5 טיפים עבור שיווק בפייסבוק לחברות קייטרינג
רוב עסקי הקייטרינג מתקשים לקחת את העסק שלהם מעבר לשוק המקומי שלהם. האם אתה מוצא את עצמך במצב דומה? לאחר מכן, הפעלת קמפיינים ממוטבים של פרסום בפייסבוק יכולה לעזור לך להגיע לבסיס קהל רחב יותר.
עם שיווק בפייסבוק, אתה יכול להשיג:-
- פילוח מכוון היטב
- קהל נייד גדול
- ניתוח נתוני שוק
- מודעות למותג
- קצבי לחיצה משופרים
עם זאת, החזרת החזר ההשקעה מפייסבוק אינה קלה כפי שאתה עשוי לתפוס, ועלולה בסופו של דבר להפסיד כסף.
אל תדאג, פשוט קרא את חמש הטקטיקות כדי למסמר את מסעות הפרסום שלך בפייסבוק. אז, בואו נבדוק את אלה:-
צמצום הקהל שלך
פייסבוק היא האלופה הבלתי מעורערת במשקל כבד בכל הנוגע למיקוד רב-תכליתיות. כעסק, אתה יכול לפלח את המודעה שלך בהתבסס על מספר עצום של גורמים. אלה כוללים מין, גיל, עניין, סטטוס מערכת יחסים וכו '.
לדוגמה, במהלך מונדיאל 2010, אדידס השיקה קמפיין מכירות. הם השתמשו בפייסבוק כדי ליצור קשר עם המדיה החברתית הגוברת שמתעניינת במשחק. הם הגיעו ליותר ממיליון משתמשי פייסבוק, והמודעות למותג שלהם נסקה ב-13% ברחבי העולם.
עם פייסבוק, יש לך את הפוטנציאל להשיג שיעורי המרה של החלומות הפרועים ביותר שלך – השוק הוא עצום.
בזמן שאתם מנהלים עסק קייטרינג, פלח אנשים שמארגנים אירועים כגון אירוסין, יום הולדת, פרישה, מקלחות לתינוק וכו '. הוסף מסננים נוספים בפייסבוק כדי לצמצם את הטעמים וההעדפות המרתקים של קהל היעד שלך ולשפר את שיעור ההמרות.
לקבלת ייעוץ מומחה, פנה לאסטרטג השיווק שלנו בטלפון (949) 424-7824 כדי לספק לך הצעת מחיר מותאמת אישית לשירותי שיווק מקוונים מקצועיים.
#2 בחר מטרות קמפיין
בעת יצירת קמפיין מודעות בפייסבוק, תישאל את מטרת הקמפיין. להלן המטרות לבחירה:-
- יצירת לידים
- הודעות
- ביקורים בחנות
- מכירות קטלוגים
- המרות
- מודעות למותג
- האירוסין
- הגיע
- התקנות אפליקציה
- צפיות בסרטון
על ידי בחירת יעדי הקמפיין, אתה יכול למשוך מספר גדל והולך של אנשים לאתר עסקי הקייטרינג שלך.
#3 בניית דפי נחיתה
קבלת יתרון היא רק חצי מהפאזל, אבל תרגום זה למכירות היא המשימה המרתיעה האמיתית. לשם כך, אתה זקוק לדפי נחיתה בעלי המרה גבוהה עבור דפי הפייסבוק שלך.
דף הנחיתה שלך צריך לסמן את כל התיבות כדי להשיג שיעור המרה גבוה יותר. אלה כוללים כותרת מרתקת שמרשים את המבקר שלך; כותרות המשנה צריכות להיות מושכות אך די פשוטות כדי שהקוראים שלך יוכלו לעכל אותן.
והכי חשוב, יש למקם את לחצן הקריאה לפעולה[CTA] כראוי בדף הנחיתה. הימנע מכך מוקדם מדי או מאוחר מדי בתוכן, המיקום חשוב.
ערכת הצבעים של CTA שלך חייבת להיות כזו שהיא מושכת ממרחק; נראה שיש לכך השפעה משמעותית על ההמרה הכוללת.
אבל, זו רק ההתחלה, דף הנחיתה שלך חייב להתמקד בהצגת ערך לקוראים שלך; אחרת, כל ההוצאות על מודעות פייסבוק שלך ילכו לשווא.
אז, השורה התחתונה: בין אם אתם עושים קידום אתרים או מפעילים קמפיין מודעות בפייסבוק, דפי נחיתה עם המרה גבוהה היא הכרחית.
#4 כוח של קטעי וידאו
בשנים האחרונות מדדי הווידאו עלו באופן דרמטי. דו"ח Hubspot גילה כי 54% ממשתמשי האינטרנט רוצים יותר תוכן וידאו מהעסק או המותג שהם תומכים בו.
מנקודת המבט של המותג, סרטונים מספקים מגוון עצום של בידור ויצירתיות כדי להתחבר טוב יותר לקהל הפוטנציאלי שלהם.
אנשים שמחים לעצור לכמה שניות כדי לצפות בסרטון תוך כדי גלילה בציר הזמן של החשבון שלהם.
יצירת משפך מודעות בפייסבוק עם הסרטון העסקי שלך יכולה להגדיל את ההכנסות. הפעל קמפיין וידאו הפונה לתנועה קרה או לקהלים דומים.
הסרטון חייב להיות ממוקד בסטורי של המותג שלך. לדוגמה, סרטון הממחיש את המסע של עסק הקייטרינג שלך ומה כל מה שהוא מציע ללקוחות.
#5 קדם את המנות המיוחדות עם מודעות קרוסלה בפייסבוק
מודעות הקרוסלה מושלמות להצגת כל המנות המעודנות שלך במודעה אחת המסוגלת להחליק.
עם סוג זה של מודעת פייסבוק, אתה יכול להציג עד עשרה סרטונים או תמונות – עם עשרה CTAs שונים – קישורים לדפי נחיתה ייעודיים מכל פאנל של מודעות קרוסלה בפייסבוק.
מודעות אלה מושלמות למכשירים ניידים ומחשבים שולחניים ויש להן את היכולת לעזור לך לעמוד בכל יעד שיווקי.
בין אם אתה רוצה להעלות את ההזמנות המקומיות שלך או ליצור מודעות למותג בפריסה ארצית, מודעות קרוסלה מכסות אותך.
שיווק בפייסבוק לחברות קייטרינג מסקנה
יצירת קמפיין מודעות בפייסבוק היא רק ההתחלה. אתה נדרש להיות מנגנון יעיל כדי לסקור את הביצועים ולבצע את השינויים הדרושים.
כך תוכל לצמצם במהירות את מה שמתאים ביותר למותג שלך. להיפך, אתה בסופו של דבר להסיע אנשים לא נכונים לדף הנחיתה שלך ולבזבז כסף.
אילו אסטרטגיות אחרות שימושיות לך ביצירת קמפיין מודעות בפייסבוק שממיר כמו משוגע? שתף את דעתך בסעיף ההערות של פוסט בבלוג זה!
1. הגדירו את מטרותיכם וביצעו בדיקות לתרגול הפוטנציאל: שקלו מה תרמו מהשיווק בפייסבוק והגדירו מטרות הצעדים הבאים כך שתוכלו לבדוק את ההתקדמות שלכם.
2. בחרו במשתמשים מתאימים: התמקדו במשתמשים שעשו קניות בעבר, או באותו סוג של מוצר או שירות, או בקהילות של משתמשים העוסקים בתחומים דומים.
3. בנו מערכת של יצירת קשר: שקלו את הצורך שלכם בתוכן פרסומי אוטומטי זורם בפייסבוק, או בהתאמה אישית של התגובות של משתמשים.
4. נקודו על הפרסום המיידי והארגוני: שקלו את הפרסום החד פעמי שלכם בפייסבוק, כמו גם את פרסום החוזר שלכם שיעזר לכם לשמור על התקשורת ארגונית עם המשתמשים.
5. התעדכנו בתחום: חפשו את החדשות החמות בתחום שלכם והגבירו את התגובות שלכם על הנושאים הכי חמים.