איך אני מפרסם מספרה בפייסבוק ? 6 טיפים לשיווק
בעוד שפייסבוק היא בעיקרה אתר רשת חברתית, עסקים יכולים להשתמש באתר גם לטובתם. נוכחות בפייסבוק עבור הסלון שלך מעניקה לך הזדמנות ליצור אינטראקציה עם לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים כאחד ברמה וירטואלית. פייסבוק מציעה גם הזדמנות ייחודית למקד היפר-מיקוד לקהל המיועד שלך באמצעות תוכנית הפרסום המקומי של הרשת. אם תשווק את הסלון שלך בפייסבוק, אולי תוכל לצבור לקוחות חדשים.
צור עמוד פייסבוק
צור עמוד פייסבוק לסלון שלך באתר פייסבוק. זהה את עצמך כמספרה מקומית, הזן את שם המספרה שלך, העלה תמונה עבור העמוד כתמונת הפרופיל, הזן את פרטי הקשר שלך ולחץ על "פרסם עמוד זה".
צור קשר עם לקוחות קיימים
השתמש בדף כדי ליצור קשר עם לקוחות קיימים שנמצאים בפייסבוק על ידי פרסום עדכונים, כגון מבצעים שאתה מפעיל, או קופונים לדף. מי שיחפש את הסלון שלך בפייסבוק ימצא את העמוד. עמוד הפייסבוק יופיע גם בתוצאות של מנוע החיפוש, מה שמאפשר ללקוחות פוטנציאליים למצוא אותך. פרסם שלט בסלון כדי ליידע לקוחות על העמוד החדש. אם כבר יש לך רשימת תפוצה במייל ללקוחות שלך, שלח מייל עם קישור לעמוד הפייסבוק החדש כדי לגרום ללקוחות הנוכחיים שלך לעשות "לייק" לדף.
חיפוש
בצע חיפוש פשוט עבור העיר או העיר שלך בסרגל החיפוש של פייסבוק כדי לזהות לקוחות פוטנציאליים באזור היעד שלך. לאחר איתור, הצע את עמוד הפייסבוק של הסלון לכל אדם או שלח הודעה קצרה הממליצה על הדף על ידי לחיצה על "הודעה" בדף המשתמש או "שתף" בעמוד הפייסבוק שלך והפניית הודעת השיתוף למשתמש. מכיוון שפייסבוק לא מחייבת אותך לבצע חיפושים וליצור קשר עם משתמשים, אתה יכול לכוון באופן נרחב את התקשורת שלך לאנשים באזור המקומי, במקום עבודה או בית ספר ספציפי.
קופון
שקול להציע קופון מיוחד לאנשים שעושים לייק לדף בפייסבוק. פעולה זו אמנם תעלה לך כסף דרך קופון ההנחה, אבל היא גם תעזור לך לבנות רשימת תפוצה ממוקדת.
פרסום בפייסבוק
בקר בדף הפרסום בפייסבוק ולחץ על "צור מודעה" כדי להתחיל עם מודעות פייסבוק לסלון שלך. המודעה יכולה להיות מורכבת מכותרת של 25 תווים, גוף של 135 תווים, תמונה וקישור לעמוד הפייסבוק או לאתר העסק שלך. בחר את הקהל שלך כדי למקד את המודעה רק לאנשים באזור שלך והגדר את התקציב שלך. המודעה יכולה להיות מודעת עלות לקליק, או עלות לקליק, מודעה או מודעת עלות לאלף הופעות, או עלות לאלף חשיפות. עם מודעת עלות לקליק, אתה משלם רק כאשר משתמש לוחץ על המודעה. עם מודעת עלות לאלף הופעות, אתה משלם לפי הופעות, או לפי צפייה במודעה, כאשר התעריף מבוסס על כל 1,000 הופעות. עבור תקציב מוגבל, מודעת העלות לקליק היא בדרך כלל בחירה טובה יותר מכיוון שאתה משלם רק עבור תוצאות. לחץ על "בצע הזמנה" כאשר אתה מוכן לשלוח את המודעה. לעוד מידע ניתן לצור קשר עם מומחה פייסבוק
הזמן מערצים
לחץ על הקישור "שלח עדכון למעריצים" בדף הפייסבוק של הסלון שלך כדי לשלוח הודעות קידום מכירות לכל אדם שעשה "לייק" לדף הפייסבוק של הסלון שלך. הגבל את העדכונים שלך ללא יותר מפעם בשבוע כדי למנוע ספאם בתיבות הדואר הנכנס של המשתמשים עם המבצעים שלך, מה שעלול לגרום לאנשים לעזוב את הדף.
מספרה בפייסבוק
1. התחל עם חשיבה מקדימה על מי אתה מכיר שאתה רוצה לפרסם את המספרה אליהם.
2. זכור להתחיל עם נושא משתלם בכדי לפתח את השיווק שלך.
3. הקפד להתחיל בהפניה משמעותית אל הקהל שאתה מכיר.
4. השתמש בתמונות וסרטונים מעודכנים כדי להעניק חוויית משתמש נפלאה.
5. הקפד לבצע שיווק מתמשך ולעדכן את הקהל שלך על המספרה.
6. שהד בבקשות מענה של הקהל שלך כדי להבין את התנהגות הצרכנות שלהם.