איך להצליח ב ppc (תשלום פר קליק) 5 טיפים

איך להצליח ב ppc (תשלום פר קליק) 5 טיפים – כל אחד יכול להפעיל מסע פרסום של תשלום לפי קליק (PPC). פשוט היכנס ל-Google Ads, בחר כמה מילות מפתח, הגדר תקציב ובדוק שוב בעוד מספר חודשים.

קל, נכון?

הבעיה היא שרוב האנשים לא יכולים לנהל קמפיין PPC מוצלח במיוחד .

לשם כך, אתה צריך מומחיות רבה – כיצד לבחור מילות מפתח בעלות ביצועים גבוהים, כיצד להגיע לקהל היעד שלך, וכיצד לבצע אופטימיזציה מתמדת של מסע הפרסום שלך ב-PPC. ואתה צריך לעקוב אחר שינויים בפלטפורמות המודעות ובשוק.

אם הכישורים האלה לא נמצאים בבית ההגה שלך או פשוט לא נשמע כמו ניצול טוב של הזמן שלך, שקול לעבוד עם חברת ניהול PPC.

המשך לקרוא כדי ללמוד מהו ניהול PPC, האם אתה צריך את זה וכיצד להשיג אותו.

מה זה ניהול PPC?

PPC, או תשלום לפי קליק, הוא מודל פרסום שבו עסקים משלמים על כל קליק שהמודעה שלהם מקבלת. אתה כנראה רואה את המודעות האלה כל הזמן בראש ה-SERP של Google או במדיה החברתית.

רשת המודעות PPC הפופולרית ביותר היא Google Ads. Google Ads אחראית להרבה מהמודעות שאתה רואה באינטרנט, כולל:

  • מודעות טקסט בתוצאות החיפוש של גוגל
  • מודעות תמונה באתרי אינטרנט
  • מודעות וידאו ביוטיוב
  • מודעות באפליקציות
  • מודעות שופינג שמופיעות בחלק העליון של ה-SERP

ישנן גם רשתות מודעות PPC אחרות כמו Microsoft Ads ו-Facebook.

ניהול PPC הוא תהליך ניהול כל אסטרטגיית ה-PPC והתקציב שלך. זה יכול להיעשות על ידי צוות פנימי או על ידי סוכנות או מומחה

מדוע PPC חשוב?

74% מהמותגים ו-79% מהסוכנויות אומרים שפרסום PPC הוא מניע עצום לעסקים.

זה לא מפתיע שהוא כל כך פופולרי – יש לו מחסום כניסה נמוך והוא משיג תוצאות.

חיפוש בתשלום מניב 15% מהתנועה לאתר. זה עדיין משני לקידום אתרים אורגני , אבל זה חלק משמעותי בפאזל. והמספר הזה לא כולל סוגים אחרים של PPC, כמו מודעות לתצוגה או מודעות וידאו.

ל-SEO יש החזר ROI מצוין , אבל לא תראה את ההחזרים האלה לזמן מה. זה יכול לקחת חודשים עד שאופטימיזציה למנועי חיפוש תגביר משמעותית את התנועה האורגנית. בינתיים, אתה יכול להפעיל את מסע הפרסום PPC שלך מיד.

הכנסת PPC לתערובת חשובה גם מכיוון שהיא מאפשרת מיקוד מדויק. אתה יכול לבחור להציג את המודעות שלך לאנשים שמחפשים מילות מפתח מסוימות או שמגיעים מקבוצות דמוגרפיה ספציפיות. אתה יכול אפילו למקד לאנשים שביקרו בעבר באתר שלך ולהחזיר אותם אליך.

קל לעקוב ולנתח מסעות פרסום PPC, ומספקים לך מקור נהדר של תובנה לגבי הלקוחות שלך. לראות אילו מודעות מובילות ליותר תנועה והמרות יכול להודיע ​​​​על קידום אתרים ומאמצי שיווק אחרים.

מודעות חיפוש בתשלום ואופטימיזציה למנועי חיפוש הן טכניקות משלימות. תארו לעצמכם דף תוצאות חיפוש טיפוסי: לעתים קרובות עליכם לגלול מעבר למודעה PPC או שתיים לפני שתגיעו לתוצאה האורגנית המובילה.

אם החברה שלך היא התוצאה בתשלום והתוצאה האורגנית המובילה, אתה שולט בנדל"ן SERP.

האם העסק שלך זקוק לניהול PPC?

אמנם כל אחד יכול ליצור קמפיינים של PPC, אך לעשות זאת בהצלחה דורשת מומחיות. PPC הוא תהליך מורכב הכולל דברים כמו בחירת מילות מפתח, יצירת מודעות, בדיקות A/B, מעקב אחר ביצועים והתאמות של הצעות מחיר.

שאל את עצמך את השאלות האלה:

  • האם למישהו בבית יש ניסיון רב עם מודעות PPC?
  • האם יש לך כרגע כוח אדם לנהל קמפיינים PPC מדי יום?
  • האם יש לך כלי PPC מובילים, או שאתה יכול להרשות לעצמך אותם?

אם ענית לא על כל אחד מהאמור לעיל, אתה צריך מקצוען PPC (או כמה) בצוות שלך.

מה עושה סוכנות ניהול PPC?

לניהול PPC מוצלח יש שלושה גורמים עיקריים: יצירת מסע פרסום, אופטימיזציה ודיווח.

לחברת PPC טובה תהיה מומחיות בשלושתם.

יצירת קמפיין

חברת ניהול PPC תעבוד איתך כדי ליצור קמפיינים פרסומיים שיובילו את הסוג הנכון של לקוחות לאתר שלך. זה כרוך בהרבה מחקר לפני יצירת המודעות.

מיקוד לפי מילות מפתח

עלות הקליקים על מילת מפתח מונעת על ידי ביקוש. מילת מפתח פופולרית מאוד עשויה להיות בעלת נפח חיפוש גבוה ומחיר גבוה, בעוד שמילות מפתח אחרות זולות אך אינן מביאות מספיק תנועה.

מילות מפתח יעילות ממקדות ללקוח האידיאלי שלך מבלי לשבור את התקציב שלך.

סוכנות PPC טובה יודעת לחקור את הלקוחות שלך ואת המתחרים, להשתמש בכלי תכנון מילות מפתח ולבחור מילות מפתח שנותנות לך את החזר ה-ROI הטוב ביותר.

בדיקת דף נחיתה

בדיקת דף נחיתה למודעה שלך חשובה. אתה רוצה להימנע מתשלום עבור קליקים של מבקרים שיקפצו מהאתר שלך מיד. דפי הנחיתה הטובים ביותר רלוונטיים מאוד לקהל המודעה ויש להם קריאות מעולות לפעולה.

כתיבת מודעות

עותק מודעה הוא בדרך כלל רק כמה משפטים, כך שלחובבים קל למהר לכתוב אותו. עם זאת, זהו אחד הגורמים החשובים ביותר במסע פרסום של PPC.

מומחי ניהול PPC יכולים לכתוב מודעות שלא רק דוחפות קליקים אלא מעודדות משתמשים להמיר.

הגדרת מסע פרסום

חברת PPC צריכה לעבוד איתך על קבלת החלטות ראשוניות, כגון בחירת אפשרויות מיקוד או הצעת מחיר מקסימלית לקליק.

מי שחדש במודעות PPC יכול בדרך כלל להבין את השלבים להקמת חשבון PPC, אבל בחירה אופטימלית יכולה להיות מבלבלת. סוכנות ניהול ה-PPC שלך יכולה לעזור עם טקטיקות מתקדמות כמו רימרקטינג דינמי, או הצגת מודעות עבור מוצרים שהמשתמש הסתכל עליהם באתר שלך בעבר.

אופטימיזציה

ניהול מסע פרסום הוא לא מצב של הגדרת זה ותשכח מזה. אחת הסיבות הגדולות ביותר לעבוד עם שירות ניהול PPC היא שהם לא רק יוצרים מודעות; הם מפקחים ומייעלים אותם ללא הרף.

ניתוח ציון איכות

ציון האיכות של מודעת גוגל הוא הדירוג של גוגל לגבי האיכות והרלוונטיות שלה. זה תלוי בגורמים כמו:

  • שיעור קליקים
  • רלוונטיות מילת המפתח
  • איכות ורלוונטיות של דף נחיתה
  • הרלוונטיות של טקסט המודעה
  • היסטוריית ביצועי חשבון

ציון איכות גבוה יותר יכול להוביל לעלויות נמוכות יותר ולמיקום גבוה יותר של המודעה. צוות הניהול של Google Ads שלך ינתח גורמי ציון איכות כדי שהמודעות שלך יהיו זולות ויעילות ככל האפשר.

בדיקת A/B

השגת התוצאות הטובות ביותר ממודעות דורשת הרבה בדיקות. אתה יכול לבדוק גורמים כמו הכותרת, גוף הטקסט, מילות המפתח או כתובת האתר לתצוגה.

ניטור ותגובה לתנועה ומגמות משתמשים

מסעות הפרסום שלך PPC הם מקור אינסופי של נתוני משתמשים. חברת ה-PPC שלך יכולה להשתמש בו. הם ישנו ללא הרף את המודעות שלך על סמך מדדים כמו אילו מודעות מקבלות קליקים או אם הקליקים על מודעה ספציפית מביאים להקפצות או המרות.

ניטור ביצועי מילות מפתח

אתה מתחיל עם רשימה של מילות מפתח שנראות תחרותיות ורלוונטיות, אבל לא כולן ישיגו את אותה הצלחה.

שירות ה-PPC שלך ינטר אילו מילות מפתח מניבות המרות ואילו כדאי להחליף.

התאמות של הצעות מחיר

בהתבסס על יעדי החזר ה-ROI שלך, יש לשנות את הצעות המחיר על סמך מילות המפתח שמקבלות את שיעור ההמרה הטוב ביותר.

דיווח

יכול להיות שאתה מעביר את הניהול היומיומי של הפרסום שלך לחברת PPC, אבל תמיד צריך להיות לך נראות לגבי ביצועי הקמפיינים שלך.

סוכנות טובה תספק דוחות קבועים או גישה למרכזי מחוונים מקוונים כדי שתוכל לראות מה קורה.

הנה כמה סוגי נתונים שאתה צריך לקבל מחברת ניהול ה-PPC שלך.

תובנות לגבי הוצאות פרסום

אתה צריך לדעת לאן הכסף שלך הולך.

שותף ה-PPC המתאים יספק דוחות על אופן הוצאת תקציב החיפוש שלך ומה אתה מקבל בתמורה.

נתוני המרה

נתוני המרות אומרים לך אילו מודעות ומילות מפתח מניבות עסקאות עבור העסק שלך. זה לא רק חשוב לאופטימיזציה של הוצאות הפרסום שלך ב-PPC, זה יכול לשמש גם לקידום אתרים ופעילויות שיווק אחרות.

כמה עולה ניהול PPC?

עלות פרסום בגוגל היא אינדיבידואלית לצרכי כל ארגון. כמה אתה מוציא תלוי ביעדים שלך, באיזו אגרסיביות אתה רוצה להתמקד במודעות PPC, בסוגי המודעות שאתה רוצה להפעיל, והתחרותיות של השוק שלך.

בניגוד לצוות PPC פנימי, אתה משלם לחברת PPC על סמך ההשקעה המיועדת שלך במודעות בתשלום. העמלות של סוכנות הניהול PPC מחושבות בדרך כלל באחוז מסך ההוצאה בתוספת תשלום חודשי מינימלי.

אז כמה אתה צריך להוציא כדי לראות תוצאות אמיתיות?

התשובה, כמובן, היא שזה תלוי. אבל בממוצע (למעט דמי הניהול), לקמפיינים אזוריים צריך להיות תקציב מודעה חודשי הגבוה מ- 750 שקל, וקמפיינים לאומיים צריכים להיות גדולים מ-1,500 עכהשקל

איך למצוא חברת ניהול PPC ?

שאלו את החברה איזה סוג של כלי PPC עומדים לרשותם. גישה לטכנולוגיות אנליטיות וניהול SEM מובילות היא סיבה מרכזית לכך ששירותי ניהול PPC משיגים תוצאות טובות יותר בפחות כסף. שקיפות היא חיונית. חפש חברה שתספק עדכונים ודוחות שוטפים.

אילו מיומנויות נדרשות עבור PPC?

מיומנויות הבנה טובה של איך PPC משתלב בתחום הרחב יותר של שיווק דיגיטלי. ידע ב-Microsoft Excel ובמניפולציה של נתונים. יכולות אנליטיות חזקות. רמה טובה של יכולת מתמטית. היכולת לחשוב בצורה יצירתית. תשומת לב מעולה לפרטים

כתיבת תגובה

Scroll to Top