22 ארוחות בוקר טבעוניות ב-15 דקות או פחות

להלן 22 ארוחות בוקר טבעוניות שתוכלו להכין תוך 15 דקות או פחות כאשר לצאת מהדלת ללא נעליים לא תואמות הוא הישג בימי חול כאוטיים, להקציף ארוחת בוקר משביעה זה הרבה זמן.

וזה לא כל כך קל לטבעונים לחטוף כריך ארוחת בוקר בריא והוגן בדרך לעבודה. הקטיפים דקים.

פתרון: 22 מתכונים ללא בשר וחלב שתוכלו להכין בבית תוך 15 דקות או פחות. אפילו יותר טוב, חלקם הו-כל כך ניידים.

1. קדרת תפוחי אדמה טבעונית גבינתית

איך הופכים מקדירה לארוחת בוקר מהירה? החלק שלוקח את הזמן ביותר הוא האפייה. אז, הרכיבו את המרכיבים שלכם בכלי גראטן אישיים שיתאימו לטוסטר אובן או למיקרוגל.

כמובן, אם אתה אופה תבשיל שלם מבעוד מועד, אתה יכול לקבל במשרד מיכלי הובלה מוכנים לגרעין.

2. תבשיל/שכבות ארוחת בוקר טבעוניות

מה ההבדל בין תבשיל לשכבות? בעיקרון, שכבה היא מבוססת לחם. אבל כמו תבשיל, המרכיבים מרובדים, מרוטבים ואופים.

  1. שיווק בפייסבוק לקייטרינג

כדי להפחית את זמן האפייה, חלקו את שכבות הלחם, התרד, הנקניקייה הטבעונית והגבינה לכלי גראטן אישיים.

3. תבשיל לחם תירס טבעוני

מי לא אוהב לחם תירס? במיוחד כשמדובר בתערובת מתוקה-מלוחה של גרעינים, בצל ירוק וגבינה לא חלבית. אנחנו אופים את אלה בכלי תבשיל מיני 12 אונקיות.

4. בוריטו ארוחת בוקר צמחונית טבעונית

המפתח להכנת הבוריטו מלא הירקות הזה ב-15 דקות הוא שאריות תפוחי אדמה קלויים בהישג יד. רוטב הקשיו הקרמי מעלה את הבוריטו הזה לרמה חדשה של טעמים.

5. בוריטו ארוחת בוקר טבעונית חומוס

המתכון הזה ייקח פחות זמן, ועדיין יהיה טעים אם צורבים את הפלפלים הירוקים והעגבניות במחבת חמה. הם יהיו טעימים לא פחות, אנחנו מבטיחים. (או, כמו שאנחנו אוהבים לעשות, השתמשו בירקות מבושלים שנשארו.

6. בוריטוס ארוחת בוקר טבעוני בריא

עם טופו מקושקש, שעועית מחודשת (וודאו שזו גרסה נטולת שומן חזיר), ירקות וכל התיקונים, יש לכם את החלבון, הפחמימות, השומן הבריא והסיבים שלכם הכל תחובים בתוך טורטייה אחת.

אין סיכוי שתהיו רעבים אחרי שתאכלו מבוריטו ארוחת הבוקר הדשנה הזו.

7. טוסט אבוקדו מלפפון

זה לא סיכום ארוחת בוקר בלי מתכון לטוסט אבוקדו. זה מוסיף את הקראנץ' המרענן של המלפפונים לפרי הקרמי ועשיר בסיבים (זוכרים, אבוקדו זה פרי?). תיהנו ממנו עם פנים פתוחות או הפכו אותו לכריך לאכול תוך כדי תנועה.

8. ממרח אפונה ירוקה וקייל

זה נראה כמו טוסט אבוקדו, אבל הירוק בממרח הזה מגיע מאוכל-על אחר: קייל. התערובת כוללת גם אפונה עשירה בחלבון עם שום ושמן זית. מונחת על לחם דגנים מלאים, זה יתחיל את היום שלך בנימה טעים, ארוז בסיבים וממלא.

9. שעועית אפויה צמחונית ביתית

  • באיזה אוכל יש 0 קלוריות

הטיסה הבריאה יותר הזו על ארוחת בוקר בריטית קלאסית של שעועית על טוסט חותכת את הסוכר החום ואינה מכילה אף אחד מהבייקון או השומן החזיר שתוכלו למצוא בזנים משומרים. ערמו אותו על גבי הטוסט לארוחת בוקר סופר משביעה.

10. טוסט חומוס דליל

אם אתה מכין חומוס משלך עם שעועית משומרת, המתכון הזה ייקח רק חמש דקות נוספות, והוא עדיין ישמור את הזמן הכולל להכנת ארוחת הבוקר המלוחה הזו מתחת לגיל 15. אבל השימוש שנרכש בחנות זה בסדר גמור.

העלה את גורם השומן הבריא על ידי הוספת קצת זרעי חמניות וקנבוס על גבי הממרח – הם יוסיפו קראנץ' משביע.

פנקייק טבעוני ופרנץ' טוסט

11. פנקייק טבעוני אוורירי

כאשר פנקייק יכול להיות מוכן תוך 15 דקות, אין סיבה שהם ישמרו רק לסופי שבוע. השתמשו בבלנדר כדי להקציף את המרכיבים במהירות. לאחר מכן הוסיפו אותם עם חמאת אגוזים לקבלת חלבון נוסף ושומן בריא כדי להמשיך כל הבוקר.

12. פרנץ' טוסט טבעוני

הודות לתערובת של קמח וחלב שקדים, פרנץ' טוסט טבעוני יכול להיות דבר. פרוסות עבות של לחם עתיק יומין נספגות בתערובת ואז נצרבות על מחבת עד שנוצר קרום כל כך חשוב. את הביצה לא תפספסו בכלל.

13. מאפינס דלעת ללא קמח

הדלעת המשומרת, החמוציות והתבלינים החמים גורמים לכוסות חסרות החיטה הללו לטעום בדיוק כמו החגים. אבל מכיוון שהם דורשים רק עשר דקות בתנור, הם מכינים ארוחת בוקר טעימה, נטולת גלוטן וניידת בכל עת של השנה.

14. עקיצות אנרגיה מבצק עוגיות ללא אפייה

זה בהחלט מקובל לאכול בצק עוגיות לארוחת בוקר, הודות לבלוגר הזה שחילק את החמאה והסוכר המזוקק למרכיבים מזינים יותר כמו חמאת שקדים, נבט חיטה ורק מגע של דבש (השתמש בסירופ מייפל או אגבה כדי להפוך לטבעוני מלא).

קחו חופן מהמנות העשירות באנרגיה האלה בדרככם החוצה מהדלת. הם אולי קטנים, אבל הם צפופים מספיק כדי לתדלק אותך לזמן מה.

15. DIY חטיפי גרנולה לעיסים ללא אפייה

אם חסר לך זמן בבוקר, הברים האלה של 10 דקות, ללא בישול, הם דבר לא מובן מאליו. עם רק 1/4 כוס דבש (אתה יכול להשתמש בסירופ מייפל או מולסה במקום) במתכון של שמונה מנות, הם הרבה יותר נמוכים בסוכר מאשר חטיפי חנות.

האגוזים, הזרעים ושמן הקוקוס נותנים לך שפע של שומנים בריאים.

16. דגני בוקר קינואה בחליטת תות

"מושרת תותים" נשמע כאילו יש טכניקה מהודרת במשחק, אבל זה באמת פשוט כמו לערבב את הפרי עם כמה זרעי קנבוס ומים לתוצאה דמוית שייק. יוצקים אותו על קינואה מבושלת לארוחת בוקר שהיא הרבה יותר לבבית מחלב ישן ודגנים רגילים.

  • דף נחיתה לעסק

17. דייסת ארוחת בוקר של צימוק קינמון אורז חום 10 דקות

אם יש לכם שאריות של אורז חום מבושל בהישג יד, ארוחת הבוקר הזו מתגבשת תוך עשר דקות בלבד. מבשלים את הגרגירים על אש נמוכה עד שחלב השקדים מסמיך אותם, ויש לך קערה נטולת גלוטן בסגנון דייסה מוכנה לתוספות האהובות עליך.

18. קערת הקינואה "זן".

אכילה טבעונית פירושה אימוץ תזונה. קח את המתכון הזה: טופו, ערימה של ירקות, אבוקדו וקינואה עם חופן תבלינים. כל כך הרבה טוב בקערה אחת וזה לוקח רק 15 דקות לזרוק יחד.

ארוחת בוקר טבעונית "ביצים"

19. חביתת חומוס טבעונית

הטיפ הזה על מנת ביצה מסורתית מחליף את המאכלים המדהימים בבלילת חומוס עתירת חלבון העשויה מחלב שקדים. פשוט מלאו אותו בירקות, קפלו אותו, תפסו מזלג וסכין וחפרו פנימה.

20. ביצי ארוחת בוקר טבעוניות

המתכון הזה דורש דקה אחת של הכנה, תוך הגדלה של הזמן הכולל ל-16 דקות. אנחנו חושבים שלא יהיה אכפת לכם, מכיוון שהתוצאות הן צלחת גדולה של טופו מקושקש וחריף עם חיזוקים של שמרים תזונתיים.

21. "ביצים" מטוגנות טבעוניות

מה היינו הטבעונים עושים בלי טופו? במתכון זה בן 5 דקות, טופו מתובל בקאלה נמאקה, תבלין הודי, הידוע גם בשם "מלח שחור". זה נותן טעם דמוי ביצה לטופו.

אתה יודע מה? אנחנו אוהבים לשלב את ה"ביצים" האלה עם חשיש בטטה ותפוחים. חלבון, פירות וירקות בריאים בארוחת הבוקר? היו ב.

  • מה העלויות שיווק ממומן בפייסבוק

22. בטטה תפוחים מהיר

האש היא ארוחת הבוקר האולטימטיבית שנוצרה משאריות. מוסיפים למחבת תפוח טרי עם בטטה חתוכה ומבושלת לקוביות. מטגנים בשמן קוקוס עד לקבלת קרום פריך משביע.

1 תגובות על “22 ארוחות בוקר טבעוניות ב-15 דקות או פחות”

  1. אדם

    השתמשו ברכיבים טבעוניים כמו פטריות, שוקולד מקורי, פלפלים, גבינות עוף או ירקות חריפים, כדי לייצר ארוחות בוקר טבעוניות במהירות. השתמשו בשום או לחם ארוך, כדי לחסוך זמן של חם אותו, וכדי להוסיף חלבון ופחמימות. הערבבו ירקות כמו מלפפונים, בצל שחור או אבקת שלם עם גבינה עוף של בחירה שלכם, או ערבבו חמאת שוקולד עם פלפלים ובצל שחור. כדי להוסיף פחמימות וחלבון, הערבבו שוקולד מקורי עם פטריות, או הוסיפו שקית גרעיני חלב או פחמימות מוגברות לתוך השום.

כתיבת תגובה

Scroll to Top