מה אוכלים בשבת חתן קייטרינג חלבי או בשרי?

מה אוכלים בשבת חתן חלבי או בשרי ?

מה אוכלים בשבת חתן? התשובה לכך היא מה שאתם בוחרים, המלצה שלי באירועי שבת חתן תהיה לאחד מהתפריטים החלביים כי בסביבות 10:30- 11:00 כבר אוכלים, זה שבת בבוקר, חלק מהאנשים לא מגיעים לבית הכנסת אלא מגיעים ישר הביתה לאוכל כי התעוררו מאוחר…

חלבי לטעמי יותר קליל ומתאים באירועי בוקר. יחד עם זאת ישנן עדות בהן חלבי לא בא בחשבון ומבקשים תפריט בשרי. גם אותו אנחנו כמובן מספקים בשמחה, קחו בחשבון כבעלי האירוע שבמקרה הזה האירוע הופך ארוך יותר, נספק לאורחים נשנושים ופתיחים עד לשעה 12:00 / 13:00 לשיקולכם ואז תוגש ארוחת צהריים בשרית.

מה אוכלים בשבת חתן? נשמח לעמוד לרשותכם בכל אירוע עם תפריטים בשריים או תפריטים חלביים לשבת חתן.

לרשותך בכל שאלה
אנו שמחים לענות ולספק פרטים נוספים בנושא שבת חתן

שבת חתן

שבת חתן מקיימים עבור בר מצווה וגם עבור חתונה. בעדות אשכנז, השבת שלפני טקס החתונה ובעדות ספרד בשבת שאחרי החתונה. בכל המקרים, שבת חתן היא אירוע מיוחד במינו. יש משהו מיוחד באירועים הללו, ההתכנסות מלאת השמחה של המשפחה המורחבת והאורחים המוזמנים, הכוללת העלאת החתן לתורה בבית הכנסת,  אירוע שמח, ביום קודש, מפואר ומושקע לכל דבר, ועם זאת, משפחתי ואישי.

מה אוכלים בשבת חתן ? כחלק בלתי נפרד מכך, נדרשים באירוע הכנת מזון מושקע והגשתו לאורחים רבים. משפחה הרוצה ליהנות מהאירוע יכולה להרוויח רבות ממסיר ארגון, בישול והגשת האוכל בידי קייטרינג BareFood.

אווירה של שבת

אנחנו בקייטרינג BareFood מתמחים באירועי שבתות חתן. אצלנו תוכלו לקבל שירות קייטרינג לשבת חתן מעולה, המציע מאכלי שבת מסורתיים של מגוון עדות לפי בחירתכם, והכל בטעם ביתי המחמם את הלב.

ניתן לבקש ולקבל מאיתנו רמות וסוגים שונים של מנות, והשירות כולל כמובן הגשה נעימה, נקייה, מכובדת ואסתטית של המזון, כך שהאירוע יהיה שמח, טעים, רגוע ומלא ניחוחות ואווירה של שבת – בדיוק כפי ששבת חתן אמורה להיות.

אירועי שבת חתן

שבתות חתן הם אירועים מאתגרים במיוחד מעצם זה שהם מתקיימים בשבת. יש הרבה אנשבים שבוחרים לקבל אוכל בלבד (זו כמובן האופציה המוזלת יותר). במקרה זה אוכל  יסופק ביום שישי לפני כניסת שבת. אם בזה בחרתם באופציה הזו יש להערך לאחסון האוכל במקררים ולחימום האוכל ע"פ התפריט המבוקש.

מלצרים לשבת חתן

בכל אירוע אנחנו מאפשרים ללקוחות להחליט האם ירצו אוכל בלבד או שרות מלא כולל צוות מלצרים ומנהל אירוע, בשבתות חתן אני ממליצה לא לעשות את זה בעצמכם. הסיבה היא אחת אם בקייטרינג ליום הולדת / מסיבה / ברית אתם נמצאים בבית יש לכם זמן לערוך לסדר ולחמם, באירועי שבתות חתן אתם לא בבית, אתם נמצאים בבית הכנסת, לפעמים משבע בבוקר ומגיעים יחד עם עשרות או מאות האורחים שלכם יחד הביתה.

קייטרינג לשבתות חתן

לכן בקייטרינג לשבתות חתן במיוחד ממליצה להעזר בשירותינו עם צוות מקצועי ומיומן שעושה זאת מידי שבת, צוות שיערוך שולחנות ינקה יעצב ויסדר, כך כאשר אתם מגיעים האוכל חם, שולחנות הבופה ערוכים, שולחנו האוכל ערוכים וכל שנותר לכם הוא להנות עם האורחים שבאו לכבד אתכם, כן, זה עולה קצת יותר אבל זה שווה כל שקל בכל האירועים אגב, אבל קריטי במיוחד בשבתות חתן.

מאמרים קשורים

One Comment

  1. החתן קייטרינג הוא הפעם שבו אתה יכול לבחור מה שהכי מתאים לך. בחלק מהמקומות, נהנים מארוחת חלבי, בחלק אחר מארוחת בשרי, ובחלק אחר משתיים.

כתיבת תגובה

Back to top button