סיים דייט ראשון בדרך הנכונה עם 3 הטיפים האלה

צאת לדייט ראשון יכול להיות מרגש ומורט עצבים בבת אחת. האם שניכם תפגעו בזה? האם יהיו לכם הרבה במשותף? האם השיחה תזרום?

למרות שאולי אתה מבלה את כל זמנך ומרצך במחשבה כיצד עליך לפעול כאשר אתה בדייט ראשון, חשוב לא פחות לשקול כיצד לסיים דייט.

בין אם אתם נפגשים עם בליינד דייט לקפה, אוכל ארוחת ערב עם חבר שאתם לאחרונה רומנטיים איתו, או משהו באמצע, הדקות האחרונות של המפגש שלכם יכולות להיות לרוב הרושם הגדול ביותר שאתם משאירים למישהו.

לא משנה איך יצא הדייט, חשוב להבין איך לסיים דייט ראשון בצורה הנכונה כדי שתהיה האני הכי טוב שלך – בין אם זה היה הדייט הראשון הטוב ביותר או הגרוע ביותר שהיה לך בחייך. אחרי הכל, אתה עלול לעזוב את הדייט באמת רוצה לראות את האדם הזה שוב, והדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא חבלה עצמית על ידי שליחת האותות הלא נכונים.

לפני שאתה יוצא מהדלת כדי לפגוש את הדייט שלך, שקול את העצות האלה כיצד להימנע מלשלוח הודעה שגויה בסוף הטיול.

הבע את הכרת התודה שלך 

אם אתה רוצה לזכות בנקודות גדולות כשאתה מסיים דייט ראשון, כמו גם לעשות את הדבר הנכון והמנומס, אתה תמיד צריך לזכור להגיד "תודה". יכול להיות שהם שילמו עבור הארוחה או המשקאות שלך, ואתה מודה להם על שהרימו את הכרטיסייה. הכרת התודה שלך יכולה להתרחב מעבר לתלות כלכלית. אתה יכול להודות להם על זמנם, במיוחד אם הם היו צריכים לנסוע ברחבי העיר או נאבקים בחנייה. הכרת תודה מגיעה דרך ארוכה, בין אם הדייט היה טוב או רע.

"תהיו חיוביים", אומר הפסיכולוג מרטין גראף . "גם אם הדייט לא ילך טוב, לפחות תשאיר רושם חיובי. זכור שמשייכים אותך לסיטואציה, ואפשר להימצא אטרקטיבי על ידי אסוציאציה לחוויה חיובית".

השורה התחתונה היא שלסיים דייט ראשון בנימה חיובית על ידי תודה לאדם הזה על שבא ונפגש איתך היא מחווה פשוטה שיכולה להגיע רחוק. גם אם אתה לא רוצה לראות את האדם הזה שוב, או אם היה לך יום מתסכל לפני הדייט, או אם פשוט לא אכפת לך מהרושם שאתה עושה, זה תמיד רעיון טוב להיות מנומסים. אולי אתה לא מתאהב ממבט ראשון, אבל חשוב לא פחות לא לתת לאף אחד סיבה לשנוא אותך אחרי שאתה הולך כי היית גס רוח.

נסה להגדיר את התאריך הבא

לדברי הפסיכולוג מרטי נמקו , טיפ חשוב נוסף כשמסיימים דייט ראשון הוא לנסות לנעול את הדייט השני לפני שאתם עוזבים. "אם אתה רוצה לראות את האדם שוב, קבע דייט מיד או לפחות ציין מתי תחזור לקשר. זה גס רוח להשאיר אדם תלוי".

אמנם אתה רגיל לדבר באופן כללי עם ביטויים כמו "אנחנו צריכים לעשות את זה שוב מתישהו", או "יהיה כיף להיפגש שוב בשלב מסוים", אבל אל תהסס לקחת את זה צעד קדימה ולהיכנס לפרטים לגבי הדייט הבא שלך. טכניקה זו יכולה להיות גם אינדיקטור מועיל לגבי הרגשות של הדייט שלך כלפיך. אם הם להוטים לראות אותך שוב, סביר יותר שתצאי מדייט ראשון עם תוכניות קונקרטיות; אם הם נראים לא בטוחים, מעורפלים או לא מעוניינים, אולי לא תרצה להשקיע את הזמן.

אמנם יש מקרים שבהם מישהו יתכנן איתך תוכניות רק כדי לבטל אותן מאוחר יותר בתקווה להימנע מכל סרבול, אבל זה עדיין עובד לטובתך לנסות ולהגדיר משהו לפני שאתה הולך לדרכך.

תהיה אדיב לא משנה איך אתה מרגיש

אם כבר מדברים על לא לרצות לראות את הדייט שלך שוב, זה תמיד האינטרס שלך להיות אדיב ומכבד כשמסיימים דייט ראשון. גם אם היה לך נורא, סופרת את הדקות לאחור עד שהדייט הסתיים, והיית רוצה לספר לדייט שלך בדיוק איך הרגשת, עדיין עדיף להעמיד את המיטב שלך קדימה ולהתנהג בצורה טובת לב.

יש מידה מסוימת של תועלת מהספק שאתה צריך לתת למישהו, במיוחד אם זה היה בליינד דייט או שהוגדר דרך האינטרנט או אפליקציה. ייתכן שהנטייה שלך היא לציין שהם לא נראים כמו תמונות הפרופיל שלהם, או שהם יוצאים כמתנשאים, או שהם פשוט משעממים, אבל במקום זאת אתה תמיד צריך לבחור בגרות. אתה יכול לסיים את הדייט באמירת "תיזהר", במקום לומר "צא לטיול!"

חשוב גם שלא תוביל מישהו ותיתן תקוות שווא. לדוגמה, בעוד שהם עשויים לרצות להגדיר זמן ומיקום ספציפיים לתאריך הבא, זה לא נחמד לתכנן תוכניות ספציפיות ואז לבטל אותן מאוחר יותר. "אם האדם השני שם אותך במקום על ידי הצעת דייט אחר, חייך ותגיד משהו כמו 'נהנתי לפגוש אותך אבל אני לא רואה כאן שום אפשרויות. אני מקווה שתמצא את מה שאתה מחפש'", מציעה מטפלת בנישואין וזוגיות איזדורה אלמן .

כמובן, אם אתה עצבני לדחות אותם במקום, פשוט תגיד שאתה תודיע להם. זו יכולה להיות גם טקטיקת בטיחות חשובה, מכיוון שחלק מהאנשים יכולים להתייחס לדחיה בצורה גרועה. אולי הסיבה שהדייט לא הלך טוב היא בגלל שיש לך תחושה מטרידה. השתמש במיטב שיקול הדעת שלך, ואם יש לך ספק, שים תמיד את הביטחון שלך על פני נימוס.

  • מערכות יחסים מנצחות

כשזה מגיע לדייטים, עדיף לפעול לפי כלל הזהב ולהתייחס לאחרים איך שהיית רוצה שיתייחסו אלייך.

כתיבת תגובה

Scroll to Top