באיזו תדירות זוגות נשואים מקיימים יחסי מין?

מה הסטטיסטיקה על מין נשואים חושפת – באיזו תדירות זוגות נשואים מקיימים יחסי מין?

למרות שבדרך כלל זה לא רעיון טוב להשוות את חיי המין שלך למה שסטטיסטיקות מין אומרות על אחרים, זה יכול להיות מעניין לראות באיזו תדירות זוגות אחרים מקיימים יחסי מין. לדוגמה, לפעמים אנשים מאמינים שהם מקיימים פחות יחסי מין מאשר בני גילם, אבל מחקרים מדעיים או תוצאות סקר עשויים להוכיח שהם טועים.

נתונים סטטיסטיים אחרים יכולים להציע תובנות לגבי הסיפוק המיני של זוגות נשואים, כמו גם שביעות רצון ממערכות יחסים וכיצד זה קשור למין.

מאמר זה דן באיזו תדירות זוגות נשואים מקיימים יחסי מין. זה גם מכסה כיצד תדירות מין קשורה לשביעות רצון ותקשורת ממערכות היחסים.

באיזו תדירות זוגות נשואים מקיימים יחסי מין?

אמריקאים בשנות ה-20 לחייהם (בין אם הם בני זוג או לא) מקיימים יחסי מין כ-80 פעמים בשנה, או יותר מפעם בשבוע, אומר מחקר משנת 2017. 1

למרות שתדירות המין קשורה לאושר , זוגות בני זוג המקיימים יחסי מין יותר מפעם בשבוע אינם מאושרים יותר מאלה המקיימים יחסי מין מדי שבוע, על פי ניתוח של שלושה מחקרים של יותר מ-30,000 אנשים. 2

קיום יחסי מין פעם בשבוע עשוי להיות האידיאלי, על פי המדע. אבל האידיאל האמיתי הוא מה שמתאים לך ולבן הזוג שלך.

מחקרים מראים כי מבוגר ממוצע בשנות ה-20 לחייו מקיים יחסי מין כ-80 פעמים בשנה, אך אין כמות "אידיאלית" של סקס. מה שחשוב הוא האם אתה ובן הזוג מרוצים מכמות ואיכות המין.

סקס נשוי וסיפוק

סיפוק וחום בין-אישי חשובים יותר בנישואים מאשר תדירות המגע, לפי חוקרי מין. ויש קשר חזק בין מין, רווחה, חיבה והשפעה חיובית (או מצב רוח), על פי מחקר שפורסם ב-2017.

גם כבוד הדדי חשוב; כאשר בני הזוג מרגישים שמכבדים אותם, הם גם מדווחים על סיפוק מיני. במונחים של איך אפשר לשפר את חיי המין שלהם, אנשים אומרים שהם מחפשים יותר אהבה ורומנטיקה, יותר זמן איכות לבד עם בן הזוג שלהם, יותר כיף ופחות מתח.

סקס נשוי ותקשורת

זוגות גם אומרים שהם יכולים לקיים תקשורת טובה יותר עם בן הזוג שלהם. התשובה ל"מה עלינו לעשות כדי לשפר את חיי המין שלנו/לקיים יחסי מין לעתים קרובות יותר/להפוך את המין למספק יותר" מתחילה לרוב בדיבורים.

מחקר אחד, שפורסם ב-2019, קשר תקשורת מינית טובה יותר עם סיפוק מיני רב יותר – ואפילו פחות אורגזמות מזויפות. "  נשים שהמשיכו לזייף אורגזמות נטו יותר להצביע על מבוכה כשהן מדברות על סקס עם בן זוגן בדרכים מפורשות", אמרו מחברי המחקר.

"יותר ממחצית מהנשים דיווחו שהן רצו לתקשר עם בן/בת זוג בנוגע למין, אבל החליטו שלא לעשות זאת; הסיבות הנפוצות ביותר היו חוסר רצון לפגוע ברגשותיו של בן הזוג, חוסר נוחות לפרט ומבוכה", נמשך המחקר.

גורמים רבים יכולים להשפיע על איכות ותדירות המין, אך זוגות רבים מדווחים כי לתקשורת יש תפקיד מרכזי. זוגות שמתקשרים היטב עשויים להיות בעלי סיכוי גבוה יותר לקיים יחסי מין טובים יותר בתדירות גבוהה יותר.

כשאתה לא מסונכרן

אם אתה מרוצה מתדירות הסקס בנישואיך, אתה מקיים את הכמות הנכונה של סקס עבורך . אם אתה או בן הזוג שלך לא, יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות.

למרות שזה מעניין, מה שהסטטיסטיקה אומרת על חיי המין של אנשים אחרים בדרך כלל לא רלוונטי לשלך. מה שחשוב הוא איך אתה ובן הזוג מרגישים לגבי מערכת היחסים וחיי המין שלכם – ועד כמה אתם יכולים לדון בזה זה עם זה.

תקשורת היא המפתח. בהתאם לבעיות ולרגשות הבסיסיים שאתה ובן הזוג שלך חווים, אתה עשוי להפיק תועלת מעבודה עם מטפל אישי , יועץ זוגי או מטפל מיני .

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button