מדריך שיווק בפייסבוק למכון יופי עם 4 יפים
שיווק בפייסבוק למכון יופי – תארו לעצמכם להיכנס לסלון שלך בבוקר רגיל. זה יום כמו כל יום אחר. ובתור בעל העסק, אתה הראשון שנכנס, כרגיל.
יש לך את הקפה שלך איתך ואתה מחליט לשבת עם המחשב שלך לתכנן את היום והשבוע קדימה.
אבל הבוקר אתה מבחין במשהו שונה כשאתה פותח את מערכת הזמנת הסלון שלך.
חבורה של לקוחות חדשים קבעו פגישות איתך.
אבל מי הם? איך זה קרה?
רוב הסיכויים.
שזה מסע הפרסום החדש של הסלון שלך בפייסבוק שרק נכנס לפעולה.
מודעות פייסבוק ואינסטגרם הפכו לאחת הדרכים הפופולריות ביותר להשיג לקוחות סלון וספא חדשים במהירות. זוהי טקטיקה שיווקית רבת עוצמה לשימוש כאשר יש לך חבר צוות חדש שמצטרף עם ספר לקוחות ריק או כאשר ברצונך להאיץ את העסק שכבר הוקם.
אולי כבר ניסית לקדם פוסט בפייסבוק או שניסית כמה מודעות אבל זה לא ממש הסתדר. ראיתי את זה קורה לבעלי סלון רבים אשר לאחר מכן מסיק כי מודעות פייסבוק אינן עבור הסלון שלהם. אם זה אתה, אתה חייב לתת לזה הזדמנות נוספת.
אבל הפעם, אתה תעשה את זה בדרך הנכונה.
במאמר זה, אני אעבור שלב אחר שלב איך אתה יכול לקבל את המודעה הראשונה שלך בפייסבוק ולהפעלתו שמייצרת לקוחות סלון וספא חדשים על טייס אוטומטי.
אני מאוד שמח שנחתת על המאמר הזה.
זה אחד חשוב.
אני מקווה שזו יכולה להיות התחלה של מסע חדש של הסלון או עסקי הספא שלך.
מדריך למודעות פייסבוק לסלונים וספא
מודעות פייסבוק יכולות להיות מורכבות.
הפלטפורמה נותנת לך גישה לכמות עצומה של נתונים על כמעט כל האנשים שהולכים על הפלנטה הזו. זה מה שעושה את זה כל כך חזק וחסכוני עבור עסקים להשתמש.
אם ערכת מחקר על מודעות פייסבוק לפני הנחיתה כאן, ייתכן ששמעת על פילוח מחדש, פיקסלים, צ'אט בוטים, קהלים דומים וכו'.
אלה כלים שבהם תוכל להשתמש כדי לשפר את הביצועים של מודעות פייסבוק. וכולם נהדרים. אבל זה ייקח יותר מסתם מאמר בבלוג ללמד אותך את כל זה. ולמען האמת, אתה לא צריך לדעת את כל זה כדי לקבל מודעה ראשונה ולהפעלתו כי תיצור לקוחות חדשים בשבילך בצורה רווחית.
זו הסיבה שאני פשוט צריך לכתוב את המאמר הזה.
כתבתי את זה כדי לאפשר לך, גם אם אתה מתחיל לחלוטין, לקבל את המודעה הראשונה שלך בפייסבוק שמביאה לקוחות חדשים לסלון שלך.
אני אכסה את כל מה שאתה צריך בשביל זה.
אבל אני גם רוצה להיות ברור מראש כי אני לא אכנס לכל מה שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את העסק בסלון שלך בעזרת מודעות פייסבוק.
אם אתה חדש במודעות פייסבוק, זה פשוט יהיה מכריע.
ואני לא רוצה את זה.
אני רוצה שתעזוב היום עם מה שאתה צריך כדי לקבל את המודעה שלך הולכת.
כמו כן, כפי שאתם אולי יודעים, פייסבוק היא הבעלים של אינסטגרם שמשתמשת באותה פלטפורמת פרסום. לכן, כאשר אנו מדברים על מודעות פייסבוק כאן, זה חל גם על אינסטגרם.
9 השלבים למודעת פייסבוק לסלון יופי
מדריך למתחילים זה לבעלי סלון מחולק ל -9 צעדים. ארבעת השלבים הראשונים עוסקים בהצבת הדברים שתצטרך לפני שתוכל ליצור את המודעה. חמשת השלבים הבאים מעבירים אותך דרך האופן שבו אתה מגדיר את המודעה בפלטפורמת פייסבוק.
להלן סקירה כללית של כל השלבים. אולי לא הכל הגיוני עדיין. אבל נעבור על כל שלב בפירוט.
- החלטה על אסטרטגיית המודעות שלך בפייסבוק
- לבוא עם הצעת מודעות פייסבוק לקוחות סלון לקוחות לא יכולים לעמוד בפיתוי
- יצירת דף הצעה הממיר מבקרים מהמודעה שלך ללקוחות
- הגדרת החשבונות הדרושים לך באמצעות פייסבוק
- יצירת סלון או ספא קמפיין מודעות פייסבוק הראשון
- הגדרת המטרה של הקמפיין של הסלון שלך
- מציאת לקוח הסלון האידיאלי שלך בפייסבוק כדי לפלח
- יצירת מודעת פייסבוק שתופסת את תשומת הלב של לקוח סלון היעד שלך
- בדיקה ושיפור של קמפיין המודעות בסלון
בוא נצלול ליצירת מודעת פייסבוק בסלון שלך!
1. אסטרטגיית המודעות שלך לסלון או לספא בפייסבוק
לפני שתעשה משהו, אתה צריך שתהיה לך אסטרטגיה לפרסום שלך בפייסבוק.
ללא אסטרטגיה ברורה, סביר להניח שבסופו של דבר תבזבז כסף וזמן מבלי לקבל באמת את התוצאה שאתה רוצה עבור הסלון או הספא שלך.
אז אל תדלג על השלב הזה.
אני מבין שאתה להוט להתחיל אבל לבלות כמה דקות כאן יחסוך לך זמן וכסף בטווח הארוך.
להלן שלוש שאלות שעליך לענות עליהן בעצמך. אני גם אוסיף כמה פרספקטיבה ודוגמאות לכל אחד מהם כדי לעזור לך לעצב את האסטרטגיה שלך.
למה אתה רוצה לפרסם את הסלון שלך?
האם אתה רוצה לקבל יותר לייקים בפוסטים שלך או שאתה רוצה שלקוחות חדשים יגיעו לסלון או לספא שלך?
יש הרבה סיבות לכך שאתה יכול לפרסם בפייסבוק. אבל בסופו של דבר, אתה רוצה להגדיל את עסקי הסלון שלך.
ומהי הדרך היעילה ביותר לגדל סלון יופי או עסקי ספא? על ידי השגת לקוחות נוספים…
אז המאמר הזה יתמקד בדיוק בזה – הגדלת הסלון או עסקי הספא שלך עם מודעות פייסבוק שמשיגות לך יותר לקוחות חדשים.
יכולות להיות לך סיבות אחרות לכך שאתה רוצה להציג מודעות, אך לקוחות חדשים יהיו המוקד של היום.
נשמע בסדר?
למי אתה רוצה לפרסם מודעות?
העוצמה של מודעות פייסבוק טמונה ביכולתה לפלח את האנשים הנכונים.
הצגת מודעה למודעה בצבע שיער כיסוי אפור לנער בן 19 לעולם לא תעבוד. זה לא משנה כמה טוב המודעה וההצעה. באופן דומה, הצגת מודעה לסלון שבסיסו בניו יורק לאדם בטקסס ככל הנראה גם לא תעבוד.
בעת פרסום בפייסבוק אתה יכול להיות מאוד ספציפי. לדוגמה, אם אתה מפעיל מספרה במייפייר, לונדון, ואתה מתמחה במוצרים טבעוניים ייתכן שתרצה למקד נשים בגילאי 20-50 בתוך 1 ק"מ של הסלון שלך כי הוא מעוניין במוצרים טבעוניים.
כל זה אפשרי עם פייסבוק.
מי הלקוח האידיאלי שלך בסלון? ומה הנתונים הדמוגרפיים ותחומי העניין שלו?
תרשום את זה.
כמה אתה מוכן להוציא?
אתה צריך לחשוב על תקציב למודעת פייסבוק.
לפני שתדע כמה טוב המודעה שלך בפייסבוק עובדת עבורך, אני ממליץ לך להתחיל עם $5 ליום וכי אתה מוכן להפעיל אותו לפחות 10 ימים (כלומר $50) לפני שאתה עושה כל מסקנה אם אתה צריך להשקיע יותר או לא.
כשיש לך מודעת פייסבוק שעובדת, המגבלה היחידה לכמה אתה יכול להשקיע היא כמה לקוחות הסלון שלך יכול לנהל.
2. לבוא עם הצעה טובה
אם אתה רוצה שאנשים שרואים את מודעת הפייסבוק שלך יפעלו, כדאי שתתן להם סיבה טובה לעשות זאת.
תחשבי על זה.
אנשים שגוללים בפיד שלהם בפייסבוק או באינסטגרם לא עושים את זה כדי למצוא את הסלון החדש הבא להזמין בו פגישה. הם נמצאים על פלטפורמות אלה כי הם רוצים לקבל מבודר על ידי החברים שלהם בהשראת המשפיעים שהם עוקבים.
אז כשאתה נכנס למסיבה הזאת עם המודעה שלך, אתה צריך לתת להם סיבה טובה מאוד לעזוב את מה שהם עשו ובמקום זאת לדאוג למה שיש לך לומר.
הצעה חזקה במודעה חיונית כדי שזה יקרה.
אני יודע מה אתה חושב, אתה לא רוצה לתת הנחה על השירותים שלך כפי שאתה חושש שעלול לגרום לסלון שלך להיראות זול או שאתה תערער את המחירים הרגילים שלך. או אולי אתה מודאג שזה יפגע ברווח שלך אם אתה עכשיו הולך לתת את הזמן היקר שלך במחיר מוזל.
כל אלה הם טיעונים הוגנים ו, תאמין לי, אתה לא בעל הסלון היחיד לדאוג בקשר לזה.
אבל תן לי לקחת אותך דרך איזה סוג של הצעות אתה יכול ליצור ולהראות לך למה זה אכן הדבר הנכון לעשות כדי להגדיל את הרווח שלך.
איך מבצעי הפייסבוק של הסלון שלך הופכים לרווחיים
כשאתה מעצב את הצעת המודעות הטובה עד כדי גיחוך שלך בפייסבוק, אתה לא צריך לצפות להרוויח בגדול בביקורו הראשון של הלקוח החדש בסלון שלך. וזה בסדר.
אתה צריך לקחת בחשבון את הערך המלא לכל החיים של לקוח סלון כשאתה מחשב את ההחזר על ההשקעה (ROI) שלך עבור הקידום שלך בפייסבוק. כלומר, נניח 50% מאלה שהולכים על ההצעה גם להיות לקוחות נאמנים. ונניח שהלקוח הנאמן הממוצע שלך מוציא 100 שקל / ביקור ו (בממוצע) לבקר בסלון שלך 5 פעמים. אז הערך של כל לקוח חדש הוא 500 שקל .
נניח שהיית צריך לתת 30% הנחה על הביקור הראשון וכי עלות הפרסומת שלך בפייסבוק היא בממוצע 100 שקל כדי לקבל לקוח בכיסא. אז העלות הכוללת שלך תהיה 40 שקל להחזר של 500 שקל .
ברור שאני רק זורק סביב כמה מספרים כאן ואת הערך המדויק של ביקור ממוצע, שיעור שימור הלקוח, ועלות המודעה ישתנה לפי סלון אבל זה נותן לך רעיון.
הגנה על תדמית סלון הפרימיום שלך והימנע מערעור המחירים הרגילים שלך
מותגי יוקרה ופרימיום גבוה מפעילים מבצעים מבצעים ומבצעים מיוחדים כדי למשוך לקוחות חדשים.
3. צור דף נחיתה של מכון יופי
לפני שנעצב את מודעת הפייסבוק שלך שמקדמת את ההצעה של הסלונים שלך, אנחנו צריכים להגדיר מקום שבו תשלח אנשים שרוצים לקבל את ההצעה.
זהו מרכיב חיוני בהגדרת המודעות. אם אין לך מקום טוב לשלוח אנשים שרוצים לקבל את ההצעה, תאבד הרבה לקוחות פוטנציאליים חדשים בדרך שרק תעלה לך כסף למודעות.
וגם, גם אם כבר יש לך אתר יפה עבור הסלון שלך, אתה לא יכול פשוט לשלוח אותם לדף הבית של הסלון שלך. המפתח כאן הוא שאתה שולח אותם לדף ייעודי שבו הם יכולים לתפוס את ההצעה שלך והם לא יכולים לעשות שום דבר אחר שם.
הדף אינו יכול לכלול מסיחי דעת. רק ההצעה שלך.
תן לי לחזור, המבקר צריך להיות מסוגל לעשות רק דבר אחד כאשר הם נוחתים על הדף וזה לקחת את ההצעה שלך. אחרת, אתה תאבד אותם.
אבל אני לא יודע איך ליצור דף כזה, אתם עשויים לחשוב. למרבה המזל, יש פתרונות זמינים המאפשרים לך לעשות את זה בקלות רבה אשר אני אראה לך.
מה דף הנחיתה של הצעת הסלון צריך לעשות
על הדף לבצע את הפעולות הבאות.
1. הציגו בפניהם את ההצעה שהם פשוט לחצו עליה במודעה בחזרה אליהם. חשוב שתציג את אותה הצעה בדיוק כמו שהייתה לך במודעה או שתבלבל אנשים.
2. להתגבר על כל התנגדות שיש להם. לאחר שהצגת את ההצעה, אתה צריך להתגבר על כל התנגדות שהם עשויים להזמין. החשוב ביותר הוא שאתה בבירור להראות את המיקום של הסלון. אם יש מידע נוסף על אופן הפעולה של ההצעה או אם יש לך משהו אחר שעוזר להתמודד עם סיבות לכך שהם לא יכולים לקבל את ההצעה, אתה מפרט אותה מתחת להצעה.
3. אפשר להם להזין את שמם ודואר אלקטרוני כדי לקבל את ההצעה.
4. שלח את שובר ההנחה שלהם לדואר האלקטרוני שלהם. באפשרותך גם להודיע לך שקיבלת הפניה חדשה כדי שתוכל להמשיך איתם אם הם אינם מזמינים מסיבה כלשהי.
5. העבירו אותם למערכת ההזמנות המקוונת שלכם. עליכם גם לחלוק את מספר הטלפון שלכם כאן אם הם מעדיפים את דרך ההזמנה הישנה.
4. צרו דף פייסבוק וחשבון Business Manager
תזדקק לדף פייסבוק של סלון ולחשבון Business Manager כדי להציג מודעות בפייסבוק.
ה-Business Manager של פייסבוק הוא המקום שבו אתה מנהל את כל דפי הפייסבוק שלך. זה גם המקום שבו אתה ניגש ל'מנהל המודעות של פייסבוק', שהוא הכלי שבו תעבוד בעת יצירת מודעות פייסבוק.
דף הפייסבוק הוא הייצוג של הסלון שלך בפייסבוק. זה יהיה גם השולח של המודעות שלך. סביר להניח שכבר תהיה לך הגדרת דף פייסבוק שבה תוכל להשתמש למודעות שלך. אם לא, אתה יכול ליצור אחד בתוך דקות ספורות בלבד.
כדי לקבל הגדרה, עבור אל https://www.facebook.com/business/ads וצור את הפרופיל שלך. פשוט בצע את השלבים שתוארו על ידי פייסבוק. אם עדיין אין לך דף פייסבוק, אתה יכול גם ליצור את דף הפייסבוק שלך מכאן.
נצל את ההזדמנות לאכלס את דף הפייסבוק שלך במידע על הסלון שלך. שנה תמונת פרופיל ללוגו שלך וודא ששם הסלון שלך מאוית בבירור בשם הדף – באופן אידיאלי ואחריו תיאור של סוג הסלון שלך – למשל "מספרה של לריסה". אנשים יראו את המידע הזה במודעה שלך ואתה רוצה שכל חלקי המודעה יעבדו בשבילך.
קח את הזמן כדי להוסיף את כל המידע האחר על הסלון שלך לדף הפייסבוק שלך (שעות פתיחה, מיקום וכו ').
5. יצירת קמפיין הפייסבוק של הסלון שלכם
הגיע הזמן שתגדירו את הקמפיין בפייסבוק של הסלון שלכם.
לשם כך, עבור אל 'מנהל המודעות של פייסבוק'.
תראה תצוגה שנראית משהו כמו להלן. אני יודע, זה נראה קצת טכני עם הרבה מינוחים חדשים אבל אל תדאגו בקשר לזה. אני אראה לך מה שאתה צריך לדעת כדי לקבל את הסלון שלך או הגדרת מודעות ספא.
לפני שניצור את הקמפיין שלך, אני רק רוצה להבהיר את הכרטיסיות שתראה על המסך למעלה מכיוון שהן חלק מרכזי באופן שבו אתה מנהל מודעת פייסבוק ולא ברור מיד מה הן.
- קמפיינים: זוהי ההגדרה ברמה הגבוהה יותר של הקמפיין שלך. כאן אתה מגדיר את מטרת הקמפיין שלך. לדוגמה, אם אתה רוצה שהמודעה תשלח אנשים לאתר שלך או אם אתה רוצה לקבל יותר לייקים בפוסט שלך.
- סדרת מודעות: כאן אתה מגדיר את הגדרות הקמפיין. לדוגמה, למי ברצונך שהוא יהיה ממוקד וכן לסכום שברצונך להוציא.
- מודעות: כאן אתה יוצר את המודעה עצמה. לדוגמה, באיזו תמונה או סרטון להשתמש במודעה ומה הטקסט צריך לומר.
נעבור בדיוק איך אתה יכול לקבל את הגדרת המודעות שלך בפייסבוק בשלבים הבאים, אבל טוב שכבר עכשיו להכיר את שלוש הרמות של קמפיין, סדרת מודעות ומודעה מכיוון שזה משהו שתעבוד איתו לאורך כל תהליך יצירת המודעות.
עכשיו הגיע הזמן ליצור את המודעה שלך.
פשוט לחץ על כפתור "צור מודעה" ואני אראה אותך בשלב הבא.
6. המטרה של קמפיין הפייסבוק של מכון היופי
מה אתה רוצה שהמודעה שלך בפייסבוק תעשה עבורך?
זו השאלה הראשונה שתצטרך לענות עליה.
אתה יכול לעשות הרבה דברים שונים עם מודעות פייסבוק. אתה יכול להגביר את המודעות לסלון שלך על ידי מתן תפוצה מרבית למודעה. אתה יכול לקבל לייקים ותגובות בפוסט שלך. אתה יכול למכור את המוצר או השירות שלך הרבה יותר..
תלוי איזו מטרה אתה נותן למודעה, פייסבוק תמטב את המודעה לשם כך. משמעות הדבר היא שאם אתה רוצה שאנשים יאהבו ויגיבו, פייסבוק תוודא שהמודעות שלך יגיעו לאותם אנשים שבדרך כלל אוהבים ומגיבים על פוסטים. אם אתה רוצה שהמודעה תגדיל את המכירות, פייסבוק תציג את המודעה לאנשים שנוטים לקנות באינטרנט. וכן הלאה.
הסלון שלך יכול להפיק תועלת ממודעות שנוצרו עבור כמה מהמטרות שלהלן. עם זאת, במאמר של היום אני מתמקד בקבלת לקוחות חדשים להזמין פגישה איתך.
כדי לעשות זאת עליך להגדיר את המטרה להניע תנועה לאתר שלך, שם נמיר את המבקר ללקוח חדש. אל תדאג אם אין לך אתר אינטרנט או אם יש לך אתר, אבל אתה לא בטוח עד כמה הוא ממיר מבקרים ללקוחות. אני אעבור על האופן שבו אתה יכול ליצור דף מסוים כדי לעשות את זה בשבילך.
בחר את המטרה "תנועה" למודעת פייסבוק, התעלם מהאפשרויות האחרות ולחץ על לחצן "הגדרת חשבון מודעות".
7. מצא את הלקוח שאתה רוצה למשוך למכון יופי
לאחר שהגדרת את מטרת המודעה והגדרת את חשבון המודעות שלך, הגיע הזמן להגדיר את סדרת המודעות.
יש לא מעט הגדרות שונות שאתה יכול לשחק איתן כאן אם אתה רוצה אבל החשובות ביותר הן:
- תנועה: בחר להניע תנועה לאתר אינטרנט
- תקציב: הגדר את זה ל- 25 שקל ליום בתור התחלה עם
- קהל: כאן אתה אומר לפייסבוק למי אתה רוצה להציג את המודעה. זהו החלק החשוב ביותר בסדרת המודעות אז בואו ניכנס לזה בפירוט קצת יותר.
באפשרותך להשאיר את כל שאר הדברים בהגדרות ברירת המחדל.
8. צור מודעה בפייסבוק
אתה כמעט שם עכשיו.
אתה יודע את מי אתה רוצה למקד. יש לך הצעה לגלגל את הלקוחות החדשים עם. יש לך דף הצעה לשלוח אותו אליו שימיר אותם ללקוחות.
אבל יש חלק קריטי אחד שעדיין חסר.
המודעה בפועל שאתה רוצה להציב מול אנשים כדי למשוך את תשומת ליבם בזמן שהם גוללים בפיד החברתי שלהם.
יש הרבה דברים שנלחמים על תשומת הלב של אנשים בהזנות החדשותיות היום. והמודעה שלך צריכה למשוך תשומת לב של אנשים למרות כל הרעש האחר.
9. מבחן ולמידה
מזל טוב!
עכשיו יש לך את מודעת הפייסבוק הראשונה שלך לסלון / ספא שלך מוכן ופועל!
אני שונא לשבור אותו כל כך מאוחר אבל זה די לא סביר שתמסמר מודעה רווחית מאוד בראשון. ככה זה.
יהיה עליך לבדוק ולנסות כמה וריאציות לפני שאתה נועל את הטוב ביותר שנותן לך את התשואה הגבוהה ביותר על ההשקעה (ROI).
אבל לא מבלה הרבה זמן מקבל את זה מושלם בפעם הראשונה. תוציא משהו החוצה ותראה מה קורה. אתה תלמד מה עובד ולא ואתה יכול להשתפר עם הזמן.
למעשה, שים את פייסבוק לעבוד בשבילך כאן. אתה יכול להעלות כמה תמונות ולתת לפייסבוק לבחור מה עובד הכי טוב. אתה יכול גם ליצור קהל יעד שונה ולהפעיל את אותה מודעה לקהלים שונים כדי לראות איזה מהם נותן את התוצאה הטובה ביותר.
להשתפר עם מודעות פייסבוק זה הכל על בדיקה. ואתה צריך לתת לפייסבוק לבדוק בשבילך.
עם זאת, אל תעבור בין מודעות מהר מדי. תן לפייסבוק כשבוע לפני שתסיק מסקנות אם מודעת הפייסבוק של הסלון שלך פועלת או לא. כשתציג את המודעה, פייסבוק תאסוף נתונים נוספים ותשתפר עם הזמן. אז תן לזה קצת זמן.
במאמר של היום התמקדנו באופן שבו אתה יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להביא לקוחות חדשים לסלון או לספא שלך. ועשינו זאת על ידי ביצוע 9 השלבים של מודעות פייסבוק לסלונים וספא:
- החלטה על אסטרטגיית המודעות בפייסבוק של הסלון שלך
- לבוא עם הצעת מודעות פייסבוק לקוחות סלון לקוחות לא יכולים לעמוד בפיתוי
- יצירת דף הצעה הממיר מבקרים מהמודעה שלך ללקוחות סלון יופי
- הגדרת החשבונות הדרושים לך באמצעות פייסבוק
- יצירת סלון או ספא קמפיין מודעות פייסבוק הראשון
- הגדרת המטרה של הקמפיין של הסלון שלך
- מציאת לקוח הסלון האידיאלי שלך בפייסבוק כדי לפלח
- יצירת מודעת פייסבוק שתופסת את תשומת הלב של לקוח סלון היעד שלך
- בדיקה ושיפור של קמפיין המודעות בסלון
אתה יודע את היסודות עכשיו ואתה מצויד להציג את המודעה הראשונה שלך.
אלייך עכשיו. הדרך הטובה ביותר להשתפר במודעות פייסבוק היא להתאמן.
אז אני באמת מקווה שתיקח את מה שלמדת היום ותוציא את זה לפועל.
אם אתם מחפשים חברה לשיווק בפייסבוק כדי להגדיל את עסקי סלון היופי שלכם, אני ממליץ לכם בחום לבדוק את שירותי שיווק בפייסבוק למכון יופי של חברה קרית טק
פייסבוק הוא כלי נהדר לשיווק מוצרים ושירותים של מכון היופי. באמצעותו ניתן לשתף מידע על המכון, להציג תמונות של המוצרים, לבצע קמפיינים, לקבל משוב מהלקוחות ועוד. השתתפות בפייסבוק תעזור למכון להרחיב את השיווק שלו ולקבל משוב יעיל מהלקוחות.