Home מדרכים 10 טיפים איך להרוויח כסף מבלוגים

10 טיפים איך להרוויח כסף מבלוגים

19
0
10 טיפים איך להרוויח כסף מבלוגים

היי, קליקר סקרן! תהיתם פעם איך להרוויח כסף מבלוגים בלי להפוך את האתר שלכם לערוץ קניות דיגיטלי? אולי תרצו לדעת מהו בדיוק תוכן ממומן – מלבד תוכן שעשוי לכלול או לא לכלול מסיבות יאכטות?

ובכן, הרשו לי לשפוך את המילה "תה, לא קפה". אני לא מרוויח כסף מבלוגים בסגנון של "תעזוב את העבודה היומיומית שלך ותעבור לפריז"
אני מקבלת מדי פעם מוצרים בתמורה לדעה הכנה שלי. בלי תסריטים, בלי זיופים, רק אני, המקלדת שלי, וראש פתוח (ונקבוביות). 
תוכן ממומן לא חייב להיות מוכר את הנשמה שלך תמורת קצת שמפו. בנוסף, ללמוד איך להרוויח כסף מבלוגים לא אומר לרדוף אחרי כל מותג שרוצה לשלם לך בחשיפה ובתוספי מזון מסתוריים. 
חלקנו כותבים בבלוג בשביל הכיף, חלק מהתשוקה, וחלק כי החתולים שלנו שמעו מספיק מונולוגים על טיפוח עור לכל החיים. הממ, זו יכולה להיות אני 
ובכן, אם אתם חושבים להפוך את הבלוג שלכם לעסק צדדי, זה אפשרי. זה סופר מהיר וקל. אני מבטיחה לכם, שכן. 
לא, כמובן שזה לא (סליחה), אבל זה אפשרי עם עקביות, סבלנות וקורטוב של אסטרטגיה. 
בפוסט הזה, אני אסביר לכם איך להרוויח כסף מבלוגים בדרכים אמיתיות ומעשיות – ואיך תוכן ממומן באמת עובד (לא כולל יאכטה). 
כל מה שעוף החורף המתובל הזה משתף מגיע מניסיון אישי, וחלק מאנשים שאני מכיר בתחום הבלוגים. אה כן, הרבה ניסוי וטעייה, ו… תמיד עם ידיים לחות היטב. 

חלק 1: 10 טיפים מציאותיים כיצד להרוויח כסף מבלוגים (עם דוגמאות)

אז, אתם רוצים להרוויח כסף מהבלוג שלכם – בלי להפוך לפרסומת מהלכת או לאבד את השמחה בתהליך? חדשות טובות: זה אפשרי. חדשות נהדרות: זה לא דורש מיליוני עוקבים או קסם סודי של קידום אתרים. זה דורש זמן, עקביות וקצת מוח עסקי. יאללה.

1. הגדירו את הנישה שלכם והיצמדו אליה

חשבו על הנישה שלכם כ"שיר הנושא" של הבלוג שלכם. הוא אומר לקוראים ולמותגים למה הם יכולים לצפות. ככל שהתוכן שלכם ספציפי יותר, כך קהל היעד שלכם ספציפי יותר – ומותגים אוהבים את הבהירות הזו.

 דוגמה:

אם הנישה שלך היא "יופי לעור בוגר", אז מותגי טיפוח עור אנטי אייג'ינג יידעו שאת האדם שלהם. אבל אם תקפצי מפריטים אופנתיים למתכונים לאוויר טיגון ופיזיקה קוונטית… כן, הם עלולים להתבלבל.

2. בנו אמון קודם, הרוויחו כסף אחר כך

אנשים לא לוחצים על קישורי שותפים או סומכים על ביקורות של מישהו שמרגיש… מוכר. היו כנים, שקופים, וקדמו רק דברים שהייתם ממליצים עליהם לחבר קרוב (או לדודה הסרקסטית שלכם שמסתכלת הצידה על הכל).

דוגמה:

"קיבלתי את המוצר הזה בחינם, אבל כל הדעות הן שלי בלבד. ואם זה היה גורם לי לפריחה, הייתי בהחלט אומר לך – כנראה עם תמונות."

3. עבודה עם מותגים באמצעות חסויות מוצרים

כאשר מותגים שולחים לכם מוצרים בתמורה לתוכן, זוהי נקודת פתיחה. זה אולי עדיין לא במזומן, אבל זה בונה את תיק העבודות שלכם ואת מערכת היחסים שלכם עם מותגים.

טיפ מקצועי:

לאחר שתסיים כמה מאלה, עלה רמה:
"תודה רבה על פנייתך! מחיר התוכן הממומן שלי מתחיל ב-___ אירו, בהתאם להיקף הפרויקט."

4. השתמשו בשיווק שותפים (בעדינות ובכנות)

שיווק שותפים = אתם מרוויחים עמלה קטנה כאשר קוראים קונים דרך הקישורים שלכם. זה לא עולה להם תוספת, וזה מצטבר עם הזמן – במיוחד עם תוכן ירוק עד.

דוגמה:

"5 השפתונים הכי זולים שלי שלא מרגישים זולים" עם קישורי שותפים לאמזון, לוקפנטסטיק או ספורה. זה מצב של win-win.

פלטפורמות שכדאי לנסות:

Awin • Amazon Associates • Impact

5. צור תוכן ירוק-עד

תוכן ירוק עד = פוסטים בבלוג שנשארים רלוונטיים. בניגוד לפוסטים טרנדיים שפוקעים מהר יותר מההייפ של לחם בננה, תוכן ירוק עד ממשיך להביא תנועה – והכנסה פוטנציאלית – במשך חודשים או אפילו שנים.

 דוגמאות:

10 טיפים לטיפוח עור לנשים מעל גיל 40
איך לגרום לאיפור שלך להחזיק מעמד גם אחרי גלי חום (בלי להימס לשלולית)

6. הוסיפו דף 'עבוד איתי' לבלוג שלכם

ייתכן שאתם עדיין לא מציגים מותגים, אבל הקלו עליהם להציג לכם את ההצעה. עמוד ייעודי של "עבודו איתי" יגרום לכם להיראות מקצועיים – ומאפשר למותגים לדעת מה אתם מציעים.
מה לכלול:
  • הנישה והקהל שלך
  • סטטיסטיקות בלוג/רשתות חברתיות (צפיות חודשיות, עוקבים באינסטגרם)
  • שיתופי פעולה קודמים
  • פרטי קשר
  • הטון שלך (הראה את האישיות שלך!)

 דוגמה:

"רוצה לשתף פעולה? אני אוהבת יופי, אופנה ולומר 'כן' למוצרים שאני באמת אשתמש בהם. פניות רציניות בלבד – בבקשה בלי תה דיטוקס מוזר."

7. הצגת מותגים (גם אם אתם קצת עצבניים)

אתם לא צריכים לחכות שמותגים יגלו אתכם. התחילו בקטן, התחילו מקומיים, וצרו קשר עם הצעה ברורה וידידותית. הראו להם כיצד שיתוף פעולה מועיל להם, לא רק לכם.

 דוגמה למצגת:

"היי [מותג], אני בלוגרית אופנה ויופי עם קהל מעורב שאוהבת ביקורות כנות ותוכן שאפשר להזדהות איתו. אשמח להציג את [המוצר] שלך בבלוג ובאינסטגרם שלי. ספרי לי אם את פתוחה לעבוד יחד!"

8. הציעו תוספות בתשלום לביקורות מוצרים בחינם

כבר סוקרים מוצרים במתנה? מעולה! עכשיו תנו למותגים את האפשרות להגביר את החשיפה שלהם עם שדרוגים בתשלום כמו:
פוסטים נוספים ברשתות החברתיות
סלילים או סטוריז באינסטגרם
הודעות על ניוזלטר
מתנה
"תמורת 40 אירו, אני יכול לכלול סרטון וידאו ושני סטוריז באינסטגרם עם קישורים לסקירת הבלוג המלאה."

9. הצטרפו לרשתות בלוגרים ופלטפורמות יחסי ציבור

פלטפורמות אלו מחברות אותך למותגים המחפשים בלוגרים ומשפיענים. חלקן מציעות הזדמנויות בתשלום, אחרות מציעות החלפות מוצרים, ורובן עוזרות לך להגדיל את החוויה שלך.

10. עקבו אחר הכל והישארו סבלניים

זה לא משחק של התעשרות מהירה – זה משחק של צמיחה איטית וקבועה. עקבו אחר שיתופי פעולה, תשלומים, תנועה ומה שמצליח. חגגו את ההישגים הקטנים שלכם. הם מצטברים.

מסלול:

עם אילו מותגים עבדת
בתשלום לעומת ללא תשלום
קליקים, לייקים, שיתופים
האנרגיה הרגשית שלך (כן, באמת)

תזכורת:

הבלוגרים שמצליחים אינם הרועשים ביותר או הראוותניים ביותר – הם אלה שהמשיכו להופיע, נשארו אותנטיים, ולא פחדו לבקש את מה שהם שווים.

חלק 2: 10 טיפים כיצד להשיג תוכן ממומן (מבלי לאבד את הנשמה או את שפיותכם)

אז, אתם מוכנים להשיג את ההופעות המבריקות, המרגשות והממומנות האלה? לפני שאתם מתחילים, הנה איך למשוך שותפויות אמיתיות עם מותגים – כאלה שמתאימות לאווירה שלכם, מכבדות את הקהל שלכם, ובאמת משלמות לכם (לא רק בגדול… אלא אם כן הן נהדרות).

1. הגדילו את קהל היעד שלכם (צמיחה איטית היא עדיין צמיחה)

אתם לא צריכים 50 אלף עוקבים. מה מותגים באמת רוצים? קהל עוקב ונאמן. גם אם הוא קטן. התמקדו בקהילה, לא במדדי יהירות.

טיפ:

ענו להודעות פרטיות. הגיבו בחזרה. היו נוכחים. מעורבות אמיתית כזו שווה זהב.

2. צרו תוכן שנראה ממומן (גם אם הוא עדיין לא)

אם אתם רוצים שמותגים ישלמו לכם על תוכן, הראו להם למה אתם מסוגלים – עוד לפני שהם יבקשו. סקרו מוצרים שאתם באמת אוהבים, צרו פוסטים מסוגננים או כתבו מדריכים המשתמשים במוצרים אמיתיים.

 דוגמה:

"5 סיבות שאני ממשיכה לקנות מחדש את קרם הלחות הזה מבית מרקחת" = חומרי תיק עבודות שאי אפשר להתעלם מהם.

3. תייגו מותגים בפוסטים שלכם (בטקט)

אם אתם מזכירים או מציגים מוצר של מותג, תייגו אותו. ייתכן שהם ישימו לב וישתפו אותו מחדש – או יזכרו אתכם בקמפיינים עתידיים.

 אל תגידו:

"בבקשה תנו לי חסות "

תגידו:

"עדיין אובססיבי לשפתון הזה – משתמש בו כבר שנתיים רצופות!"

4. צור ערכת מדיה פשוטה (אך מקצועית)

ערכת המדיה שלך היא קורות החיים של הבלוג שלך. היא צריכה לכלול:
ביוגרפיה קצרה
מידע על הנישה והקהל שלך
סטטיסטיקות של בלוג ומדיה חברתית
שיתופי פעולה או המלצות קודמים
פרטי קשר

טיפ בונוס:

השתמשו בקנבה כדי להפוך אותו לנקי ומושך – אין צורך לשכור מעצב.

5. היה זה שיפנה

אל תפחדו לשלוח מייל להצעות מחיר. מותגים עסוקים; לפעמים הם פשוט צריכים שמישהו יגיד "היי, אני קיים, ואני יכול לעזור!"

דוגמה למצגת:

"היי [מותג], אני בלוגרית אופנה ויופי שמתמקדת בתוכן אמין וקשוב עם נגיעה של הומור. אשמח לשתף פעולה בהצגת [המוצר] שלך בבלוג ובפוסט באינסטגרם. אשמח לשמוע אם יש התאמה!"

6. הצטרפו לפלטפורמות משפיענים ויחסי ציבור

פלטפורמות אלו מפרסמות קמפיינים ממומנים שבלוגרים ומשפיענים יכולים להגיש מועמדות אליהם. זוהי דרך מצוינת להתחיל להשיג עסקאות – ולתרגל את המצגת שלכם.

דוגמאות:

לינקפיצה • הצטרף • המעגל • שיתופי פעולה • משפיען (מעולה לדוגמיות)

7. שמרו על נוכחות מקוונת רעננה

מותגים יחפשו אותך בגוגל. אם הפוסט האחרון בבלוג שלך היה מתקופת טרום המגפה והביוגרפיה שלך באינסטגרם עדיין כתוב "בלוגר חדש", אתה מפספס הזדמנויות.

 טיפ:

פרסמו באופן קבוע – גם אם מדובר בסקירות קצרות או בפוסטים קצרים בבלוג. עקביות בונה אמון.

8. דחו בנימוס הצעות לא רלוונטיות או מפוקפקות

תקבלו הצעות מוזרות: תוספי מזון מסתוריים, טייצים ללא שם, או "הזדמנויות" שמשלמות בחשיפה. הישארו חזקים.
תגובת שלך:
"תודה על ההודעה! למרבה הצער, מוצר זה אינו תואם את הבלוג או את קהל היעד שלי. מאחל לך כל טוב."

9. הציעו חבילות חסות (לא רק פוסט בבלוג)

חשבו על גבולות גדולים יותר מפוסט בודד בבלוג. הצעת חבילות משולבות מראה שאתם מקצועיים – ומעניקה למותגים ערך רב יותר.

חבילה לדוגמה:

"תמורת 75 אירו, אני מציע סקירת בלוג, 3 תמונות אינסטגרם ו-2 סטוריז עם קישורים להחלפה למעלה."

10. הישארו אותנטיים – תמיד

הקול שלך הוא המותג שלך. אל תדללו את הטון, האישיות או הכנות שלכם רק כדי להשיג עסקה. מותגים שמבינים אתכם יעריכו את הסגנון שלכם – וכך גם הקוראים שלכם.

תזכורת:

אתה לא שלט חוצות. אתה יוצר. היה אמיתי, היה אתה, ואם הגרביים מכוערות – תגיד (אלא אם כן הן מצחיקות… אז אולי תגיד כן).

מילים אחרונות:

רוצים להרוויח כסף ולהשיג עסקאות עם מותגים? המשיכו להופיע, המשיכו לכתוב מהלב, ואל תפחדו לבקש את מה שאתם שווים. רק ודאו שהידיים שלכם לחות לפני שאתם מקלידים את המיילים של המצגת – רושם ראשוני חשוב.

דבר אחרון לפני שאתם לוחצים על "פרסם…"

אם הגעתם עד לכאן – מזל טוב, עכשיו אתם רשמית יודעים יותר על מונטיזציה של בלוגים מאשר 99% מהאנשים שחושבים ש"משפיען" היא סתם מילה מפוארת ל"דברים בחינם". 
כן, זה לוקח זמן. כן, סביר להניח שתטילו ספק בבחירות שלכם בחיים לפחות פעם אחת בזמן עריכת תמונת פלאטליי בחצות עם מסכת פנים. 
אבל תאמינו לי: אין כמו להרגיש לקבל תשלום על התשוקה שלכם ולכתוב "קיבלתי את זה במתנה, אבל לא, זה לא גרם לי לפריחה" בכנות גמורה. 
אז קדימה. כתבו בלוגים כמו האגדה הנפלאה, הדעתנית והחצי-קפאינית שאתם. 
שלחו את המצגת. כתבו את הביקורת. הרטיבו את הידיים המקלידות. 
וזכרו: הדבר היחיד שגרוע יותר מאשר לא לקבל חסות… הוא לקבל חסות ממותג שמוכר מסקרה רוטטת. (כן, זה אמיתי. לא, אל תחפשו את זה בגוגל.) 
עכשיו סלחו לעוף החורפי הזה בזמן שהיא מעדכנת את ערכת המדיה שלה ואוכלת עוגיות, שלדבריה באינסטגרם הן "חלק משגרת בריאות". #sponlife 
יש לכם כמה דקות נוספות? מושלם! צללו לעוד טיפים עסיסיים, טריקים לבלוגים, סודות למדיה חברתית והשראה יומית בדף הטיפים שלי – בלוגים – מדיה חברתית – השראה . כי למה לעצור בטוב כשאפשר להיות נהדרים? 📚✨🚀
מקווה שתאהבו את הבלוג שלי…..עד הפעם הבאה…..יום נעים. 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here