איך מתבצע ניתוח הגדלת חזה?

כמה פעמים הסתכלת על עצמך במראה ולא היית מרוצה ממראה החזה שלך? הרגשת שהוא קטן מדי, שהוא לא מה שאת רוצה, שהוא לא מה שהרבה גברים אוהבים. במהלך החיים שלך ויתרת לעצמך כל כך הרבה פעמים, למה שלא תעשי משהו למען עצמך? מתנה קטנה כדי לפרגן לעצמך שרק מאוחר יותר תביני כמה השפעה יש לה עלייך… הגיע הזמן לצאת לדרך ולעשות ניתוח הגדלת חזה! הכול על הניתוח, במאמר הבא שלפנייך.

ניתוח הגדלת חזה

באופן כללי, לפני כל ניתוח ובפרט ניתוח הגדלת חזה, מומלץ לבצע בדיקות כלליות כדי לשלול בעיות בריאותיות אשר עלולות להפריע למהלכו התקין של הניתוח ולתהליך ההחלמה. לאחר מכן תפגשי את הרופא המנתח והוא ייקח ממך מידות ויברר אתך איזה סוג שתל תרצי ובאיזה גודל תהיי מעוניינת. הרופא ידריך אותך על מהלך הניתוח ויסביר כי בתומו תיווצר צלקת קטנה ובלתי מורגשת. מהלך הניתוח יבוצע בהרדמה מלאה, תוך ביצוע חתך והכנסת השתל ולאחר מכן תפירת המקום. לאחר הניתוח עוברים להתאוששות של כמה שעות ועד יום שלם, כל אחת בהתאם למצבה.

תהליך ההחלמה

חשוב להדגיש שתהליך ההחלמה של ניתוח הגדלת חזה הוא לא פשוט: הוא מלווה בכאבים באזור המנותח ולכן כדאי מאוד לקחת משככי כאבים. בכל זאת, כל ניתוח הוא סוג של טראומה לגוף משום שהוא לא "רגיל" לכך. כמו כן הוא מלווה בעייפות וחולשה וכדאי מאוד לנוח מספר ימים עד החזרה לתפקוד תקין. פעילות ספורטיבית מומלץ לבצע רק לאחר מספר שבועות כדי לא לגרום למאמץ יתר במקום ולהחרפת הכאב וכמובן שיש לעקוב אחרי הוראות הרופא.

ההרגשה שאחריי…

כבר בימים הראשונים תרגישי אחרת. אמנם , עדיין יהיו כאבים אך את תראי שמבנה הגוף שלך השתנה. ניתוח הגדלת חזה תורם לשינוי כל הפרופורציה של פלג הגוף העליון, הוא יגרום לך לנוע אחרת, להתלבש אחרת ובכלל להרגשה פנימית שונה.

לאחר מספר שבועות תוכלי כבר לנוע בחופשיות ובלי כאבים ואז תראי ותרגישי באמת כמה ביטחון ועוצמה התהליך הזה מוסיף לך. תיקון קוסמטי קטן שיכול בהחלט להפוך את עולמך ולגרום לך להרגיש טוב יותר. בתהליך של שינוי פנימי, עם הדברים שתעברי בחיים, את תרגישי איך את יותר ויותר מקבלת את עצמך. זה הזמן שלך לצאת למסע ולהגשים חלום, אל תחכי יותר מדי… מגיע לך עבור עצמך.

1 תגובות על “איך מתבצע ניתוח הגדלת חזה?”

  1. נויה

    הניתוח של הגדלת חזה מתבצע באמצעות הכנסת מתכות מיוחדות אל החזה, בהתאם לצרכי הלקוח. לאחר מכן, השתל מפוספס באמצעות אבנים ובדים בכדי להגדיל את הגופיות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top