איך להתאפר נכון בקיץ 5 טיפים

לקראת הקיץ החלטתי לכתוב מספר טריקים וטיפים הנדרשים לשמירה, טיפוח ואיפור בעונה זו. כן. גם בקיץ וגם בחורף יש צורך בכמה כלים וטיפים רעננים בכדי לשמור מפני נזקי העונה.

הצלליות שהופכות להיות שמנוניות ומאבדות מהרכות שלהם בקימטוטי העפעף, שבע השיער שנראה כדוהה ביחס לעור השזוף , הצורך בשמירה יתרה על נקיון העור ושמירה מבריחת לחות העור ובחירה נכונה של תכשירי טיפוח המתאימים לעונה זו.

1. לחות הקיץ ושמירה על השיער האהוב

נראה שרוב הבנות מנסות להילחם בתופעת הלחות המוגזמת המורגשת באזורינו ובעיקר במישור החוף. שיער חלק או מתולתל, שיער שנדבק לעור הפנים ועוד. ההמלצה שלי היא לא לנסות ולהילחם בתופעה אלא אפילו לאמץ אותה ולגלות כיצד את יכולה להיראות במיטבך עם סוג השיער שלך בקיץ. למשל: ניתן להשתמש בתכשירי שיער מתאימים בכדי להפריד בין התלתלים ובכך להעניק לשיער מראה סקסי מתאים או להשתמש בכם או ג'ל לשיער להוספת מראה גלי רטוב. בעיצוב נכון מראה זה של שיער מתולתל ורטוב יכול להראות נפלא, רענן, סקסי ומתאים לרוח העונה. אגב, מי הים המלוחים בריאים לשיער.

2. שימוש במקדם הגנה ומניעת בריחת לחות

ישנם מקדמי הגנה למינהם שאתם חשוב להכיר, להתאים לעורנו ולהשתמש בהם. תכשירים אלו שבאים בצורות ובדרגות שונות מתנהגים כפילטרים שמסננים את קרני השמש המזיקות. יש לבדוק את התכשיר ולהשתמש במתאים ביותר לעורנו ולתנאי החשיפה. מקדמי ההגנה מדורגים לפי רמת יעילותם בהגנה מפני קרני השמש. השימוש במקדם הגנה הינו אלמנט חשוב ביותר ויש למרוח אותו על העור לפני היציאה מהבית ולא רק בחוף הים. חשוב לשים לב לזמן האפקטיבי של התכשיר ולרענן את השימוש בו מידי זמן זה. השימוש במקדמי ההגנה עוזרים להתגונן מפני פגעי החום וקרני השמש. עם זאת, פעולה זו אינה מספקת. ויש להשקיע גם בשמירת ניקיון ומניעת בריחת הלחות מהעור. טיפול זה אינו אחיד לכולם וכל אחד ואחת צריכים להתאים את הטיפול הנכון לסוג העור שלהם. עור שומני, יבש, רגיש וכדו'.

3. אצבעות הרגליים

בקיץ אנו חושפים לראווה גם את אצבעות הרגליים. בטיול בחוף הים, בבריכה, בדשא ועוד. לכן כדאי שנקפיד לטפח את האצבעות. כיום צבעי לק עזים כמו כתום, וורוד, אדום הפכו להיות פופולריים ויכולים לבלוט בצורה סקסית מתוך חול הים. כמובן שצבעים המתאימים לעור בהיר לאו דווקא יתאימו לעור כהה. לכן, כשבאים לבחור את הגוון המתאים לציפורניים, כדאי לחשוב על צבע הסנדלים, גוון העור ואפילו בגד הים והלבוש הכללי. דעו לכם שהרבה מאוד מהגברים מתייחסים לאצבעות רגליים מטופחות כדבר מאוד סקסי ומושך.

4. שמירה על האיפור

מכירות את זה שמתי שהוא במשך היום כשחם ולח אנו רואים נשים שאיפור הצללית שלהם פשוט נמס בין כפלי העפעפיים שלהן? ובכן דעו לכן שיש צלליות עמידות יותר ויש שעמידות פחות. בחרו צללית עמידה וזכרו. במיוחד במוצרי טיפוח, הזול הוא לא תמיד הפיתרון הנכון. כמו כן, השימוש בבסיס טוב יגרום לכך שהצללית והאיילינר יחזיקו מעמד במשך זמן רב. בכל מקרה, אפשר לעצב את הצללית כך שתהיה יותר מעל קו העפעפיים כך שמלחתכילה הצללית לא תהיה במקום הבעייתי הזה של הכפלים. הימנעות משימוש בעיפרון עיניים ובמקום זה להשתמש בתכשיר נוזלי, יכול לעזור במניעת התופעה. וכן. להקפיד מידי פעם להסתכל במראה ולוודא שהכל תקין ועומד במקומו. ואם יש צורך, אז לרענן.

5. מים ולחות – המרענן הרשמי של העור

יש לשתות לפחות 7 כוסות מים ביום, במיוחד יש להקפיד על כך בקיץ הישראלי. המים מסייעים לרענן את העור ונותנים לגוף ולעור את הלחות שכה דרושה לחיוניותם. המים גם שוטפים את הגוף מרעלים וזה משפיע כמובן על המראה של העור. אין אף משקה שמהווה תחליף למים בניקוי הגוף ולכן יש להקפיד על שתיית מים ולא על משקאות אחרים. קפה הוא משקה משתן ולכן בעצם גורם להוצאת נוזלים מן הגוף, לכן מומלץ להפחית בכמויות הקפה. שטיפת הפנים יום יום מנקה אותם ומרעננת את העור. שימוש בתכשיר קוסמטיקה המתאים לניקוי הפנים ושטיפתם בצורה יסודית תסייע לניקוי העור ולהפחת אור וחיים בו.

1 תגובות על “איך להתאפר נכון בקיץ 5 טיפים”

  1. מעניין

    1. שמור על שתיית מים מספיקה כדי לשמור על ההיצעות האופנתיות.
    2. בחר בבגדים שהם מותאמים לאווירה הקרה וארוכה יותר עבור חום המתח.
    3. השתמש בספוג שמגן מפני השמש כדי למנוע את ירידת החום העולה שלך.
    4. בחר בטיפוח עור שישמש אותך בקיץ עם מוצרי פעילות שמגנים מפני השמש ומציעים חיזוק לעור.
    5. השתמש בכיסוי של לבוש או ידישות של צבע מפרח כדי להרגיש קל בגב.

כתיבת תגובה

Scroll to Top