איך ליזום סקס עם בן הזוג שלך? 6 טיפים

6 טיפים עבור איך ליזום סקס עם בן הזוג שלך סקס יכול להיות חוויה מהנה ונפלאה לחלוק עם בן/בת זוג.

כל רגע יכול להיות מהנה ומהנה, החל ממשחק מקדים והקנטות ועד לחקר המגע הפיזי והתחושות. הפרטים המענגים שאתם רואים, מרגישים, נוגעים וטועמים בכל רגע יכולים להיות מיוחדים ובלתי נשכחים לימים ושבועות הבאים.

אבל ההתחלה של מה שעשוי להוביל למין יכולה להיות קצת מרתיעה. הסיבה לכך היא שאנשים רבים חוששים מדחייה או כישלון ועשויים להסס ליזום יחסי מין. אתה עלול לדאוג להיות חזק מדי ולהעיף את האווירה, או להגיד או לעשות את הדבר הלא נכון שיעשה דברים מביכים ולא סקסיים. לעתים קרובות מדי, זה עשוי להיות מפתה להשאיר את האחריות לבן הזוג לעשות את הצעד הראשון לקראת אינטימיות מינית.

אם אתה קורא את זה, אתה כנראה סקרן לקחת אחריות בכל הנוגע ליצירת אינטימיות. כדי ללמוד איך, נצלול עמוק לתוך הדרכים השונות ליזום סקס.

למה חשוב ליזום סקס?

סקס יכול להיות הרבה יותר מסתם כמה דקות של אינטראקציה פיזית בין בני זוג. עבור אנשים במערכות יחסים, פעילות זו יכולה להגביר את האינטימיות הרגשית , ואף עשויה לספק הקלה מהלחץ היומיומי.

בנוסף להיותו מועיל לרווחתו הרגשית והפיזית, סקס מחובר יכול לספק דחיפה להערכה העצמית שלך . עבור בני זוג עם אחרים משמעותיים שיוזמים סקס, הידיעה שהמאהב שלך מוצא אותך נחשק, ורוצה להראות לך את הערכתם בדרכים חושניות ומיניות יכולה להיות מאשרת להפליא.

אם אתה בדרך כלל לא זה שיוזם סקס ומתחיל לעשות זאת, זה יכול להיות מרענן במערכת היחסים. מאמץ זה יכול להזניק את ההתרגשות בין בני הזוג, במיוחד בעקבות תקופת יובש.

איך ליזום סקס

בואו נסתכל על איך אתה יכול ליזום סקס עם בן הזוג או השותפים שלך.

אישור הסכמתם

הדבר הראשון שצריך לדעת על התחלת יחסי מין או כל סוג של אינטימיות פיזית הוא הסכמה . הסכמה של בני זוג לעסוק מינית היא צעד ראשון חיוני.

כשזה מגיע לאינטימיות מינית, ההנחות לא תמיד מדויקות. ייתכן ששותפים לא יהיו באותו עמוד לגבי העניין, הנכונות או הפתיחות שלהם למין. למרות שאתה יכול להיות מוכן ללכת, בן הזוג שלך עשוי להיות עייף, מודאג לגבי תאריך יעד קרוב, או פשוט לא מעוניין במין באותה נקודת זמן.

יש צורך לקבל את דעתם על הדברים בכל שלב של הדרך. שואלים בעליל אם הם מרגישים בנוח עם הקצב, או שהאקט עצמו לא צריך להתחמק. אם בן הזוג שלך שותק, נראה מהסס או לא בטוח לגבי קיום יחסי מין באותו רגע, חשוב לכבד כל גבולות שיש להם.

זכור, הסכמה היא סקסית. הידיעה שאתה ובן זוגך נמצאים ברמות רצון דומות אמורה להוסיף חום נוסף ברגעים אינטימיים. אתה יכול לנסות להשתמש בכל אחת מהשאלות הבאות לפני או במהלך יחסי מין:

  • אני יכול להוריד לך את החולצה?
  • אני יכול לגעת בך?
  • אני יכול לנשק את [חלק הגוף] שלך?
  • איך זה מרגיש?
  • אתה רוצה להתקלח איתי?
  • אתה רוצה להצטרף אליי לחדר השינה?
  • אתה רוצה שאני אמשיך?
  • האם אתה אוהב את זה כשאני…?
  • מה אתה רוצה שאני אעשה לך?
  • איפה אתה רוצה שאני אגע בך?

היה קולני לגבי הרצונות שלך

אתה יכול לנסות ליזום סקס על ידי מחמאה לבן הזוג שלך – עם מעט תבלין. להתחיל דברים עם מחמאות על כמה מדהים הם נראים בחולצה החדשה שלהם, שבחים על ההתקדמות שלהם בחדר הכושר, או כל מחמאה אמיתית אחרת יכולה להיות מאוד מעוררת, במיוחד כשהיא משולבת עם הרצון הקולני שלך.

החמיא לבן הזוג שלך על משהו שאתה אוהב בו וכיצד זה גורם לך להרגיש. ספר להם כמה הם נראים טובים וכמה אתה מבוהל, או איך אתה אוהב לחגוג את ההצלחות שלהם וכמה אתה נמשך אליהם באותם רגעים. שתף את הגירוי, התשוקה והעניין שלך בהם באותו רגע.

  • יחסים בין אישיים מאמרים

כדי להעלות את העניינים, אפשר לפזר קצת דיבורים מלוכלכים לתוך התערובת. תן לבן הזוג שלך קצת תובנות לגבי התוכניות שלך בחדר השינה , ותן לו לדעת עד כמה הם מדליקים אותך. תרגל להגיד להם מה אתה רוצה לעשות להם, כמה אתה רוצה לגעת או לטעום אותם, ותהיה ספציפי לגבי מה שאתה רוצה והזמין אותם להתפנק איתך.

זה תמיד זמן טוב להזכיר לבן הזוג שלך כמה הם חשובים לך. ניתן לשתף את זה בכל עת – בעת תחילת סקס, במהלך סקס ואחרי סקס.

דבר קצת שפת גוף

דרך מצוינת לבנות את החום ולתקשר עניין היא להביע את הרצון שלך לבן הזוג שלך ללא מילים. צחצוח נגדם במסדרון, לקחת רגע כדי להעביר את האצבעות בשיער שלהם, או למשוך אותם קרוב לחיבוק או חיבוק, כל אלה הם דרכים קלות ליידע את בן הזוג שלך שאתה זמין ומעוניין באינטימיות פיזית.

אתה יכול גם ליזום דברים לאט. לעסות את בן/בת הזוג, להתנשק באופן אינטימי או להתחבק עמוק הן כל האפשרויות מזמינות כשאתה מתחיל בחקירה חושנית ומינית יותר.

תהיה ספונטני

אם בן הזוג שלך נהנה מספונטניות, אתה יכול לפנק את העדפותיו. מכיוון שהסכמה היא תמיד בראש סדר העדיפויות, העברת הרצונות שלך עשויה לפעמים להתבצע באמירה מילולית מוחלטת. אבל עשה זאת רק אם בן הזוג שלך הראה בעבר שהוא נהנה ממגע ספונטני או אפילו הצהיר שהוא נהנה ממנו. אם אתה מגלה שבן הזוג שלך לא אוהב את הגישה הזו, או ששינה את דעתו, כבד את הגבולות שלו .

לחילופין, מהלכים פיזיים כמו פתיחת כפתור הבגדים שלהם לאט תוך כדי צפייה בתגובתם ואישורם יכולים גם להספיק.

חשוב לשים לב לרמזים לא מילוליים אצל בן/בת הזוג, כגון מתח מול רגיעה, חיוך מול העוויה, או הבעה מודאגת מול הבעה נינוחה. להיות מכוונים לתגובות שלהם הוא חיוני כדי לוודא שאתה מכבד את הגבולות שלהם.

ניתן ליזום מפגשים מאולתרים וליהנות מהם במקומות שונים בבית, ברכב או במקומות בטוחים ופרטיים אחרים. זו יכולה להיות דרך מהנה ומרגשת לשמור על קיטור עם בן הזוג שלך.

קבע זמן לסקס

בעוד שספונטניות יכולה להיות מרגשת, תזמון זמן לסקס הוא משהו שהרבה זוגות צריכים לעשות כדי לוודא שהם נותנים עדיפות לאינטימיות פיזית זה עם זה. אתה יכול ליצור אפילו יותר ציפייה סביב קיום יחסי מין עם בן / בת הזוג שלך כאשר אתה מעלה את זה בלוח השנה ושניהם מצפים לזמן משותף זה יחד.

השתמש בתקשורת שובבה

אולי תנסה להמציא דרכים שובבות לאותת לבן הזוג שלך את העניין והזמינות שלך למין. אולי אתה עונד תכשיט מסוים שמאפשר להם לדעת שאתה במצב רוח, או שאתה שם פתק על השידה שלהם או על המיטה היכן שהם יראו אותו.

אתה יכול אפילו לקבל מגנט ייעודי למקרר שתציב במקומך כשאתה רוצה אינטימיות עם בן הזוג שלך. תהנה ותהיה יצירתי!

שלח טקסט חריף

אם אתה רק מתחיל לחשוב על התחלת סקס, מקום מאולף להתחיל בו הוא בתיבת הצ'אט. אתה יכול להתחיל עם תמים "לא יכול לחכות לראות אותך הלילה!" לתת להם משהו לצפות לו אחרי העבודה.

אם אתה מרגיש קצת סיכון, אתה יכול לפרט קצת על התוכניות שלך עבורם בהמשך היום.

בכל מקום שבו רמות הנוחות שלך נוטות, הדבר החשוב הוא לבנות התרגשות ותשוקה עם בן הזוג שלך .

הלבישו את החלק

מילים לא תמיד נחוצות כששולחים סימנים לכך שאתה מרגיש סקסי. לפעמים, אתה יכול לתת לבגד שלך לדבר. ללבוש הלבשה תחתונה, להודיע ​​לבן הזוג שלך שאתה לא לובש תחתונים, או ללבוש בגדים שאתה מרגיש בהם מושך הם כל הדרכים לשלוח הודעות מרמזות לשעת משחק מאוחר יותר.

אתה יכול גם להתלבש עם בן הזוג שלך כדרך סקסית ומהנה ליזום סקס.

אל תהיינה ציפיות לא מציאותיות

חשוב לא להפעיל לחץ על עצמך או על בן/בת הזוג בכל הנוגע לקיום יחסי מין. יהיו זמנים שאחד מכם לא ירצה לקיים יחסי מין והשני כן. היו מבינים ורחום אחד עם השני, וכבדו את המרחב של זה. נסה לא לקחת את זה אישית אם בן הזוג שלך לא במצב הרוח. יש דרכים אחרות לבנות אינטימיות מחוץ לסקס שאתה יכול לתרגל כאשר סקס אינו אופציה.

סקס צריך להיות מעשה מהנה ומשחרר בין שני מבוגרים שהסכימו. זה מובן לרצות להנות מפעילות זו, מבלי לחכות תמיד לבן הזוג שלך שיוביל את הדרך.

ייזום סקס לא חייב להיות מאיים. על ידי שיתוף הצרכים שלך והבטחת בן/בת הזוג שלך נמצא באותו מרחב ראשי, אתה יכול לקחת אחריות בנוחות על קביעת רגעים אינטימיים.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. 1. שקט ושמירה על תנוחות פתוחות: מדברו בצורה פתוחה על הדברים שאתם רוצים לנסות, והתייחסו אחד לשני בחום ובחברה.

    2. התחלו קל: נסו להתחיל בדברים שלא יגרום לכם חשש או נפלאות.

    3. חשבו על מקום הפעולה: מצאו מקום בו אתם מרגישים בטוחים, שמתאים למצב ההתערבות שלכם.

    4. התרשמו מהנאות: מחכו לחוות את הנאות הפיזית של הפעולה, ולתת לזה להתרחב ככל שתוכלו.

    5. התפנו לבניין של לאום: השתמשו בהקשרים ובהתערבות המסתעפת כדי לבנות ולהתרחב את החוויה.

    6. אתם יכולים: התאמצו להתחלק בעבודה כדי שלא אחד מהם ירגיש עלוב.

כתיבת תגובה

Back to top button