אכילה בריאה – 10 טיפים קלים לחיים טובים

אכילה בריאה – 10 טיפים קלים – אכילה בריאה היא הכל על איזון. מדי פעם זה בסדר גמור לאכול פשטידה לארוחת ערב או פרוסת עוגה נחמדה בזמן התה – פינוקים הם חלק מהחיים

אבל חשוב גם לזהות מתי אנחנו דוחפים דברים רחוק מדי. יש ליהנות ולהתענג על אוכל מפנק, אבל רק מדי פעם – חשוב לזכור שרוב התזונה שלנו צריכה להיות מורכבת ממזונות יומיומיים מאוזנים ומזין. הפוך את האוכל הבריא לעדיפות בחייך ואפשר לו לקרב את המשפחה והחברים שלך. למד לאהוב איך זה גורם לך להרגיש, כמה זה טעים ולזכור שתזונה בריאה מאוזנת ופעילות גופנית סדירה הם המפתח לאורח חיים בריא.

  • מנגוסטין איך לאכול את זה ומה הטעם שלו
  1. לאכול ארוחת בוקר

    ארוחת בוקר מזינה מספקת לך אנרגיה ליום, יכולה לעזור לך להגיע ל-5 ליום, ויכולה להיות דרך קלה להכניס סיבים לתזונה שלך.

  2. לאכול תזונה מאוזנת

    אכל מכל חמש קבוצות המזון, תהנה ממגוון רחב של ירקות, פירות, בשר רזה, דגים, ביצים, קטניות, אגוזים, זרעים, דגנים מלאים ומזונות חלב דלי שומן באופן טבעי בכל שבוע.

  3. בחר קלוריות מזינות

    אלה מגיעים ממזונות המספקים לגוף שלך ויטמינים, מינרלים, חלבון, סיבים ושומנים בריאים וכן אנרגיה; כגון ירקות, פירות, אגוזים, יוגורט ודגים.

  4. תאכל את הקשת

    גיוון הוא המפתח. ירקות ופירות בצבעים שונים מכילים את רכיבי התזונה השונים שגופנו צריך כדי להישאר בריא. ונסה לאכול את הירקות והפירות שלך – במקום לשתות אותם – למלוא היתרונות.

  5. הישארו לחות

    מים חיוניים לחיים. מומלץ שש עד שמונה כוסות נוזל בכל יום. מים, חלב דל שומן, תה וקפה כולם נחשבים (כל עוד לא מוסיפים סוכר).

  6. תתחיל לבשל

    בישול מאפס הוא אחד מכישורי החיים החשובים ביותר שאנו יכולים ללמוד, והוא דרך מצוינת להבין מה נכנס לארוחות שאנו אוכלים.

  7. קרא את האותיות הקטנות

    שימו לב לתכולת השומן הרווי, הסוכר והמלח במזון ובשתייה, כמו גם בגדלים המומלצים של מנות. התווית התזונתית בחזית החבילה יכולה לעזור לך להבין בדיוק מה יש במזון שאתה קונה.

  8. כל יום לעומת מזדמן

    יש מקום לכל סוגי המזונות בתזונה שלנו. הבינו את ההבדל בין מזונות 'יומיומיים' התורמים רכיבי תזונה חיוניים ובריאים לבין מזונות 'מזדמנים', כמו עוגות ומאפים.

  9. זוז יותר

    שמירה על פעילות היא חשובה ביותר. מומלץ למבוגרים לשאוף לפחות ל-150 דקות של פעילות גופנית מתונה בשבוע – כמו ללכת להליכה מהירה – וילדים לכוון לפחות ל-60 דקות ביום.

    • מתכון לרוטב פיצה ביתי ב15 דקות
  10. לישון מספיק

    שינה באיכות טובה משפיעה על מידת היכולת שלנו ללמוד, לצמוח ולהופיע בחיים. בזמן שאנחנו ישנים, לגוף שלנו יש את הזמן החשוב הזה לתקן.

1 תגובות על “אכילה בריאה – 10 טיפים קלים לחיים טובים”

  1. אורי

    אכילה בריאה היא חלק חשוב של חיים בריאים ומאושרים. היא עוזרת לנו להחזיק בתפקוד טוב, לשמור על הבריאות ולהרגיש טוב.

כתיבת תגובה

Scroll to Top