה בלבד. הבקר מסתנכרן גם עם Windows 10 ו- Windows 11 , ומאפשר לך להשתמש בו באופן אלחוטי עם כל משחק מחשב תואם . הנה מה שאתה צריך לעשות כדי להתחיל להשתמש ב-Xbox gamepad שלך עם המחשב האישי שלך.


Xbox Gamepad אלחוטי

(קרדיט: וויל גרינוולד)

גלה איזה בקר Xbox יש לך

אם זה עתה קיבלת מכשיר Xbox gamepad חדש, אתה יכול לדלג על החלק הזה, כי כבר יש לך את הגרסה העדכנית ביותר. ואם יש לך אחד בשנים האחרונות, כנראה שאתה טוב גם בחזית הזו. ה-Xbox Wireless Gamepad הנוכחי הוא זהה ל- Xbox Series S/X , ותומך בתקשורת אלחוטית של Xbox וב-Bluetooth. לאחר הגל הראשוני של קונסולות ה-Xbox One, רוב ה-Xbox Wireless Gamepads של הדור הזה כללו גם Bluetooth. אם אתה רוצה להשתמש ב-Bluetooth או בחיבור קווי, כדאי לך ללכת מכאן.

בקרי Xbox One המקוריים חסרים קישוריות בלוטות', והם מסתמכים במיוחד על תקן התקשורת האלחוטית של Xbox. זה בסדר עבור קונסולות Xbox, אבל לא עבור מחשבים אישיים. אתה עדיין יכול להשתמש באחד עם המחשב האישי שלך, אבל התהליך שונה; אתה חייב להשיג דונגל אלחוטי.

השוואה של בקר Xbox One

אם יש לך gamepad ישן יותר של Xbox One, בדוק את האזור סביב לחצן המדריך. (קרדיט: מיקרוסופט)

אם יש לך gamepad ישן יותר של Xbox One, עליך להסתכל על הפלסטיק שמסביב לחצן המדריך. אם זה אותו פלסטיק כמו הפנים של הבקר, ללא שום תפרים, יש לך משטח משחק בלוטות'. אם זה אותו פלסטיק כמו כפתורי הפגוש, עם תפר בין כפתור ה-Guide לפנים של הבקר, זה משחק משטח שאינו Bluetooth. אם יש לו כפתור לכידה קטן ומלבני בין לחצני התפריט והתצוגה, ויציאת USB-C בחלק העליון במקום מיקרו USB, זהו בקר מסדרת ה-Xbox הנוכחית, ויש לו גם Bluetooth.


Xbox Gamepad אלחוטי

(קרדיט: וויל גרינוולד)

חבר את בקר ה-Xbox שלך למחשב עם חוט

זה פשוט, אבל אתה צריך כבל פיזי המחבר את הבקר למחשב שלך. הנה איך אתה עושה את זה.

  1. חבר קצה אחד של כבל USB-למיקרו USB או USB-ל-USB-C (בהתאם לגרסת הבקר) לבקר.
  2. חבר את הקצה השני למחשב שלך.

זהו זה! זה יוגדר אוטומטית תחת Windows 10 ו-11, ויעבוד כמעט עם כל משחק במחשב שלך.


התאמת בלוטות'

(קרדיט: PCMag)

חבר את בקר ה-Xbox למחשב באמצעות Bluetooth

התאמה בין בקר ה-Xbox למחשב שלכם באמצעות Bluetooth זהה כמעט לשיוך שלו עם ה-Xbox One או Xbox Series. אתה מפעיל את הבקר על ידי לחיצה ממושכת על לחצן המדריך, ולאחר מכן החזק את לחצן ההתאמה למשך שלוש שניות עד שכפתור המדריך יהבהב. זה אומר שהוא במצב התאמה. אם אתה מחבר את הבקר לקונסולה, אתה מחזיק את לחצן ההתאמה במערכת עצמה. אם אתה מחבר את הבקר למחשב Windows 10, עליך לעבור על כמה תפריטים. אתה צריך גם דונגל Bluetooth USB אם למחשב שלך אין Bluetooth. להלן התהליך המלא שלב אחר שלב:

  1. החזק את לחצן המדריך כדי להפעיל את הבקר.
  2. החזק את לחצן ההתאמה למשך שלוש שניות עד שכפתור המדריך יהבהב.
  3. לחץ לחיצה ימנית על סמל ה-Bluetooth במגש המערכת שלך.
  4. לחץ על "הוסף התקן Bluetooth".
  5. לחץ על "הוסף Bluetooth או התקן אחר" ובחר Bluetooth.
  6. לחץ על "בקר אלחוטי של Xbox". המתן עד שכפתור ה-Guide יהיה לבן מוצק, ותפריט ה-Bluetooth אומר שהבקר מחובר.

כעת תוכל להשתמש ב-Xbox Wireless Gamepad עם המחשב האישי שלך, ולשחק ברוב המוחלט של המשחקים המודרניים התומכים בבקרים. עם זאת, אינך יכול להשתמש בשקע האוזניות ב-gamepad, בדיוק כמו בקרי DualShock 4 ו- DualSense של סוני . למרות שאתה יכול להשתמש  באוזניות גיימינג קוויות  עם ה-Gamepad ומערכת המשחקים המשויכת לו, השמע לא נשלח דרך השקע כאשר הוא מחובר למחשב באמצעות Bluetooth.


מתאם אלחוטי Xbox עבור Windows 10

בהצלחה למצוא את זה בזול. (קרדיט: מיקרוסופט)

חבר את בקר ה-Xbox שלך למחשב עם מתאם USB

אם יש לך בקר Xbox One ישן יותר, או שאתה רק רוצה להשתמש בבקר החדש שלך עם החיבור האלחוטי הקנייני של מיקרוסופט במקום בלוטות' (ולהשיג קישוריות לאוזניות), עליך להשיג מתאם אלחוטי של Xbox עבור Windows 10 . זהו דונגל USB שנועד להתחבר ישירות ל-Xbox gamepad שלך ללא כל הגדרה או התאמה של Bluetooth. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לחבר את הדונגל ולצמיד אותו לבקר שלך ממש כאילו אתה משייך את ה-Xbox שלך, ללחוץ על כפתור ההתאמה בכל מכשיר.

למרבה הצער, מתאם זה אזל מזמן מהמלאי. אתה עדיין יכול למצוא אותו באינטרנט בסביבות $40 עד $75 במקום המחיר המקורי של $25, אבל בהצלחה במעקב אחריו. אם אתה יכול להשיג אחד, זה יאפשר לך להשתמש בעד שמונה משטחי משחק עם המתאם, בעוד שמיקרוסופט ממליצה להשתמש רק באחד בכל פעם עם Bluetooth. שקע האוזניות מופעל גם אם אתה משתמש במתאם, עם הגדרות מתכווננות באפליקציית Xbox .

אתה יכול גם להשתמש במתאם אלחוטי USB 8bitdo כדי לחבר את ה-Xbox gamepad שלך. עם זאת, הוא משתמש בבלוטות' ולא בחיבור האלחוטי הקנייני של מיקרוסופט, כך ששקע האוזניות לא יפעל כמצופה. החדשות הטובות הן שאתה יכול להשתמש בתוכנה האולטימטיבית של 8Bitdo כדי להתאים אישית ולכוונן את הפקדים של ה-gamepad שלך, מה שחיבור ה-Bluetooth הסטנדרטי אינו מאפשר.

כיצד לחבר בקרי משחק אחרים למחשב

יש לנו גם טיפים לחיבור בקרי Nintendo Switch ו- PS4/5 למחשב האישי שלך. לקבלת עצות נוספות לבקר, עיין במדריך שלנו כיצד לבחור את הבקר המתאים למחשב האישי שלך . ברגע שתהיה מוכן להתחיל לשחק, בדוק את  משחקי המחשב האהובים עלינו . ואם אתה גיימר פלייסטיישן, קרא  כיצד להשתמש בבקר PS4 DualShock 4 במחשב . אנו מלווים אותך בתהליך המפתיע והמורכב.

 

1 תגובות על “איך לחבר בקר Xbox למחשב – 3 צעדים”

  1. אליה

    בכדי לחבר בקר Xbox למחשב, עליך להשתמש בכבל HDMI לחיבור הבקר לכרטיס המסך של המחשב. אחרי התחברות הבקר, תצטרך להתחבר אל הרשת האלחוטית של המחשב ולהתחבר ל- Xbox Live.

כתיבת תגובה

Scroll to Top