דף נחיתה לעסק: 5 בוני דפי הנחיתה לעסקים

צריך דף נחיתה לעסק? בחר את אתר דף הנחיתה המתאים לעסק שלך. דפי נחיתה הם אתרי אינטרנט בני עמוד אחד עם מיקוד ספציפי. חשוב עליהם ככרטיס ביקור מקוון או עלון עבורך או עבור העסק שלך. באפשרותך להשתמש בהם כדי לקדם או למכור מוצר או שירות, לרשום לקוחות לרשימת הדואר האלקטרוני שלך או לפלח סוגים שונים של לקוחות.

שלא כמו בניית אתר מלא, השקת דף נחיתה לעסק נהדר לאתר יכולה להיות תהליך מהיר וקל – בתנאי שאתה משתמש בכלים הנכונים. עם אחד מבוני דפי הנחיתה האלה, אתה יכול לעשות את זה תוך כמה שעות. האתר שלי לקח ערב אחד.

מה צריך לכלול בעת בניית דף נחיתה?

הקווים בין בניית דף נחיתה, לבין אתרי אינטרנט של עמוד אחד ואפילו דפים בודדים באתרים גדולים יותר (כמו דפי הנחיתה השיווקיים של אפל) מטושטשים. באופן כללי, דף נחיתה טוב מספר למבקרים מה אתה מציע ויש לו קריאה אחת לפעולה (CTA) שמבקשת מאנשים להצטרף לניוזלטר שלך לקבלת מידע נוסף, ליצור עמך קשר או פשוט לרכוש את המוצר שלך. הם דרך מצוינת לנצל את מאמצי השיווק שלך על ידי מתן אפשרות לך ללכוד לידים ולהציג הודעות ממוקדות לקהלים ספציפיים, כגון מבקרים מטוויטר או סטודנטים.

בעוד שאתה יכול לכתוב קוד ידני עבור דף נחיתה לעסק או להשתמש CMS כמו וורדפרס, רוב האנשים יעשו טוב יותר עם משהו פשוט יותר וממוקד יותר. כדי ליצור בקלות דפי נחיתה נהדרים כאשר אתה רוצה להשיק משהו חדש, אתה צריך תוכנת דף נחיתה. זה אומר:

  • אפליקציה המאפשרת לך לבנות אתרי אינטרנט של דף אחד שקל להתאים אישית ללא קידוד רציני. השימוש ב- CSS צריך להיות תוספת אופציונלית, לא נדרש.

  • מבחר טוב של תבניות דף נחיתה עבור מושגים נפוצים. אתה לא צריך להתחיל כל אחד מהם מאפס.

  • דרך לשלב את הקריאה לפעולה שבחרת, בין אם ברצונך לאסוף כתובות דוא"ל, לגרום ללקוחות להתקשר אליך או למכור את המוצר שלך שם ולאחר מכן.

  • סוג כלשהו של ניתוח כדי שתוכל לעקוב אחר ביצועי מאמצי השיווק שלך.

  • האפשרות להשתמש בתחום מותאם אישית עבור האתר שלך.

כמובן, ליוצרי דף נחיתה לעסק יש הרבה יותר מחמש תכונות. אלה רק החובות. עם האפליקציות הנבחרות שלנו, כל עוד העותק שלך כתוב ותמונות מוכנות לפעולה, אתה אמור להיות מסוגל להשיק דף נחיתה תוך 15 דקות שטוחות. תוכל גם לערוך ולערוך איטרציה תוך כדי תנועה, ועם כמה מהאפליקציות המתקדמות יותר, צור שתי גרסאות שנבדקות זו מול זו כדי לראות מה מתאים ביותר לשיווק ללקוחות שלך.

5 האפליקציות הטובות ביותר לבניית דפי נחיתה

  1. Carrd

  2.  ConvertKit

  3. KickoffLabs

  4. Unbounce

  5. Leadpages

אתה יכול לבנות אתר משלך במקום?

בוני דפי נחיתה לעסק הם כלי נהדר אם אתה באמת רק רוצה לבנות אתר שיווק של דף אחד עם CTA ברור. אבל אם אתה יודע שבקרוב תרצה להרחיב אותו לאתר מלא, או אפילו לחנות מקוונת, אז עדיף לך לבנות אתר משלך – גם אם זה רק דף אחד להתחיל.

יש המון אפשרויות נהדרות לבניית אתרים, החל מהיותר ממוקדות DIY, כמו התקנה עצמית של וורדפרס, וכלה באפשרויות מהירות וקלות לשימוש המבוססות על תבניות שיש להן הרבה במשותף עם בוני דפי הנחיתה שבדקנו זה עתה, כמו Wix, Squarespace ו-Shopify.

 

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button