8 טיפים עבור פרסום בגוגל ppc שחובה להכיר

מודעות PPC חזקות הן אבן בניין חיונית של כל מסעות הפרסום המוצלחים של Google. כתיבת מודעות PPC שיכולות למשוך, למשוך ובסופו של דבר להמיר את הקהל שלך היא לא הישג קל, אבל אני מקווה שהטיפים האלה של מומחי ה- PPC והקופירייטינג שלנו ב-קרית טק Kiryatech יעזרו לך לשלוט בפורמט.

חזרה ליסודות: מהן מודעות PPC?

לפני שנתחיל לבחון כתיבת מודעות PPC, בואו נחזור ליסודות – מהן מודעות PPC? מודעת PPC היא מיקום פרסומת בתשלום במנועי חיפוש כמו גוגל, בינג ויאהו.

9 פעמים מתוך 10, Google Ads היא הדבר הראשון שמשתמשים רואים בראש דף התוצאות כשהם מקלידים מילת מפתח ספציפית בסרגל החיפוש. התוצאות המובילות הן מעסקים שמשלמים על הצגת האתר שלהם לפני כל תוצאות אחרות. PPC מאפשר לעסקים לחתוך את הרעש ולהשיג נראות מקוונת – כל מי שרוצה להגביר את המודעות למותג שלו וליצור מכירות יכול להפיק תועלת רצינית מהפעלת קמפיין Google Ads PPC מותאם היטב.

הטיפים המובילים שלנו ל-PPC לקופירייטרים: שליטה בדפי עותקים ודפי נחיתה של מודעות Google

אם אתה קופירייטר שרק מתחיל עם פרסום בתשלום ויצירת עותקי מודעות, תצטרך להיות מודע לכמה טכניקות כלליות של שיטות עבודה מומלצות. לדעת איך להשתמש ב-Google Ads ביעילות מתחילה בהבנת המסע של הקונה שלך, בחינת תובנות מכל קמפיינים קודמים ומציאת דרכים לנצל כל הזדמנויות לתוצאות מעולות. כמובן, עם סוכנות שיווק דיגיטלית מומחית מאחוריך, ניתן לטפל בניתוח המפורט ובעבודת האסטרטגיה הזו.

טיפ 1: כתוב עותק מודעת PPC האופטימלי לסוג מסע הפרסום שבחרת

העותק שלך צריך להיות אופטימלי עבור סוג מסע הפרסום שבחרת – כל סוג מסע פרסום מגיע עם מערכת כללים ושיטות עבודה מומלצות משלו; שימו לב במיוחד למגבלות ספירת התווים, מיקום ה-CTA והאורך, ובצעו בדיקה מסוימת של התוכן שהמתחרים שלכם כבר מפרסמים שם, כדי שתדעו עם מה אתם מתחרים לפני שאתם כותבים שורה אחת.

ישנם מספר סוגי מסעות פרסום מסוג PPC לבחירה, כולל:

  • חיפוש
  • רשת המדיה
  • וידאו
  • אפליקציה
  • קניות

טיפ 2: בצע אופטימיזציה של העותק והפריסה של דפי הנחיתה שלך ב-PPC

כדי שמודעה מצוינת תעשה את מה שהיא נועדה לעשות (להמיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלך), היא צריכה להפנות תנועה לדף נחיתה מותאם היטב הכולל קריאה ברורה לפעולה ומידע שימושי על המוצר או השירות שלך. ללא דף נחיתה איכותי, חלק מהוצאות הפרסום שלך ב-PPC יבוזבז, כי לא תוכל למקסם את ההמרות. התוכן שתכלול בדף הנחיתה של ה-PPC שלך יהיה תלוי במי הלקוח הפוטנציאלי שלך והיכן הוא נמצא במסע של הקונה.

טיפ 3: ודא שמשתמשים במילות מפתח מושכלות בעותק מודעת ה-PPC שלך

אנו ממליצים בחום למומחה PPC לבצע את מחקר מילות המפתח שלך, אבל אם אתה עושה את זה לבד, עליך לזכור את קהל היעד ואת יעדי המותג שלך. אם מילות המפתח שבהן אתה משתמש עבור המודעות שלך רחבות מדי (או צרות מדי), לא סביר שתגיע לשום מקום. זכור, פרסום בתשלום בגוגל הוא תחרותי ביותר, וסביר להניח שיהיו עסקים אחרים עם תקציבים גדולים יותר שיציעו הצעות על מילות המפתח הטובות ביותר שלך. כדי למצוא דרך להיכנס, עליך לפתח הבנה מלאה של הקהל שלך ולחקור מונחי מפתח דומים שיאפשרו לך להופיע במקום הנכון ובזמן הנכון.

טיפ 4: ודא שהעותק של מודעות Google שלך ​​מדגיש את ה-USPs חשובים

זה אולי נראה כמו מובן מאליו, אבל תתפלאו ממספר העסקים המשתמשים במודעות PPC שאינם מנצלים את ה-USP שלהם בעותק המודעה שלהם. Google Ads צריך להיות קצר וקולע, אבל הוא גם צריך לכלול מספיק מידע כדי לפתות את הלקוחות הפוטנציאליים שלך. הכרת ה-USP שלכם מבפנים תאפשר לכם להתבלט מהקהל (ותאמינו לנו, בעולם ה-PPC מדובר בקהל די גדול) וגם להפיק את המקסימום מספירת המילים הקטנה שתוקצו במודעות שלכם.

בין אם המותג שלך הוא זול, יוקרתי, מציע משלוח חינם, מאפשר לך להזמין פגישת ייעוץ חינם או שיש לו הצעות נהדרות לחיסכון בכסף, המידע הזה צריך להיות בליבת המודעה שלך. ודא שהעותק שלך תמיד מזכיר לקורא מדוע עליו לבחור בך.

טיפ 5: כלול נתונים סטטיסטיים או עובדות מפתח בדפי הנחיתה והמודעות שלך ב-PPC

טכניקה מצוינת בכל עותק פרסומי היא להשתמש במספרים וסטטיסטיקות כדי לשכנע את הקהל שלך שא) אתה יודע מה זה מה וב) יש לך את הפתרון המושלם לבעיה שלהם. בנוסף ל-USP, כדאי לנסות לסחוט איזשהו סטטיסטיקה (בין אם זה כסף הנחה, חיסכון באחוזים או 10/10 ממליצים של קונים). כל דבר בסגנון זה בטוח יעזור לך לחתוך את הרעש וליצור המרות איכותיות.

טיפ 6: כתוב עבור הקהל שלך

זה הולך יד ביד עם הבנת המסע של הקונה – לדעת מה קהל היעד שלך רוצה לשמוע הוא המפתח אם אתה מחפש להגדיל את ההמרות. עם סוכנות פרסומות מומחה PPC לצידך, תוכל להשתמש במילות מפתח בעלות ביצועים גבוהים הקשורים ישירות לדפוסי החיפוש של הקהל שלך, כלומר תוכל למקד אותם למקום הנכון ובזמן הנכון.

לפני שתתחיל לכתוב מודעות PPC, שאל את עצמך מה הלקוחות הפוטנציאליים שלך ירצו לשמוע.

טיפ 7: השתמש בבדיקת AB כדי לייעל את עותק המודעה שלך ב-PPC

על ידי בדיקת גרסאות שונות של עותק Google Ads שלך, תוכל להבין אילו תכונות פועלות ואילו טעונות שיפורים. זה יכול להיות המבנה של הכותרת שלך, ה-CTA שלך, דף הנחיתה שאליו אתה מקשר… מה שזה לא יהיה, אחרי כמה סבבים של בדיקות אתה אמור להיות מסוגל למסמר.

טיפ 8: הוסף תמיד CTA

זה מובן מאליו – כשאתה כותב מודעות PPC בגוגל או בכל פלטפורמה אחרת, אתה צריך להיות בעל CTA חזק. בלי זה, למודעות שלך בקושי יש סיכוי להניב המרות! מתן תמריץ לקוראים ללחוץ על ידי שימוש בפעלים חיוניים, למשל "קנה עכשיו" "התקשר היום" "הירשם בחינם", עושה הבדל עצום – כאשר אנשים גולשים באינטרנט הם נוטים להגיב היטב להוראות קלות ומעשיות.

לסיכום

אם אתה חדש בשיווק או שלא ניסית בעבר מסע פרסום PPC, יכול להיות קשה להבין כמה מהשיטות המומלצות. לקבלת תוצאות מיטביות, סוכנות PPC מומחית היא ללא ספק הדרך ללכת.

ב-KIRYATECH קרית טק, אנחנו יכולים לטפל במשימות הארוכות והמורכבות כמו מחקר מילות מפתח ואסטרטגיה, וגם יכולים לעזור ביצירת מודעות PPC בגוגל ובערוצים אחרים כדי לעזור להגדיל את ההמרות ואת החזר ה-ROI שלך!

 Google Ads הוא פתרון הפרסום בתשלום לקליק (PPC) של Google, המאפשר לעסקים להציע הצעות מחיר על מילות מפתח כדי לקבל הזדמנות להציג מודעות בתוצאות החיפוש של Google . בעת שימוש ב-Google Ads, אתה משלם רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלך כדי לבקר באתר שלך או להתקשר לעסק שלך

העלות הממוצעת של  PPC Google Ads לקליק היא בערך 10 עד 20 שקל  ברשת החיפוש של Google. כמה נישות חדשות יותר עשויות עדיין לראות עלויות נמוכות יותר, בעוד שעסקים מבוססים יותר עשויים לראות ממוצעים גבוהים יותר של מחיר לקליק

1 תגובות על “8 טיפים עבור פרסום בגוגל ppc שחובה להכיר”

  1. Alexya

    1. הבנה את השוק שלך: מצטרף לפורומים, עיין בכתבות של מקצוענים בתחום ובדק את תחום השוק שלך.
    2. בחר את המילות מפתח הנכונות: בחר מילות מפתח תואמות שיוכלו לפתוח את מחסנות הכרטיסיות של הגולשים.
    3. בנה מבנה תחרותי: הבנה באילו מילות מפתח מתחרים שלך משתמשים, כך שתוכל לבחור את הכי טובות עבורך.
    4. השתמש בשפות צרכנות: שמור על הצורה שבה אתה מפרסם את המוצרים שלך, בחר בשפה שמשתמשים בה בצורה רבה יותר.
    5. התחייב לבדיקת A/B: בדוק באיזו מידה שונות של הפרסום שלך מתקבלות בצורה שונה על ידי הגולשים.
    6. התעדכן בתחומך: שמור על העדכונים שלך בפרסום PPC בגוגל על ידי קריאת חדשות, כתבות מקצועיות ועוד.
    7. השתמש במערכות מתקדמות: השתמש בכלים כגון מערכות אוטומציה, כדי לשפר את הפרסום שלך בגוגל.
    8. שמור על הניגודיות: השתמש בחיוג בתחום שלך כדי להבטיח שפרסום שלך מתאים לצרכי הגולשים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top