התכונות הנדרשות מחברת קייטרינג מצליחה

כבעלי חברת קייטרינג מצליחה, אנחנו נדרשים להבין באוכל. אך להבדיל מטבחים ושפים, אנו עומדים בפני אתגרים נוספים ונדרשים ליכולות נוספות, כמו ניהול העסק, שיווק, קשרי לקוחות ועוד.

חברת קייטרינג מצליחה

ניהול קייטרינג דורש שילוב של הכשרה, עבודה קשה וכישורים ספציפיים כדי להצליח. התחום תחרותי, ומציאת דרך לבלוט ושילוב ניהול עסק מקצועי עם חזון קולינרי יצירתי הם חלק מהאתגר מולו אנו עומדים. אהבת הבישול, הנאה מאירועים וחיבה לתקשורת עם בני אדם הם דברים שיכולים לכוון חברת קייטרינג, אך אילו יכולות יוצרות בעל חברת קייטרינג מוצלח?

לרשותך בכל שאלה
אנו שמחים לענות ולספק פרטים נוספים בנושא קייטרינג לאירועים

שירותיות ותקשורתיות

אנו נדרשים ליחסי אנוש ויכולות תקשורת גבוהות, שכוללים:

  • רגישות
  • טאקט
  • דיפלומטיה
  • יכולת שכנוע נעימה

כשאנו עובדים עם הלקוחות בתכנון תפריטים שייצרו אירוע מוצלח, לפעמים אנחנו צריכים לשכנע לקוח לשנות או להוסיף מנה בתפריט, לשביעות רצונו. לקוח מרוצה מפיץ את שם העסק מפה-לאוזן ומביא לקוחות חדשים.

מוטיבציה ומנהיגות

כבעלי חברת קייטרינג אנחנו צריכים להיות מלאי התלהבות ומרץ כדי שנוכל לקדם את הקייטרינג בהצלחה. בתקופות העמוסות של השנה, אנו עשויים לעבוד שעות ארוכות, שבעה ימים בשבוע, ונדרשים ללהט כדי לעשות זאת.

אנו נותנים חשיבות גבוהה לנטיעת מוטיבציה בעובדים בתקופות שבהן העסק בשפל. בעל חברת קייטרינג צריך לנהל צוות טבחים, מלצרים, מנקים ושוטפי כלים, עליו לוודא שצוותו מודע ללוחות הזמנים, סידור השולחנות, נוהגי ההגשה ותקני בטיחות המזון.

שירותי חברת קייטרינג מצליחה

שירותי קייטרינג חייבים להיות עסק רווחי, הרבה מעבר לסתם בישול, המשימות האדמיניסטרטיביות שבקייטרינג עוסקות בשירותי תמחור, הנהלת חשבונות, מיסים, ניהול עובדים, הזמנת אוכל וארגון לוחות זמנים ותקציבים. התקופות הבוערות צריכות לאזן את התקופות החלשות בעסק. היכולת לתכנן את השנה בהתאם לזה חשובה במיוחד עבורנו.

שיווק ורישות

בתחום הקייטרינג, רשת טובה של קשרים היא חיונית. אנחנו שומרים על קשר טוב עם בעלי חנויות פרחים, מפיקי אירועים, בעלי אולמות ומגוון של נותני שירותים שנדרשים כדי להרים אירוע גדול, ובעקבות הקשר המקצועי הטוב אנו מוצאים לא אחת כי נותני השירות מפנים אלינו לקוחות.

תשומת לב לפרטים

סידור, הפעלה וחיסול חדר האוכל נופלים כולם תחת אחריותנו, ויש לנו גם אחריות על העיצוב וסידור השולחנות. עמידה במשימות הללו מבלי לפספס פרטים, יוצרת אירוע מוצלח שמרשים את לקוחותינו ואת אורחיהם, וקורה לא אחת שהאורחים חוזרים אלינו ומבקשים את שירותינו.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. תכונות מצליחות לקייטרינג כוללת את היכולת לבצע שירותים מעולים, להעניק מגוון של אפשרויות שירות באמצעות צוות אדיב ומקצועי, ולהתמודד עם בעיות של לקוחות בזמן המהיר ביותר.

כתיבת תגובה

Back to top button