האם אפשר לפרסם מוצרי יופי וקוסמטיקה בפייסבוק

פרסום בפייסבוק הוא אפשרות לשיווק הפרקטיקה שלך שמציעה :

1) הוצאה יומית מינימלית נמוכה – (בהתאם לתחרותיות במסע הפרסום שאתה מפרסם ובמיקום, הצוות שלנו יכול לחקור ולייעץ בתקציב)

2) אפשרויות מיקוד ספציפיות להפליא, כך שתוכלו לאתר מי רואה את מסע הפרסום שלכם

3) מבחר אפשרויות פרסום שיתאימו למטרה שלך

4) תובנות מפורטות כדי שתוכלו לראות במבט חטוף מה עובד ומה לא

מניסיוננו, פרסום בפייסבוק הוא חסכוני ביותר לבניית מודעות למותג ושיווק טיפולים מסוימים. אפשרויות המיקוד והתובנות הנרחבות שלו גם מאפשרות לך ללמוד הרבה על הקהל שלך ולהגביר את שיעורי ההמרה שלך.

עם זאת, לוקח קצת זמן להבין אילו אפשרויות מתאימות לעסק שלך ולמטרות הפרסום שלך. פייסבוק מקפידה לשמצה לגבי הפרסומות שהם מאשרים והם משנים באופן קבוע את ההנחיות שלהם, כך שבין אם אתה חדש בפרסום בפייסבוק ובין אם יש לך ידע מסוים, בוא נמשיך עם עשה ואל תעשה של פרסום בפייסבוק.

אל תשכח את המטרות שלך

לפני שאתה עושה כל סוג של שיווק או פרסום, חשוב להבין את המטרות שלך ולמה אתה רוצה לבצע פעילות מסוימת. הדבר נכון גם לגבי פרסום בפייסבוק. ישנם פורמטים שונים של מודעות למשיכת יותר לייקים לדף, להגביר את המעורבות, להוביל תנועה לאתר שלך, להגדיל את ההרשמות לניוזלטר ועוד. על ידי זיהוי היעדים שלך, יהיה לך קל יותר לבחור את אפשרות הפרסום המתאימה ביותר.

אין להשתמש בתמונות לפני ואחרי

לפייסבוק יש מדיניות קפדנית נגד שימוש בתמונות לפני ואחרי לקידום מוצרים או שירותים בריאותיים אישיים, כגון אסתטיקה לפנים או טיפולי שיניים.

אל תשתמש בתמונות גנריות שיוצרות ציפיות לא מציאותיות

פייסבוק עשויה גם לדחות מודעות המשתמשות בתמונות שלדעתה מבטיחות הבטחות שווא לגבי התוצאות שטיפול יכול להשיג.

אל תשתמש יותר מדי בטקסט

פייסבוק נהגה לדחות כל מודעה שהכילה יותר מ-20% טקסט. זה הרפה את הכללים הללו לאחרונה, אך עדיין עליך לחשוב היטב לפני השימוש ביותר מדי טקסט, שכן זה יכול להפחית משמעותית את טווח ההגעה של המודעה שלך.

אל תגדיר את זה ותשכח את זה

פייסבוק מספקת נתוני ניתוח כדי להראות את ביצועי המודעות שלך. אנו ממליצים לבדוק את התובנות האלה באופן קבוע, שכן זה יעזור לך לבנות תמונה ברורה של מה הקהל שלך אוהב ומה לא אוהב. מעקב אחר התובנות שלך אומר גם שאתה יכול להגיב במהירות אם פייסבוק פתאום מפסיקה להפעיל מודעה מסיבה כלשהי.

אל תתעלם מהתוכן האורגני שלך

עבדת קשה מאוד על שכלול גרפיקת המודעה שלך בפייסבוק וגרמת לאנשים להתעניין. הקהל שלך הולך עכשיו לחטט בדפי המדיה החברתית שלך כדי להבטיח שאתה מותג מהימן וכדי לחפש תוצאות. אל תתנו לעבודה הקשה הזו ללכת לפח על ידי עמוד/ים של מדיה חברתית ריקים או לא מעודכנים.

קרא את ההנחיות של פייסבוק לגבי פרסום בריאות אישית

זה יעזור לך להבין איזה סוג של תמונות עשויות לעבוד עם המודעה שלך (זה משהו שאנחנו מייעצים לגביו גם ללקוחות שלנו, לאחר שבילו מספר שנים בעבודה עם מודעות פייסבוק). פייסבוק אוהבת תמונות חיוביות מבלי להבטיח יותר מדי; זה ידחה תמונות שמשחקות על חוסר הביטחון של אנשים לגבי המראה שלהם.

חקור את אפשרויות המיקוד לקהל

חקרו את קהל היעד שלכם. אפילו ברמה הבסיסית, פייסבוק מאפשרת לך למקד את מי שרואה את המודעות שלך על סמך נתונים דמוגרפיים כגון גיל, מיקום, מין ותחומי עניין. יש גם אפשרויות מיקוד מתוחכמות יותר. לדוגמה, אתה יכול ליצור קהל 'דומה' של אנשים בעלי אותם תחומי עניין, מיקום וכן הלאה כמו הלקוחות הקיימים שלך. לחלופין, אתה יכול לפרסם לאנשים שנמצאים ברשימת התפוצה שלך או שכבר עוסקים בדף הפייסבוק שלך.

יש דף נחיתה ייעודי

אם אתה יוצר מודעת פייסבוק שנועדה לגרום לאנשים ללחוץ לאתר שלך, עליך לוודא שיש לך דף נחיתה ייעודי למסע הפרסום שלך. פייסבוק תבדוק לפני אישור המודעה שלך שהיא מתקשרת לדף שמשקף את מהות המודעה.

תיזהר בלשונך

בנוסף לבדוק באילו תמונות אתה משתמש, פייסבוק תבדוק את ניסוח המודעות שלך כדי לוודא שאינך יוצר ציפיות לא מציאותיות או מכוון לחוסר הביטחון של אנשים.

גרפיקה איכותית

מניסיוננו, כשזה מגיע ליצירת מודעות פייסבוק יעילות, כמה שיותר פשוט יותר טוב. תמונה/סרטון, לוגו חברה ורק כמה מילים מושכים לרוב את שיעורי הקליקים הטובים ביותר. עם זאת, התמונות או הסרטונים צריכים להיות מושכים את העין, אחרי הכל, יש לך רק כמה שניות כדי למשוך את תשומת הלב של מישהו. עקוב אחר מדריך מודעות פייסבוק לפורמטים.

חשוב על הקריאה לפעולה שלך (CTA)

מה אתה רוצה שאנשים יעשו כשהם רואים את המודעה שלך? מומלץ לכלול קריאה לפעולה – נסו להתמקד ביתרונות של לחיצה.

רענן וסובב את מסעות הפרסום שלך

בדיקת A/B, או בדיקות מפוצלות. כדאי לשקול להפעיל סדרה של מודעות הכוללות מסרים שונים, כותרות, קריאות לפעולה וכו' כדי שתוכל לזהות אילו מהן מניבות את הביצועים הטובים ביותר. באותה נשימה, הצגת מודעות שונות מאפשרת לקהל שלך לא להשתעמם ולחסן בפני המסר השיווקי שלך.

בדוק את ההנחיות

חלק מהלקוחות שואלים אותנו לגבי פרסום טיפולים ספציפיים. העצה שלנו היא להבטיח שאתה מפרסם הודעות בהנחיות התעשייה, אך אנו יכולים להציע הנחיות ספציפיות גם בנושא זה.

פרסום בוטוקס בפייסבוק

מכיוון שלקוחות רבים שואלים אותנו באופן ספציפי אם אפשר לשלב קידום ממומן בפייסבוק עם מודעות בוטוקס באסטרטגיית השיווק הדיגיטלי שלך, חשבנו שכדאי לכלול מדור ייעודי על כל זה, במאמר זה.

הנחיות התעשייה אומרות שזה לא חוקי לפרסם תרופה עם מרשם בלבד, כמו בוטוקס, לציבור הרחב – מה שנשמע כאילו לא ניתן לפרסם מודעות בוטוקס בפייסבוק, אולם דיברנו עם CAP (הוועדה לנהלי פרסום) עבור הבהרה על כך, והם אכן מקבלים מרחב פעולה אם מודעות בוטוקס בפייסבוק יציינו את הטיפול כ"תוצאה פוטנציאלית של התייעצות".

לדוגמה, ייתכן שתוכל להשתמש בניסוח כגון 'ארגן את הייעוץ שלך לטיפול בקמטים היום'.

ישנם גם מונחים מסוימים ש-CAP זיהו כבעייתיים – כמו זריקות נגד קמטים ובוטוקס עצמו – מה שמרמז שאחרים עשויים להיות מקובלים יותר.

סיבות לפרסם בפייסבוק

כיום, לרוב העסקים יש מה להרוויח מהוספת פרסום בפייסבוק לאסטרטגיית השיווק שלהם. זה נגיש אפילו לתקציבים הקטנים ביותר ותובנות בזמן אמת פירושן שאתה יכול להגיב באופן יזום על ידי כוונון עדין של המודעות שלך בזמן שהן מוצגות. אתה יכול גם לפצל מודעות בדיקה בתוך מסע פרסום בודד ויש מבחר של סוגי מודעות שיעזרו לך להתחבר למשתמשים ניידים.

בדומה לאפשרויות פרסום אחרות של תשלום לפי קליק, פרסום בפייסבוק יכול לעזור לך לבנות את הקהל שלך במהירות ולהעלות את המודעות למותג. זה יכול להיות ההשלמה המושלמת למאמצים האורגניים שלך, אבל אתה עדיין יכול להשתמש במודעות פייסבוק ביעילות ללא נוכחות אורגנית פעילה מסיבית.

 

מאמרים קשורים

One Comment

  1. כן, אתה יכול לפרסם מוצרי יופי וקוסמטיקה בפייסבוק. פייסבוק מציע מגוון כלים שיכולים לעזור לך לפרסם את המוצרים שלך על ידי מדריכי וידאו, תמונות, תגובות, פוסטים פרסומיים ועוד.

כתיבת תגובה

Back to top button