8 שאלות לפני פתיחת בלוג יופי
מכירה מקוונת ומיומנויות השיווק הדיגיטלי הכרוכות בכך חיוניים למדי עבור כל בעלי העסקים שחיים בזמננו המודרני, כולל אלה המעוניינים להיכנס לתחום היופי או השיווק הקוסמטי. למקרה שלא שמתם לב, יופי מקוון הוא עסק גדול.
למרבה הצער, בעוד שמומחי יופי עשויים להתלהב מהרעיונות שלהם, רבים עשויים גם להאמין שחסרים להם הכישורים או הכישרונות הדרושים כדי לפתוח בלוג יופי.
הופעה מקוונת ולתת לעסק שלך להיראות יכול להיות מפחיד, אך אסטרטגיות היופי העיקריות לבלוגים למתחילים אינן קשות.
אם אתה רוצה ללמוד איך לפתוח בלוג יופי בשנת 2022, או איך להפוך לבלוגרית יופי מצליחה ולקבל הצעות, היפטרות מהספקות העצמיים ה'טכנולוגיים' פירושה שאתה יכול להמשיך ולהשיג מה שבלוגרי יופי מצליחים אחרים עושים .
לכן אנחנו רוצים לשתף אתכם בשאלות הכי 'יפות' שכולם רוצים שייענו עליהן כשהם מתחילים לראשונה במסע הבלוגים שלו.
הנה תמצית של נושא זה לפני שנצלול עמוק לתוך כל שלב:
משפיע יופי או בלוגר יופי?
למי היית רוצה להיות? אדם שרוצה להיות משפיע לא בהכרח צריך בלוג. במקום זאת, הם יכולים להשתמש בפלטפורמות כמו טוויטר, פייסבוק, פינטרסט ויוטיוב כדי לפרסם את התוכן שלהם ולהשיג עוקבים.
משפיענים צריכים להראות כמתעניינים באמת במה שהם מקדמים, ולהראות את ההתרגשות שלהם באמצעות סרטונים, תמונות או פודקאסטים.
אישיות בטוחה וחיובית היא חובה, ולהיות מוחצן הוא יתרון ברור.
בלוגר הוא מישהו שמנהל את אתר האינטרנט שלו ומייצר פוסטים בבלוג כדי לחנך את הקוראים, לעזור לקדם או למכור מוצרים באמצעות התוכן שלהם. הם צריכים להיות מסוגלים לכתוב בביטחון, ובסמכותיות, להישמע רהוט, שיחתי ומרתק.
כדי לפשט את הדברים, ההבדל בין משפיע יופי לבלוגר יופי הוא שבלוגר יכול להיות מישהו שפשוט נהנה לכתוב על יופי. הם יכתבו תיאורי מוצרים, ידגישו את היתרונות באמצעות כוחן של מילים.
משפיען עשוי לחלוק סלפי של עצמו מצטלם עם מוצר, או לפרסם סרטון של עצמו באמצעות המוצר – המציג מותגים עם הנוכחות החברתית החזקה שלהם.
איך להיות משפיע יופי
פרסום משפיע בפייסבוק הוא כאשר חברות משתפות פעולה עם משפיענים על מנת להגביר את המודעות למותג או המרות המכירות בקרב קהל יעד ספציפי.
פייסבוק, אינסטגרם וטוויטר עדיין פופולריות בקרב משפיענים, אבל TikTok הוא מרכיב עיקרי עבור Gen Zs . אם אתה רק מתחיל, אינסטגרם הוא מקום נהדר להפוך למשפיעני יופי.
הסיבה לכך היא שאנשים מחפשים המלצות מאנשים שהם בדיוק כמוהם – אנשים אמיתיים, ולמיקרו-משפיענים יש לעתים קרובות אחוזי מעורבות גבוהים יותר רק בגלל העובדה הזו.
כדי להצמיח קהל עוקבים באינסטגרם, עליך לחקור קבוצות האשטג יופי נישה כדי להרחיב את טווח ההגעה שלך לקהלים רלוונטיים יותר.
חוץ מזה, התמקד בשיתוף פעולה עם אינסטגרם וחשבונות מותג אחרים, הערות על הפוסטים שלהם ואינטראקציה לעתים קרובות. עוד כמה סוגי תוכן שיכולים לעזור לך להגביר את המעורבות הם:
- Unboxing סרטונים של המוצרים האהובים עליך
- הדגמות מוצרים
- מפגשי שאלות ותשובות
- הגרלות חיות
- מתנות ממומנות
Insense, Afluencer ו-Impact.com הן פלטפורמות שיכולות לעזור לך לשתף פעולה עם מותגים במדיה החברתית כדי לייצר תוכן בתמורה לתשלום, מה שמוביל לעבודות חדשות, חברים חדשים והזדמנויות חדשות.
איך לפתוח בלוג יופי בשנת 2022
כמות מטורפת של יזמי יופי עדיין משתמשים בבלוגי יופי בצורה לא נכונה, או בכלל לא.
יש כל כך הרבה כלים זמינים עכשיו כדי להוציא את הבשורה החוצה ביעילות, וזה יכול לגרום לאחור, ולגרום למחשבות על איך לפתוח בלוג יופי בשנת 2022 להיראות קשה יותר ממה שהוא.
אבל זה לא חייב להיות ככה.
הטיפים הטובים ביותר ליצירת בלוג יופי מוצלח נדונים באינטרנט, אבל אולי הדבר החשוב ביותר שיש לזכור הוא שיש לך אתר אינטרנט משלך חשוב ביותר.
הסיבה לכך היא שדברים יכולים להשתנות כל כך מהר באינטרנט, ופלטפורמות המדיה החברתית מתפתחות ללא הרף.
לכן אתה צריך פלטפורמה שיש לך שליטה "כמעט" עליה ואחת שבה אתה הבוס. עם אתר האינטרנט שלך ובתוך הבלוג שלך תמיד תהיה לך שליטה על הנראות של הפרסומים שלך.
כשתתחילו לראשונה, תצטרכו לחבוש כובעים שונים. אתה תהיה כותב התוכן, אסטרטג שיווק, עוזר וירטואלי, מנהל חשבונות ומנהל מדיה חברתית. למרות שזה עשוי להיראות בלתי אפשרי כאשר אתה מביא בחשבון את העבודה, זמן המשפחה ומשימות הבית, זה לא אומר שאתה לא צריך להתחיל!
פתיחת בלוג עשויה לקחת מעט זמן נוסף מראש, אבל אתה יכול לתת כמה או מעט זמן שתרצה. זה נפוץ שאנשים מתחילים עם 20 דקות בלבד ביום. זה באמת עניין של הצבת המערכות הנכונות במקום, צעד אחד בכל פעם.
להלן 7 שאלות שיעזרו לך להתמקד בשיטות שבאמת יעבדו:
#1 כיצד אוכל לצמצם לנישה?
נישה היא פלח מובחן של שוק, במילים אחרות, "קהל". כמעט כל דבר שאתה יכול לחשוב עליו הוא נישה – טיפוח ללא אכזריות הוא נישה, אופנה יוקרתית היא נישה.
אחד הטיפים החיוניים לסגנון חיים ואופנה לבלוגים הוא שעליך להחליט על המומחיות העסקית שלך, למכור את מה שאתה אוהב, כי בחירת הנישה שלך תהפוך לעסק שלך.
הנה כמה דוגמאות להשראה שלך:
- תפצה
- טיפול בשיער
- טיפוח העור
- ניתוחים קוסמטיים
- מסמרים
- נִיחוֹחַ
- בריאות ותזונה
- אופנה וסטיילינג
- סגנון חיים ונסיעות
- כושר ו/או ניהול משקל
- קעקועים ופירסינג
אז אתה צריך לחשוב על תת-נישה, שבה אתה באמת יכול לצמצם את המומחיות שלך ולהתבלט.
איפור למשל יכול להיות איפור לעור בוגר, איפור טבעוני, איפור לתיאטרון, איפור לאנשים צבעוניים או איפור לגברים .
ניהול משקל יכול להיות שיטות הרזיה מהירות, מניעת צלוליט, ירידה במשקל לבני נוער, ירידה במשקל באמצעות ויסות הורמונים וכו'.
אל דאגה, אין דבר כזה נישה לא נכונה. לא חייבים להגדיר הכל בהתחלה, וניתן לערבב גם נושאי יופי.
ברגע שיש לך מושג לגבי הנישה שלך, הגיע הזמן לחשוב איך למקד לקבוצת אנשים.
#2 מי הולך להיות הקהל שלי?
קהל היעד שלך הוא הלקוח האידיאלי שאתה רוצה למשוך למוצר או לשירות שלך באמצעות מאמצי השיווק שלך.
שם בחוץ, קבוצה של אנשים מחפשת למצוא טיפול לפסוריאזיס. קבוצה של אנשים מעל גיל 50 מעוניינת לרדת במשקל. קבוצה של אנשים מוכנה לתקן את בעיות השיער שלהם. קבוצת גברים מחפשת פתרונות להתקרחות. קבוצה של בני נוער בחוץ שרוצה לרפא את האקנה שלהם.
כדי להגיע לקבוצת האנשים שלך תזדקק לעוד כמה מהטיפים הטובים ביותר שלנו ליצירת בלוג יופי מצליח – אז המשך לקרוא!
#3 היכן עלי לפרסם את התוכן שלי?
בלוג באירוח עצמי הכולל שם דומיין משלך הוא אפשרות מצוינת, שנותנת לך שליטה מלאה על המותג שלך, על המשפכים השיווקיים שלך ועל הקשר עם הקהל שלך.
בלוגרים רבים משתמשים בשירותי אירוח עצמיים מ- WordPress, Squarespace או Wix, בגלל התכונות החזקות שלהם, המדרגיות והנוחות של הכלים שלהם.
#4 איזה סוג תוכן עלי ליצור?
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא תהליך של נקיטת צעדים כדי לעזור לאתר או לקטע תוכן לדרג גבוה יותר בגוגל.
אתה צריך לשאוף לדירוג גבוה עם SEO מכיוון שזו דרך חינמית להתייצב מול אנשים שמחפשים את השירותים שלך. אתה יכול לעשות את זה בעצמך, וזה הכל על מילות המפתח שבהן אתה משתמש, ושילובן בדפים ובתוכן שלך.
במיקום טוב בכל הבלוגים שלך, SEO עוסק בשיפור הדירוג שלך, תוך שהוא נשמע טבעי וסמכותי בנושא שלך בו זמנית. זה משמח גם את גוגל וגם את המעריצים שלך. גוגל (ומנועי חיפוש אחרים) רוצים להציג את התוצאות הרלוונטיות ביותר, האיכותיות והמרתקות ביותר עבור מונח חיפוש מסוים.
פוסטים ארוכים בבלוג הם נהדרים מכיוון שאתה יכול לסחוט מילות מפתח נוספות, מה שמקל עליך להימצא בחיפוש.
מבחינה טכנית אין מינימום לאורך פוסט בבלוג ופוסטים יכולים לנוע בין 300 ל-3000+ מילים, אבל בסך הכל, כתיבת תוכן ארוך יותר מספקת יותר חומרי יופי עבור מנועי החיפוש לאינדקס.
טיפים לכתיבת תוכן לבלוגרים בתחום היופי כוללים להיות מקורי, בעל דעות והשראה. ודא שהמשפט הראשון שלך אומר לכולם מה אתה מנסה לעשות. בצע מחקר מדויק, התמקד בקהל שלך וודא שהכתיבה שלך זורמת באופן טבעי סביב המוצרים שאתה מנסה למכור.
אם אי פעם תרגיש סטגנציה עם רעיונות התוכן שלך, ריכזנו עבורך 20 רעיונות הדרושים בעולם היופי המקוון, כדי לתת לך השראה:
- קניות איפור בתקציב נמוך
- טיפוח עור ידידותי לתקציב
- מברשות איפור שאתה צריך
- רכישות אחרונות
- מותגי יופי אהובים
- מה יש בתיק איפור הנסיעות שלי
- אתרי טיפוח השיער האהובים עלי
- מראה של סלבס
- הדרכה לקווי מתאר
- הדרכה של מסכת פנים בעצמך
- קרם קמטים הטוב ביותר לגברים
- פריצות ספא עשה זאת בעצמך לעור בריא
- המאכלים האהובים עליך לטיפוח העור
- רשימות משאלות ביוטי עבור למעלה משנות ה-50
- יום בחיי…
- מועדפים חודשיים ללק
- שווה את ההייפ?
- 10 המוצרים הטובים ביותר ללא אכזריות
- מסכות פנים לקמטים
- טיפים לטיפוח העור בחורף
אם תצליחו לשמור על האנרגיה והתשוקה שלכם לטיפים לסגנון חיים ואופנה לבלוגים תוך שילוב שיטות קידום אתרים, הבלוג שלכם יהפוך להצלחה.
#5 כיצד עלי לקדם את הבלוג שלי?
לאחר שהכל נראה נהדר באתר שלך והעיצוב שלו ידידותי למשתמש (גם למכשירים ניידים), בדוק שוב כמה מהפוסטים שלך כדי לוודא שיש לך הרבה מילות מפתח.
עליך לשלוח את האתר שלך למנועי החיפוש הפופולריים ביותר או המבוססים על סורקים – Google, Bing, Yahoo ו- DuckDuckGo.
אתה יכול גם לעשות פרסום ממומן בפייסבוק או לפרסם סרטונים ליוטיוב או Vimeo ולקבל דירוגים ותוכל להחליף קישורים עם אתרים אחרים או פוסט אורח בבלוגים אחרים.
להציג את עצמך כסמכות עם הערות על נושאים שאתה בקיא בהם במקומות כגון פורומים מקוונים (קשורים לנישה שלך) הוא רעיון נהדר נוסף.
לבסוף, אתה יכול לשתף את המאמרים שאתה יוצר ברשתות החברתיות שלך (טוויטר, TikTok, Instagram, Pinterest), ותוכל ליצור קבוצה או עמוד בפייסבוק הרלוונטי לקהל היעד שלך כדי לבנות את קהל המעריצים שלך.
#6 באיזו תדירות עלי לפרסם?
אתה צריך לפרסם לעתים קרובות ככל שאתה יכול. כאשר אתה מופיע באופן עקבי אנשים יבטחו בך יותר. שניים או שלושה פוסטים בשבוע אמורים להספיק כדי להתחיל.
אם אתה מחזיק במשרה מלאה, או אם אתה קצר בזמן, אתה יכול להתאמן עם סוכנות שיווק, או לנסות עוזר וירטואלי.
אחת מאסטרטגיות בלוג היופי הטובות ביותר למתחילים היא לזכור שהמטרה של שיווק ביוטי או שיווק קוסמטיקה היא להגדיל את המודעות של מותג היופי שלך בעקביות.
ואז בדיוק כמו קסם, אתה יכול להמיר את תשומת הלב הזו לכסף. זה מוביל אותנו לשאלה הבאה, הטובה ביותר…
#7 כיצד אוכל לייצר רווחים מבלוג היופי שלי?
במהלך הפוסטים שלך על טיפים לבלוגים בנושאי יופי, סגנון חיים ואופנה, עליך לתת מידע הדרוש, וצעדים שהמעריצים שלך צריכים לנקוט, ולשמור עליהם מוטיבציה להמשיך עד שהם מגיעים ליעדים שלהם.
אבל המטרה שלך צריכה להיות להתפרנס באמצעות הפוסטים האלה בבלוג.
ראשית, אתה יכול להוסיף כמה קישורי שותפים למאמרים שלך שיובילו את המבקרים שלך לאתרים רלוונטיים של שותפים שותפים. לאחר מכן תוכל להרוויח עמלה אם הקוראים שלך יקנו משהו באתרים אלה דרך הקישורים שלך. כדי להציע לאנשים אלפי מוצרי יופי ברחבי האתר שלך, תוכנית השותפים הגדולה בעולם היא ללא ספק Amazon.com.
1. מה היופי שאתה מחפש?
2. אילו יכולות יופי הם חשובות ביותר?
3. מה הטרנדים החמים ביותר בתחום היופי?
4. האם יש שיטות או טכניקות העוזרות לשפר את היופי?
5. מה המתקנים החמים ביותר בתחום היופי?
6. מה הנושאים החמים ביותר בתחום היופי?
7. מה ההתנהלות הטובה ביותר בתחום היופי?
8. מה הפתרונות החמים ביותר בתחום היופי?