אזהרה: אחסון גרוע עלול לסכן את אבטחת האתר שלך

בעת בניית האתר שלך, אתה כנראה להתמקד בתוכן, קידום אתרים, גרפיקה ופריסה, פרסום ושיווק – כל המרכיבים החיוניים של אתר טוב. עם זאת, מתברר כי השרת שאתה בוחר לארח את האתר שלך חשוב מאוד.

לפני בחירת תוכן ועיצוב של אתר אינטרנט, עליך לבחור תחילה מארח אינטרנט אמין. רצוי כזה שלא ישפיע על מהירות הטעינה והדירוג של האתר שלך. אחד הגורמים שמנועי חיפוש כמו Google מחפשים בעת יצירת אינדקס של דפי אינטרנט הוא המהירות שבה הם נטענים.

בעוד שמארח אינטרנט טוב לא בהכרח יכול לרשום את האתר שלך בעמוד הראשון של גוגל, מארח רע יכול להרוס את האשראי שלך עם גוגל ומנועי חיפוש גדולים אחרים. סוג השרת, המהירות, המיקום וזמן העבודה של ספק אירוח האתרים ישפיעו על האשראי של האתר שלך עם ה-SEs. אל תאפשר למארח רע להרוס את דירוג החיפוש של האתר שלך.

סטטיסטיקות ועובדות

סקר שנערך לאחרונה הגיע למסקנה כי כ-79% מהקונים אינם מרוצים מביצועי האתר ופחות נוטים לקנות. המחקר מתמקד בקורלציה בין ביצועי האתר לבין ההכנסות שהדומיין מושך.

שיעור נטישה ממוצע של עגלות הוא 68%, כפי שנמדד על ידי מכון ביימאר. לקוחות מוסיפים מוצרים לעגלה אך עוזבים מבלי לבצע רכישה; זה נקרא נטישת עגלה. זהו אחד האתגרים המשמעותיים ביותר של תעשיית המסחר האלקטרוני, והסיבה העיקרית לנטישת עגלות היא אתרי אינטרנט איטיים.

אם אתה מגזין מקוון או שאינך זקוק לאתר אינטרנט קמעונאי מקוון עבור העסק שלך, ייתכן שהתמודדת עם בעיות דומות של נטישת דפים ושיעור הקפצה גבוה – מבקר שנחת באתר שלך ועוזב מבלי לקיים אינטראקציה עם הדף. רוב הסיכויים שהסיכויים לכך הם שסטיונום זה נובע זמני טעינה איטיים עקב המחשב המארח של האתר שלך.

שירותי אחסון גרועים הם אמיתיים וניתן להתגבר עליהם רק בעזרת שירות אחסון מעולה.

מארח אינטרנט גרוע יכול להפיל אותך

איך משתמש יודע אם חברת אחסון אתרים מורידה אותו? ישנן מספר תכונות מארחות שגוגל מתעבת, וזה יסכן את אבטחת האתר שלך. אז במקום להופיע כנראה בעמוד השלישי, התחום שלך לא יופיע עד העמוד העשירי בתוצאות מנוע החיפוש, הכל בגלל בעיה עם מארח האינטרנט שלך. בדוק את ספק האינטרנט שלך עבור כל אחד מחמשת ההיבטים המפורטים להלן.

1- מהירות האתר

על פי מחקר, כ -50% מהמבקרים מצפים מאתר לטעון עם 2 שניות או פחות, וכ -40% נוטים לחלץ אם זה לוקח יותר משלוש שניות. עבור אתרי מסחר אלקטרוני רבים, הערכת חסר של ההשפעה של זמני הטעינה יכולה לגרום לשיעור יקר מאוד. סקר פנימי של אמזון, לפני כמה שנים, קבע כי רק עלייה קלה של 100ms בזמני טעינת הדף שלהם הוביל ישירות לירידה של 1% במכירות.

מחירי אחסון אתרים

אלא אם כן המארח שלך מפיל את הכדור, זמני הטעינה שלך צריכים להיות מהירים בצורה לוהטת. אם הדברים לא מתנהלים כפי שציפיתם, זה יכול להיות גם בגלל חוסר השקעה בתשתית או עומס יתר של שרתים משותפים – אשר לא צריך להיות המקרה אלא אם כן המארחים באתר שלך מזניחים קשות את האחריות שלהם.

הקפד לבצע חיפוש מהיר באינטרנט עבור ביקורות עצמאיות לפני בחירת מארח שרת או העברת תחומים. יש קהילה של אנשי מקצוע שם בחוץ שלוקחים את הזמן שלהם כדי לסקור את זה סוג של שירותים, והם בדרך כלל די יסודי. זה גם לא חייב להיות כל כך יקר.

2- התמיכה חשובה

דמיין את זה: אתה מתיישב ליד השולחן שלך עם תה טריה, סדוק את האצבעות שלך ולגלוש בחלק האחורי של האתר שלך כדי לבדוק את הניתוח והסטטיסטיקות רק כדי לקבל בברכה עם שגיאה כמו זו המוצגת להלן:

לפני הנחת הידיים, בדוק אם יש הודעות מהספק שלך לגבי זמני השבתה מתוזמנים. השלב הבא הוא לוודא שהדברים לא מתוסבכת בצד שלך, אז שלח דוא"ל לדלפק התמיכה.

יום או יומיים לאחר מכן, שבמהלכם איבדת מכירות פוטנציאליות רבות, אתה סוף סוף מקבל תגובה, ומתברר כי מספר שרתים היו צריכים להיות מחדש. ניתן היה להימנע בקלות מכל העניין, אם מארחי הדומיין שלך היו בודקים את תיבת ההודעות שלהם באופן קבוע או שמנהלי מערכת היו בכוננות 24/7.

מוסר ההשכל של הסיפור הוא שאתה תמיד צריך לשקול את המוניטין של ספק כשמדובר בגיוס התמיכה שלהם לעסק שלך. אם הם ידועים בהתרשלות, באפשרותך לקחת את הפרוייקטים שלך למקום אחר.

3- חוסר מודעות

אירוח אתרים וספקים אינו אלוהי, וניתן להבין לא נכון את היסודות של מה שמשפיע על דירוג מנועי החיפוש.

משמעות הדבר היא שהם עלולים לקרוע בשוגג את אמצעי ה- SEO שאתה נוקט כדי למטב את האתר שלך. מקרים יכולים להשתנות מאוד, אבל זה פשוט כמו כיבוי אתר לקבלת מבקרים רבים מדי או בקשה כי תוספים שונים יוסרו עקב מתח שנגרם על ידי התשתית הלא יעילה של המארח. במקרה שספק האחסון לא יודע מה זה רובוטים.txt, הם יכולים לנתק את הבוט של Google מהאתר שלך לביקור לעתים קרובות מדי.

חשוב לעשות את שיעורי הבית שלכם בספק האחסון שלכם כדי להבטיח שאף אחד מהכללים והמדיניות שלו לא ישפיע על חוויית הלקוח של האתר שלכם. אתה צריך גם לבדוק עם אחרים על מארח מסוים אם יש להם את המוניטין של שימוש בלקוחות שלהם עבור טקטיקות מזיקות.

4 – זמן ההשבתה המנומר של המארח

ההיבט של זמן פעולה תקינה של מארח הוא משהו שאתה בהחלט צריך לחקור; כפי שהוא מצדיק את הקטגוריה שלה. אם האתר שלך איטי או מושעה בשעות השיא, כגון בשעת לילה מאוחרת – וזה רע למטרות קידום אתרים – זה אומר שמנועי חיפוש נעולים מחוץ לאתר שלך.

אין דרך אחרת עבור מנועי חיפוש לאינדקס האתר שלך כאשר הם לא יכולים לזחול מסביב. אם מנוע החיפוש אינו יודע שמילת מפתח כלולה או שעדכנת תוכן בתחום שלך, היא לא תיכלל באינדקס כראוי ודירוגי החיפוש שלך, כמו גם האבטחה, יסבלו כתוצאה מכך.

כדי להימנע מהצורך לעתור כדי להיות מוחזר לתוצאות החיפוש, השתמש בשירות כדי לפקח על אתר האינטרנט שלך כדי להתריע בפניך אם הוא קרס, ומספק מידע שעשוי להיות קשה לקבוע בעצמך.

5- מדרגיות

כאשר אתה מפעיל בלוג או חנות מקוונת, צמיחת האתר ואבטחה צריכים להיות המטרה הכוללת. במקרה שאתה מתחיל עם הרמה הנמוכה ביותר, העובדה שהמשאבים הנדרשים עלולה לעכב קצב חלק עבור הפרוייקטים העסקיים שלך.

מארח טוב נותן לך מגוון רחב של שרטוטים המאפשרים לך לדעת מתי הגיע הזמן לשדרג לדרגה גבוהה ומאובטחת יותר, ומציע לאתר שלך את ההיבטים הטובים ביותר כדי לספק את הצרכים הספציפיים שלך.

בקצרה

כדי לארח אתר אינטרנט, ספק מארח האינטרנט שלך מייצג בסיס אמין. מארח טוב יכול לאפשר לאתר שלך לממש את הפוטנציאל שלו בפרק זמן קצר יותר על ידי מתן יציבות ויד עוזרת בכל פעם שאתה צריך את זה.

כאשר אתה מחפש מארח חדש לפרויקט הבא, לפקוח עין על הקריטריונים המינימליים שהזכרנו קודם לכן כגון שירות תמיכה מעולה, שיטות אבטחה מוצקות ומספיק מקום לעבודה שלך לפרוח!

כתיבת תגובה

Scroll to Top