למה חשוב לקחת מאפרת מקצועית לאירוע

ביום הזה – סביר להניח שתרצי להיראות במיטבך, ולשם כך את צריכה מאפרת מקצועית. כן, מקצועית, לא חובבנית ולא סטודנטית שרוצה "לצבור נסיון". יום החתונה זה כנראה היום שבו יצלמו אותך הכי הרבה פעמים במהלך החיים, הן בוידאו והן בסטילס – ואת כמובן תרצי להיראות במיטבך ולהשוויץ לנכדים ביום מן הימים איזה אמא יפה הייתה להם ביום חתונתה. במאמר זה ניתן מספר טיפים ליום החשוב הזה.

היום המראה הנקי הוא המראה השולט. רוב הכלות כבר מבינות כי עדיף להן להבליט את התווים המוצלחים בפנים שלהן מאשר להבליט את הכול. המראה העתיק והבסיסי הוא המראה השולט אבל גם איתו צריך לדעת לשחק נכון בהתאם לשמלה ולתסרוקת. איפור כלה צריך להיות איכותי ועמיד. שיישאר לאורך יום שלם.

איך שומרים על איפור כלה?

על מנת שתראי נוצצת וחיננית לאורך כל יום החתונה, מתחילתו במהלך הצילומים ולאורך כל הערב עליך להקפיד על כמה כללים חשובים. מומלץ בחום לעשות טיפול יופי קוסמטי שיחדש לך את העור וייתן לו מראה צעיר ורענן. טיפול יופי ליום כלה כולל פילינג עדין והחדרת חמצן אל העור. הסרת השכבה השומנית של העור תגרום לשכבת הבסיס של המייקאפ באותו היום להחזיק הרבה יותר זמן מעמד.

כמה טיפים לאיפור כלות

מומלץ לא למרוט שיער בפנים יומיים לפני החתונה וזאת על מנת למנוע גירויים בעור שיהיה קשה לטשטש. כשכלה רוצה משהו מאוד ספציפי מומלץ להגיע עם תמונה אחת או שתיים שיראו מה הסגנון, אין יותר טוב ממראית עין. את האיפור ניסיון כדאי לעשות עם חולצה לבנה בשביל לראות את האיפור על הפנים ואל מול השמלה. יעל ריבלין היא המאפרת המושלמת בשבילך, היא תגרום לך להראות הכלה הכי נסיכית וייחודית שיש וכל זאת בזכות הניסיון רב השנים של יעל ויתקין בתחום האיפור כלות .

האיפור הנכון נעשה על ידי התחשבות, ייעוץ והקפדה על סוג הפנים של הכלה, הסגנון שלה, התסרוקת שבחרה לערב האירוע ודגש נכון על תווים שונים בפנים. איפור כלות נכון צריך להיעשות עם התבוננות מדויקת על מה שבולט בפנים ומה שפחות. יעל ריבלין תדאג שיהיה לך את הכיסוי המושלם בתור כלה ושתרגישי נוצצת לארוך כל היום.

מאפרת מקצועית לסיכום

ללא ספק לא מומלץ להתפשר על איכות מקצועיות וניסיון כשמדובר בכלה, אירוע לעולם לא יחזור ואם האיפור שלך לא מושלם אז לא תוכלי לשנות בשום שלב מהיציאה מסלון הכלות לערב המאושר בחייך, מאפרת טובה ומקצועית יודעת להכין אותך ולדאוג שהאיפור יישמר לאורך כל היום בזמן הצילומים ועד לערב עצמו, לחופה וכמובן בזמן הריקודים, שהכול יישאר כמו בתחילת הערב.

1 תגובות על “למה חשוב לקחת מאפרת מקצועית לאירוע”

  1. ברוך

    חשוב לקחת מאפרת מקצועית כדי שהאירוע שלך יהיה מוצלח מכל הנקודות של המבט. המאפרת מקצועית יכולה לבצע את המשימות שהיא מתקבלת לביצוע בצורה מוצלחת, ותבטח שהאירוע יהיה מוצלח מכל הנקודות של המבט.

כתיבת תגובה

Scroll to Top