דף נחיתה פרסום: איך לקדם ולפרסם דפי נחיתה?
איך לקדם ולפרסם דפי נחיתה? איך להוביל תנועה לדף שלך ולגרום לו לבלוט באינטרנט.במאמר זה תלמדו כיצד לקדם דף נחיתה לעסק.
העתק ושתף את דף הנחיתה – הדרך הקלה ביותר לקדם את דף הנחיתה שלך היא להעתיק את כתובת האתר ולשתף אותה בקמפיינים בדוא"ל או בפלטפורמות מדיה חברתית. אתה יכול למצוא את כתובת האתר של מסע הפרסום שלך בכמה מקומות שונים.
מיד לאחר הפרסום, תוכל להעתיק את כתובת האתר שלך מדף האישור.הנה כמה רעיונות לשיתוף כתובת האתר של דף הנחיתה שלך.
- שתף במסע פרסום בדוא"ל
השתמש בחסום תוכן כפתור כדי לקשר לכתובת האתר של דף הנחיתה שלך במסע פרסום בדוא"ל. - פרסם במדיה חברתית
הוסף את כתובת האתר שלך לפוסט חברתי בפייסבוק או בטוויטר. אתה יכול גם להוסיף אותו לפרופיל האינסטגרם שלך.
לפרסם דף נחיתה עם מודעות פייסבוק וגוגל
פרסם את דף הנחיתה שלך בפייסבוק ובאינסטגרם כדי להגיע לקהל רחב יותר. ישנן כמה דרכים לעשות זאת.
- צור מודעה מאפס
לאחר פרסום דף נחיתה, הפעל מסע פרסום שמקשר את כתובת האתר של דף הנחיתה שלך בקריאה לפעולה. - נסה את המודעה המאוכלסת מראש שלנו
לאחר שתפרסם דף נחיתה באמצעות תבנית דף ההרשמה, נתחיל מודעה עבורך. לחץ על סקור מודעה כדי לסקור מודעה מוכנה מראש המקשרת לדף הנחיתה שלך.
אפשרות זו דומה למודעה בפייסבוק או באינסטגרם שאתה יוצר מאפס, אבל היא עובדת קצת אחרת.
לאחר שתפרסם את דף הנחיתה שלך, תוכל לסקור ולערוך את התקציב, הקהל והתוכן של המודעה. אתה יכול לשנות את התמונה, אבל פורמט קרוסלה אינו זמין. המודעה נועדה לקבל יותר ביקורים בדף הנחיתה של ההרשמה שלך, כך שכתובת האתר אינה ניתנת לעריכה.
כשאתה בוחר את הקהל שלך, זכור שלא נציג את המודעה הזו לאף אחד מאנשי הקשר הקיימים שלך באימייל. אנו ממליצים לבחור קהל של אנשים חדשים הדומים לאנשי הקשר שלך, או דומים לאנשים שעשו לייק לעמוד הפייסבוק שלך.
מודעת ההרשמה לדף הנחיתה שלך תהיה זמינה להצגה כל עוד דף הנחיתה שלך יתפרסם.
אתה יכול ליצור מודעה עבור כל דף נחיתה שפרסמת. מהדף מסעות פרסום, לחץ על צור מסע פרסום ולאחר מכן לחץ על תן לנו להדריך אותך . בקטע בנה את המותג שלך, לחץ על קדם את דף הנחיתה שלך באמצעות מודעה .
שיקולים אחרים של דף נחיתה
מה עוד נכנס לדף נחיתה מנצח של Google Ads? אל תשכח לפעול לפי השיטות המומלצות הבאות:
- תחשוב על הנייד קודם : ודא שהדף שלך מהיר וקל לשימוש במכשירים ניידים. אם דף הנחיתה שלך נטען לאט, או שהאורח שלך לא יכול למלא את הטופס בטלפון שלו, אתה הולך להפסיד הרבה עסקים.
- בדוק את דפי הנחיתה שלך : נסה כותרות חדשות, פריסות וקריאה לפעולה, או נסה טופס קצר או ארוך יותר. הדרך היחידה למקסם את שיעורי ההמרה היא לבדוק!
- אל תשכח להגדיר מעקב המרות : ודא שאתה משתמש במעקב המרות כראוי כדי שתדע בדיוק מהיכן מגיעים המכירות והלידים החשובים ביותר שלך.
ניתוח דף נחיתה
מעקב אחר דפי נחיתה מתבצע באמצעות שימוש בניתוחי אינטרנט. המפתח הוא להשתמש במדדים נכונים לכל מטרה. באמצעות מדדים רלוונטיים, נוכל לראות בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם ולראות כמה הדף שלנו הביא תוצאות.
השתמש לפחות ב-Google Analytics, בעת מעקב אחר הביצועים של דפי נחיתה. השתמש במקורות נתונים שיכולים להיות לספק דפי הנחיתה שלך.
מעקב אחר לפחות ששת המדדים הבאים למטה יביא לתוצאות נוספות.
עיצוב דף נחיתה
העיצוב של דף יכול להיות היבט מכריע באופן שבו דף מסוים ממיר.
אפילו לשינויים הקטנים ביותר כמו שינוי, מיקומי טקסט או הדגשת תמונות יכולים להיות השפעות דרסטיות על הדף.
שיטה אחת לבדיקה היא כיצד אורכים של הטקסט משפיעים על ההמרות.
בדיקת A/B דפי נחיתה
A/B פירושו בדיקה וניתוח של שתי גרסאות של אותו עמוד.
בעזרת בדיקה מתמדת, נוכל להשיג תוצאות טובות יותר, יותר מכירות, יותר מעורבות והבנה טובה יותר של קהלי היעד שלנו.
התקנו מערכת קידום באינטרנט חזקה שתפרסם את הדף שלכם במקומות נבחרים ברשת. הצעו תרומות והטבות כדי להעלות את החשיפה, וגם השתמשו בפייסבוק ובאתרי רשתות חברתיות כדי לפרסם את הדף.