איך לצפות בשידורי ספורט מכל מקום – 3 דרכים

לעולם לא תפספס רגע מותח במשחקים התחרותיים המובילים בכסף גדול עם המדריך המקיף הזה. 2023 חסרה חבילות סילון ומכוניות מעופפות, אבל פנטזיית ילדות אחת עבור רבים מאיתנו  הפכה  למציאות:  ספורט אלקטרוני .

ברחבי העולם משלמים לאנשים כדי לשחק במשחקי וידאו, ומרדף הכסף הלוהט בין גיימרים מקצוענים מייצר חוויות צפייה משעשעות ביותר. משחקי וידאו תחרותיים ומקצועיים מלאים בכל כך הרבה דרמה וכל כך הרבה רגעים בלתי נשכחים שזהו אחד מאירועי הספורט הכוללים הטובים ביותר עבור מחזה טהור ומגוחך. ובהתחשב בפרצופים ובעקבים, אנשים מגניבים ופרחחים מגעילים, ספורט אלקטרוני עשוי להיות גם טלוויזיית הריאליטי הטובה ביותר . מהן הדרכים הטובות ביותר לצפות במחזה המדהים הזה? אנחנו נסביר. אבל קודם כל, בואו נגדיר את המונחים שלנו.

מה זה Esports, בכלל?

Esports, אם אינך מודע, הוא התואר שניתן לזרוע  השחקנים התחרותית של תעשיית משחקי הווידאו  . המונח הזה לא מתייחס לכמה חברים שנפגשים בסוף השבוע כדי לשתות בירות ופיצה תוך כדי מפגשי פיפ"א או Madden NFL מלאי דיבורים. במקום זאת, הספורט האלקטרוני מבעיר את השריפות התחרותיות על ידי הוספת מבני טורנירים ופרסים כספיים.

כסף נוצר משחקנים שמשלמים דמי כניסה לטורניר או רכישת תוכן להורדה ומחסות לאירועים של חברות גדולות. לפעמים כספי הפרס הם שילוב של שניהם. לא משנה מה מקור המזומנים, הסירים מושכים שחקנים, והאנשים המוכשרים והמסורים ביותר עולים לפסגה, מבצעים משחקים מתוחים ומדהימים. חלק מהסצנות דבקות בגוף מנהל (ליגת הספורט האלקטרוני, המכונה בדרך כלל  ESL ) לצורך בדיקות סמים. יש אפילו צוותים מקצועיים, עם מחנות אימונים.

 

למרבה המזל, צפייה בספורט אלקטרוני היא לא משימה קשה, מכיוון שיש הרבה  משחקים ידידותיים לספורט אלקטרוני  שמשחקים ברמה המקומית, האזורית, הלאומית והבינלאומית. הנה איך לצפות בספורט אלקטרוני.


זרם Esports Twitch

(קרדיט: Twitch)

1. צפה ב-Esports באינטרנט

הזרמת ספורט אלקטרוני דרך שולחן העבודה, המחשב הנייד, הסמארטפון או הטאבלט שלך היא, ללא ספק, אחת הדרכים הנוחות ביותר לצפייה במשחקי וידאו תחרותיים. כל מה שאתה צריך זה חיבור לאינטרנט ואפליקציה או דפדפן כדי לצפות במשחקים חיים במיטה, בעבודה, בנסיעה לעבודה או במהלך טיסת שטח.

הנה איך לבדוק זרם: אם אתה משתמש בדפדפן אינטרנט, פשוט כוון אותו לכיוון  Twitch , YouTube, או כל  שירות סטרימינג חי אחר משחק וידאו . אם יישומים יותר לטעמכם, שירותים רבים מציעים לקוחות חינמיים תואמים עבור  אנדרואיד  ו-  iOS .

שים לב שלא כל הזרמים המופיעים באפליקציות ובאתרים אלה קשורים לספורט אלקטרוני; רוב הזרמים פשוט מציגים אנשים שמשדרים את ההצגות שלהם ומקיימים אינטראקציה עם הצופים שלהם. למרבה המזל, חיתוך דרך הבוץ הוא פשוט יחסית. כדאי לחפש ערוצי משחקים רשמיים מכיוון שהם כוללים התאמה גבוהה בפוט-אפ. לעתים קרובות תמצא שם גם התאמות בארכיון, כך שתוכל לתפוס תחרויות לאחר שהן שודרו לראשונה.

 

 


ספורט אלקטרוני בטלוויזיה

(קרדיט: סמסונג)

2. צפו ב-Esports בטלוויזיה

ספורט אלקטרוני בטלוויזיה  הוא  אירוע חדש יחסית – עבור ארצות הברית. לפני שנים,  StarCraft  קיבלה אהבה משודרת באסיה, אבל משחקי וידאו שהגיעו לגלי שידור אמריקאיים לא ממש הפכו לדבר רציני עד ש-ESPN 2 בבעלות דיסני שיתפה פעולה עם Evolution Championship Series כדי לשדר את גמר Street Fighter V בשילוב עם הסטרימינג של Twitch באינטרנט.

באופן דומה, TBS מצאה הצלחה בשידור טורניר ה-Street Fighter V Invitational של Eleague, כמו גם את Counter-Strike: Global Offensive Premier ואת אליפות העולם של Injustice 2. נקווה שהמגמה הזו תימשך. אם אין לך כבלים, סיכום שירותי הזרמת הטלוויזיה בשידור חי הטוב ביותר שלנו הוא מקום טוב לשיטות חלופיות אחרונות לצפייה בתחרויות.

 


Esports באופן אישי

(קרדיט: ESL)

3. צפו ב-Esports באופן אישי

ה-"e" ב-"esports" יכול לגרום לך להאמין שהדרך היחידה לצפות בתחרויות היא באמצעים אלקטרוניים, אבל זה לא המקרה. ל-Esports תמיד היה מרכיב "אנלוגי", מהעולם האמיתי, עוד ממסיבות LAN והימורים על כסף בארקידים טחובים ומלאי עשן.

לטוב ולרע, מסיבות LAN ומשחקי ארקייד הם נחלת העבר. כיום, שתי השיטות הטובות ביותר ליהנות מספורט אלקטרוני חי היא לבקר בטורנירים המנוהלים על ידי קהילה, כגון East Coast Throwdown או Chinatown Beatdown, או אירועים מסיביים של מילוי אצטדיונים, כגון Evolution Championship Series (שנרכשה לאחרונה על ידי סוני  ) . למעשה, אתרי ספורט ייעודיים צצו ברחבי הארץ בשנים האחרונות, כמו Blizzard Arena ו-Eleague Esports Arena. כמה אתרי ספורט מסורתיים, כמו מרכז ברקליס בניו יורק ומדיסון סקוור גארדן, מארחים גם אירועי ספורט אלקטרוני. אתה חייב לשלם עבור כרטיסים כמו עבור כל אירועי ספורט אחרים, אבל זה העלות המילולית של לעודד את השחקן או הקבוצה האהובים עליך עם אלפי אוהדים מטורפים אחרים.

כמובן, רבים מטורנירי הספורט האלקטרוני הגדולים ביותר לאחרונה נדחו לזמן בלתי מוגבל או בוטלו על הסף עקב מגיפת ה-COVID-19, אך ייתכן שהמגמה הזו סוף סוף משתנה. לדוגמה, Evo חזר להיות הופעה חיה מלאה של Last Vegas. משחקי ההמשך הגדולים האחרונים, כמו Overwatch 2 ו- Street Fighter 6 , אמורים למשוך קהלים גדולים. עם זאת, אל תתפלאו אם חוקים אישיים בתחרויות esports יישארו קצת לא עקביים בעתיד.

1 תגובות על “איך לצפות בשידורי ספורט מכל מקום – 3 דרכים”

  1. ריף

    התשובה הכי פשוטה היא להשתמש ברדיוסטר און-ליין או באפליקציה של השידור, כך שתוכלו לצפות בשידור מכל מקום בעולם.

כתיבת תגובה

Scroll to Top