5 עצות לפרסום מוצרי הרזיה בפייסבוק
מכיוון שהחברה שופטת אנשים בפגישתם הראשונה כמעט אך ורק על סמך משקלם, קשה להרגיש מצוין אם גופם אינו עומד בסטנדרטים המתוארים על ידי תעשיית האופנה והיופי. והשמנת יתר לא רק משפיעה על המראה אלא גם משפיעה על הבריאות. לכן, אין זה מפתיע כי מספר האנשים שמתביישים בהשמנת יתר. אז האם אי פעם הוטרדת מבעיות ירידה במשקל?
ירידה במשקל תמיד הייתה נושא קבוע בחברה המודרנית מכיוון שאנשים מקדישים יותר ויותר תשומת לב לבריאות ודואגים למראה החיצוני שלהם. לפרסום הרזיה יש גם פוטנציאל שוק גדול. עם השגשוג של הפרסום הדיגיטלי, פייסבוק נבחרה על ידי יותר ויותר מפרסמים בגלל מעמדה כענקית מדיה חברתית. אותו דבר לגבי פרסום הרזיה, אז איך לעשות פרסום הרזיה בפייסבוק, הנה כמה הצעות.
עקבו אחר מדיניות הפרסום של פייסבוק לירידה במשקל
יש אנשים שאומרים שאי אפשר ליצור מודעות הרזיה בפייסבוק. אבל פייסבוק לא אוסרת לחלוטין על הגשת מודעות הרזיה, היא רק תדחה מודעות הרזיה שאינן תואמות למדיניות שלה. היא תטפל בכל הפרסומות שאינן תואמות את המדיניות שלה. לפייסבוק יש את ההחלטה הסופית אם להציג מודעות ופרסום לירידה במשקל הוא סוג פרסום קפדני מאוד כאשר פייסבוק סוקרת מודעות. אז סביר מאוד שהמודעה שלך לא תתקבל בניסיון הראשון.
למרבה המזל, מדיניות הפרסום של פייסבוק מבהירה מה מקובל ומה לא מקובל. יש תניה בהנחיות לפרסום מודעות של פייסבוק הרזיה אומר כי: למודעות אסור להכיל תמונות "לפני ואחרי" או תמונות המכילות תוצאות בלתי צפויות או לא סבירות. תוכן מודעה אינו יכול לרמוז או לנסות ליצור תפיסה עצמית שלילית על מנת לקדם דיאטה, ירידה במשקל או מוצרים אחרים הקשורים לבריאות. על בסיס זה, המדיניות הבאה עשויה להשפיע על האם הפרסום שלך להרזיה יתקבל:
תמונות תקריב של חלקי גוף המדגישות ירידה מוצלחת במשקל אינן מקובלות, אך אם התמונה צומצמה, זה בהתאם לתקנות של פייסבוק.
תמונה המשמשת לקידום דיאטה או ירידה במשקל אינה מקובלת, אך אם תמונה זו מתמקדת בקידום כושר, היא בהתאם לתקנות של פייסבוק.
מידע על משקל שנועד לקדם מוצרי דיאטה או ירידה במשקל אינו מקובל אף הוא. אבל אם תמונה זו מקדמת הרגלי אכילה בריאים מותר.
מידע הפרסומת המציג את ההשוואה לפני ואחרי ירידה במשקל אינו תואם את תקנות פייסבוק. אבל אם זה לקדם אורח חיים בריא, כמו תיאור של אדם שותה מיץ ירקות, זה עומד בדרישות.
הגדר יעדים שיווקיים
איזה אפקט אתה מקווה שהפרסומת להרזיה תביא למוצר או לקליניקה שלך? לפני פרסום מודעה בפייסבוק, עליך להגדיר תחילה את יעדי השיווק.
אתה יכול להפעיל מסעות פרסום מרובים למטרות שונות, רק וודא שהמודעות ממקדות לאנשים הנכונים. בכל היבטי השיווק, עליך להכין אסטרטגיות מתאימות בהתאם ליעדי השוק שלך:
1. הגדל את הפופולריות
בתחילת השיווק, חשוב להגביר את הפופולריות. המטרה כאן היא לא למשוך צרכנים לאתר שלך. במקום זאת, תן לאנשים לדעת את קיומם של מוצרי ההרזיה שלך בהתחלה.
על מנת להגביר את הפופולריות, המדד שצריך לשים לב אליו הוא הכיסוי או כמה אנשים בקהל היעד רואים את המודעה.
2.משוך את תשומת הלב של המשתמשים
משיכת תשומת הלב של המשתמשים היא השלב הבא בערוץ השיווק. ברגע שהקהל הפוטנציאלי שלך מכיר את מוצר ההרזיה שלך, אתה חייב לרצות שהם יתעניינו בו יותר. וככל שהם מתעניינים יותר, כך הם ילמדו יותר את המוצר שלך ויתחילו לשקול להשתמש בו.
3.הגדל את ההמרות
כאשר לקוח פוטנציאלי נוקט בפעולה הרצויה, מתרחשת המרה. תוכן הפעולה משתנה, בהתאם למטרת החברה. דוגמאות להמרות כוללות: שליחת מידע באמצעות טופס יצירת קשר לקבלת מידע נוסף, הרשמה לניוזלטר, הליך הרשמה, הורדת אפליקציה, ביצוע רכישה.
אם המטרה שלך היא להגדיל את ההמרות, אז תתמקד ביצירת מודעות שנועדו למשוך לקוחות פוטנציאליים להמרה.
כתוב מודעות מתאימות לחוקים של פייסבוק
ישנן מספר עצות כיצד לשפר את מודעת הפרסום שלך.
בהתחלה, כתוב כותרת משכנעת. אין זה מפתיע שאנשים רבים למעשה אף פעם לא קוראים יותר מהכותרת של מודעה בפייסבוק לפני שהם משתפים או עושים לייק. כותרת טובה יכולה למשוך יותר תשומת לב.
שנית, הוסף מאפיינים אישיים למודעות. אם המודעות שלך ממוקדות מאוד או אזוריות, הוספת מאפיינים אישיים למודעות יכולה להגביר מאוד את המשיכה.
לבסוף, ודא שהתוכן מתאים. שורת טקסט שגויה אחת עלולה להשפיע על האדם שצופה במודעת הפייסבוק שלך. אז ודא שהתוכן מתאים הוא הכרחי.
כוון את הקהל שלך בצורה מדויקת
קבל תחומי עניין נסתרים יותר עבור פרסום הרזיה
אם אתה רוצה לפרסם מודעות הרזיה בפייסבוק, עליך לבחור תחומי עניין כדי למקד את הקהל שלך בצורה מדויקת. למרות שמנהל המודעות של פייסבוק מספק הצעות עניין. אבל האינטרסים הרשמיים של פייסבוק אינם מקיפים, כל תוצאת חיפוש מציגה רק כ-25 תחומי עניין, שאינם יכולים להתאים באופן מלא לצרכי המפרסמים.
אולי יעניין אותך לשכור סוכנות פרסום בפייסבוק עבור ניהול דף עסקי בפייסבוק לפרסום מוצרי הרזיה
לבסוף , שילוב של מודעות פייסבוק עם מיקוד מודעות ייתן לך אסטרטגיית מיקוד מודעות יעילה יותר של הפרסום שלך להרזיה ויציב את המודעות שלך ישירות מול האנשים הנכונים. אם אתה מעוניין, תוכל להצטרף לקבוצת הפייסבוק הפרסומית להשתתף בדיון. מקווה ש-5 העצות הללו של פרסום הרזיה בפייסבוק יכולות לעזור להפעיל את המודעות שלך להרזיה בצורה טובה!