20 רעיונות לדייטים וירטואליים עם הרבה אינטימיות

קבלו 20 רעיונות לדייטים וירטואליים עם הרבה אינטימיות שחובה לנסות!

COVID-19 לא היה נהדר עבור אנשים בודדים. עכשיו אתה צריך להחליט אם אתה רוצה פגישה שנייה עם מישהו מבלי שלקחת את הפרומונים שלו. גרוע מכך, רובנו כנראה יוצאים כמעט מאותו כיסא בו אנו משתמשים לפגישות עבודה.

אבל בעוד שאנחנו הראשונים להודות שהמונח "היכרויות וירטואלי" נשמע כמו נקודת עלילה מרומן מדע בדיוני דיסטופי, יש דרכים להפוך את החוויה לאינטימית ומהנה יותר.

20 רעיונות לדייטים וירטואליים

ראשית הערה: הרעיונות למטה לא יבטיחו שסרבול או שתיקות מוזרות לא יקרו. חשוב יותר מאי פעם לא לתת להפוגות בשיחה להיות ברומטר לאיך שהדייט הולך, למרות שהם עשויים להרגיש כמו נצח כמעט.

אנחנו באמת מקווים שאחת מהפעילויות האלה מהנה מספיק כדי לפצות על היעדר נשיקה עד הסוף!

1. בראנץ' את זה

זה שלא התעוררתם ביחד (*קרע*) לא אומר ששניכם לא יכולים ליהנות משתיית מימוזות לפני הצהריים. אנחנו חושבים שבישול היא אחת מפעילויות הווידאו הטובות יותר כי אתה יכול לעשות את זה תוך כדי שהוא קצת נייח – ומכיוון שאם דברים נהיים מביכים, אתה יכול פשוט לעשות כלים ולהעמיד פנים שאתה לא שם לב.

אז, תכנן מה אתה הולך לבשל (זה כיף לנסות את אותו מתכון), צא למכולת (אל תשכח לקחת בקבוק בועות!), והתחיל את הבוקר שלך של למעשה בישול, אכילה ולגימה ביחד.

  • מתכון קרפ צרפתי
מתכוני בראנץ' מטורפים
  • 7 דרכים חלופיות לבשל פרנץ' טוסט
  • בראנץ' טבעוני יגרמו לכם לשכוח הכל על ביצים
  • 8 מתכוני קוקטייל בראנץ' כדי להפוך אותו לתמר כזה

2. אל תשחק משחקים, שחק משחק!

שום דבר לא מוריד את הלחץ מהדייטים כמו ערב משחקים מיושן וטוב. משחקים שימושיים כי הם יוצרים מיקוד משותף כך שלא תצטרכו לעצבן את המוח שלכם לנושאי שיחה (כך נראים דייטים עבור כל השאר, נכון??).

כמו כן, זו דרך קלה לחשוף את רצף התחרותיות הסודי של הבוז שלך (או שלך).

3. למד ריקוד TikTok

ישנם שני סוגים של אנשים בעולם הזה: אלה שחושבים שלמידת ריקוד TikTok הוא הרעיון הטוב בעולם ואלו שחושבים שזה הגרוע ביותר.

היכולת של TikTok לקרב אנשים מכל רחבי העולם הופכת אותו לבילוי הגדול ביותר שלא ידענו שאנחנו צריכים כרגע. ואתה והדייט שלך יכולים להיכנס לפעולה – ולהיות קצת מטופשים – בזמן שאתה לומד את אחד הריקודים היצירתיים והקליטים האלה.

4. להזיע (או להימתח) ביחד

הרבה אולפני יוגה ואפליקציות כושר נכנסו לרשת בחודשים האחרונים, ושיתוף החוויה עם מישהו בהחלט עושה את זה יותר כיף. זה אולי לא ממש אותו דבר כמו לעשות כלב הפונה כלפי מטה באופן אישי, אבל כוחה של הטכנולוגיה עדיין יכול לאפשר לך להסתובב למעשה במקלחות לאחר מכן, אם אתה כל כך נוטה.

  • אנונת הכלאיים

אם אתה מחפש אחד לעשות, עיין בסקירה שלנו על שישה אימוני סטרימינג פופולריים.

5. ג'אם לקצת מוזיקה חיה

למרבה המזל, אנחנו לא צריכים לוותר על אפשרות הדייטים הקלאסית של מוזיקה חיה במהלך בידוד עצמי. אמנם לא תתעוררו עם חותמת על פרק היד או שישפוך לכם משקה על ידי אדם זר, אבל אתם בהחלט עדיין יכולים ללבוש את התלבושת האהובה על הקונצרטים ולרקוד את הלב.

6. קראו בקול אחד לשני

יש משהו סופר מתוק ורומנטי בהקשבה לקול של מישהו, במיוחד אם האדם הזה קורא לך. קריאה משותפת היא דייט וירטואלי נהדר מכיוון שהוא יכול לעורר שיחה מהורהרת לדייטים רבים בעתיד.

הזוג הזה עשה הכל דרך בידוד עצמי, ואנחנו חושבים שזו דרך יפה להעביר את הזמן.

7. קחו "זיוף" ביחד

מכיוון שבהחלט לא כדאי לנו לנסוע בימים אלה, דלג על TSA לגמרי ותגרד את גירוד הנסיעות ב"זיוף". יעדים רבים ברחבי העולם מזמינים מטיילים בטלנים לשוטט למעשה בחופים שלהם, להתפתל בסמטאותיהם ההיסטוריות, להיכנס לציוני הדרך שלהם ועוד.

זו גם אפשרות בטוחה אם זה טיפה מוקדם מדי בזוגיות לחופשה אמיתית.

כדי לעזור לך למעשה סילון, הרכבנו מדריך על איך לקחת זיוף. בדוק את זה כאן!

8. צייר ביחד

  • מתכון חומוס

לא צריך להיות אמנותי במיוחד כדי ליהנות מהאיכות המרגיעה והמדיטטיבית של צביעה בחוברת צביעה למבוגרים. אתה והבוז שלך יכולים לשוחח בזמן שאתה מצייר או צובע ולהשוויץ בתוצאות שלך בסוף.

9. שייט במוזיאון

ברשימת הדברים החיוביים שיצאו מ-COVID-19, סיורים במוזיאונים וירטואליים נמצאים ממש שם עם למידה כיצד להכין מחמצת. כי עכשיו אתה לא צריך לנסוע פיזית לשום מקום כדי להעריך כמה מהאוספים החשובים בעולם – בלי המון אנשים שיחסמו לך את הנוף!

המלצות לסיור במוזיאון

  • סולומון ר' גוגנהיים בניו יורק
  • הרייקסמוזיאום של אמסטרדם
  • אופיצי בפירנצה
  • מוזיאון ג'יי פול גטי בלוס אנג'לס

10. נטפליקס וצ'יל

כן, אנחנו מתכוונים לסקס. אנשים חרמנים , כולכם! אנחנו לא רואים שום סיבה שאתה לא יכול להפוך סש אוננות הדדי לסיבה ל-hangout וירטואלי.

נסה לבדוק צעצועי מין לזוגות הנשלטים על ידי אפליקציה – מושלם למרחקים ארוכים.

  • מתכון בריגדירו

ואם אתה רוצה להעמיד פנים שזה החיים האמיתיים ולהעלות סרט שתראה רק 10 דקות ממנו, השתמש ב- Netflix Party כדי להזרים סרט ביחד.

11. שחקו ברולטת משלוחים

אם שניכם מהסוג ההרפתקני – או שאתם פשוט משועממים במיוחד – הזמינו ארוחת הפתעה אחד לשני. רק תדאג לתקשר עם כל אלרגיה למזון וכל טעמים או תבלינים שאתה מתעב.

אזהרה: לא לאוכלים בררנים.

12. בנה לוח "דייט אידיאלי" של פינטרסט

בטח, אולי אנחנו לא נהנים מהדייטים החלומיים שלנו ברגע זה, אבל אנחנו אופטימיים לגבי הימים הבאים . על ידי הצמדת כל הדברים המהנים שאתה מצפה להם, אתה יכול לבנות ציפייה לעתיד. וברגע שהבידוד העצמי יתגבר, תהיה לך רשימה של רעיונות פנטסטיים לדייט.

13. קח מאסטר קלאס

עם MasterClass , יותר מ-80 מהמוחות הפנטסטיים של העולם (חשבו על אנה וינטור, בובי בראון, מלקולם גלדוול, ניל דה-גראס טייסון) מאפשרים לכם להכיר את הסודות מאחורי הצלחתם באמצעות סמינרים חינוכיים מקוונים. זוהי דרך מצוינת ללמוד מה מעניין את האדם האחר.

כל השיעורים זמינים תמורת 15$ בלבד לחודש, כך שתוכלו לעשות כמה שתרצו.

14. תתפנקי

הרבה אנשים קיבלו את מהפכת "מכנסי טרנינג 7 ימים בשבוע" ולא חזרו. אבל אם אתה והבוז שלך במקרה חלק מהמועדון שמפנטז על שפתון אדום וכפתורים חדים, בכל האמצעים, bbs, תתחיל את הגלאם שלך.

כדי לעשות מזה לילה באמת, הדליקו כמה נרות, זרקו בקבוק עם הדברים הטובים, ושימו מוזיקה חלקה. אולי לא תוכל להגיע לעיר, אבל אתה עדיין יכול לפנק את הצד היוקרתי שלך.

15. להתאהב ב-36 שאלות

  • מתכון בלונדיז

…או לפחות לנסות. ב-2015, ה"ניו יורק טיימס" פרסם סיפור על מחקר משנת 1997 של הפסיכולוג ארתור ארון, שחקר האם ניתן לעקוב אחר אינטימיות בין שני אנשים אם הם שואלים זה את זה סדרה של שאלות חקירה יותר ויותר.

הסופרת אלי בל יצרה סדרה משלה של שאלות ברוח זו שמטרתן להיות יותר מכילים וידידותיים.

16. אצור מצגת תמונות

אם אתם יוצאים לאחרונה, הפכו זאת להזדמנות ללמוד זה על החיים של זה. הראו זה לזה תמונות של המקומות שחייתם בהם, חיות המחמד שאהבתם, הטיולים שביצעתם.

סביר להניח שכבר עקבתם אחר המדיה החברתית של זה, אז חפשו תמונות שמסתתרות בחלק האחורי של אחסון ה-iCloud שלכם. יותר טוב, אם יש לך אלבומי תמונות אמיתיים, תבטל אותם. הם קיימים בדיוק מהסיבה הזו.

17. למד משהו חדש

מצא משהו שאף אחד מכם לא עשה מעולם, והירשם לעשות שיעור וירטואלי ביחד. זה יכול להיות ממש כל דבר: ציור קוקטיילים, או לימוד שפה. ההזדמנויות הן אינסופיות, וזה ייתן לכם משהו לתרגל יחד הרבה אחרי שהבידוד העצמי יסתיים.

18. לכו לטעום יין

הטיול הזה לארץ היין בהחלט נדחה (בינתיים), אבל אתה עדיין יכול ללגום ולהתענג על כמה יינות נהדרים "ביחד".

באתר האינטרנט של Sonoma County Vintners יש רשימה של חוויות טעימות יין וירטואליות שאתה והדייט שלך יכולים להירשם אליהן יחד. אתה יכול לבחור מתוך מגוון נקודות מחיר, בין אם אתה עדיין לומד את ההבדל בין אדום ללבן או שאתה מתלבש בסיכת מאסטר סום.

  • קראנץ חמאת בוטנים

19. מצא כמה צחוקים

ביקור במועדון קומי הוא טקס מעבר לדייט. אבל גם אם אנחנו לא יכולים (ולא צריכים) להצטופף במועדון באור אפלולי בימים אלה, אנחנו עדיין יכולים להביא לנו את הצחוקים.

רבים מהקומיקאים המובילים בניו יורק מציגים מופעי סטנד אפ וירטואליים במהלך חודש יוני. אתה יכול גם לחפש באזור שלך כדי לראות אילו מהקומיקאים המקומיים האהובים עליך משדרים את הסטים שלהם.

20. ערכו סיור בחייכם עם מפות גוגל

רמת הפירוט הגבוהה של מפות גוגל מאפשרת לך להיכנס וירטואלית לרחובות של רוב היעדים ברחבי העולם. זה אומר שאתה יכול להראות את הדייט שלך בקמפוס המכללה שלך, לקחת אותם דרך מסלול ההליכה האהוב עליך, או אפילו להראות להם את הבית שבו גדלת. מי יודע, אולי תלמד שהיית באותם מקומות!

התייחסו לזה כמו לדייט "אמיתי" (כי זה מה שזה)

כמו בדייטים בשנת 2019 לפני הספירה (לפני הקורונה), הלך הרוח שלך הוא המפתח לבילוי טוב. זה שאתה לבד בחדר שלך לא הופך אותו לפחות דייט אמיתי. להתלבש במשהו שגורם לך להרגיש בטוח. חפוף את שיערך. תתאפר קצת, אם זה הקטע שלך. תעשה מה שאתה צריך לעשות כדי לגרום לעצמך להרגיש כמו, ובכן, אתה.

1 תגובות על “20 רעיונות לדייטים וירטואליים עם הרבה אינטימיות”

  1. נועה

    1. שחקו משחקי הרפתקה באינטרנט;
    2. שחקו במשחק מדובר מתוך הבית;
    3. שחקו במשחקי הקארד;
    4. שחקו במשחק מסחר באופן מקוון;
    5. שחקו במשחק או בעסקאות בכסף ושוק ההון;
    6. צלםו את הדייט עם מצלמת המחשב;
    7. שיחקו במשחק הקאופפון;
    8. צפו בסרט יחדיו;
    9. שחקו במשחק הגולף;
    10. חברו את ההקשר למשחק הפאזל;
    11. שחקו בצ'אט קלאסי;
    12. שחקו במשחק של אלכסון;
    13. שחקו במשחק מפתחות הרגשות;
    14. שחקו במשחק הרמה;
    15. שחקו במשחק הרכבת;
    16. שחקו במשחק רדאו;
    17. התחלו שיחה וירטואלית;
    18. התחלו את שיחת הודאה בקופסאות;
    19. חברו את ההקשר למשחק החלונות;
    20. תרגשו את הלילה עם גישה לקולנוע מהבית.

כתיבת תגובה

Scroll to Top