25 עובדות מדהימות על פייסבוק – שחובה להכיר
פייסבוק היא הרשת החברתית מספר 1 בעולם. זה המקום שבו תמצא 2.6 מיליארד לקוחות פוטנציאליים. גלה מה אתה לא יודע על פייסבוק בעזרת רשימת 25 עובדות מדהימות על פייסבוק שחובה להכיר!
פייסבוק ענקית. למעשה, זהו אתר המדיה החברתית מספר אחת בעולם. פייסבוק הוא המקום שבו אתה הולך לרדוף אחרי האקס שלך, לשוחח עם ה-BFFL שלך ולפרסם את הסלפי שלך לאחר החופשה. אם אתה משווק, זו הפלטפורמה שבה תוכל למצוא 2.6 מיליארד לקוחות פוטנציאליים. אבל אתה כבר יודע את זה. הנה 25 עובדות שלא ידעת על פייסבוק.
25 עובדות על פייסבוק שרוב האנשים לא יודעים
המשך לקרוא כדי ללמוד עובדות כדי להרשים את חבריך ולעודד אותך להתחיל לשווק בפייסבוק עוד היום.
1. הרעיון הראשון של מארק צוקרברג היה אתר שנקרא Facemash
כשצוקרברג היה בהרווארד, היה לו רעיון ליצור אתר שיאפשר למשתמשים להשוות פנים של אנשים. עם הפלטפורמה, משתמשים יכלו לבחור "מי לוהט יותר". באופן לא מפתיע, הרעיון שלו לא הרשים את המנהלים של הרווארד. הפרויקט של צוקרברג הושבת והוא אוים בגירוש.
2. הרעיון השני של צוקרברג היה ספריית סטודנטים מקוונת
הוא קרא לספרייה "הפייסבוק". אנשים שהשתמשו בזה יכלו:
- חפש סטודנטים אחרים בהרווארד.
- גלה מי עוד למד את השיעורים שבהם הם למדו.
- חפש חברים של החברים שלהם.
- צור רשת חברתית.
למרות ש-"Thefacebook" התחיל בתור ספרייה בלעדית לסטודנטים בהרווארד, הוא גדל עד מהרה לכלול כל אחד מעל גיל 13.
3. השנים הראשונות של פייסבוק היו קשות
ברגע שנוצרה פייסבוק, צוקרברג מצא את עצמו מוקף בצרות משפטיות. עמיתיו לסטודנטים בהרווארד דיוויה נרנדרה, קמרון וינקלבוס וטיילר וינקלבוס תבעו אותו על כך שגנב לכאורה את הרעיון שלהם. המאבק נמשך ארבע שנים ארוכות. בסופו של דבר, צוקרברג שילם לדיויה נרנדרה ולאחים וינקלבוס 65 מיליון דולר . הוא גם העניק להם מניות בפייסבוק במסגרת ההסדר.
4. פייסבוק הוא האתר השלישי הכי פופולרי בעולם
זה ליד רק גוגל ויוטיוב.
5. 71% מהישראלים משתמשים בפייסבוק
אחוז זה גבוה, בהתחשב שרק 38% מהישראלים משתמשים באינסטגרם, ורק 23% משתמשים בטוויטר.
6. נשים משתמשות בפייסבוק יותר מגברים
75% מהנשים משתמשות בפייסבוק, לעומת 63% בלבד מהגברים.
7. משתמשי פייסבוק העלו 250 מיליארד תמונות
המשמעות היא 350 מיליון תמונות מועלות לפייסבוק בכל יום!
8. הדור המבוגר יותר מתעניין בפייסבוק
בשנת 2015, 71% מבני הנוער האמריקאים היו בפייסבוק. כיום, המספר ירד ל -51% . מצד שני, קשישים הם חלק מהקבוצה הצומחת ביותר בפייסבוק. בשנת 2019, השימוש בבייבי בומר הגיע ל-60%.
9. פייסבוק הוא סופר פופולרי באזורים כפריים
שלושה מתוך ארבעה משתמשי פייסבוק אמריקאים גרים בעיר. אבל זה לא אומר שפייסבוק לא פופולרי באזורים כפריים. למעשה, 66% מהמבוגרים האמריקאים באזורים כפריים משתמשים בפייסבוק. אחריה יוטיוב (64%) ופינטרסט (26%).
10. ארה"ב מהווה את קהל הפייסבוק הנמוך בעולם
רוב משתמשי פייסבוק חיים מחוץ לארה"ב וקנדה.
11. אסיה פסיפיק אחראית ל -38% מהמשתמשים הפעילים של פייסבוק
אינדונזיה, הודו והפיליפינים הן המדינות שבהן רואים את הצמיחה הגדולה ביותר בחשבונות המשתמשים בפייסבוק. בהודו יש את המספר הגבוה ביותר של משתמשי פייסבוק – 260 מיליון .
12. רק מחצית ממשתמשי פייסבוק מדברים אנגלית
יותר ממחצית מחשבונות פייסבוק מוגדרים בשפה שאינה אנגלית. מה שעושה את זה נוח עבור שאינם דוברי אנגלית הוא שלפייסבוק יש יותר מ-100 שפות לבחירה.
13. עד 98% מהאנשים בפייסבוק משתמשים בנייד
באפריל 2020, למעלה מ-98% מחשבונות המשתמש הפעילים ברחבי העולם ניגשו לרשת החברתית דרך כל סוג של טלפון נייד. את האחוז הגדול ביותר ניתן למצוא באפריקה, שם 98% ממשתמשי פייסבוק נמצאים בנייד.
14. ההבדל בין משתמשי פייסבוק שמרנים וליברלים הוא 1%
35% מהמשתמשים הם שמרנים, 34% הם ליברליים ו-29% הם "מתונים".
15. האנשים הכי פעילים בפייסבוק ב -8 בבוקר וב-22:00
אם אתה איש עסקים או משווק שמעוניין לפרסם בפייסבוק, עדיף לדבוק בפוסטים של בוקר וערב.
16. 88% ממשתמשי פייסבוק יצרו חשבון כדי לשמור על קשר עם משפחה וחברים
להלן הסיבות העיקריות לכך שאנשים יוצרים חשבונות פייסבוק.
17. 3/4 ממשתמשי פייסבוק מבקרים באתר מדי יום
51% דיווחו שהם מבקרים באתר יותר מפעם אחת ביום, לפי Pew Research. זה אומר שקיימות המון הזדמנויות עבורך להגיע לקהל שלך אם הם משתמשים פעילים.
18. הזמן היומי הממוצע שאנשים מבלים בפייסבוק הוא 58 דקות
58 דקות זה הרבה זמן, אבל זה לא אומר שמשתמשים משקיעים חמש דקות בניתוח כל פוסט בפיד שלהם. למעשה, המשתמש הממוצע יבלה רק 1.7 שניות על פיסת תוכן בודדת. כמשווק, זה אומר שיש לך רק הרבה זמן לתפוס את תשומת הלב של מישהו.
19. פייסבוק היא פלטפורמה פופולרית למשווקים
86.3% מהמשווקים משתמשים בפייסבוק כדי לקדם מותג.
20. משתמשי פייסבוק יעקבו אחר מותג כדי לקבל הצעה מיוחדת
39% מהמשתמשים עוקבים באופן פעיל אחר מותגים המציעים מתנות, תחרויות והצעות בדפים שלהם. מתן הצעה שאי אפשר לעמוד בפניה – והגשת תוכן באיכות גבוהה – היא דרך מצוינת להגדיל (ולשמור) את הקהל שלך.
21. פייסבוק מאפשרת לך לראות את האנשים שמחקו או התעלמו מבקשות החברים שלך
זה קל. לחץ על בקשות חברים ובחר ראה הכל . מעל הקטע אנשים שאתה עשוי להכיר , לחץ על הצג בקשות שנשלחו . תראה רשימה של אנשים שהתעלמו או מחקו את בקשת החברות שלך.
22. אתה יכול לשמור פוסט בפייסבוק למועד מאוחר יותר
רוצה לחזור למשהו שמשך את תשומת לבך בזמן שגללת בפיד החדשות שלך? כל שעליך לעשות הוא ללחוץ על האליפסיס בראש הפוסט ובחר שמור קישור . תוכל למצוא את הקישור שוב כשאתה מבקר בפריטים השמורים בסרגל המועדפים שלך.
23. אתה יכול להוריד עותק של כל מה שעשית אי פעם בפייסבוק
כל מה שאתה צריך לעשות הוא ללכת להגדרות , לאחר מכן למידע שלך בפייסבוק ולאחר מכן להוריד את המידע שלך . תקבל עותק של כל פוסט ששיתפת, כל שיחת צ'אט, וממש כל מה שעשית אי פעם בפייסבוק!
24. אתה יכול להפסיק לקבל הודעות על ימי הולדת של חברים
עבור אל הגדרות ולחץ על התראות . גלול מטה עד שתמצא את כפתור ההפעלה/כיבוי להודעות יום הולדת של חברים.
25. אתה יכול לגלות כמה זמן אתה מבלה בפייסבוק
לחץ על התפריט עוד , ולאחר מכן עבור אל הגדרות ופרטיות . משם תמצא את הזמן שלך בפייסבוק .
כיצד להשתמש בידע שלך כדי להפוך למפרסם טוב יותר בפייסבוק
ללמוד עובדות מהנות על פייסבוק זה לא רק זמן עבר משעשע. אם אתה משווק, זה אומר לקבל הצצה קטנה למה יעבוד ומה לא יגיע לקהל שלך. לאיזה מין להתאים את המסר שלך. איזה קבוצת גיל. איזה לאום. כשאתה הופך למומחה בפייסבוק, יהיה קל לשווק בפלטפורמה או להתקבל לעבוד אצל חברת פרסום בפייסבוק לעסקים.
מה השימוש העיקרי של פייסבוק?
פייסבוק הוא אתר המאפשר למשתמשים, שנרשמים להתחבר עם חברים, עמיתים לעבודה או אנשים שהם לא מכירים, באינטרנט. לשתף תמונות, מוזיקה, סרטונים ומאמרים, כמו גם את המחשבות והדעות שלהם עם כמה אנשים שהם אוהבים
מה הם הדברים הטובים ביותר שיש בפייסבוק?
להלן כמב היבטים חיוביים של פייסבוק:
- פוסטים של חברים ובני משפחה. אתה יכול לראות מה החברים והמשפחה שלך עושים בכל מקום בעולם עם חיבור לאינטרנט.
- תקשורת מיידית.
- חדשות.
- יכולת שיתוף.
- הזדמנויות עסקיות.
25 עובדות מדהימות על פייסבוק הן חופשה להציג את החזון שלך, להתחדש וליצור חשיבות עבור הקהילה. הם מאפשרים לך להתמודד עם האתגרים של התקשורת החברתית ולהתנהל בתוך הקהילה עם מדהי הנאמנות.