מה הוא הכלל מספר 1 של היכרויות?

מה זה הכלל מספר 1 של היכרויות? הכלל הראשון של היכרויות האם האדם הזה באמת זמין עבורך?

  • הכלל הראשון של היכרויות הוא לוודא שהאדם השני באמת זמין.
  • זמין פיזי לא בהכרח זמין מבחינה רומנטית.
  • יכול להיות שאדם לא זמין מסיבות שונות – מנותק במישהו אחר, בחומרים או אפילו מפחד.

האם הייתם עוברים דירה לפני שתבדקו אם היא אכן להשכרה? האם הייתם נכנסים לחניה שאינה ריקה? האם הייתם לובשים זוג תחתונים לפני שתוודאו שמישהו אחר לא כבר לובש אותם? לא, סביר להניח שתבדוק אם אחד מהדברים האלה היה זמין קודם. אז למה לא לעשות את אותו הדבר לפני שבכלל שוקלים קשר רומנטי עם מישהו?

הכלל הראשון של היכרויות הוא לוודא שהאדם השני באמת זמין.

זה עשוי להיראות ברור במבט ראשון, אלא אם כן אשלי מדיסון או חיפוש חברים למבוגרים הם במקרה אתר ההיכרויות המועדף עליך. ועבור רוב האנשים, "להופיע" היא דרישה חשובה כדי שדייט יצליח. אבל זמין פיזית לא אומר בהכרח זמין רומנטית.

למעשה, להיות מוכן לצאת איתך לא אומר בהכרח להיות פנוי רומנטית. לעזאזל, אפילו מישהו שהוא כבר האחר המשמעותי שלך עשוי לא להיות זמין מבחינה רומנטית, לא משנה כמה אתה נראה קרוב. האדם האחר עשוי לחשוב או להתעקש שהוא או היא פנויים מבחינה רומנטית אבל באמת לא.

יצאתי פעם עם אישה שאקרא לה באמת מישהו אחר. כשפגשתי לראשונה את Reallyluvs, היא כבר הייתה חברה ותיקה עם בחור, שאקרא לו, Doesntluv Herback. בשלב מסוים הרבה לפני שפגשתי אותה, ריאללובס הביע רגשות רומנטיים כלפי דוסנטלוב, אבל תנחש פרוע איך הוא הגיב אליה? הוא רק רצה להיות חברים.

בשלב מוקדם במהלך מערכת היחסים שלנו, Reallyluvs אמרה לי שהיפה הקודמת שלה קינאה בזמן שהיא המשיכה לבלות עם דוסנטלוב. אולי היא בדקה איך אני אגיב. תגובתי הכנה בזמנו הייתה שאין לי בעיה עם זה שהיא חברה עם בחורים אחרים. אבל עד מהרה התברר שדוסנטלוב תמיד הייתה בראש סדר העדיפויות שלה.

שיעור ראשון: כשמישהו עדיין מנותק למישהו אחר, האדם הזה לא זמין.

נקודת המפנה הגיעה כאשר היא השקיעה כמויות ניכרות של זמן בתכנון מסיבת יום הולדת ההפתעה שלו, אך לאחר מכן שכחה לחלוטין את יום ההולדת שלי. זה גרם לי להבין שהיא לא פנויה, כי הלב שלה כבר היה תפוס על ידי דוסנטלוב. בסופו של דבר, לא היינו מתאימים במובנים אחרים.

שיעור שני: כאשר אדם מכור לחומר או משהו אחר, אותו אדם אינו זמין.

ואז היה אתה חייב להראות לי את כל מה שאתה עושה. כשהתחלתי לצאת עם Youmust, היא אמרה לי שהאחרון המשמעותי האחרון שלה בגד בה. אחרי כמה שבועות של היכרויות, Youmust הזכירה שהיא ידעה שהיא רוצה להתחתן איתי. זה נראה לי מוקדם מדי. אחרי הכל, זה אפילו לא כמה זמן לוקח ליוגורט להגיע לתאריך התפוגה שלו.

במהלך השבועות הבאים, אתה חייב להתחיל להתעקש שהיא יודעת את מקום הימצאו שלי ומה אני עושה בכל עת. היא טענה שהיפה שעברה בגדה בה בזמן שהיא איבדה את עקבותיו. הדגשתי שאם אדם רוצה לבגוד בך, שום שיטור לא ימנע זאת. אבוי, Youmust לא היה זמין. היא הייתה אכולה מהפחד לבגוד . היחסים בינינו הידרדרו במהירות לאחר מכן.

שיעור שלישי: כאשר אדם אוחז בפחד ממשהו, אותו אדם אינו זמין.

לבסוף, היה  החברים שלי קבעו אותי עם  שנראה מאוד ידידותי בהתחלה ועודד בהתלהבות דייט שני אחרי הראשון שלנו. אבל נראה שהיא תיפול מהרשת למשך פרקי זמן. למה? ניחשת את זה. היא גרה עם גבר נשוי באחת מהדירות שלו, ללא ידיעת אשתו. הוא כל הזמן אמר לליווינגוויט שהוא בסופו של דבר יעזוב את אשתו. ואתה יודע איך זה קורה לעתים קרובות.

  • הכל על מערכות יחסים

אז יכולתי לצאת עם המאהבת של גבר שבוגד באשתו . חבריי הודו מאוחר יותר שהם קיוו שאוכל לעזור למשוך אותה ממשולש האהבה המוזר הזה. Livingwith לא היה זמין למערכת יחסים רומנטית פוטנציאלית נוספת. זה מה שקורה כשאתה חי עם בחור נשוי.

שיעור רביעי: כאשר מישהו כבר נמצא במערכת יחסים, האדם הזה בדרך כלל אינו זמין.

כמובן, יש מקרים שבהם זה צריך להיות ברור שאדם לא זמין עבורך. לדוגמה, במהלך הלימודים, בזבזתי זמן בבילוי  היא אמרה לי שהיא לא מוכנה לצאת אבל מעוניינת להישאר איתי חברים. האני הצעיר, הנאיבי הרבה יותר שלי באותה תקופה, חשב שאיכשהו הנוכחות המתמשכת שלי תנצח אותה בסופו של דבר. אם האני הנוכחי שלי נסע אחורה בזמן דרך הממלכה הקוונטית, הייתי שופך מים על ראשו של האני הצעיר ואומר, "על מה אתה חושב? תעבור למישהו שבאמת פתוח לקשר איתו וכנראה מתאים יותר עבורך. ."

שיעור חמישי: כאשר מישהו אמר לך שהוא או היא לא פנויים, האדם הזה בדרך כלל לא זמין.

בסופו של דבר, זמינות לא הייתה בהכרח הבעיה היחידה עם מערכות היחסים האמורות. הם גם לא היו הגפרורים הנכונים. אבל גם אם הייתם מוצאים את ההתאמה שלכם בדרכים אחרות, זמינות היא חלק מתהליך ההתאמה. שניכם צריכים להיות זמינים זה לזה באותו זמן. זו הסיבה שהחיים עוסקים לעתים קרובות כל כך בתזמון.

כדי שמערכת יחסים באמת תעבוד טוב, שניכם צריכים להיות מוכנים להעמיד אחד את השני בראש סדר העדיפויות. או לפחות עליכם להסכים הדדית היכן כל אחד מכם נופל ברשימת העדיפויות של השני. יש אנשים שיכולים להיות בסדר עם לא להיות בפסגה, כביכול. עם זאת, בדרך כלל, עדיף להישאר עם מישהו שבאמת זמין.

1 תגובות על “מה הוא הכלל מספר 1 של היכרויות?”

  1. אביגיל

    הכלל מספר 1 של היכרויות הוא לחכות לאותו יום לחלוק את העתיד יחד.

כתיבת תגובה

Scroll to Top