מחפדים איך פותחים דף עסקי בפייסבוק ? דף עסקי בפייסבוק הוא דרך חינמית לעסקים להגביר את המודעות למותג, ליצור לידים ואפילו להגדיל את המכירות מקרב יותר מ-2.7 מיליארד המשתמשים ברשת החברתית.
איך פותחים דף עסקי בפייסבוק
למרות שקל מאוד ליצור דף עסקי בסיסי על ידי לחיצה על כפתור והזנת המידע שלך היכן שתתבקש, נצלול לשלבים ליצירת דף עסקי בפייסבוק כדי להפוך אותו לכלי שיווקי יעיל עוד יותר.
1. היכנס לפייסבוק ולחץ על צור דף חדש
דפי עסק בפייסבוק נוצרים באמצעות חשבון הפייסבוק האישי שלך, כך שתצטרך תחילה להיכנס לחשבון הפייסבוק שלך (או ליצור אחד כזה אם עדיין אין לך חשבון כזה). לאחר מכן, חפש ולחץ על לחצן "צור" בצד השמאלי של סרגל הכלים הכחול ותופיע רשימה נפתחת. בחר את האפשרות הראשונה, "דף", כדי ליצור את דף העסק שלך בפייסבוק.
2. הזן את המידע העסקי שלך
במסך הבא הזן את פרטי העסק הבסיסיים שלך, כולל שם הדף שלך (בדרך כלל שם העסק שלך), קטגוריה ותיאור קצר של העסק שלך. בסיום, לחץ על לחצן "צור דף" בתחתית המסך.
3. העלה את תמונת הפרופיל ותמונת הנושא שלך
לאחר מכן, העלה תמונת פרופיל ותמונת נושא. עסקים משתמשים בדרך כלל בלוגו שלהם כתמונת פרופיל, אך אתה יכול להשתמש בכל תמונה המייצגת את העסק והמיתוג שלך. לדוגמה, סוכן נדל"ן ישתמש לעתים קרובות בצילום הראש המקצועי שלו ככיסוי הפרופיל שלו, ולא בלוגו של התיווך שלהם. בסיום, לחץ על לחצן "שמור" בתחתית.
ודא שתמונת הנושא שלך מושכת מבחינה חזותית ומייצגת את העסק שלך. כדי להימנע מבעיות גודל, השתמש ב– Canva כדי ליצור את תמונת הנושא שלך. הוא חופשי לשימוש ויש בו עשרות תבניות מעוצבות מראש שבהן תוכלו להשתמש כדי ליצור בקלות את תמונת הנושא שלכם.
4. הוסף מידע רלוונטי לדף עסקי בפייסבוק
לאחר מכן, בנה את התוכן של דף העסק שלך בפייסבוק עם פרטים נוספים על החברה שלך, על הפעילות שלה ועל מה שהיא מציעה. כדי להתחיל, גלול מטה ומצא את המקטע שכותרתו "הוסף מידע נוסף" ולחץ על לחצן "תחילת העבודה" המתאים.
כאן אתה מוסיף מידע שמסביר לקוראים יותר על העסק שלך, החל מדרכים ליצירת קשר איתך וכלה במוצרים, בשירותים או בתפריט שלך. הקפד להשלים את כל הסעיפים, מכיוון שזו עשויה להיות נקודת ההתייחסות הראשונה של לקוח פוטנציאלי לעסק שלך.
הזן את כל המידע הרלוונטי, כולל כתובת אתר האינטרנט של העסק שלך, שעות הפעילות, הכתובת וההוראות (אם לחברה שלך יש חנות פיזית, משרד או מיקום) ופרטי קשר עיקריים. לבסוף, הקפד לתת למבקרים בדף דרך לקיים אינטראקציה עם העסק שלך באמצעות לחצני קריאה לפעולה (CTA) ואינטגרציות רלוונטיים, שיכולים להיות כל דבר ממערכת ניהול קשרי הלקוחות שלך
ככל שתוסיף יותר מידע לרכיבים אלה של הדף שלך, כך יהיה לך תוכן ניתן לחיפוש רב יותר בדף העסק שלך בפייסבוק. בתורו, זה מגדיל את הסבירות שהדף שלך יימצא כאשר מישהו מחפש תוכן קשור, כגון שירותים, מוצרים או עסקים כמו שלך בפייסבוק.
הוסף לחצן
הקפד להוסיף לחצן קריאה לפעולה (CTA) אחד או יותר בעת יצירת דף עסקי בפייסבוק. אלה מוצגים למבקרים בדף בפינה השמאלית העליונה של הדף שלך מתחת לתמונת הנושא שלך, בדומה לתפריט ניווט. הם נותנים למבקרים דרך לנקוט בקלות פעולה ספציפית, כגון מעקב, ביצוע הזמנה, ביצוע הזמנה, חנות עכשיו, הזמנה עכשיו, להזמין עכשיו, להתקשר עכשיו, לקבל מידע נוסף, להגיש בקשה, להירשם או לשלוח דואר אלקטרוני.
כדי להוסיף לחצן, לחץ על האפשרות הכחולה "+ הוסף לחצן" בצד הימני של העמוד מתחת לתמונת הנושא. לאחר מכן, בחר איזו פעולה ברצונך שהמבקרים יבצעו ובצע את ההנחיות כדי להשלים את ההתקנה. להלן סוגי לחצני הקריאה לפעולה שבאפשרותך להוסיף לדף העסק שלך בפייסבוק:
- הגש בקשה כעת
- הזמן עכשיו
- לרכישת כרטיסים
- התקשר עכשיו
- צרו קשר
- תרמו עכשיו
- הורדה
- קבל הוראות הגעה
- קבל הצעה
- קבל הצעת מחיר
- קבל שעות הצגה
- התקן כעת
- למד עוד
- דף לייק
- תקשיב עכשיו
- פתח קישור
- הזמן עכשיו
- לשחק משחק
- זמן בקשה
- שמר
- ראה תפריט
- שלח הודעה
- שליחת הודעת WhatsApp
- קנו עכשיו
- הירשם
- הירשם
- השתמש באפליקציה
- הצג אירוע
- צפו בעוד
הכללת לחצני קריאת מצב רלוונטיים יכולה לעזור לך ליצור הפניות נוספות, וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות. לקבלת הוראות מפורטות, עיין בהוראות הקריאה לפעולה של פייסבוק לקבלת ההדרכה העדכנית ביותר כיצד להוסיף לחצן לדף העסק שלך בפייסבוק.
5. לקדם דף עסקי בפייסבוק
אחרי שלמדו איך פותחים דף עסקי בפייסבוק וכעת, לאחר שיצרת את דף עסקי בפייסבוק שלך, הגיע הזמן להפעיל אותו. כדי לעשות זאת, תצטרך לקדם את זה. ישנן מספר דרכים להוציא את דף העסק שלך החוצה ולהיות גלוי באופן מקוון. כדי להתחיל, הזמן את האנשים ברשימת החברים האישית שלך בפייסבוק ל"אהבתי" את דף העסק החדש שלך. זה יעזור לך לרכוש קהל באופן מיידי.
אתה צריך להיות פעיל באופן עקבי בפייסבוק כדי לקדם ביעילות את הדף שלך, להגדיל קהל ולשווק את העסק שלך. לא רק שאתה רוצה להיות עקבי בפרסום בדף שלך, אלא שאתה גם צריך להשתתף באופן פעיל בקבוצות שבהן סביר להניח שחברי קהל היעד שלך מבלים את זמנם.
איך להשתמש בפייסבוק לעסקים
כדי להפיק את המרב מדף עסקי בפייסבוק, אנשים צריכים לדעת על כך. אם אתה מנהל את השיווק שלך בפייסבוק בעצמך, אתה יכול להרחיב את תפוצת הדף והפוסטים שלך באמצעות מודעות פייסבוק ממוקדות והצטרפות לקבוצות פייסבוק רלוונטיות. עליך גם ליצור אסטרטגיית מיטוב כדי להבטיח שאתה עובד כל הזמן כדי לשפר עוד יותר את הדף ולהגיע טוב יותר לקהל היעד שלך.
הנה כמה דרכים שבהן העסק שלך צריך להשתמש בפייסבוק לבניית מותג, יצירת לידים ומכירות:
- קשר דף עסקי בפייסבוק לאתר שלך: ודא שהדף העסקי שלך בפייסבוק מקושר לאתר שלך. בדרך כלל, עסקים כוללים קישור לדף העסק שלהם בפייסבוק בכותרת התחתונה או בכותרת העליונה, מה שהופך את הקישור לנגיש מכל דף אינטרנט. חלקם גם מטמיעים ווידג'טים של פייסבוק המציגים את מספר העוקבים בדף ולחצן "אהבתי" את דף הפייסבוק של העסק לתוך הכותרת התחתונה של האתר או סרגל הצד של הבלוג.
- פרסם בפייסבוק: פרסום בפייסבוק הוא כלי פרסום במחיר סביר שבו אתה משלם רק עבור הקליקים שהמודעה שלך מקבלת. הוא גם ייחודי מכיוון שאתה יכול לפלח קהלים ספציפיים ביותר באמצעות פילוח מודעות מתוחכם. המודעות שלך מוצגות בדיוק לאנשים שאתה צריך להגיע אליהם, מה שנותן לך חשיפה לאנשים הנכונים. כאפשרות פרסום נוספת בתשלום, שקול פוסטים ממומנים בפייסבוק.
איך ניתן לאמת את דף עסקי בפייסבוק?
אימות דף עסקי בפייסבוק הוא פשוט. עבור אל "הגדרות" ולחץ על "כללי". בחר "ניראות דף" ולאחר מכן לחץ על "ערוך". לאחר מכן, בחר באפשרות "אמת דף זה".
הזן מספר טלפון ציבורי עבור העסק שלך, כמו גם עבור המדינה והשפה שלך. בחר "התקשר אליי עכשיו" ופייסבוק תתקשר למספר הציבורי של העסק שלך עם קוד אימות. הזן קוד זה למסך ולחץ על "המשך" כדי להשלים את תהליך האימות.
עד כאן המדריך עבור איך פותחים דף עסקי בפייסבוק.
: 1. הרשמה לפייסבוק עם חשבון משתמש. 2. בחר ב- 'דף עסק' מהמסך הראשי. 3. הזן את פרטי העסק שלך והעלה תמונה. 4. בנה את הדף על ידי הוספת תכנים, כמו מידע על הספק, מבצעים ופוסטים. 5. שלח הזמנות, בקשות והתחבר לקהילות המשתמשים.