איך להכין קראנץ חמאת בוטנים? מתכון עם 4 מרכבים

איך להכין קראנץ חמאת בוטנים? מערבבים סוכר וסירופ יחד. מביאים לרתיחה עד שהסוכר והסירופ מתחילים לבעבע. מסירים מהאש. מוסיפים חמאת בוטנים. מערבבים היטב. מערבבים פנימה פתיתי תירס ומערבבים עד לכיסוי פתיתי תירס. מוציאים בכפית על נייר שעווה ומניחים להתקרר.

נסטלה הודיעה עוד ב-2018 שברים של קראנץ' הופסקו אבל אל תתבאסו- יש לנו כאן גרסה ביתית ואפילו טובה יותר , והיא יחסית בריאה יותר מהגרסה המסורתית!

אתה יכול להיתקל במתכונים אחרים של קראנץ' בר תוצרת בית, אבל אלה הם למען האמת תת-בר. רובם דורשים 2 או 3 מרכיבים, בעיקר שוקולד מומס עם דגני אורז פריכים.

מרכיבים לקראנץ' חמאת בוטנים

  • 1 ג סוכר
  • 1 ג סירופ קארו לבן
  • 1 1/3 ג חמאת בוטנים, פריכה
  • 5 ג קורנפלקס

איך להכין קראנץ' חמאת בוטנים

  1. מרפדים תבנית מרובעת בגודל 9 אינץ' בנייר כסף. בסיר בינוני מערבבים את הסוכר עם סירופ התירס והמים. מוסיפים את החמאה ומביאים לרתיחה על אש גבוהה תוך כדי ערבוב להמסת הסוכר. מחברים מדחום לממתקים למחבת ומבשלים על אש בינונית גבוהה עד שהקרמל מגיע ל-285°, כ-10 דקות.

  2. בינתיים, בקערה גדולה חסינת חום, מתאימה למיקרוגל, מערבבים את חמאת הבוטנים עם הבוטנים והמלח. מחממים את תערובת חמאת הבוטנים במיקרוגל בעוצמה גבוהה כ-11/2 דקות, עד שהיא נמסה וחמה. מערבבים היטב.

  3. בקערה קטנה מקציפים את הווניל עם הסודה לשתייה. ברגע שהקרמל מגיע ל-285°, מערבבים בזהירות את תערובת הסודה לשתייה; הקרמל יקצף ויבעבע.

  4. יוצקים מיד את הקרמל לתערובת חמאת הבוטנים המומסת ובעזרת מרית חסינת חום מקפלים יחד במהירות האפשרית. אתה רוצה שהתערובות יהיו משולבות אך לא הומוגניות; הממתק יתחבר מהר מאוד.

  5. מגרדים מיד את הממתק החם לתוך המחבת המוכנה ומהדקים לשכבה שטוחה ואחידה. מניחים להתקרר לחלוטין. מקלפים את נייר הכסף וחותכים את הממתק לריבועים.

זמן כולל: 20 דקות

אחסון של קראנץ'

כמו כל ממתקים או חפיסת שוקולד, ניתן לאחסן חטיפי קראנץ' בטמפרטורת החדר, בכלי סגור. הם ישמרו טריים עד שבועיים, אבל אני מבטיח לך שהם לעולם לא יחזיקו מעמד כל כך הרבה זמן!

הם גם ידידותיים למקפיא, אז עטפו כמה ואחסנו כדי ליהנות כשהתשוקה לשוקולד מכה! עוטפים ברים בודדים בנייר פרגמנט ומניחים אותם בשקיות זיפלוק. הם יקפאו היטב עד 6 חודשים.

 

מאמרים קשורים

One Comment

  1. :

    1. הכנת חמאת בוטנים: פרוס בוטנים לקוביות קטנות וצרף אותם עם מיץ חמאה.
    2. שמירת קראנץ: החזק את הקראנץ במכנסת עוגיות או בטחון ובעל אותו למחבת.
    3. חימום הקראנץ: חמם את הקראנץ בתנור עד שהבצק יתחבר אחד לשני.
    4. הכנת הקראנץ עם חמאת בוטנים: הוסף חמאת בוטנים על הקראנץ וישר אותו עם כדי. הגש חם.

כתיבת תגובה

Back to top button