השפעת ביקורות על עסקים: איך לנתח ולנקוט פעולה

אם אתה שומר אפילו על נוכחות מקוונת מינימלית עבור המותג או העסק שלך, יש סיכוי טוב שהלקוחות שלך כבר התחילו להעלות את הביקורות שלהם בדפי המדיה החברתית של החברה שלך ואתרי רישום העסק המקוון. המציאות היא שביקורות על מוצרים ועסקים הפכו למרכיב חיוני באינטראקציה של צרכנים עם מותגים כמו גם בדפוסי רכישת המוצרים שלהם.

כיום, חיוני לאסטרטגי מותג לנתח הן ביקורות חיוביות והן ביקורות שליליות שפורסמו על המותג שלהם באינטרנט, כמו גם לנקוט בפעולה בזמן – או להסתכן באובדן לקוחותיהם למתחרים!

אולי יעניין אותך:  שם למותג

דירוגים וסקירות: הגבול מעבר לנקודת המחיר

ביקורות ודירוגי עסקים היו עדים לעלייה אסטרונומית בחשיבות לאחרונה; הופך במהירות להיבט מרכזי בקבלת ההחלטות של הצרכנים. ביקורות ודירוגים מקוונים הם רק שניים לעלות המוצר במונחים של הכתבת בחירות הקנייה של הצרכנים. מבחינה סטטיסטית, ביקורות ודירוגים יכולים להשפיע על אפשרויות הקניות של 2 מתוך 3 לקוחות מקוונים; מה שהופך אותם לגורם מכריע שיש לטובתך.

לגייס ביקורות חיוביות יש כמה יתרונות, כמו דחיפה פוטנציאלית במכירות מוצרים, מוניטין באינטרנט וקידום במונע החיפוש. עם זאת, ביקורות שליליות, אם יטופלו בטקט עלולות להוביל להשפעה חיובית על המותג שלך. המשך לקרוא כדי לגלות עוד כיצד תוכל להתמודד ביעילות עם משוב שלילי מצרכנים.

מה מחפשים הצרכנים הממוצעים?

צרכנים קוראים ביקורות כדי להשיג ידע ואמון על המותג, המוצר או השירות. בעלי עסקים רבים טועים ומציגים רק ביקורות מחמיאות תוך הסתרה מוחלטת או הסרה של ביקורות שליליות ובלתי רצויות. אסטרטגיה זו עלולה לגרום לאחור כאשר צרכנים מתייחסים לביקורות לא מחמיאות כדי לבנות את המותג כאותנטי במוחם. מחיקת ביקורות שליליות עלולה לגרום ללקוחות אמינים לאבד מיד את האמון במותג שלך. יתרה מזאת, מספר הביקורות והדירוגים שיש למותג או שירות מסוים יכול גם להיות מכריע בהחלטת פעולותיו של הצרכן. נתונים סטטיסטיים מראים שככל שמספר הביקורות גבוה יותר, כך סנטימנט הלקוחות טוב יותר.

אתרי ביקורת של צד שלישי 

העלייה של אתרי ביקורת של צד שלישי כגון Google Business & Yelp היא עדות לעובדה שצרכנים נותנים אמון רב יותר בביקורות של צרכנים אחרים מאשר במאמצי השיווק או הטענות של חברת האם. למרות שזה נכון שאתרי ביקורות של צד שלישי בדרך כלל נוטים להכיל יותר ביקורות שליליות מהביקורות והעדויות המופיעות באתר האינטרנט של העסק שלך, מכיוון שיש לך מידה פחותה של שליטה; אתרי ביקורת אלו יכולים גם להניב תוצאות חיוביות.

הסיבה לכך היא שאתרי צד שלישי חולקים את הלידים שלך ישירות עם האתר שלך. מכיוון שרבים מהאתרים הללו מפרסמים את התוכן שלהם במספר פלטפורמות וערוצי אינטרנט.

כיצד לנתח ולגוון את ביקורות הפרופיל שלך

עליך לשקול יצירת פרופילים עסקיים בפלטפורמות שונות של צד שלישי. זה נועד לעזור לצרכנים שלך לצנוח בקלות את הדירוגים והביקורות שלהם. מלבד שירות נוחות רבה יותר עבור הצרכנים שלך, אתרי צד שלישי אלה חולקים ביקורות עסקיות במספר אתרים כדי להגדיל את טווח ההגעה המקוון של החברה שלך ולשפר את מיקום הדירוג שלך במנועי החיפוש .

KIRYATECH מציעה פתרון טקטי נהדר להפחתת שיעור הנטישה באתר האינטרנט שלך. אנו עוזרים לבסס SEO כאסטרטגיית השיווק הדיגיטלית הבאה שלך עבור העסק שלך. משך משתמשים באמצעות תוכן רלוונטי ומרתק כדי שהמשתמשים יוכלו לבלות שעות אינסופיות בגלילה. התמקד בשימוש בקריאה לפעולה ובדפי נחיתה כדי לגרום למשתמשים להרגיש נמשכים לעסק שלך ולשירותיו.

אתה יכול בקלות לקבוע אילו אתרי ביקורות משפיעים לטובה על המותג שלך בכמה דרכים פשוטות. אם אתה בקיא בשירותי ניתוח אינטרנט כגון Google Analytics, תוכל לראות בקלות אילו אתרי ביקורות מגדילים את התנועה באתר שלך.

שיטה פשוטה נוספת היא להקליד את שם המותג שלך בגוגל או להקליד את השירותים שהחברה שלך מציעה. אתה תזהה את החוזקות והחולשות של החברה שלך מנקודת מבט של המבקרים, השתמש בתוצאות החיפוש כדי לעזור לך למצוא אילו אתרי ביקורות משפרים את מיקומי הדירוג של החברה שלך ומגדילים את התנועה שלך באתר. בנוסף, שיטה זו יכולה גם לעזור לך לזהות ולקבוע את אתרי הביקורת שאליהם תוכל למקד בעתיד!

בנוסף, מומחי השיווק הדיגיטלי המוסמכים שלנו ישמחו לעצב חבילת שיווק דיגיטלית מקיפה מותאמת אישית המותאמת למטרות האסטרטגיה הקידום של החברות שלך.

כיצד העסק שלך יכול להתמודד עם ביקורות שליליות?

הימנעות מביקורות שליליות באתרי ביקורות של צד שלישי היא כמעט בלתי אפשרית. עם זאת, מומחים מציעים שעם הגישה הנכונה ניתן להפוך אפילו ביקורת שלילית לנקודת מגע חיובית למותג.

הצעד הראשון שעליך לעשות הוא לקבוע את האותנטיות של הביקורת. פרסום ביקורות שליליות מזויפות היא טקטיקה נפוצה של מותגים יריבים כדי לפגוע בתדמית המותג של המתחרים שלהם. אם נראה ששם המשתמש מומצא, הביקורת מעורפלת מדי, או שמספר ביקורות רעות פורסמו בתקופה קצרה באופן בלתי סביר, הביקורת עלולה להיות מזויפת. במצב כזה אפשר 'לסמן' את הביקורת. הביאו אותו לידיעת הרגולטורים של אתר הביקורות של צד שלישי.

אם אתה סבור שהסקירה אמיתית, עליך לנהל תיק פנימי. זה עוזר להבין מה השתבש עבור הלקוח. הצעד הבא שלך צריך להיות ניסוח תגובה הולמת לביקורת השלילית. התנצל על כל אחת מהטעויות של העסק שלך, תציע הסבר מניח את הדעת, והתייחס לחשש בכל דרך אחרת.

מלבד לעזור לך לנצח לקוח לא מרוצה, המטרה האסטרטגית שלנו היא לגרום למותג שלך להיראות אחראי ושקוף.

עודדו צרכנים לפרסם ביקורות

העסק שלך מרוויח ממערכת הסקירה והדירוג וזו הסיבה שאתה צריך לעודד את הצרכנים שלך לפרסם! עידוד רק את אותם לקוחות לפרסם ביקורות, שעברו בעבר חוויה נעימה עם מוצר או שירות, היא טקטיקה חכמה שמשתמשים בחלק מבעלי העסקים. מותגים מסוימים משכנעים את הלקוחות הקודמים שלהם לפרסם ביקורות על ידי הצעת קודי הנחה פשוטים עם הגשת הביקורת שלהם.

שווה בדיקה: רזולוציה מה זה

בשורה התחתונה: המערכת האקולוגית של ביקורות ודירוג עסקים כאן כדי להישאר

לכן, אסטרטגיית ניהול סקירה מקיפה חשובה לשמירה על המוניטין המקוון החיובי של המותג שלך. ב- קרית טק Kiryatech , נספק לעסק שלך אסטרטגיות שיווק דיגיטליות יעילות שיוצבו בראש.

כתיבת תגובה

Scroll to Top