מה האוכל הפופולרי ביותר ? 10 מאכלים נפוצים

מה האוכל הפופולרי ביותר? ככל שאני מתבגר אני יותר ויותר מוקסם מסטטיסטיקות מזון. אני אוהב לגלות כמה מאכלים פופולריים פעמים רבות בערוץ היוטיוב שלי עשיתי שידורים חיים ארוכים שבהם שוחחתי עם העוקבים שלי על המאכלים האהובים עלי בעולם. במאמר זה, אני מתמקד ב-10 המאכלים הפופולריים ביותר.

10 המזונות הפופולריים ביותר

זו אינה רשימה ממצה והיא סובייקטיבית במקצת, המונח "פופולרי" כשלעצמו הוא סובייקטיבי מעט אבל יש לו נתונים אובייקטיביים כדי לגבות אותו. הוצאתי את הנתונים ממקורות רבים ושונים (מצוטט) ומרשימות אחרות, אבל בהסתכלות על הרשימה אני נוטה להסכים. כמו כן, אכלול קישורים למתכונים שיש לי עבור כל אחד מהפריטים הללו ברשימה זו.

מה האוכל הפופולרי ביותר – ככה אתה יכול להכין בעצמך אם אתה רוצה. במיוחד אם אתה רוצה לנסות להכין את אחד המאכלים הפופולריים ביותר, כל המאכלים האלה די קלים להכנה. בואו נתחיל!

תפוצ'יפס

זה לא מפתיע לראות שתפוצ'יפס נכנס לרשימה. בכל מקום שאני הולך, מסיבות וכו' אני רואה תפוצ'יפס. בסופר יש שורות שורות של צ'יפס וכמה טעמים שונים של תפוצ'יפס.

לפי Statista בשנת 2020, 284.37 מיליון אנשים אכלו תפוצ'יפס. זו כמות מטורפת של תפוצ'יפס.

סופגניות

בין אם אתה מאיית להם סופגניות או סופגניות, זה לא משנה, המאפים הטעימים האלה הם מספר 9 ברשימת המאכלים הפופולריים ביותר בישראל.

מאז שהייתי ילד קטן, נהניתי לאכול סופגניות. ללכת לחנות הסופגניות המקומית ולאסוף כמה, או תריסר, חחח. דבר מדהים שכזה לאכול לארוחת בוקר או פינוק לאורך כל היום. כאן בארצות הברית קל למצוא חנות סופגניות, Krispy Kreme, Winchell's, Dunkin' וכו'.

לפי מאמר זה , יותר מ-מיליארד סופגניות נצרכות בישראל מדי שנה! זו כמות מטורפת של סופגניות.

גלידה

במקום 8 מגיע גלידה. עוד אהוב ילדות שלי. יש לי זיכרונות נעימים מהלכתי לחנות Thrifty ולקחתי כדור גלידת Thrifty עם המשפחה שלי. הטעם האהוב עליי אז היה קראנץ' Chocolate Malted.

עוף

הבא ברשימה מספר 7, מכרזי עוף. בין אם אתה מקבל מקנאגטס עוף של מקדונלדס, נאגטס צ'יק צ'ק או זנים רבים אחרים, הישראלים אוהבים את רכות העוף שלהם.

עם זה נאמר על פי מאמר זה אולי זה לא תמיד המקרה. נראה שיש ירידה בנתחי העוף הטעימים האלה. עם זאת, לא ראיתי את זה, עדיין נראה שזו אחת הארוחות הפופולריות ביותר לילדים כשהורים הולכים למסעדות מזון מהיר.

משקאות קלים/סודה

ביטוי שכיח מדי שהתרגלנו אליו כאן בארצות הברית ובמקומות רבים אחרים ברחבי העולם. מי שמגיע למקום מספר 6 עבור המאכלים הפופולריים ביותר בישראל הוא סודה.

אנשים בכל מקום, לא רק בישראל, לא יכולים לקבל מספיק מהסודה הממותקת שלהם. אני לא אדם נורמלי, אני מניח, אני לא שותה כמעט סודה.

עד כמה סודה פופולרית כאן בישראל? הישראלי הממוצע שותה 45 ליטר פופ/סודה מדי שנה. שזה בערך 470 פחיות, הרבה יותר מפחית סודה אחת כל יום. האם זה בטוח לומר שלישראלים יש התמכרות לסודה?

קוקה קולה היא הסודה מספר 1 בישראל וברחבי העולם במשך עשרות שנים.

פיצה

מה האוכל הפופולרי ביותר? הבא הוא האוכל הפופולרי ביותר, פיצה. אני יכול להבין מדוע הוא מדורג במקום ה-5 מבין 10 המזונות הפופולריים ביותר בישראל.

יש לי הרבה זיכרונות טובים בהכנת וקנייה ואוכל פיצה עם חברים ובני משפחה. המשפחה שלי נהגה לנסוע לקיסר הקטן ולקבל כמה פיצות, כמו גם לשכור סרט במקום השכרת הסרטים הסמוך.

בהחלט אכלתי את חלקי הפיצה לאורך השנים. פיצה היא למעשה אחד המאכלים האהובים עלי כשמתחשק לי לבזבז.

לפי מאמר זה , ישראלים אוכלים כ-מיליארד פיצות בשנה הישראלי הממוצע אוכל כ-40 פיצות בשנה.

מהי תוספת הפיצה הפופולרית ביותר? תוספת הפיצה הפופולרית ביותר היא זיתים.

עוגיות אוראו

במקום ה-4 ברשימת המאכלים הפופולריים ביותר בישראל יש לנו עוגיות אוראו. עוגיות הסנדוויץ' המגוונות האלה פשוט מדהימות.

בין אם אתה אוכל אותם פשוטים או טובלים אותם בחלב, או משתמש בהם במתכונים רבים ושונים, אתה לא יכול לטעות איתם.

עד כמה פופולריים הם Oreos? לפי Statista, 71.26 מיליון ישראלים אכלו אוראו ב-2020. זה טון גדוש של אוראו. אני יודע שאכלתי כמה או השתמשתי בהם הרבה במתכונים בזמן הזה.

צ'יפס

מה האוכל הפופולרי ביותר – הגיע הזמן למאכלים השלישיים הכי פופולריים בישראל, צ'יפס. לא יכולתי להסכים יותר, אני ממש אוהב צ'יפס. אהבתי אותם בתור ילד ועדיין אוהב אותם.

בכנות, כל דבר תפוחי אדמה הוא מדהים, אבל צ'יפס הוא מנת תפוחי האדמה הטובה ביותר לדעתי. כמעט כל מסעדת מזון מהיר וסועדים/מסעדות רבים מגישים גרסה של צ'יפס.

לפי מאמר זה , הישראליםאוכלים כמעט 30 פאונד של צ'יפס בכל שנה! והבלגים אוכלים אפילו יותר, 1/3 יותר. איזו מסעדה בישראל מוכרת הכי הרבה? ניחשתם נכון, מקדונלדס.

הם למעשה משתמשים בערך ב-7% מכל תפוחי האדמה שגדלו בישראל עבור הצ'יפס שלהם. 1/3 מכל הצ'יפס הנמכר בישראל מגיע ממקדונלד'ס.

נקניקיות

ונכנסים למקום 2 ברשימה הם נקניקיות! כן! ידעתי שאלו יהיו ברשימה כשעשיתי את המחקר שלי. אני באמת אוכל לא מעט כאלה בכל שנה. יש שבועות שאני אוכל אחד כל יום לארוחת צהריים, חחח.

הם קלים להפליא להכנה בבית, כנראה אחת הסיבות לכך שהם כל כך פופולריים. וילדים ממש אוהבים אותם. רק אל תראה סרטון על איך הם עשויים, חחח.

לפי Hot-Dog.org בישראל צורכים כמיליארד, כן מיליארד, נקניקיות בכל שנה, עם ממוצע של 70 לאדם בשנה. ונקניקיות מוגשות בכ-95% מהבתי. כן, אנחנו אוהבים את הנקניקיות שלנו כאן בישראל.

מה האוכל הפופולרי ביותר? המאכל הפופולרי ביותר הוא המבורגר!

אה כן, אה כן, המבורגר הוא המאכל  הפופולריים ביותר. מופתעים? אני לא. אני קצת מכורה לאכילת המבורגרים. אם היה לי בדרך שלי, בטח הייתי אוכל אחד כל יום, חחח.

המבורגרים תוצרת בית הם ההעדפה שלי, אבל בהחלט לא אכפת לי המבורגרים של מזון מהיר, במיוחד של ונדי וחמישה בחורים, שהם שניים מהמקומות האהובים עלי ללכת אליהם. סליחה מקדונלדס! וקשה להיות המבורגר לשבת טוב כשיש לך זמן ומוכן לשלם תוספת.

לפי יאהו , אנשים אוכלים בממוצע 2.4 המבורגרים ביום, או 50 מיליארד המבורגרים בכל שנה. אני בהחלט לא אוכל כל כך הרבה.

אם מכינים אותם בבית, אתה חייב לנסות את מתכון ההמבורגר העסיסי הזה . ולמה לא להכין את לחמניות ההמבורגר הביתיות האלה שיתאימו לקציצות?

לסיכום הנה 10 המאכלים הפופולריים ביותר בישראל:

  1. צ'יפס
  2. סופגניות
  3. גלידה
  4. בשר עוף
  5. משקאות קלים/סודה
  6. פיצה
  7. עוגיות אוראו
  8. צ'יפס
  9. נקניקיות
  10. המבורגרים

אני מקווה שנהניתם ללמוד על מה האוכל הפופולרי ביותר ועל המאכלים הישראלים הפופולריים הללו. ישנן רשימות "פופולריות" אחרות שאתה יכול למצוא, אבל לכולן יש תוצאות דומות עם כמה הבדלים בין הפריטים ברשימה.

1 תגובות על “מה האוכל הפופולרי ביותר ? 10 מאכלים נפוצים”

  1. emir

    – פיצה, בורגר, סנדוויץ', רולדת של חלב, אורז, בשר בקר, שום, תפוחי אדמה, שניצל, פסטה ופירות.

כתיבת תגובה

Scroll to Top