11 תנוחות היוגה הטובות ביותר למין (למבוגרים)

מתאמנים ביוגה? נסו את 11 תנוחות היוגה הטובות ביותר למין לפני שנתחיל, אנחנו רוצים לעשות משהו ברור: סקס יכול להרגיש נהדר, לא משנה כמה אתה גמיש.

עם זאת, כמה יתרונות של יוגה יכולים להשתלט לגמרי על חיי המין שלך, במיוחד מופחת מתח (המכונה גם קוטל חשק המיני מס' 1) ושיפור הכוח והניידות .

"היפטר מהלחץ ואתה עלול למצוא את עצמך באמת רוצה להיות פעיל מינית שוב",

1. קיפול קדימה בעמידה רחבה

כיצד להשתמש בו במהלך יחסי מין: לדברי לנגר, תנוחה זו מצוינת למשחק אוראלי-אנאלי, P-in-V, הצמדות ומשחק רצועה. "כשאתה מתכופף קדימה, האגן שלך נפתח מאחוריך", היא מסבירה, מה שנותן לבן הזוג שלך גישה טובה יותר לחורים שלך.

שינויים: החזיקו דלפק או שולחן לתמיכה. או שאתה יכול לעטוף רצועת מין סביב ירכיו של המקלט כדי לתת לדחפים של הנותן קצת יותר רוח.

בעיקרון הקיפול העומד קדימה אבל (ניחשתם נכון!) רחב יותר, הקיפול העומד קדימה רחב רגליים הוא פותחן חאמי A+. וכמו שאמרנו קודם, חשוב לתת אהבה נוספת לשריר הירך אם אתה יושב כל היום.

2. פרפר

כיצד להשתמש בו במהלך סקס: זוהי דרך מצוינת להרגיש נוח במהלך מין אוראלי .

שינויים: אם הירכיים שלך חזקות, השעינו אותן על בלוק, כרית או שמיכה מקופלת, מציע לנגר. זה יאפשר לך לשקוע עמוק יותר.

פרפר הוא אחד התנוחות הטובות ביותר למתיחת הירכיים. "ככל שהמותניים שלנו פתוחות יותר, כך נוכל לנסות יותר תנוחות, מה שמביא יותר יצירתיות וגיוון לחיי המין שלנו", אומר לנגר.

איך לעשות את התנוחה הזו

בישיבה, הצמידו את החלק התחתון של כפות הרגליים יחד כך שהברכיים ייפתחו לרווחה. הזז את העקבים שלך קרוב לגרגר שלך כפי שמרגיש טוב.

3. בייבי שמח

כיצד להשתמש בו במהלך יחסי מין: הוא מאפשר חדירה עמוקה לנרתיק ופי הטבעת .

שינויים: אם אינך יכול להגיע לאצבעות הרגליים שלך או מוצא את זה מכביד על השרירים שלך לעשות זאת, השתמש ברצועת יוגה על תחתית כפות הרגליים כדי להגיע להישג יד יותר.

  • מעבד מזון או בלנדר

4. עמידה קדימה קיפול

כיצד להשתמש בו במהלך סקס: עבור מי שאוהב BDSM , זוהי עמדה טובה לקבלת משחקי השפעה (כלומר, מכות, מכות, הצלפות).

שינויים: לא יכול לגעת בנוחות ברצפה? לא גדול. פשוט הנח גוש יוגה מתחת לידיים שלך כדי להוריד קצת מאמץ.

לדברי לנגר, קפל עמידה קדימה עוזרת למתוח ולחזק את השרירים שאתה קורא עליהם במהלך תנוחות מין בעמידה – בעיקר, את שרירי הירך. "זה לא כיף לעסוק במין ופתאום לקבל התכווצות בשריר הירך האחורי", היא אומרת. נָכוֹן.

איך לעשות את התנוחה הזו

עמידה עם כפות הרגליים ברוחב הירכיים, התכופף במותניים ומותח את הידיים לכיוון הרצפה. כופפו את הברכיים ככל שתצטרכו כדי לשמור על עמוד שדרה ישר.

5. קוברה נמוכה

כיצד להשתמש בו במהלך יחסי מין: תנוחת הבטן הזו מצוינת לחדירה מאחור – בין אם בשלל או בנרתיק – או לקבלת anilingus.

  • מחבתות ברזל

שינויים: הניחו כרית או מגבת מגולגלת מתחת לירכיו של בן הזוג המקבל כדי להצמיד את חלקיו.

אם פלג הגוף העליון שלך כואב AF אחרי יום שפוף על המחשב, התנוחה הזו היא גם בשבילך – במיוחד אם אתה נהנה לתת או לקבל cunnilingus ו/או anilingus.

קוברה נמוכה גם מחזקת וגם מותחת את שרירי הכתפיים והחזה שלך . זה יכול לעזור לנטרל את כאבי השרירים הקשורים לעבודה בשולחן העבודה, כך שתוכל לטעום בנוחות או לטעום בזמן על הבטן.

6. גשר נתמך

כיצד להשתמש בו במהלך יחסי מין: זה טוב עבור נקודת P או נקודת G הם גירוי, כי כאשר בן הזוג הקולט נחדר במצב זה, שרירי רצפת האגן שלהם מתכווצים באופן טבעי.

שינויים: אם הגלוטס שלך מתעייף, הנח כמה כריות מוצקות מתחת.

"תנוחת גשר תחזק את הגלוטס ואת שרירי הירך שלך, מה שיאפשר לך לשמור על תנוחות מין מסוימות למשך זמן רב יותר ", מוסיף לנגר.

איך לעשות את התנוחה הזו

שכבו על הגב עם הרגליים שטוחות על הרצפה. כופפו את הברכיים כך שתוכלו לגעת בעקבים בקצות האצבעות. הנח את הגב התחתון ועצם הזנב על גוש יוגה או ערימת ספרים.

7. כלב כלפי מטה

כיצד להשתמש בו במהלך יחסי מין: וריאציה על Doggy-Style, תנוחה זו מאפשרת חדירה עמוקה לנרתיק ופי הטבעת.

שינויים: אם יש לך שרירי הירך הדוקים, שים כיפוף עמוק בברכיים שלך, אומר לנגר.

  • פקקי שמפניה

כלב כלפי מטה הוא מהלך נהדר של חימום לפני המין, לפי לנגר. כשאתה יושב כל היום (בעצם כולנו), זה מהדק את שרירי הירך. "כלב כלפי מטה יכול לבטל חלק מהישיבה שאנו עושים על ידי פתיחת הירכיים הפנימיות שלנו", אומר לנגר.

8. תנוחת הילד

איך להשתמש בו במהלך סקס: אם אתה מת על משחק אנאלי, תנוחת הילד היא החבר שלך, מכיוון שהיא פותחת את החור שלל ישירות למעלה.

שינוי: הוציאו את הברכיים החוצה והטמיעו את הבטן לרצפה.

אם אתם מתרגלים יוגה, אתם יודעים שתנוחת הילד היא תנוחת מנוחה. זה המקום אליו אתה הולך כדי להחזיר את הנשימה שלך כאשר אתה מתנשף. זוהי גם מתיחה נהדרת לירכיים שלך ויכולה להקל על כאבי גב תחתון – שני אזורים בגופך שעושים עבודה רבה במהלך סוגים מסוימים של מין.

איך לעשות את התנוחה הזו

ברך כשהברכיים רחבות הרבה יותר מהמותניים והישבן שלך מונח על העקבים. קפלו במותניים והושיטו את הידיים החוצה לפניכם.

9. תנוחת גור

כיצד להשתמש בו במהלך יחסי מין: זו יכולה להיות עמדה מצוינת למשש את הנרתיק של בן הזוג הקולט תוך נגיעה בדגדגן שלו בו-זמנית.

שינויים: כרכו רצועת מין סביב ירכיו של בן הזוג המקבל כדי לקבל מינוף רב יותר.

שלוש לחיים לעוד פתיחת חזה! ילד האהבה של תנוחת הכלב והילד מטה, המהלך הזה למתוח את הירך האחורי ומתרופף יכול לשמש כדי להכין את גופך לרעש בחציר. לחלופין, השותף המקבל יכול להגיע למצב זה כדי להפוך את החדירה (*קול קניה*) לחזקה יותר, טובה יותר, מהירה יותר, עמוקה יותר.

איך לעשות את התנוחה הזו

התחל על הידיים והברכיים ואז הוצא את הידיים החוצה רגל לפניך. שמור על זווית של 90 מעלות בברכיך והשקע את החזה והראש שלך אל הקרקע כך שהשלל שלך יהיה באוויר.

10. חתול-פרה

כיצד להשתמש בו במהלך יחסי מין: מכיוון שהוא משפר את ניידות האגן, Cat-Cow מעולה לחדירה אנאלית או נרתיקית.

  • מתכון עוגת גלידת תותים

שינויים: החזקת הגוף שלך ב-Cat-Cow יכולה להיות קשה על פרקי הידיים ושרירי הידיים שלך. אז שקול להישען מעל טריז מין, אשר ישאיר את הירכיים שלך באותה תנוחה תוך כדי הפסקה לפלג הגוף העליון.

תגיד שלום להגבלות תנועה ושלום לתנועתיות חדשה עם התנוחה הזו.

"רוב האנשים מסתובבים עם העצה [עצם הזנב] שאינה פתוחה או מיושרת במיוחד", אומר לנגר. Cat-Cow עוזר לעצם העצה להיפתח ולהתמקם במקום טוב, "מה שנותן לנו את היכולת למקם את האגן שלנו במגוון תנוחות במהלך יחסי מין."

11. תנוחת גופה

איך להשתמש בו במהלך יחסי מין: כשכל הגוף האחורי שלך מונח בקלות על הרצפה, בן/בת הזוג שלך יכול לשכב עליך או לידך, כך שתוכלו להתכרבל ואינטימיים ביחד.

שינויים: הכניסו שמיכה מקופלת מתחת לירכיים כדי לעזור לגב להשתטח על הרצפה.

לנגר אומר כי Corpse Pose, הידועה גם בשם Savasana, זוכה בזהב עבור עמדת היוגה הטובה ביותר למין.

"תנוחת הגופה מלמדת אותנו להיכנע", היא אומרת. זה מעודד את הגוף שלנו לשחרר את המתח הפיזי והנפשי שנותר (קרא: פטפוט מוחי ומתיחות שרירים).

"אחרי תנוחת גופות אנו מוכנים לקיים יחסי מין נהדרים ונוכחים לחלוטין", היא אומרת. במילים אחרות: גוויה עכשיו, בוא מאוחר יותר!

איך לעשות את התנוחה הזו שכבו שטוח על הגב וכשהידיים מונחות לצד הגוף. תן לרגליים שלך להיפתח.

  • פסטה עם נקניקיות

לעולם אל תכריח את גופך למצב כואב או לא נוח

לשחק עם יוגה וסקס יכול להיות כיף! אבל נא להקשיב לגוף שלך. תנוחות יוגה לא תוכננו מתוך מחשבה על סקס, כך שרבות מהן פשוט אינן יכולות להכיל דחיפה, לחץ, משקל או מרץ. אם זה מתחיל להרגיש לא בנוח, נטש את העמדה.

1 תגובות על “11 תנוחות היוגה הטובות ביותר למין (למבוגרים)”

  1. עומר

    11 תנוחות היוגה הטובות ביותר למין כוללות: תנוחת הקרקס, תנוחת הבעל, תנוחת הצלע, תנוחת הפרפר, תנוחת החוט, תנוחת החבר, תנוחת העגול, תנוחת הגולש, תנוחת הרפתקאי, תנוחת הזרקת הכוכבים ותנוחת המלאך. אלו התנוחות הטובות ביותר מבית המשפחה של תנוחות היוגה למבוגרים.

כתיבת תגובה

Scroll to Top